Партнерський маркетинг (Partnership Marketing)
Традиційні методи просування вже не працюють? Настав час партнерства – стратегії, що об’єднує зусилля різних гравців для досягнення спільного успіху. Саме тут криється секрет швидкого зростання та масштабування бізнесу.
На курсі «Partnership Marketing» ви не просто отримаєте теоретичні знання, ви навчитесь мислити стратегічно, зрозумієте як знаходити та залучати партнерів, створювати виграшні для всіх сторін умови співпраці. Афіліатний маркетинг, контент-маркетинг в партнерстві, спонсорство, благодійність, продуктове партнерство, дистрибуція, роздрібне партнерство, продакт-плейсмент, програми лояльності – це лише частина інструментів, якими ви оволодієте.
Вже скоро ви зможете розробити власну партнерську програму та запустити її в дію, збільшивши свою аудиторію, продажі та впізнаваність бренду.
В результаті вивчення дисципліни ви зможете:
- Використовувати сучасні маркетингові підходи та концепції для створення унікальних взаємовідносин з партнерами.
- Розробляти партнерські програми для підприємств.
- Аналізувати питання щодо підвищення ефективності маркетингової взаємодії з іншими підприємствами.
- Обгрунтовувати управлінські рішення щодо участі у партнерських програмах.
- Впроваджувати сучасні інструменти партнерського маркетингу на підприємстві.
Унікальні практики:
Запрошені спікери:
Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
- Павленко М.С., Хоменко Л.М. Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. 4.
- Хоменко Л.М., Луценко І.В., Летуновська Н.Є., Макерська В.О. Маркетингове ціноутворення у системі планування бізнес-стратегії взаємовідносин з клієнтами малих та середніх підприємств. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2025. 17.
Відгуки студентів:
В рамках вивчення курсу "Partnership Marketing" долучалися до онлайн-конференції ЛОБ 2025. У другий день вебінарів ми мали змогу зануритись у практичні інструменти побудови комунікацій, заснованих на глибокому розумінні своєї аудиторії. Спікери ділилися кейсами, як ефективно адаптувати повідомлення під звички споживання інформації та обирати відповідні канали.
Особливу увагу привернув виступ Юлії Петрик, яка наголосила на важливості дослідження цифрової поведінки цільової аудиторії перед запуском будь-якої кампанії. Вона підкреслила, що піарник має йти “туди, де живе аудиторія”, а не ґрунтуватися на власних уподобаннях.
Було дуже корисно почути, наскільки важливо вивчати не лише «хто наша аудиторія», а й «як саме вона живе в інформаційному просторі». Це дозволяє вибудовувати більш точну та природну комунікацію.