Торгівельний маркетинг
Дисципліна “Торговельний маркетинг” (трейд-маркетинг) зосереджена на стратегіях і тактиках, спрямованих на стимулювання попиту та продажів на рівні торговельних посередників (дистриб’юторів, рітейлерів, оптових покупців), а не кінцевих споживачів. Курс розкриває механізми ефективної співпраці між виробником і торговельними мережами. Студенти вивчають, як управляти каналами дистрибуції, оптимізувати асортиментну матрицю для різних типів торгових точок, розробляти системи лояльності для партнерів та використовувати інструменти трейд-промоції (знижки, бонуси, конкурси) для забезпечення пріоритетного представлення товару на полиці.
Дисципліна також охоплює аналіз ефективності трейд-маркетингових заходів за допомогою ключових показників (KPIs), таких як частка полиці, оборотність товарів, прибуток з квадратного метра та зростання обсягів продажів у точках. У результаті вивчення студенти зможуть розробляти комплексні трейд-маркетингові програми, які забезпечують високу доступність товару, його привабливе представлення та, як наслідок, максимальну реалізацію цільовим споживачам.
Унікальні практики:
Запрошені спікери:
Новини з проведених занять:
Відгуки студентів

Публікації за дисципліною:
- Маркетинг у цифровому середовищі : підручник / Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко, О. В. Люльов та ін. ; за заг. ред. Н. Є. Летуновської, Л. М. Хоменко. – Суми : Сумський державний університет, 2021. – 259 с.
- Marketing in the Digital Environment : textbook / N. Letunovska etc. ; ed. by N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy : Sumy State University, 2023. 269 p.