Пошук
Close this search box.

Дисципліна “Маркетинг для бізнесу” має на меті формування цілісного уявлення про галузеву систему маркетингу та алгоритми застосування наукових знань щодо принципів, методів і сучасних технологій маркетингу для суб’єктів бізнес-середовища. 

Вивчення дисципліни фокусується на сутності маркетингу в системі комерційної діяльності, формуванні маркетингових стратегій для бізнесу; дослідженні шляхів формування лояльності споживачів у середовищі соціальних мереж,  сучасних комп’ютерних технологій в бізнесі; особливостях рекламування в роздрібній торгівлі, комунікативних особливостях інтерактивного маркетингу, методах оцінки ефективності маркетингу в сфері бізнесу.

В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:

  1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
  2. Формувати маркетингову систему взаємодії,будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
  3. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач у сфері маркетингу.
  4. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей.

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Приклади робіт студентів:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О., Бондаренко А.Ф. Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць. «Економічний вісник НТУУ “Київський політехнічний інститут”». 2022. 23. DOI: 10.20535/2307-5651.23.2022.264661.
  2. Рекуненко І., Бондаренко А., Кобушко Я. Управління конкурентоспроможністю малих та середніх підприємств в ринкових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2023. 56. DOI: 10.32782/2524-0072/2023-56-54.
  3. Чигрин О., Бондаренко А. Напрямки розвитку стратегій із підвищення конкурентоспроможності для підприємств в умовах сучасних викликів в Україні. Економіка та суспільство Economics and Society. 2024. DOI: 10.32782/2524-0072/2024-61-17.
  4. Бондаренко А.Ф., Гордієнко В.П., Корощенко В.О. Роль маркетингової стратегії в діяльності медичних закладів в умовах COVID-19. Вісник Сумського державного університету, серія “Економіка”. 2023. 1. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.1-01.
  5. N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. Marketing in the Digital Environment: підручник / за ред. N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy: Sumy State University, 2023. 269 c.