Пошук
Close this search box.

Метою курсу “Маркетингові комунікації” є удосконалення опанування методів, прийомів та інструментів комплексу маркетингових комунікацій без яких ЖОДНЕН бізнес, в ЖОДНІЙ країні світу не зможе бути ефективним.

Під час освоєння цього курсу студенти ознайомляться з ключовими інструментами комунікаційного комплексу (реклама, PR, event-маркетинг, особистий продаж, product placement, тощо); дізнаються як правильно вибудовувати стратегію маркетингових комунікацій; що таке комунікаційний план та комунікаційних бюджет та як оцінити їх ефективність.

В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:

  1. Сформувати для себе розуміння маркетингових комунікацій, як системи.
  2. Розробляти комунікаційні стратегії, які доносять цінність для клієнта.
  3. Працювати ефективно в командах, втілювати лідерські якості та управлінські навички.
  4. Правильно планувати, організовувати та аналізувати ефективність маркетингових комунікаційних стратегій.

Унікальні практики:

Для кращого засвоєння курсу, під час навчання студенти вирішують крос-кейси (вирішення реальних проблем бізнесу) здійснюють мерчандайзинговий аудит реальних магазинів, працюють над створення roadmap клієнта, тощо.

В рамках вивчення курсу передбачена проєктна робота з реальними компаніями в межах якої студенти працюють над розробкою повної мерчандайзингової стратегії для конкретного рітейлера.

Також курс передбачає регулярне залучення до навчального процесу фахівців-практиків, експертів та відвідування вебінарів різної направленості від фахівців галузі.

Такі методики роблять курс інтерактивним, практичним і максимально корисним для майбутніх фахівців.

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Vasylieva, T., Radchenko, O., Kryvych, Y. Effect from Bank’s marketing communication instruments usage estimation. Economic Annals-XXI .  2014 . №7-8(1).  Р. 65-69. (Scopus)