ВЧИМОСЯ У СВІТОВИХ ПРАКТИКІВ: ГЛОБАЛЬНІ ЛАНЦЮГИ ПОСТАВОК

Невгамовні студенти-маркетологи знаходяться у постійному пошуку нових знань і вже виходять на світовий рівень у їх пошуку. Так, 21 жовтня студенти 4 курсу мали змогу приєднатися до вебінару «Optimizing Global Manufacturing, Sourcing & Distribution» у рамках курсу «Маркетингова логістика». Спікерами вебінару виступили Рене Бак та Патрік Хаекс – генеральний директор та керуючий партнер консалтингової компанії BCI Global. У своїй доповіді вони акцентували увагу на питаннях розроблення стійких до ризиків ланцюгів поставок, відповіли на «незручні запитання», що виникають перед світовими компаніями при трансформації ланцюгів поставок в умовах пандемії коронавірусу, пояснили особливості «повернення» виробництв до США та Європи з Китаю. Участь у цьому вебінарі дозволила нестримним маркетологам краще зрозуміти світові тенденції функціонування ланцюгів поставок та визначити виклики майбутнього.

РОЗШИРЮЄМО КОРДОНИ ЗНАНЬ

Для невгамовнихнемає меж. У рамках навчальної дисципліни «Ризикологія» студенти третього курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти участь у вебінарі «Leveraging Data & Analytics for Artificial Intelligence in Enterprise Risk Management» від Risk Management Society. Спікер вебінару – Патріція Сапоріто (генеральний директор консалтингової фірми Saporito & Associates), висвітила тенденції та виклики сучасного цифрового світу, вказала топ-10 ризиків 2020 року, розкрила найкращі практики використання даних та аналітики в управлінні ризиками, а також передові підходи до ризик-менеджменту на світовому рівні. Отримані знання дозволять нестримним студентам-маркетологам залишатися на гребні хвилі викликів сучасності.

ОТРИМУЄМО КОРИСНИЙ КОНТЕНТ ВІД ЗНАВЦІВ СВОЄЇ СПРАВИ

20 жовтня невгамовні приєднались до вивчення міні-курсу від Дар'ї Шигаєвої, що є членом нашої ради роботодавців (в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки Європейського Союзу). Найбільше студентів зацікавило актуальні зміни в маркетинговій сфері, методи аргументування власної думки щодо ринку маркетингових технологій та багато іншого.

 

 

 

Поглиблюємо знання з партнерського маркетингу разом із практиком

Зустріч із практиком у сфері партнерського маркетингу відбулась у студентів1 та 3 курсу в рамках дисципліни «Основи маркетингової діяльності» та «Marketing of innovation». Свій практичний досвід поширив Артем Бажал, Business Development в компанії Natus Vincere під час тренінгу на тему: Practical cases of Affiliate marketing. Також Артем акцентував увагу, що даний вид маркетингу наразі стає все більше популярний в інтернет-середовищі, особливо серед представників бізнесу розвинених країн світу. А також поділився думками, які перші кроки у цьому руслі може зробити ще студент, щоб почати працювати і заробляти в даній сфері.

 

Зустріч маркетологів на тему: «Формування SMM-стратегій та креативу на основі аналізу поведінки споживачів»

20 жовтня студенти 1,2 та 4 курсів спеціальності «Маркетинг»  зібрались на лецію-дискус із практиком у сфері маркетингвого просування в інтернет середовищі. Лекцію проводив Олег Кожевніков -   SMM-спеціаліст із досвідом більше 5-ти років у даній сфері, наразі працює як фрілансер та має власні проекти. Під час онлайн-зустрічі Олег поділився цікавими кейсами, показав яким чином налаштовує таргетингову рекламу у своєму кабінеті Ads Manager та відповів на всі питання невгамовних студентів-маркетологів.

 

 

ВІДКРИВАЄМО НОВУ РУБРИКУ НА САЙТІ DOM

Кафедра маркетингу СумДУ постійно намагається зробити студентське життя яскравим, наповненим різноплановими формаціями отримання додаткових знань. Наші студенти з великим захопленням #СпіймалиХвилюЗмін і почали використовувати такі нововведення. Як результат – дипломи про стажування, сертифікати відповідності і РЕАЛЬНІ коментарі і їх враження від участі.

Тому було прийнято рішення про створення нової рубрики «КОМЕНТАРІ», яка допоможе нам показати дієву складову роботи викладачів зі студентами.

 

ЛЕКЦІЇ З ПРАКТИКАМИ ПІДСИЛЮЮТЬ "ЕФЕКТ НЕВГАМОВНОСТІ" ТА НАДИХАЮТЬ!

 

 

Невгамовні у рамках курсу Тетяни Пімоненко «Marketing Advanced» приєднались до вебінару «Як покращити лендінг: легкі рішення підвищення ефективності» від куратора освітніх проєктів в Tilda Publishing Сергія Болисова. Така співпраця з практиками допомагає студентам подивитися по-новому на теоретичні аспекти, знайти для себе цікаві сфери використання знань, а головне – спитати у лектора «як працює в житті...».

 

 

ЦІКАВІ ВАРІАНТИ ПРОСУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ СУМДУ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ

Жовтень – старт до початку профорієнтаційної роботи на кафедрах. Команда DOM-у не залишилась в осторонь і на повну підключилась у Програму підвищення кваліфікації для викладачів СумДУ «Інформаційно-рекламна складова профорієнтаційної діяльності», де Марія Мінченкозапропонувала слухачам безкоштовні life hacking по завоюванню бажаного місця у рейтингах пошукової системи Google.

Не забули і про маркетингову аналітику: на прикладі власного сайту кафедри маркетингу розповіли результати дослідження щодо визначення переліку релевантних інформаційних потреб абітурієнта у пошуку інформації про спеціальність.

І на останок розкрили маркетингову таємницю блогу – кому, коли і як його створювати на сайті, а головне пояснили його потребу та альтернативні варіанти використання.

Вдосконалюємо практичні навички у SMM

Кафедра маркетингу розширює мережу стекхолдерів та налагоджує зв’язки із практиками у багатьох сферах. Сьогодні це агенство з комплексного SMM просування «22nd Floor agency» (м.Київ). В кейсах агентства такі бренди як Wella (бренд засобів догляду за тілом), O bag (італійські аксесуари), Obagi Medical (косметичні засоби) та інші.

Засновниця агенства і керуюча Дар’я Яблочкіна - у минулому SMM-фахівець таких брендів як: ювелірний дім SOVA jewels, O bag, український мас-маркет MustHave, ділиться напрацюваннями із студентами та надала онлайн-доступ до постійнооновлюваної бази даниханалітики акаунтів знаменитостей та блогерів з метою вибору каналів та їх представників для здійснення ефективних  маркетингових комунікацій. 

Так, тепер разом швидше крокуємо до підкорення маркетингових висот!

Грант від компанія Rechi.ua

Не проґав свою можливість…

Компанія Rechi.ua запрошує подавати грантові заявки на 10 тисяч гривень за ідеї з розвитку електронної торгівлі до 1 грудня 2020 року. Всі подробиці та умови конкурсу за цим посиланням.

 

 

Кафедра маркетингу у пошуках нових ідей для SMM

Старший викладач кафедри маркетингу Анна Сергіївна Росохата відвідала Неформальну зустріч провідних фахівців маркетингу у напрямку SMM у м. Києві «SMM за чашкою кави», де відбулося знайомство із представниками галузі із м. Києва. У ході зустрічі були розглянуті та обговорені реальні проекти та кейси SMM просування із презентаціями та фідбеками. Серед присутніх виявились бажаючі прийняти участь у навчальному процесі студентів для поширення практичного досвіду роботі з SMM.

Так, ми невгамовно розвиваємо мережу стекхолдерів кафедри. А ти вже з нами?

ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН

6 жовтня 2020 року студенти маркетологи в рамках дисципліни Марії Мінченко«Створення інноваційних проектів» прийняли активну участь у лекції «Де шукати ресурси для підтримки інноваційних проектів в Україні?».

І. І. Кульчицький (Керівник національного інформаційного пункту «Інформаційні та комунікаційні технології», НУ «Львівська Політехніка», президент ГО «Агенція Європейських Інновацій»)  долучив слухачів до проблемних аспектів використання діючих інструментів підтримки інновацій в Україні на всьому ланцюгу створення інновацій від ідеї до ринку.

У студентів найбільше питань з’явилося щодо деталей отримання підтримки від національних та міжнародних програм, а також рекомендацій щодо особливостей підготовки та подання на конкурси інноваційних проектів.

НАВЧАЄМОСЯ У ПРАКТИКІВ ЗІ СФЕРИ МЕДИЧНОГО ТУРИЗМУ: ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ ТА СТРАТЕГІЇ ЙОГО ПРОСУВАННЯ

08.10.2020 р. у рамках вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти онлайн участь у Міжнародному конгресі присвяченому всебічному розвитку такої цікавої сфери туризму як медична. Один із блоків був присвячений особливостям формування туристичної пропозиції, маркетингу та промоції.

З доповідей на цьому цікавому конгресі онлайн учасники почерпнули значну кількість корисної інформації. Спікери донесли думку про те, що вітчизняний продукт медичного туризму є конкурентоспроможним на світовому ринку, має свою цільову аудиторію, а Україна в цілому має безліч туристичних магнітів для медичного туриста. А ще студенти зрозуміли, що на цьому ринку безліч завдань та викликів для креативних та готових до зрушень маркетологів!

ІНТЕНСИВ ВІД МЕГА-ПРАКТИКІВ: ПОЧИНАЄМО ПРАЦЕВЛАШТОВУВАТИ З 2 КУРСУ

21-26 вересня студенти кафедри маркетингубули учасниками "UGEN Challenge MarketingFinance". Це величезна платформа, яка допомагає зрозуміти власні пріоритети щодо подальшого працевлаштування, довести роботодавцям, що наші студенти спроможні бути у їх командах і задавати свій автентичний креативний вектор на ринку маркетингових послуг.

Укртелеком, Сoca-Cola HBC, lifecell, Unilever, JTI, MARS, Philip Morris, ПРАВЕКС БАНК та багато інших компаній приєдналися до заходу, бо дійсно розуміють, що лише в таких форматах можна знайти для себе той діамант, який буде приносити для них конкурентну перевагу.