Маркетингова товарна політика

Дисципліна “Маркетингова товарна політика” є фундаментальним курсом, що розкриває стратегічні та тактичні рішення, пов’язані з продуктом (товаром або послугою) як ключовим елементом маркетингового комплексу. Курс зосереджений на управлінні всім життєвим циклом товару — від генерації ідеї, дослідження та розробки та запуску на ринок до зняття з виробництва. Студенти вивчають принципи формування асортименту та номенклатури продукції, ухвалення рішень щодо якості, дизайну, упаковки та маркування товару, які безпосередньо впливають на його сприйняття споживачами та конкурентоспроможність.

Особлива увага приділяється концепції багатокомпонентного товару (товару за задумом, в реальному та розширеному виконанні), а також розробці стратегій позиціонування та диференціації через інноваційні характеристики та додаткові послуги. Курс охоплює управління торговими марками (брендами), включаючи їхню архітектуру, вартість та стратегії розвитку. Після завершення дисципліни студенти зможуть розробляти цілісні та ефективні товарні стратегії, які відповідають ринковим потребам, забезпечують стійку конкурентну перевагу та максимізують прибуток компанії.

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

Відгуки студентів