Дисципліна “Marketing Distribution Policy” (Політика маркетингового розподілу) зосереджена на вивченні та формуванні ефективних стратегій і тактик, що стосуються доведення товару або послуги від виробника до кінцевого споживача. Вона охоплює комплекс питань, пов’язаних з вибором оптимальних каналів дистрибуції, управлінням логістичними процесами та взаємодією з посередниками. Основна мета дисципліни — навчити майбутніх маркетологів створювати такі системи розподілу, які забезпечуватимуть максимальну доступність продукту для цільової аудиторії, мінімізуючи при цьому витрати та підвищуючи конкурентоспроможність компанії на ринку.

Практична складова дисципліни передбачає розробку конкретних рішень щодо формування розподільчої політики, аналіз кейсів реальних компаній, що дозволяє застосувати теоретичні знання на практиці.  

В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Відгуки студентів

Публікації за дисципліною: