Маркетинг міста

В умовах сучасного світу нарівні з персональними та корпоративними брендами колосального значення набуває поняття бренду території. Суперництво міст, регіонів і країн за ресурси перетворює їх із географічних одиниць у повноцінні товари, що мають свою цінність, властивості та вартість. Тому сьогодні у територій та міст сформувалася потреба розуміти свою відмінну ідентичність та вміло про неї розповідати. 

20 листопада 2019 року відбулася лекція-зустріч маркетологів з начальником відділу маркетингу, промоції та туризму Управління стратегічного розвитку міста Суми Володимиром Ніконенко.

Просування міста Суми на туристичній мапі України, брендинг і маркетинг міста, у чому полягають секрети успішних міст України – про це та багато іншого говорили на лекції. Сучасний досвід засвідчує, що ті громади й території, які поступово впроваджують взаємопов’язані маркетингові заходи, є більш успішними. Вони значно легше досягають цілей сталого економічного розвитку: 

  • залучення інвестицій і створення нових підприємств; 
  • збереження та розширення діючих підприємств, збільшення кількості робочих місць; покращення іміджу на місцевому, національному та міжнародному рівнях, започаткування взаємовигідних партнерств; 
  •  поліпшення добробуту громади загалом; 
  • збільшення кількості туристів

 

Стипендіатка Fulbright: американський досвід

Тетяна Пімоненко є стипендіаткою програми імені Фулбрайта, що фінансується урядом США. Тетяна отримала грант на проведення наукового дослідження у Сейлемському державному університеті (м. Сейлем, США). Протягом 3 місяців (25 січня – 25 квітня 2019 р.) за тематикою «Розвиток ринку зелених облігацій: досвід розвинених країн». Керівником наукового стажування від американського університету був професор Стів Янг. 
Університет розташований у передмісті Бостону у мальовничому місті Сейлем (штат Масачусетс). Сейлем – один із історичних центрів Нової Англії, що був центром морської торгівлі та суднобудування протягом XVIII і XIX століттях. 
Сейлемський державний університет має розвинену інфраструктуру, потужну матеріальну базу та сучасну бібліотеку імені Сенатора Е. Фредеріка Беррі, що має доступ до низки наукових баз даних. Окрім цього, університет має ряд наукових центрів, інноваційних просторів для навчання та підготовки до занять. Університет працює цілодобово, а навчальні аудиторії та лабораторії не зачиняються, та доступні у будь-який час. При цьому доступ до внутрішньої інфраструктури можливий за умови наявності ідентифікаційної картки студента чи викладача. 
В університеті впроваджені сучасні енергозберігаючі технології, а також впроваджено систему сортування сміття. Треба відмітити, що система сортування сміття ефективно працює не лише на території університету, а й в усьому місті. Окрім цього, великі супермаркети, торгові центри та містяни відмовились від використання пластикових пакетів на користь паперових. 
Під час наукового стажування Тетяна взяла участь у низці наукових семінарів, відкритих лекцій та тренінгах. Було проведено зустрічі з викладачами та науковцями університету. Взято участь у засіданнях кафедри, що проходить кожного першого понеділка місяця. 
У рамках стажування, Тетяна провела ряд лекцій для студентів, аспірантів та викладачів Сейлемського державного університету, що висвітлювали сучасне обличчя України та здобутки Сумського державного університету, а також основні гіпотези наукового дослідження. У ході дослідження було проведено низку консультацій зі спеціалістами та науковцями, що займаються вивченням проблем зеленого зростання. У останній тиждень стажування Тетяна провела відкриту лекцію на якій було представлено частину результатів проведеного дослідження. 
Не дивлячись на насичену програму стажування, безумовно був час на подорожі до визначних місць Нової Англії. Так, вдалось відвідати найпопулярніші океанські узбережжя міст Рокпорт, Оганквит, Ньюбаріпорт та інші. Побувати у одному із найвідоміших університетів світу –Гарвардському Університеті. Прогулятись містами Бостон та Нью Йорк, що вражають своєю потужністю, архітектурою та швидким темпом життя. 
Програма імені Фулбрайт надає можливості не лише розширити горизонт наукового дослідження та мережу науковців, а й змінити світогляд, бачення та стереотипи щодо американського устрою життя.

“Every chance taken is another chance to win!”


Детально про програму імені Фулбрайт

Наша студентка в Лондоні!

Наша магістрантка Дарина Солдатенко - невгамовна до нових знань. Навчвння в магістратурі у Дарини розпочалось у школі англійської мови «Bloomsbury International», яка знаходиться в самому центрі Лондона.

У період із жовтня по грудено 2019 року Дарина удосконалювала свої навички англійської мови в оточенні висококваліфікованих викладачів, які перетворили звичайні заняття у захопливий процес. У вільний від навчання час Дарина мала змогу відвідати визначні пам’ятки міста, а також різноманітні музеї, вхід до більшості з яких безкоштовний. До того, проживання у сім’ї корінних жителів дозволило ближче познайомитись із побутом та стилем життя англійців.

Дарина: «Про красу аристократичного Лондона можна розповідати безкінечно, однак, краще, якщо Ви знайдете можливість і самостійно переконаєтесь в цьому. І так, Ви полюбите його так сильно, як я!»

Захист докторської дисертації

5 листопада відбувся захист  Пімоненко Тетяни на тему: «Маркетинг і менеджмент зелених інвестицій» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. Науковим консультантом є Леонов Сергій Вячеславович – доктор економічних наук, професор кафедри економічної кібернетики СумДУ.

Офіційними опонентами виступили:

  • Гончарук Анатолій Григорович – доктор економічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Міжнародного гуманітарного університету;
  • Перевозова Ірина Володимирівна – доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного університету нафти і газу Міністерства освіти і науки України,;
  • Смерічевський Сергій Францович – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Національного авіаційного університету Міністерства освіти і науки України.

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Тетяну із вагомим науковим звершенням і бажає подальшої плідної роботи!

 

 

Рух вперед із маркетологами!

Саморозвиток та самоудосконалення - сучасний тренд серед освіченої молоді.
Безумовно, важливим є середовище, яке нас оточує, надихає, підтримує та мотивує на нові звершення

Про це та багато іншого була надихаюча лекція-дискусія від СЕО рекламного агентства «RG REGION» Володимира Рудики для маркетологів ФЕМу. Головними тезами дискусії були:

  • успішний СЕО – запорука високої конкурентоспроможністі вашої компанії
  • принципи ефективного СЕО
  • клієнт в рекламному бізнесі, хто він і як з ним працювати

Digital Marketing: нові тренди!

21-22 вересня 2019 р. Олексій Люльов, Тетяна Пімоненко та Світлана Косторнова приймали участь у дводенному тренінгу "Основи digital/цифрового маркетингу».  Представники кафедри маркетингу дізнались про інноваційні тренди цифрової економіки та нові можливості застосування маркетингових інструментів.

Open Day UNIT.City

Одне з найцінніших якостей людини – це здатність сприймати нове і відкритість до змін. 
Подорожі відкривають нові горизонти та змінюють нас… 
Пінчук Арт Центр, галереї сучасного мистецтва, Open Day UNIT.City, зустрічі з роботодавцями – лише тільки один день в столиці і так багато встигли. 
Під час поїздки до Києва команда маркетологів відвідала низку сучасних, цікавих та надихаючих заходів, які надали наснаги до подальшого навчання та створення нових проектів! 

Завжди приємно спостерігати як молоді та креативні генерують нові ідеї, не дивлячись на ранок суботи!

Завжди приємно спостерігати як молоді та креативні генерують нові ідеї, не дивлячись на ранок суботи!

 

Креатив-бій у Prosperitas

Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко мали нагоду долучитись до обласного шкільного конкурсу Креатив-бій, що проводився у Сумській приватній гімназії «Просперітас».

Талановита молодь вразила здатністю знаходити прості рішення на складні завдання лише за 5 хвилин.

Перевір себе: 

  • Хрістіан Нельсон (кондитер-експериментатор, який вважається винахідником ескімо) демонстрував фільм про життя ескімосів під час продажу морозива.
  • Як зробити здорове харчування – правилом для всієї країни, зокрема Японії.

Цілком можливо, що саме сьогодні пролунала ідея, яка змінить світ у майбутньому на краще. 

 
 
 

Вітаємо аспіранта ФЕМ Maria Rud

1Вітаємо аспіранта ФЕМ  Maria Rud з отриманням стипендії імені Лейна Кіркланда! Цього року загалом було номіновано 51 стипендіата! Зовсім скоро - перші враження від Марії, а поки - перші фото ! 

Участь у Міжнародній конфренції

З 25 по 27 вересня 2019 р. старший викладач кафедри маркетингу Людмила Сагер взяла участь у V Міжнародній конференції "Соціальний розвиток та цінності. Етика-технології-суспільство" (м. Вісла, Польща), організатором якої виступила кафедра прикладних суспільних наук факультету організації та управління Сілезького технологічного університету.
Під час конференції відбулося жваве обговорення актуальних проблем сучасної економічної науки вченими з Польщі, Чехії, Словаччини, України.
За результатами конференції учасники отримали певний досвід та натхнення на нові наукові дослідження та їх практичну реалізацію.

Дискусія з професійним маркетологом!

4 вересня 2019 року Володимиром Нестеренко, професійний маркетолог, директор відділу маркетингу «Скарбниця» зустрівся зі студентами спеціальності «Маркетинг».
Тема дискусії: «Маркетинг ринку FMCG та ринку фінансових послуг». У дискусіх обговорено питання логістики, формування та реалізації маркетингової стратегії на основі концепції «4Р», розглянуто низку практичних кейсів.

Цікава, професійна та змістовна дискусія.