
НАДИХАЮЧІ ЛЕКЦІЇ ТА НОВІ НАУКОВІ ІНІЦІАТИВИ: ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ ВІД СТАЖУВАННЯ В ЛІВЕРПУЛІ
Викладачі кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА та Анна РОСОХАТА активно долучаються до освітніх та наукових подій Університету м. Ліверпуль, у якому зараз проходять стажування. Минулого тижня Наталія та Анна долучилися до гостьової лекції на базі Інституту громадського здоров’я на тему важливості промоції здорового харчування та ролі нездорових харчових звичок в захворюваннях печінки,

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ РОЗПОЧИНАЮТЬ СТАЖУВАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ М. ЛІВЕРПУЛЬ
З 13 січня 2025 року старший викладач кафедри маркетингу Сумського державного університету, Анна РОСОХАТА, розпочала стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія) в рамках програми академічної мобільності. Цей важливий етап передбачає міжнародну співпрацю, обмін досвідом і проведення інноваційних досліджень у сфері маркетингу та сталого розвитку. Основною метою стажування Анни РОСОХАТОЇ є маркетингове

УЧАСТЬ У РЕГІОНАЛЬНОМУ ФОРУМІ ЩОДО НАВЧАННЯ УКРАЇНЦІВ ДЛЯ ПОТРЕБ БІЗНЕСУ
Доцент кафедри маркетингу к.е.н, Яна КРИВИЧ долучилася до участі в регіональному форумі “Підготовка фахівців в центрах профтехосвіти Державної служби зайнятості: навчання українців для потреб бізнесу”, що відбувся 16 січня 2025 року в селі Хоружівка Роменського району Сумської області. Захід відбувся в рамках міжрегіонального проєкту “Реформування системи підтримки та розвитку трудового потенціалу”, що реалізовується

ЗІРКИ МАЙБУТНЬОГО – ЗАХИСТ ДИПЛОМІВ МАГІСТРІВ
Протягом 10-20 грудня відбулися захист дипломних робіт магістрів-маркетологів. Студенти продемонстрували глибокі знання теоретичних основ маркетингу та вміння застосовувати їх на практиці. Серед найбільш цікавих тем, що були представлені на захисті, можна відзначити присвячені використанню нейромаркетингу у відео рекламі харчової продукції в індустріях 4.0 і 5.0, емоційному брендингу, маркетинговим стратегіям на ринку електронної комерції,

ЗВІТ ПРО СТАЖУВАННЯ В США У РАМКАХ FULBRIGHT VISISTING SCHOLAR PROGRAM
16 грудня доцент кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА презентувала звіт за результатами свого стажування в Пенсильванському державному університеті на базі Школи менеджменту гостинності (м. Стейт Колледж, США) у рамках Програми Фулбрайт. Під час доповіді вона поділилися інформацією про ті напрямки, у яких працюють наукові школи цього університету, про можливості лабораторного обладнання для проведення досліджень та про особливості організації

ПОЧАТОК СТАЖУВАННЯ У ЧЕСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ПРИРОДНИЧИ НАУК
16 грудня 2024 року доцент кафедри маркетингу Анна РОСОХАТА розпочала тижневе стажування в Чеському університеті природничих наук (Czech University of Life Sciences Prague, CZU). Стажування триватиме до 20 грудня 2024 року та реалізується в рамках проєкту Чеської агенції розвитку «Strengthening AgriSciences in Ukraine: AgriSci-UA». Приймаючою стороною виступає Факультет тропічних аграрних

ЗРАЗКОВА АКРЕДИТАЦІЯ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» З ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ
Восени 2024 року на кафедрі маркетингу БІЕМ СумДУ проходила акредитація освітньо-наукової програми “Маркетинг” з підготовки докторів філософії. За результатами ретельної експертизи, проведеної Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти програма отримала найвищу оцінку – «зразкова». Відповідне рішення було ухвалено на засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти 12 листопада

СУМДУ ПІДПИСАВ МЕМОРАНДУМ ПРО СПІВПРАЦЮ З КАЗАХСЬКИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГРАРНИМ ДОСЛІДНИЦЬКИМ УНІВЕРСИТЕТОМ!
Кафедра маркетингу Сумського державного університету (СумДУ) продовжує активно зміцнювати свої міжнародні позиції! Нещодавно університет зробив значний крок у розширенні міжнародної співпраці, підписавши Меморандум про співпрацю з Казахським національним аграрним дослідницьким університетом (Казахстан). Ця подія є важливим етапом для розвитку міжнародного співробітництва у сфері маркетингових досліджень, освітніх проєктів і спільних наукових

ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЕЕГ ТЕХНОЛОГІЙ В НЕЙРОМАРКЕТИНГУ
4 грудня о 13:00 відбулася онлайн-лекція від досвідченого нейронауковця з Університету м. Ліверпуль, Алексіса Макіна. Він поділився своїм практичним досвідом використання електроенцефалографії (ЕЕГ) у нейронаукових дослідженнях. Під час заходу Алексіс Макін представив кілька ключових досліджень, присвячених вивченню нейронних механізмів, що лежать в основі обробки симетричних зображень. Зокрема, було продемонстровано, що симетричні візуальні стимули викликають посилену

ВСТУП 2025: ТРИМАЙ ХВИЛЮ ЗМІН
Продовжуємо серію профорієнтаційних заходів для школярів. Цього разу учасниками зустрічі стали одинадцятикласниками Охтирсокої ЗОШ №8 (4 грудня) та КУ Сумської школи №1 (9 грудня). Нагадаємо, що проект покликаний домогти зорієнтуватися майбутнім вступникам у наступних напрямках: 🎯 Унікально про ВСТУП-2025: особливості складання НМТ та ознайомлекння з ключовими правилами всутупу. 🎯 Як

ПРО ШІ ТА ПОДОРОЖ КЛІЄНТСЬКИМ ДОСВІДОМ ВІД ПЕНСИЛЬВАНСЬКОГО ДЕРЖВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
4 грудня студенти-маркетологи першого курсу мали унікальну можливість послухати лекцію від викладачки Пенсільванського державного університету Леві Пенн. Спікерка детально розкрила сучасні тенденції у сфері маркетингу, зокрема, роль штучного інтелекту в створенні незабутніх вражень для клієнтів. Лекція охопила такі важливі аспекти, як: п’ять етапів клієнтського досвіду, ключові точки дотику цифрового досвіду