Блогінг та маркетинг впливу (Blogging and Influencer Marketing)
Мрієте стати зіркою Instagram або YouTube? Хочете, щоб ваш блог читали тисячі людей? Тоді курс “Blogging and Influencer Marketing” – це саме те, що вам потрібно!
Рушаймо в захоплюючу подорож у світ блогінгу та маркетингу впливу, де ви дізнаєтеся всі секрети успіху сучасних блогерів.
Вже скоро ви зможете створювати контент, який буде цікавий власній аудиторії, залучати підписників та перетворювати їх на своїх фанатів. Ви дізнаєтеся, як працювати з різними платформами для ведення блогів, як просувати свій блог та як знаходити спільну мову з інфлюенсерами.
Цей курс – ваш шанс стати на крок ближче до успішного блогера, який заробляє на своїй творчості та впливає на думки тисяч людей. Не втрачайте унікальну можливість стати зіркою інтернету!
“Blogging and Influencer Marketing” – це дисципліна, яка охоплює широкий спектр знань та навичок, необхідних для успішного створення, ведення та просування блогу, а також ефективної взаємодії з інфлюенсерами. В курсі розглядаються концепція блогу як інструменту комунікації, етапи створення блогу, особливості його ведення та стратегії просування. Ви познайомитеся з різними платформами для ведення блогів, способами написання цікавого та якісного контенту, а також залучення аудиторії та збільшення трафіку.
Курс передбачає практичні заняття, під час яких ви зможете застосувати отримані знання на практиці, створити власний блог та розробити стратегію його просування.
В результаті вивчення дисципіни ви зможете:
- Враховувати особливості блогів та роботи з інфлюенсерами в роботі компанії.
- Розробляти технології ведення та просування особистих та корпоративних блогів.
- Створювати власні інтелектуальні продукти для їх успішної реалізації.
- Обгрунтовувати рішення щодо того, як розкрутити та просувати послуги компанії або особисті продукти за допомогою блогу.
Унікальні практики:
Протягом семестру студенти у групах (2-4 чоловіки) розробляють та ведуть власний сайт у форматі блогу, впроваджують самостійно розроблену стратегію просування та відслідковують її реальну ефективність.
Відвідування виступів власників світових компаній («Нова пошта», Genius.Space, 3DLOOK, IQ STAR, TARYAN GROUP, SOHINA GLOBAL, Traffic Devils, BlitzMetrics, THE / DVIZH, Work.ua, TA Ventures) в рамках конференції “Лабораторія онлайн-бізнесу” (ЛОБ).
Запрошені спікери:
Новини з проведених занять:
Відгуки студентів:
Ми мали змогу послухати провідних експертів: Антона Воронюка, Володимира Тетерука, Олексія Чекалова, Олени Четиріної, Вікторії Абед та інших спеціалістів з AI та digital-маркетингу. Вони поділилися як можна впровадити AI у роботу компаній. Спікери розповідали про створення унікального контенту та цифрових аватарів для реклами і соцмереж, інтеграцію штучного інтелекту у Google та Excel таблиці, автоматизацію складних бізнес-процесів, а також про сучасні інструменти – від чат-ботів і голосових агентів до AI-асистентів. Серед виступів особливо відзначилися практичні кейси з використання AI для аналізу даних, побудови воронок продажів та масштабування комунікацій з клієнтами. Експерти продемонстрували приклади та поділилися рекомендаціями, як бізнесу почати роботу з новими технологіями.
Дисципліна Blogging and influencer marketing була для мене дуже корисною та допомогла розібратися з тим, як саме вести особистий блог.
Під час цього курсу я нарешті змогла перебороти свої страхи та почати просувати власний контентент у соціальних мережах та власному блозі.
Публікації за дисципліною:
- Marketing in the Digital Environment : textbook / N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. ; ed. by N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy : Sumy State University, 2023. 269 p.
- Khomenko L. Influencer marketing and healthcare: bibliometric analysis. Social Economics. 2025. 72.
- Усова С.О., Євтушенко В.С., Хоменко Л.М., Кривич Я.М. Особливості просування продуктів здорового харчування: досвід ЄС та України. Актуальні питання економічних наук. 2024. 7. C. 3-12
- Khomenko L.M., Saher L. Yu. Influencer marketing in blood service facilities. Науковий вісник Полісся. 2021. 1(17). DOI: 10.25140/2410-9576-2021-1(22)-161-170.