Метою курсу “Маркетингові комунікації” є удосконалення опанування методів, прийомів та інструментів комплексу маркетингових комунікацій без яких ЖОДНЕН бізнес, в ЖОДНІЙ країні світу не зможе бути ефективним.
Під час освоєння цього курсу студенти ознайомляться з ключовими інструментами комунікаційного комплексу (реклама, PR, event-маркетинг, особистий продаж, product placement, тощо); дізнаються як правильно вибудовувати стратегію маркетингових комунікацій; що таке комунікаційний план та комунікаційних бюджет та як оцінити їх ефективність.
В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:
- Сформувати для себе розуміння маркетингових комунікацій, як системи.
- Розробляти комунікаційні стратегії, які доносять цінність для клієнта.
- Працювати ефективно в командах, втілювати лідерські якості та управлінські навички.
- Правильно планувати, організовувати та аналізувати ефективність маркетингових комунікаційних стратегій.
Унікальні практики:
Для кращого засвоєння курсу, під час навчання студенти вирішують крос-кейси (вирішення реальних проблем бізнесу) здійснюють мерчандайзинговий аудит реальних магазинів, працюють над створення roadmap клієнта, тощо.
В рамках вивчення курсу передбачена проєктна робота з реальними компаніями в межах якої студенти працюють над розробкою повної мерчандайзингової стратегії для конкретного рітейлера.
Також курс передбачає регулярне залучення до навчального процесу фахівців-практиків, експертів та відвідування вебінарів різної направленості від фахівців галузі.
Такі методики роблять курс інтерактивним, практичним і максимально корисним для майбутніх фахівців.
Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:
Відгуки студентів
"Один з найважливіших курсів, а саме "Маркетингове ціноутворення" успішно пройдено. Він надав важливі знання про те, як формуються ціни на товари та послуги, враховуючи ринкові умови, поведінку споживачів і законодавство.
Я навчилася розробляти цінові стратегії для підприємств, аналізувати ризики та використовувати сучасні аналітичні інструменти.
Особливо корисними були практичні завдання, що допомогли зрозуміти, як приймати обґрунтовані рішення в реальних умовах ринку. Підкріпленням вивченого слугувала контрольна робота на прикладі підприємства, яка дала змогу покроково зробити цікаве дослідження.
Щиро дякую Хоменко Лілії Миколаївні за відкриті можливості для ефективного управління ціновою політикою та підтримку у важливому етапі на шляху до кар'єри в маркетингу."

Після проходження дисципліни «Маркетингове ціноутворення» я отримала практичне розуміння того, як грамотно формувати цінову політику.
Інформація подавалася легко й зрозуміло, а кожна тема супроводжувалась прикладами, що допомогли краще зрозуміти, як вони працюють на практиці.
Я вважаю, що «Маркетингове ціноутворення» дало мені чітке розуміння, як правильно встановлювати ціну товару з урахуванням витрат, конкуренції та попиту.

Після проходження дисципліни «Маркетингове ціноутворення» я отримала практичне розуміння того, як грамотно формувати цінову політику.
Інформація подавалася легко й зрозуміло, а кожна тема супроводжувалась прикладами, що допомогли краще зрозуміти, як вони працюють на практиці.
Я вважаю, що «Маркетингове ціноутворення» дало мені чітке розуміння, як правильно встановлювати ціну товару з урахуванням витрат, конкуренції та попиту.

Публікації за дисципліною:
- Vasylieva, T., Radchenko, O., Kryvych, Y. Effect from Bank’s marketing communication instruments usage estimation. Economic Annals-XXI . 2014 . №7-8(1). Р. 65-69. (Scopus)