Маркетинг: поглиблений курс (Marketing Advanced)

Тетяна Пімоненко

Маркетинг: поглиблений курс (Marketing Advanced) – це must-have дисципліна для тих, хто хоче бути на хвилі сучасного маркетингу. Програма поєднує актуальні тренди digital-маркетингу, data-driven підхід, інструменти конкурентного аналізу та методики таргетування аудиторій. Ви дізнаєтесь, як створювати кампанії, що привертають увагу, формувати customer journey, використовувати інсайти з аналітики та будувати комунікації, які працюють.

Курс орієнтований на практику: реальні кейси, інтерактиви, робота з цифровими платформами та створення власного проєкту. Студенти навчаться мислити як стратеги, приймати рішення як маркетингові аналітики та діяти як digital-фахівці. Цей курс – ідеальний старт для побудови кар’єри у сучасному світі брендів, медіа та високої конкуренції.

У результаті вивчення дисципліни ви:

  • Розумітимете сучасні принципи маркетингу та зможете аналізувати й прогнозувати поведінку споживачів і ринкові тренди.
  • Навчитеся збирати та обробляти маркетингові дані, працювати з аналітичними інструментами для прийняття обґрунтованих рішень.
  • Зможете розробляти ефективні маркетингові стратегії, використовуючи як традиційні, так і digital-інструменти.
  • Отримаєте практичний досвід роботи в команді над реальними кейсами — від аналізу до презентації результатів.
  • Сформуєте власні рекомендації для вдосконалення маркетингової політики компаній на локальному та міжнародному рівнях.

Унікальні практики:

«Маркетинг: поглиблений курс» – це не просто теорія. Це реальний досвід командної роботи з американськими студентами з коледжем бізнесу ім. Сема Волтона Університету Арканзас (США) у рамках міжнародного COIL-проєкту. Ви працюватимете онлайн у змішаних командах над практичними кейсами, поринете в англомовне середовище та отримаєте навички, які цінуються на глобальному ринку.

Що ви отримаєте:

  • Роботу над реальними бізнес-задачами в міжнародній команді.
  • Англомовну практику в реальному середовищі маркетингу.
  • Сучасні підходи до аналітики, стратегій та комунікацій.
  • Досвід, який виділяє вас серед інших кандидатів на ринку праці.

Не нехтуйте шансом підключитись до глобального маркетингового ком’юніті!

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Відгуки студентів

Публікації за дисципліною:

  1. Lyulyov, O., Pimonenko, T., Chen, Y., Kwilinski, A., & Us, Y. (2024). Countries’ green brands within the context of sustainable development goals. Journal of Innovation & Knowledge, 9(3), Article 100509. https://doi.org/10.1016/j.jik.2024.100509 (Scopus, Web of Science) Q1
  2. Lyulyov, O., Pimonenko, T., Infante-Moro, A., & Kwilinski, A. (2024). Perception of Artificial Intelligence: GSR Analysis and Face Detection.Virtual Economics, 7(2), 7–30. https://doi.org/10.34021/ve.2024.07.02(1) (Scopus, Q1)
  3. Ziabina, Y., Lyulov, O., Pimonenko, T., & Kwilinski, A. (2024, January). Countries’ brand and greenwashing: A bibliometric analysis. In AIP Conference Proceedings (Vol. 3033, No. 1). AIP Publishing. (Scopus)