Освітня програма МАРКЕТИНГ

Мета та основний фокус ОПП

Фокус ОПП

Програма базується на загальновідомих результатах із врахуванням стану сучасних досліджень актуальних проблем маркетингу. Орієнтована на формування у студентів компетентностей щодо управління маркетингом з урахуванням специфіки господарської діяльності ринкових суб’єктів.

Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; маркетингова товарна політика; маркетингове ціноутворення; маркетингові комунікацій; маркетингова політика розподілу; маркетингові дослідження; маркетинг послуг; поведінка споживача; інструменти маркетингової діяльності; мерчандайзинг; ризики, логістика; інновації.

Мета ОПП

Програма розроблена відповідно до місії університету та пропонує комплексний підхід у викладанні вищої освіти у галузі маркетингу. Спрямована на формування та розвиток загальних і фахових компетентностей з маркетингу, що направлені на здобуття студентом знань, умінь і навичок спрямованих на ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємств у ринкових умовах.

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів маркетингу і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Структура курсу

Обов'язкові

  • Іноземна мова
  • Інтегрований курс “Основи академічного письма”
  • Економікс
  • Фінанси
  • Статистика
  • Менеджмент
  • Маркетинг
  • Соціально-політичні студії
  • Демократія: цінності, принципи, механізми
  • Сталий розвиток
  • Антикорупція та доброчесність
  • Базова загальновійськова підготовка
  • Підприємництво та цифрові бізнес-комунікації

Вибіркові

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів разом з #Невгамовними!

Мета та основний фокус ОПП

Фокус ОПП

Програма сформована як оптимальне поєднання академічних та професійних вимог. Орієнтована на формування у студентів компетентностей щодо управління маркетингом з урахуванням специфіки господарської діяльності ринкових суб’єктів. Такого типу програми широко підтримуються у глобальному масштабі провідними підприємствами, організаціями та установами, які займають міцні лідируючі ринкові позиції.

Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; управління маркетингом, стратегічний маркетинг, управління брендом, управління клієнтським досвідом, аналіз ринку,  маркетингові дослідження; антикризове управління, міжнародний маркетинг,  управління продажами та збутом.

Мета ОПП

Програма розроблена відповідно до місії університету та пропонує комплексний підхід до підготовки фахівців у сфері маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища. Спрямована на формування та розвиток необхідних компетентностей з маркетингу, що направлені на здобуття студентом знань і навичок щодо сучасних прийомів розроблення і впровадження маркетингових стратегій, освоєння підходів до ефективного управління маркетинговою діяльності компаній та просування брендів за допомогою інноваційних інструментів маркетингу. 

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Структура курсу

Обов'язкові

Іноземна мова професійного спрямуваня

  • Цифровий маркетинг: поглиблений курс
  • Антикризові комунікації
  • Бренд-менеджмент
  • Міжнародний маркетинг
  • Управління продажами та збутом
  • Стратегічний маркетинг-менеджмент

Вибіркові

  • Некомерційний маркетинг
  • Маркетинг інтелектуальних продуктів
  • Контент-маркетинг
  • Дизайн мислення
  • Прибутковий SaaS-бізнес
  • Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики
  • Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів
  • Політика згуртованості ЄС: стратегії зеленого кампусу для сталого розвитку
  • Сучасні маркетингові технології: Google Ads
  • Маркетинг для малих та середніх підприємств
  • Вступ до вуглецево-нейтральної економіки

Освітній процес, результати опитування та пропозиції стейкхолдерів

Мета та основний фокус ОПП

Фокус ОНП

Програма сформована як оптимальне поєднання академічних та професійних вимог. Орієнтована на формування в аспірантів компетентностей щодо розв’язання комплексних проблем в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає підготовку фахівців, які спроможні до роботи в мінливому та багатопрофільному середовищі, де необхідно вміло застосовувати маркетинговий інструментарій.
Основний фокус програми, що відрізняє її від інших, погягає в формуванні фахових кометенцій щодо пошуку та аналізу інформації про соціальні, культурні, глобальні, етичні та екологічні тренди сталого розвитку країни та світу при плануванні та здійсненні маркетингових досліджень;  роозроблення та дослідження економіко-математичних і комп’ютерних моделей процесів і систем із використання  сучасного програмного забезпечення під час маркетинговвих досліджень. 
Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; наукові дослідження; маркетингові дослідження; маркетингова система; інструменти маркетингової діяльності.

Мета ОНП

Програма розроблена відповідно до місії та стратегії університету, спрямована на забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців нової формації у сфері маркетингу, які спроможні виявляти, формулювати та вирішувати комплексні завдання у сфері маркетингової діяльності, володіють компетентностями та навичками, достатніми для вирішення практично значущих проблем, застосовують сучасну методологію та інструментарій педагогічної та наукової діяльності, що трансформується в теоретично та практично цінні результати, які мають наукову новизну.
 

Інтегральна компетентність

Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власні наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення

Шаблони документів