Дисципліна “Social Media Marketing” (SMM)” познайомить вас із основами маркетингу в соціальних мережах, сучасними методами просування брендів, товарів і послуг через цифрові платформи.
Під час вивчення курсу, ви навчитеся досліджувати цільову аудиторію, вивчати конкурентів, ринок, тренди, будувати SMM-стратегії та контент-плани, попрацюєте над пошуком унікального tone of voice, дізнаєтеся що таке KPI і як його ставити та вимірювати.
У результаті навчання ви зможете:
- Використовувати маркетинговий підхід для впливу на вибір споживача у соціальних мережах.
- Розробляти різні види контенту для соціальних мереж.
- Використовувати онлайн-сервіси, що допомагають виконувати маркетингові задачі в соціальних мережах.
- Визначати оптимальні варіанти прийняття управлінських рішень у сфері SMM.
Унікальні практики:
Розбираємо шаблони та чек-листи для створення контент-планів, побудови унікальної торгової пропозиції (УТП) та унікального tone of voice.
Наприкінці курсу кожен студент готує курсовий проєкт (smm-book), який зможе додати у своє портфоліо та представляти роботодавцям
Запрошені спікери:



Новини з проведених занять:
Відгуки студентів:
"Пройшовши курс Social Media Marketing, я зрозуміла, що соціальні мережі — це не просто дописи та сториз, а потужний інструмент для просування бренду. 💪🏻
Особливо цікавими були практичні заняття, адже ти аналізуєш кейси відомих брендів та на власному досвіді досліджуєш як працюють алгоритми, як створюється контент-план та як перетворити це в дієвий інструмент просування.
Це був цікавий і насичений досвід, який точно змінив мій погляд на digital-маркетинг!" 🤩🔥

Дисципліна «Social Media Marketing» стала для мене цінним джерелом знань про сучасні інструменти просування в соціальних мережах.
Заняття були корисними й цікавими, з багатьма прикладами з реального життя, що допомогло краще зрозуміти як працює SMM.
Найбільше сподобалось практичне завдання — створення власної стратегії для бренду. Це дало чітке розуміння ролі соціальних мереж у маркетингу, як будувати ефективну комунікацію з аудиторією та використовувати їх для просування.

Публікації за дисципліною:
Ziabina, Ye., Kryvych, Ya., & Pigon, L. (2024). SMM for Promoting Healthy Eating: Bibliometric Analysis. Marketing and Management of Innovations, 15(4), 113–126. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.4-09