Дисципліна “Маркетинг” має на меті формування теоретичних знань та практичних навичок з організації, проведення і управління маркетинговою діяльністю суб’єктів підприємництва.
Зміст навчальної дисципліни охоплює концептуальні аспекти сучасного маркетингу, основні його принципи, функції, мету та завдання.
Вивчення дисципліни фокусується на основних аспектах маркетингових досліджень, органцізації, плануванні та контролю маркетингу. Особливий акцент ставиться на вивченні політик: товарної, цінової, продажу та просування у контексті сучасної маркетингової стратегії.
В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:
- Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
- Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
- Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
- Застосовувати інноваційні підходи щодо впровадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища
Унікальні практики:
Запрошені спікери:


Новини з проведених занять:
Приклади робіт студентів:
Публікації за дисципліною:
- Сагер Л.Ю., Сигида Л.О., Бондаренко А.Ф. Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць. «Економічний вісник НТУУ “Київський політехнічний інститут”». 2022. 23. DOI: 10.20535/2307-5651.23.2022.264661.
- Рекуненко І.І., Бондаренко А.Ф., Кобушко Я.В. Управління конкурентоспроможністю малих та середніх підприємств в ринкових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2023. 56. DOI: 10.32782/2524-0072/2023-56-54.
- Чигрин, О., Бондаренко, А. Напрямки розвитку стратегій із підвищення конкурентоспроможності для підприємств в умовах сучасних викликів в Україні. Економіка та суспільство Economics and Society. 2024. DOI: 10.32782/2524-0072/2024-61-17.
- Бондаренко А.Ф., Гордієнко В.П., Корощенко В.О. Роль маркетингової стратегії в діяльності медичних закладів в умовах COVID-19. Вісник Сумського державного університету, серія “Економіка”. 2023. 1. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.1-01.
- N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. Marketing in the Digital Environment: підручник / за ред. N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy: Sumy State University, 2023. 269 c.