ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСЯГНЕНЬ НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ – ЦЕ ЗАВЖДИ ПРИЄМНО

Для #невгамовних маркетологів кордони завжди відсутні, а пандемія – не заважає відчиняти нові можливості!

Вітаємо Тетяну Пімоненко з підтвердженням її членства у якості експерта International Social Marketing Association (iSMA), що об’єднує більше ніж 1000 спеціалістів з соціального маркетингу по усьому світу.

iSMA – ці платформа освітніх та практичних ініціатив, яка допомагає знайти можливості для втілення та просування нових ідей. Для кафедри маркетингу – це великий крок вперед, оскільки ми готові підключатись і допомагати реалізовувати проекти з усього світу.

В майбутньому iSMA може стати для наших студентів не лише місцем для саморозвитку, але і гарною базою практики для тих, кому це дійсно цікаво.

Практикуємось і досліджуємо маркетингові стратегії SMM разом із практиками

3 листопада відбулась ще одна зустріч студентів кафедри маркетингу із практиком. На цей раз дискус-лекцію провела Дарина Лоткова, SMM Team Lead Рекламного агенства NOWEDO (м.Київ). До зустрічі були залучені студенти першого курсу в рамках дисципліни «Основи маркетингової діяльності», третього курсу (дисципліна «Marketing of innovation»), та четвертий курс (дисципліна «Теорія мотивації та поведінка споживачів»). Практик поділилась реальним кейсом розробки маркетингової SMM стратегії для бренду «AUMI» та поділилась трендами, вимогами та іншими особливостями, що диктує наразі сучасне ринкове середовище і соціальні мережі в Україні та світі.

 

ФЕСТИВАЛЬ МОЛОДІ ТА РОДИН: МАРКЕТОЛОГИ ОСВОЮЮТЬ НОВІ ГОРИЗОНТИ

14 жовтня 2020р аспірант кафедри маркетингу Андрій Мараховський виступив ініціатором та співорганізатором фестивалю «Покрова», який проходив в м. Шостка Сумської області. Основним фокусом події було підвищення обізнаності молоді та суспільства на перспективах сталого функціонування територій, промоції можливостей Сіверського регіону щодо розвитку підприємництва та «зеленого» бізнесу.

До фестивалю приєднались спікери, які зробили захід цікавим для інвесторів, розробників і власників бізнесу, які хочуть запроваджувати інновації.

 

Тривають ознайомлювані зустрічі про можливості СумДУ для першого курсу маркетологів

28 жовтня відбулась ще одна зустріч викладачів кафедри із студентами щодо міжнародної діяльності. На цей раз із групою першого курсу маркетологів ЕН-03/мк бесіду проводили заступник Директора Інституту ФЕМ з міжнародної діяльності Пімоненко Тетяна Володимирівна, та відповідальні на кафедрі марктеингу за цей напрямок - ст. викладач Росохата Анна Сергіївна та аспірантка 2-го року навчання Ус Яна. Саме Яна, котра зараз знаходиться за програмою академічного обміну у м. Рига (Латвія), поділилась своїм досвідом міжнародних обмінів та надихнула першокурсників на активність та завзятість щодо участі у міжнародних проектах.

 

Як це – запустити стартап в Україні?

Цікаве та живе спілкування отримали студенти під час зустрічі з Юрієм Андрієнко, директором з продажів SoMo, резидентом UNIT.city 26 жовтня 2020 р. в рамках вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності», «Маркетингові комунікації», «Маркетингова логістика». Юрій поділився зі студентами  основними відмінностями закордонного та вітчизняного підходів до реалізації стартапів, відзначивши, що закордонний підхід не працює в Україні, розповів про окремі аспекти реалізації стартапів у вітчизняній практиці, відзначив найбільш успішні сучасні проекти України, назвав основні причини неуспішності стартапів та ключові бар’єри на шляху їх запуску та просування.

Юрій відзначив, що одним із ключових аспектів для запуску та просування стартапу є людський фактор та наявність у майбутніх спеціалістів soft skills, серед яких комунікаційні навички, здатність працювати в команді, постійне навчання та аналіз трендів.

ВЧИМОСЯ У СВІТОВИХ ПРАКТИКІВ: ГЛОБАЛЬНІ ЛАНЦЮГИ ПОСТАВОК

Невгамовні студенти-маркетологи знаходяться у постійному пошуку нових знань і вже виходять на світовий рівень у їх пошуку. Так, 21 жовтня студенти 4 курсу мали змогу приєднатися до вебінару «Optimizing Global Manufacturing, Sourcing & Distribution» у рамках курсу «Маркетингова логістика». Спікерами вебінару виступили Рене Бак та Патрік Хаекс – генеральний директор та керуючий партнер консалтингової компанії BCI Global. У своїй доповіді вони акцентували увагу на питаннях розроблення стійких до ризиків ланцюгів поставок, відповіли на «незручні запитання», що виникають перед світовими компаніями при трансформації ланцюгів поставок в умовах пандемії коронавірусу, пояснили особливості «повернення» виробництв до США та Європи з Китаю. Участь у цьому вебінарі дозволила нестримним маркетологам краще зрозуміти світові тенденції функціонування ланцюгів поставок та визначити виклики майбутнього.

Марафон 100 Leaders

З 13 по 15 жовтня невгамовні магістри-маркетологи 1 курсу мали можливість взяти участь у трьохденному марафоні з 18 онлайн-сесій «Re-Imagine the Future of Leadership», метою якого було надання легких та швидких у втіленні ідеї, спрямованих на вихід із кризи, створеної COVID-19. Протягом цих днів спікери (Pamay Bassey – директор з навчання, Kraft Heinz; Whitney Johnson – генеральний директор, WLJ Advisors; David B. Peterson – виконавчий тренер №1 (попередньо керівник коучингу в Google) та інші) надали цінні поради та детально розкрили такі проблемні питання:

  • як вести команду та організацію в умовах нестабільності;
  • як сприйняти різноманітність та включення у майбутнє лідерства;
  • як створити команди та організації готові до майбутнього.

РОЗШИРЮЄМО КОРДОНИ ЗНАНЬ

Для невгамовнихнемає меж. У рамках навчальної дисципліни «Ризикологія» студенти третього курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти участь у вебінарі «Leveraging Data & Analytics for Artificial Intelligence in Enterprise Risk Management» від Risk Management Society. Спікер вебінару – Патріція Сапоріто (генеральний директор консалтингової фірми Saporito & Associates), висвітила тенденції та виклики сучасного цифрового світу, вказала топ-10 ризиків 2020 року, розкрила найкращі практики використання даних та аналітики в управлінні ризиками, а також передові підходи до ризик-менеджменту на світовому рівні. Отримані знання дозволять нестримним студентам-маркетологам залишатися на гребні хвилі викликів сучасності.

Хочеш навчатись закордоном?

Сьогодні Таня Пимоненко, Яна Уста Анна Росохата зустрілись зі студентами першого курсу та подискутували щодо можливостей участі у програмах міжнародної академічної мобільності.
Першокурсники дізнались про джерела актуальних програм мобільності. До зустрічі долучились Еразмус студентки Ризького технічного університету Касандра (з Португалії) та Барбара (зі Словаччини). Тож, невгамовні маркетологи мали змогу порівняти досвід участі у програмах Erasmus+KA1 українських студентів та студентів ЄС.
Дівчата охоче розповіли про те:

  • як це бути Еразмус студентом;
  • як подати заявку;
  • які були перші враження;
  • чи є переваги навчання в іншій країні;
  • а також запросили наших студентів відвідати їх чудові країни.

ОТРИМУЄМО КОРИСНИЙ КОНТЕНТ ВІД ЗНАВЦІВ СВОЄЇ СПРАВИ

20 жовтня невгамовні приєднались до вивчення міні-курсу від Дар'ї Шигаєвої, що є членом нашої ради роботодавців (в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки Європейського Союзу). Найбільше студентів зацікавило актуальні зміни в маркетинговій сфері, методи аргументування власної думки щодо ринку маркетингових технологій та багато іншого.

 

 

 

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ: РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ НА «SOCIAL DEVELOPMENT TOWARDS VALUES: ETHICS – TECHNOLOGY – SOCIETY»

24-26 вересня 2020 року кафедра маркетингу стала співорганізатором конференції «Соціальний розвиток цінностей: етика-технологія-суспільство» (Silesian University of Technology). Для команди DOM-у це був гарний шанс проявити себе та представити на міжнародній науковій арені. Цікаво, що практично на всіх секціях піднімалися   маркетингові питання, і наші колеги змогли надавати кваліфіковану оцінку щодо питань етичності застосування інструментарію в окремих галузях. Карантинні обмеження внесли свої корективи в квоту учасників і це дозволило нам прокачатись на повну – вся кафедра була присутня на заході і змогла зарекомендувати себе в ролі професіоналів своє справи.

Також DOM представив на розгляд результати свої досліджень, а також отримав схвальну оцінку міжнародних колег щодо актуальності запропонованих пропозицій.

Поглиблюємо знання з партнерського маркетингу разом із практиком

Зустріч із практиком у сфері партнерського маркетингу відбулась у студентів1 та 3 курсу в рамках дисципліни «Основи маркетингової діяльності» та «Marketing of innovation». Свій практичний досвід поширив Артем Бажал, Business Development в компанії Natus Vincere під час тренінгу на тему: Practical cases of Affiliate marketing. Також Артем акцентував увагу, що даний вид маркетингу наразі стає все більше популярний в інтернет-середовищі, особливо серед представників бізнесу розвинених країн світу. А також поділився думками, які перші кроки у цьому руслі може зробити ще студент, щоб почати працювати і заробляти в даній сфері.

 

СПІВПРАЦЯ З ПРАКТИКАМИ НА ПОВНУ, АБО ЯК МОЖНА ВСЕ ВСТИГНУТИ

Маркетолог буде висококваліфікованим спеціалістом тоді, коли зможе стати практиком зі студентських років. Команда DOM-у вирішила отримати від карантинних обмежень на максимум і використати дистанційну освіту як нову формацію для спілкуванні з професіоналами. Хтось може нам сказати, що студенти бувають різних курсів і з різним рівнем знань. Ми же вирішили провести експеримент і результат нас приголомшив. Але давайте все по-порядку…

Оскільки у маркетологів зараз заняття проходять онлайн і з’явився час на самоосвіту, Олексій Люльов запропонував усім студентам без винятку підключатись до зустрічей не за курсами, а за інтересами. І що саме цікаве, ця ідея сподобалась студентам і самим практикам, оскільки тепер заняття почали проходити не у вигляді лекції, а в стилі класних дискусійних міні клубів, з високим фітбеком. І це для нас головне – студенти почали спілкуватись один з одним, критикувати і висловлювати власну думку.

Зустріч маркетологів на тему: «Формування SMM-стратегій та креативу на основі аналізу поведінки споживачів»

20 жовтня студенти 1,2 та 4 курсів спеціальності «Маркетинг»  зібрались на лецію-дискус із практиком у сфері маркетингвого просування в інтернет середовищі. Лекцію проводив Олег Кожевніков -   SMM-спеціаліст із досвідом більше 5-ти років у даній сфері, наразі працює як фрілансер та має власні проекти. Під час онлайн-зустрічі Олег поділився цікавими кейсами, показав яким чином налаштовує таргетингову рекламу у своєму кабінеті Ads Manager та відповів на всі питання невгамовних студентів-маркетологів.