Пошук
Close this search box.

Дисципліна”Аналіз ринку та маркетингові дослідження” має на меті формування цілісного уявлення щодо основних методик аналізу ринку, змістовних аспектів організації і проведення маркетингового дослідження, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття рішень у формуванні ефективної маркетингової стратегії позиціонування на ринку.

Вивчення дисципліни фокусується на сутності проведення аналізу ринку,ринкової сегментації у контексті маркетингової діяльності, якісних методах маркетингового дослідження,інформаційних системах в маркетингу, дослідженнях конкурентоспроможності фірми,використанні директ-маркетингових програм.

В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:

  1. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
  2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для реалізації конкретних цілей.
  3. Обґрунтувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських методів.
  4. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та програмного забезпечення.

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Приклади робіт студентів:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О., Бондаренко А.Ф. Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць. «Економічний вісник НТУУ “Київський політехнічний інститут”». 2022. 23. DOI: 10.20535/2307-5651.23.2022.264661.
  2. Рекуненко І., Бондаренко А., Кобушко Я. Управління конкурентоспроможністю малих та середніх підприємств в ринкових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2023. 56. DOI: 10.32782/2524-0072/2023-56-54.
  3. Чигрин О., Бондаренко А. Напрямки розвитку стратегій із підвищення конкурентоспроможності для підприємств в умовах сучасних викликів в Україні. Економіка та суспільство Economics and Society. 2024. DOI: 10.32782/2524-0072/2024-61-17.
  4. Бондаренко А.Ф., Гордієнко В.П., Корощенко В.О. Роль маркетингової стратегії в діяльності медичних закладів в умовах COVID-19. Вісник Сумського державного університету, серія “Економіка”. 2023. 1. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.1-01.
  5. N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. Marketing in the Digital Environment: підручник / за ред. N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy: Sumy State University, 2023. 269 c.