Освітня програмаМАРКЕТИНГ
Мета та основний фокус ОНП
Мета ОНП
Програма розроблена відповідно до місії та стратегії університету, спрямована на забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців нової формації у сфері маркетингу, які спроможні виявляти, формулювати та вирішувати комплексні завдання у сфері маркетингової діяльності, володіють компетентностями та навичками, достатніми для вирішення практично значущих проблем, застосовують сучасну методологію та інструментарій педагогічної та наукової діяльності, що трансформується в теоретично та практично цінні результати, які мають наукову новизну.
Інтегральна компетентність
Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власні наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення
Фокус ОНП
Програма сформована як оптимальне поєднання академічних та професійних вимог. Орієнтована на формування в аспірантів компетентностей щодо розв’язання комплексних проблем в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає підготовку фахівців, які спроможні до роботи в мінливому та багатопрофільному середовищі, де необхідно вміло застосовувати маркетинговий інструментарій.
Основний фокус програми, що відрізняє її від інших, погягає в формуванні фахових кометенцій щодо пошуку та аналізу інформації про соціальні, культурні, глобальні, етичні та екологічні тренди сталого розвитку країни та світу при плануванні та здійсненні маркетингових досліджень; роозроблення та дослідження економіко-математичних і комп’ютерних моделей процесів і систем із використання сучасного програмного забезпечення під час маркетинговвих досліджень.
Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; наукові дослідження; маркетингові дослідження; маркетингова система; інструменти маркетингової діяльності.
Освітній процес, результати опитування та пропозиції стейкхолдерів
Маєш запитання, переходь до ЧАТ-БОТУ КАФЕДРИ та станьте частиною нашої спільноти студентів та викладачів!