НАУКОВАдіяльність
Тематичні напрямки наукових досліджень співробітників кафедри:
- Маркетингова політика країни, імідж країни, макроекономічна стабільність: соціо-еколого-економічні процеси, міжнародний маркетинг, моделювання та прогнозування в маркетингу, маркетинг територіальних громад.
- Digital-маркетинг: маркетинг інформаційних технологій, SEO, web-аналітика, e-commerce, поведінка споживачів в digital-середовищі, контент-маркетинт, цифрові канали комунікації, промоція в цифровому середовищі.
- Зелений маркетинг: маркетинг зеленого виробництва, енергоефективність, соціально відповідальний маркетинг, некомерційний маркетинг, гендерні та вікові профілі суспільства.
- Комунікаційно-збутова діяльність, логістика: управління портфелем замовлень, розподіл та комерціалізація інноваційної продукції, управління ланцюгами поставок.
- Інноваційні тенденції в маркетингу: маркетинг інновацій, інновації в маркетингу, інноваційні системи, маркетингове супроводження стартапів.
- Стратегічний маркетинг та когнітивні технології.
- Маркетинг та система управління здоров’ям.

Міжнародні науково-практичні конференції
Кафедра маркетингу активно розвиває наукову діяльність та співпрацю з міжнародними партнерами. Щороку наша кафедра проводить міждисциплінарні науково-практичні конференції, на яких збираються провідні науковці, дослідники та практики з різних країн світу.
Науково-навчальний центр маркетингових досліджень

"Науково-навчальний центр маркетингових досліджень" є структурним підрозділом Сумського державного університету у складі кафедри маркетингу.
Головною метою Центру є:
- проведення комплексних наукових досліджень,
- виконання науково-дослідних робіт, наукових грантів, проектів,
- поширення та комерціалізація результатів досліджень,
- надання науково-консультативних, науково-дослідницьких та інформаційно-аналітичних послуг на замовлення підприємств, установ, організацій з метою розвитку та посилення їх конкурентних позицій на ринку.
Начальником Центру є доктор економічних наук, професор Люльов Олексій Валентинович.
Науковий журнал
Маркетинг і менеджмент інновацій
Науковий журнал "Маркетинг та менеджмент інновацій" індексується міжнародною наукометричною базою Emerging Sources Citation Index (Web of Science).
Науковий журнал
Health Economics and Management Review
Editor-in-Chief: Dr. Tetyana Pimonenko
Scientific Peer-Reviewed Journal – Health Economics and Management Review (HEM) was registered by the Ministry of Justice of Ukraine.
It was founded by Sumy State University.
The language of publication is English.
Issued 4 times a year since .
Наукова робота зі студентами
2018 - 2019 н.р.
Ірина Вакулішина

Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління у сфері торгівлі», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Оцінювання логістичної інфраструктури підприємства як основи його успішної торговельної діяльності».
Науковий керівник: канд. екон. наук Сагер Людмила Юріївна.
Анастасія Ілляшенко

переможець ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», нагороджена дипломом ІІІ ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр».
Тема наукової роботи: «Дослідження маркетингової діяльності мережі «Аптека низьких цін»: теоретичний та прикладний аспекти».
Науковий керівник: канд. екон. наук Сигида Любов Олексіївна.
Юлія Шафорост

Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Зелений бренд країни та її конкурентоспроможність».
Науковий керівник: д-р екон. наук, доцент Пімоненко Тетяна Володимирівна.
Анна Колесник

Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукції підприємства».
Науковий керівник: канд. екон. наук Сагер Людмила Юріївна.
Владислав Праведний

Переможець ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», нагороджена дипломом І ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр».
Тема наукової роботи: «Пошукова оптимізація в комунікаційних маркетингових системах».
Науковий керівник: д-р екон. наук, професор Тєлєтов Олександр Сергійович.
2020 - 2021 н.р.
Шевченко Катерина

Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління у сфері торгівлі», нагороджена дипломом І ступеня.
Тема наукової роботи: «Перспективний аналіз розвитку електронної торгівлі в постпандемічний період».
Науковий керівник: канд. екон. наук Сагер Людмила Юріївна.
Хааг Вікторія

Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища», нагороджена дипломом ІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Органічне виробництво: шляхи підвищення конкурентноздатності».
Науковий керівник: канд. екон. наук, доцент Чигрин Олена Юріївна.
Назаренко Анастасія

Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Вплив COVID-19 на соціо-економічний розвиток країни».
Науковий керівник: д-р екон. наук, професор Люльов Олексій Валентинович.
2022 - 2023 н.р.
Шевченко Катерина

Переможець у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт під патронатом Національної комісії України у справах Юнеско, нагороджена дипломом І ступеня
Науковий керівник: д-р екон. наук, професор Чигрин Олена Юріївна.
Рудецька Катерина

Переможець у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт під патронатом Національної комісії України у справах Юнеско, нагороджена дипломом І ступеня
Науковий керівник: д-р екон. наук, професор Чигрин Олена Юріївна.