Бізнес-планування (Bussiness Planning)
Започаткування бізнесу чи розширення існуючого, пошук інвестицій на бізнес-ідею чи навіть просто модифікація упаковки продукту – усе це вимагає чітко продуманої стратегії та плану впровадження. Структуризація завдань та кроків по реалізації будь-якого комерційного чи некомерційного проєкту вимагає наявності уніфікованого документу, яким у міжнародній практиці визнано бізнес-план. Курс “Business planning” покликаний розвинути теоретичні знання про види бізнес-документації, яка крім безпосередньо бізнес-плану включає маркетингові плани, інвестиційні меморандуми, техніко-економічні обґрунтування тощо.
Курс має на меті підготувати спеціалістів до самостійного складання бізнес-плану – його маркетингової та фінансової частини. Після вивчення курсу ви зрозумієте загальноприйняту структуру цього документу, наповнення кожного розділу бізнес-плану, навчитеся виявляти тенденції розвитку ринку певного бізнесу, будете володіти знаннями для оцінювання фінансових компонентів проєкту, його можливих ризиків та презентувати свої бізнес-ідеї, критично оцінювати їх перспективність на ринку.
Курс призначений для людей, які мають бажання започаткувати власний бізнес, працювати в сфері бізнес-консалтингу та просувати на ринку нові компанії та напрямки діяльності, а також для тих хто цікавиться бізнес-аналізом, прагне оволодіти інструментами ринкового та фінансового аналізу та навичками брейн-стормінгу.
В результаті вивчення курсу ви зможете:
- Застосовувати теоретичні знання для створення бізнес-плану.
- Вміти використовувати програмні продукти для аналізу ринку, фінансового аналізу та розроблення бізнес-документації.
- Мати спроможність демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід при розробленні бізнес-плану.
- Вміти пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти ухваленням управлінських рішень.
Унікальні практики:
Під час виконання навчального проєкту з курсу ви готуєте бізнес-план своєї підприємницької ідеї, який може стати чудовим стартом, складовою портфоліо як майбутнього фахівця.
Викладач курсу має багаторічний досвід роботи в консалтинговому агентстві. Є розробником більше ніж 30 бізнес-документів різного призначення для значної кількості підприємств різних галузей в Україні та за кордоном.
Запрошені спікери:
Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
- 5382 Methodical instructions for the discipline of «Business Planning» : for stud. of spec.075 “Marketing” of all forms of education / N. Ye. Letunovska, M. H. Minchenko. Sumy : Sumy State Univeristy, 2022. 27 p. https://drive.google.com/file/d/12IeaW1EZEBiSfwNcyWOqgmFbDqqbDFwp/view
- Хоменко Л.М., Луценко І.В., Летуновська Н.Є., Макерська В.О. Маркетингове ціноутворення у системі планування бізнес-стратегії взаємовідносин з клієнтами малих та середніх підприємств. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2025. 17.
- Letunovska N., Malyk R., Chornobrovkina N., Shevchenko Ya. Edible coffee cups: Business plan for the development of healthy innovation in the HoReCa and tourism sectors. Бізнес-навігатор. 2025. Вип. 2 (79). С. 192-197.
- Макерська В.О., Летуновська Н.Є. Вплив криз на стратегії взаємовідносин з клієнтами підприємств малого та середнього бізнесу. Підприємнитцво і торгівля. 2025. № 44. С. 29-35. http://journals-lute.lviv.ua/index.php/pidpr-torgi/article/view/1802/1696. https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-44-04.
- Letunovska N., Khomenko L., Chvankin Ye. Pathways to enhancing the efficiency of business management mechanisms in healthcare. Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві. 2025. № 2(56). С. 90-101. https://doi.org/10.55643/ser.2.56.2025.610.
- Oklander M., Yashkina O., Zlatova I., Cicekli I., Letunovska N. (2024). Digital marketing in the survival and growth strategies of small and medium-sized businesses during the war in Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 15-28 (фахова)