Новини кафедри маркетингу

РЕАЛЬНІ КЕЙСИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ДИПЛОМІВ: СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ РОЗПОЧИНАЮТЬ ПЕРЕДДИПЛОМНУ ПРАКТИКУ У БІЗНЕС-ПАРТНЕРІВ
25 квітня 2025 року, напередодні початку переддипломної практики, відбулися настановчі зустрічі для студентів-бакалаврів 4 курсу. З 28 квітня майбутні фахівці розпочнуть своє стажування (практичне навчання), яке стане важливим етапом у підготовці їхніх дипломних проєктів. Ключовими учасниками заходу стали представники відомих підприємств – інноваційної ІТ-компанії “Infinity Technologies” та багатопрофільної клініки “Unicam“.

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ ІЗ СУПРОВОДУ ВЕТЕРАНІВ
З 7 по 11 квітня 2025 року на базі Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення проходило підвищення кваліфікації групи із 31 фахівця, які здійснюють супровід ветеранів та демобілізованих осіб. Важливим аспектом навчання стала участь викладачів кафедри маркетингу СумДУ: доцента Яни КРИВИЧ та старших викладачів Євгенії ЗЯБІНОЇ і Лілії ХОМЕНКО. Їхній внесок

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я: ЗНАЙОМСТВО СТУДЕНТІВ З БІЗНЕСОМ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
До Всесвітнього дня здоров’я студенти першого курсу у межах дисципліни «Поведінка споживача» разом із викладачем кафедри Наталією ЛЕТУНОВСЬКОЮ стали гостями спеціалізованого магазину здорових товарів від всеукраїнської мережі «Еко-Лавка» в м. Суми. Приємно, що магазин співпрацює з великою кількістю місцевих виробників, зокрема пропонуючи здорову продукцію підприємств Сумської області. Власниця магазину Тетяна

НОВІ ІМЕНА В НАУЦІ: СТУДЕНТИ-ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ НАУКОВИХ РОБІТ 2025
11 квітня 2025 року відбулася підсумкова науково-практична конференція переможців першого туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт. Вітаємо за зайняте І місце у першому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: студентку магістратури Катерину ШЕВЧЕНКО та наукового керівника професора кафедри маркетингу Олену ЧИГРИН (напрям «Маркетинг»), студенток першого курсу Софію УСОВУ, Вікторію ЄВТУШЕНКО

АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ: МАРКЕТИНГ БЕЗ КОРДОНІВ
Старший викладач кафедри маркетингу Євгенія ЗЯБІНА взяла участь у програмі академічної мобільності з метою викладання в Університеті Мішкольца (Угорщина). Візит відбувся у рамках Міжнародної програми ERASMUS+ з 30 березня по 5 квітня 2025 року. У межах програми викладач провела лекції для студентів-бакалаврів на тему «Global Trends in Green Marketing: Best

СЕРІЯ НАУКОВИХ СЕМІНАРІВ АСПІРАНТІВ НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ
У лютому – березні 2025 року на кафедрі маркетингу тривала серія наукових семінарів за участі аспірантів різних років навчання. Метою заходу стало обговорення актуальних напрямів їх наукових досліджень та отримання конструктивних порад щодо подальшої наукової роботи. Аспіранти представили свої дослідницькі напрацювання з різних тематик, серед яких соціально відповідальний маркетинг підприємств,

ЗНОВУ В “CROCODILE”: МЕГА-КРУТІ ЗУСТРІЧІ З ЕКСПЕРТАМИ БІЗНЕСУ
28 березня 2025 року #Невгамовні знову відвідали ресторан “Crocodile” в рамках заходів з провідними представниками бізнесу. Цього разу зустріч була особливо насиченою та продуктивною! Під час заходу обговорили: ресторанний бізнес і не тільки; стратегії SMM у різних сферах; комунікації зі споживачами; створення спільних цінностей; різниця між маркетингом в B2B та

СЕКРЕТИ УСПІШНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУ: ЛЕКЦІЯ ВІД ЕКСПЕРТІВ КОНСАЛТИНГУ
27 березня студенти третього курсу спеціальності «Маркетинг» у межах дисципліни «Business Planning» (викладач Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) прослухали онлайн-лекцію «Аналіз ринку: як дослідити конкурентів та споживачів». Захід був організований українським консалтинговим агентством «Pareto» у межах серії вебінарів «Як створити успішний бізнес-план: покрокова інструкція». Під час лекції провідні фахівці галузі поділилися своїм досвідом щодо

НАЙКРАЩА СЕРЕД МАРКЕТОЛОГІВ: ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖНИЦЮ ОЛІМПІАДИ
На минулому тижні на базі кафедри маркетингу відбулася олімпіада серед студентів-маркетологів. Учасники проходили тестування, що охоплювало ключові аспекти маркетингу, зокрема рекламу та PR, цінову та збутову політики, цифрові комунікації та ін. Найвищі результати показала студентка четвертого курсу Карина ОПАРА. Вітаємо з успіхом та бажаємо подальших досягнень у навчанні та кар’єрі!

ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ ПРО НЕЙРОМАРКЕТИНГ ДЛЯ АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ
24 березня аспіранти кафедри маркетингу в рамках дисципліни «Нейронаука в маркетингу» (викладач д.е.н. Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) взяли участь в онлайн-лекції на тему «Нейромаркетинг: як використовувати в бізнесі». Лекцію провела Жанна САВЧУК, засновниця Міжнародної асоціації нейромаркетингових компаній «Neuro Union» (Польща). Заняття було інтерактивним, з порівнянням різних видів контенту та аналізом того, як

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ МАРКЕТОЛОГІВ В ORANGE FORUM
Сьогодні невгамовні студенти-маркетологи гр. МК-31, МК-31-4 в рамках навчальних курсів Маркетингові комунікації та SMM (викладач к.е.н., доц. Яна КРИВИЧ) долучилися до Orange Forum, де розглядалися ключові аспекти, що стосуються маркетингових комунікацій в соціальних мережах: впізнаваність – як стати брендом, який хочуть; залученість – як впливати на рішення клієнтів; продаж через

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ЕКСКУРСІЇ У РЕСТОРАНІ “CROCODILE”
19 березня 2025 року маркетологи 1-3 курсів відвідали ресторан “Crocodile”🍽. Студенти кафедри “Маркетинг” СумДУ почули з перших вуст про: реалії ресторанного бізнесу в Україні, історію ресторанів “Crocodile”, “Брудершафт” та інші бізнеси, роботу закладу під час пандемії та війни, піцу “Везувій” та інші виклики в роботі ресторану, а також зазирнули на