Маркетинг послуг

Курс “Маркетинг послуг” надасть вам глибоке розуміння сфери послуг, яка сьогодні дуже динамічно розвивається. Ви дізнаєтесь, що таке послуга як функціонує ринок послуг, як відбувалося становлення та сучасні тренди маркетингу послуг, відмінні риси сфери послуг та значення в сучасному світі.

Ви навчитесь розробляти ефективну маркетингову товарну, цінову, комунікаційну та збутову політику в сфері послуг. Ознайомитесь з процесом надання послуг, зрозумієте, як важливо враховувати людський фактор та фізичне оточення для успіху в сфері обслуговування. Курс допоможе вам стати професіоналами в маркетингу послуг, навчить ефективно взаємодіяти з клієнтами та створювати для них конкурентну перевагу.

В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:

  1. отримати теоретичні знання та практичні навички, необхідні для роботи в сфері маркетингу послуг;
  2. розуміти особливості маркетингу послуг та їх відмінності від маркетингу товарів;
  3. розробляти ефективні маркетингові стратегії для різних видів послуг;
  4. аналізувати ринок послуг та виявляти нові можливості для бізнесу.

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Павленко М.С., Хоменко Л.М. Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. 4. C. 25-33 DOI: 10.21272/1817-9215.2022.4-03
  2. Хоменко Л.М., Васильєва Т.А., Небаба Н.О., Куценко В.І. Комерціалізація нового продукту на ринку: система факторів впливу. Актуальні проблеми економіки. 2023. 7. C. 115-121 DOI: 10.32752/1993-6788-2023-1-265-115-121
  3. Khomenko L., Rymar Yu. Marketing management in blood service enterprises. Health Economics and Management Review. 2024. 5. C. 48-66 DOI: 10.61093/hem.2024.1-04
  4. Хоменко Л. М., Луценко І. В., Летуновська Н. Є., Макерська В. О. Маркетингове ціноутворення у системі планування бізнес-стратегії взаємовідносин з клієнтами малих та середніх підприємств. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2025. 17. №443 DOI: 10.5281/zenodo.15319916
  5. Хоменко Л.М., Ярута Д.С. Фактори, що впливають на ціноутворення у воєнний час. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2025. 90. C. 112-121 DOI: 10.18664/btie.90.337179
  6. Практикум із маркетингу послуг : навч. посіб. / А. С. Росохата, Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2023. 138 с.