Feedbacks #Невгамовних про навчання
Протягом семестру я вивчала дисципліну за вибором «Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти і месенджери». Цей предмет є одним з найцікавіших в університеті, тому що студенти отримують практичні навички в сучасних технологіях, які вкрай важливі для маркетолога.
Для отримання фінальної оцінки я створила два власних чат-боти для онлайн-вебінару «Printing Days», який віртуально буде проводити бібліотека СумДу та видавничий будинок “Еллада», інший бот для кав‘ярні «MegaCoffee», де можна робити замовлення, не чекаючи в черзі.
Дякую Олексію Валентиновичу за зрозумілі пояснення, підказки та цікаву інформацію!
Усім рекомендую дану дисципліну до вивчення!
Пост подяки найкращій кафедрі Department of Marketing! Я обрала вас через велику любов до професії маркетолога. Я дуже хотіла цей диплом.
Але коли прийшла на перші пари, коли познайомилася з викладачами – зрозуміла, що отримала більше, ніж просто знання. Я отримала нереальну підтримку від викладачів, особливо під час написання магістерської.
Nataliia Letunovska, ви найкращий дипломний керівник. Дякуємо вам за нашу продуктивну роботу. Я отримала можливість навіть реалізувати себе під час навчання.
Мерри Минченко, Вам дякую не лише за цікаві пари, а й за всі активності та проекти, які ви нам організовували.
Шкода, що не завжди був час. Але я дуже вдячна вам за те, що були з нами 24/7.
У рамках курсу "Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти і месенжери" (що є дисципліною за вибором для спеціальності Маркетинг) я отримав дійсно корисні практичні знання та навички, необхідні для маркетолога.
Наприкінці курсу я без проблем виконав заключне завдання, а саме створив чат-бот для Instagram-сторінки магазину велотоварів @bikeplace.ua.
Все зрозуміло та інформативно, дякую Олексію Валентиновичу, викладачу курсу, за даний курс та отримані знання!
Переходьте за посиланням: https://www.instagram.com/bikeplace.ua/
За допомогою дисципліни «Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти і месенджери» я дізналася багато нового та корисного!
Використовуючи всю отриману інформацію, яку нам надав Олексій Валентинович на парах, я зробила телеграм чат-бот для свого бізнесу - я боровист та візажист!
Мій інстаграм @saratova_beauty_ ❤️
За допомогою чат-боту @SARATOVA_BEAUTY_BOT Ви з легкістю зможете дізнатися про всю інформацію, що Вас цікавить та записатися до @saratova_beauty_
Але це лише здається, бо якщо задуматись, то за цей час сталось багато і я прожив ці 5,5 років у Сумах повноцінно. Намагався нічого не пропускати. Як казала мені в дитинстві мама: "Тобі тільки мізинцем помахай - відразу побіжиш". Знаю Суми краще, ніж багато його корінних жителів. Приймав участь у багатьох заходах міста та університету. Злився з їх ритмами.
Зараз щиро вдячний невгамовним Department of Marketing за останні 1,5 року навчання на магістратурі. Дякую Інститут бізнесу, економіки та менеджменту СумДУ за те, що постійно покращує процес навчання.
За всі ці роки я спостерігав лише ріст і це змушує пишатись.
Отже, пройдена нова сходинка, рухаюсь далі. Навчання, звичайно, не закінчується.
Навчання продовжується. Неформальне. Ставлю нові цілі й досягаю
Під час курсу з дисципліни ,,Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти і месенжери", ми отримали багато корисних навичок, а також змогли реалізувати все це на практиці, що дуже важливо.
Завданням курсу було створити чат-бот з яким ми успішно справилися та побачили круті приклади інших студентів.
Хочемо висловити вдячність Люльову Олексію Валентиновичу, який викладав у нас даний курс, за знання, які ми отримали та дану можливість проявити себе!
Навчання відбувалось із застосуванням двох платформ SmarSender i Many chat. Ми навчились створювати різноманітні боти, які виконують різні функції: від продажу своїх послуг в інстаграм до відповідей на базові питання на рахунок вступу до університету.
Після закінчення дисципліни, думаю що не буду зупинятись в освоєнні цієї галузі, адже це неймовірно цікаво та перспективно.
Викладач дуже зацікавив цією сферою, впевнена, що в майбутньому використаю знання для свого бізнесу.
У рамках курсу "Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти і месенджери" (що є дисципліною за вибором для спеціальності Маркетинг) я отримував корисні навички для створення чат-боту в сфері Маркетингу.
Після проходження курсу я зміг власноруч створити чат-бота для Instagram-магазину шкарпеток @modern_soocks.
Хочу висловити вдячність Олексію Валентиновичу, який є викладачем цього курсу, за зрозумілу та інформативну подачу матеріалу.
Пройшовши та успішно закінчивши курс "Сучасні інструменти в маркетингу: чат-боти", я дізналася як створюються чат-боти, навіщо вони потрібні, як саме вони допомагають оптимізувати роботу бізнесу. Дуже сподобався матеріал курсу, повністю зрозумілий та доступний для розуміння навіть тим, хто раніше не створював чат-боти.
Цінним було те, що викладач на практиці показував усі етапи створення бота та нюанси, які виникають при розробці.
На питанння, які виникали у процесі навчання, я отримала відповіді і також їх розбір на практиці.
Що не менш важливо, викладач надав додаткові матеріали для поглибленого розуміння структури чат-бота у форматі відео-практик з платформи SmartSender.
Після прослуханого курсу, я впевнена, що буду продовжувати вивчати чат-боти та займатися їх розробкою для накопичення власного досвіду, що в майбутньому стане додатковим доходом для мене.
Пройшовши курс ми дізналися як правильно створювати чат-бот на платформах Manychat та Smartsender, дізналися усі фішки та хитрості при його створенні.
Навчилися правильно використовувати інструменти росту і під'єднувати бот до різних соціальних мереж: інстаграм, телеграм, вайбер, вотсап.
Викладач зміг зацікавити мене під час вивчення дисципліни та відповідав на всі поставленні запитання. Після закінчення дисципліни я й надалі буду розвиватися у цьому напрямі.
Я вже зареєструвалася на курс по чат-ботам для подальшого вивчення.