Кафедра маркетингу пишається науковими результатами

Початок вересня 2020 року запам'ятається знаковою подією – аспірант кафедри маркетингу Владислав Володимирович Павлик представив здобутки досліджень під час захисту дисертації «Детермінанти мінімізації розривів енергоефективності у національній економіці». Науковий керівник – професор кафедри маркетингу Білан Ю.В.

Презентація авторських ідей щодо пошуку шляхів підвищення енергетичної безпеки та енергоефективності національної економіки відбулося 4 вересня. Клопітку роботу щодо обґрунтування теоретичного та практичного інструментарію було оцінено офіційними опонентами, а також членами спеціалізованої вченої ради.

Колектив маркетингового DOM-у вітає Владислава Володимировича Павлика і бажає не зупинятися на досягнутому. Це лише початок наукового олімпу!

Наукове літо: презентація власних наробок на міжнародній арені

5 липня 2020 року викладачі кафедри маркетингу стали офіційними членами EuRSED (The European Organization of Scientific Research and Doctoral Studies). Головна ідея організації – надання можливості до апробації власних наукових здобутків.

В грудні 2020 року планується створення робочих стрімів в окремих тематиках, що дозволить отримати оприлюднення та обговорення результатів наукових напрацювань, налагодження міжнародних зв’язків в сфері сучасних маркетингових досліджень. За результатами роботи викладачі отримають публікації своїх тез доповідей в міжнародному виданні. В подальшому планується апробація отриманих рекомендацій від міжнародних науковців та експертів, а також постійна участь у заходах, які проводяться  EuRSED.

Кафедра маркетингу набирає оберти: визнання результатів роботи

Уже десять років поспіль в СумДУ  проводиться рейтингування результатів роботи кафедр. Тут враховується все – від організаційної до грантової роботи. В 2019 році здобутки були оцінені і ми стали третіми з поміж усіх учасників рейтингу.

Але це не максимум, який ми отримали. Головна задача на 2020 рік – це стати лідером рейтингового списку та задавати темп роботи для інших колег.

Кафедра маркетингу – технології майбутнього, які реалізуємо сьогодні!

 
 

Студентам важливо, хто працює з ними

Вже склалася традиція в студентських колах давати оцінку «класності» викладачам. Їх цікавить все: як викладається дисципліна, чи є зворотній зв'язок, наскільки предмети є практичними і допоможуть їм у майбутньому, чи просто – наявність відповідального ставлення до викладання.

Кафедра маркетингу завжди була DOM-ом для своїх студентів, а всі викладачі – створюють належні умови для отримання теоретичних та практичних знань.

У 2019-2020 роках завідувач кафедри Олексій Люльов був відзначений дипломом III ступеня як кращий науково-педагогічний працівник СумДУ. Нагадуємо, що це вже не перша нагорода, в 2018-2019 рр. його було визнано, як «Кращий викладач очима студентів!».

Ми вдячні нашим студентам, що оцінюють роботу викладачів і допомагають кафедрі маркетингу бути лідерами у всьому!

 

 

Реагуємо разом на виклики сьогодення!

Маркетологи завжди йдуть у ногу з сучасними викликами і навіть, якщо вони не зовсім приємні для суспільства, то все одно завзято реагують і шукають спільні рішення.  Так, представники кафедри маркетингу Сумського державного університету очолили команду та прийняли участь в обласному конкурсі проектів «STOP COVID-2019». В рамках конкурсу освітянам області було запропоновано швидка адаптована допомога у здійсненні онлайн освіти.

Маркетологи на хвилі змін, в онлайн освіті також!

Вітаємо з отриманням стипендії Кабінету Міністрів України!

ННІ ФЕМ імені Олега Балацького вітає Пімоненко Тетяну Володимирівну, доцента кафедри маркетингу,  заступника директора з міжнародної діяльності з отрманням стипендії Кабінету Міністрів України для молодих вчених.

Відповідна увага є цілком заслуженою, оскільки за даними Бібліометрики української науки вона входить в  ТОП-5 вітчизняних науковців за індексом Гірша, який становить за наукометричними базами Scopus 9, за WOS - 7.

Пімоненко Т.В. є виконавцем держбюджетних НДР, учасником проектів Jean Monnet та SCOPES, керівником госпдоговірних науково-дослідних проектів.

Перемога маркетологів в конкурсах Програми Erasmus+!

ННІ ФЕМ імені Олега Балацького вітає кафедру маркетингу з тріумфом у конкурсах Програми Європейського Союзу Erasmus+.

За напрямом «Jean Monnet Modules» кафедра здобула дві перемоги із проєктами:

-  «EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine», координатор Пімоненко Т.В.

-  «EU Carbon-free economy: best practices for Ukraine», координатор Чигрин О.Ю.

Нові можливості для викладачів

Карантинні заходи значною мірою обмежують суспільство.

Проте це не стосується працівників академічної сфери.

Так, викладачі кафедри маркетингу пройшли он-лайн стажування протягом березня-квітня 2020 року в Інституті розвитку міжнародного співробітництва (м. Познань, Польща).

Тематика стажування «Сучасні  тренди маркетингових досліджень».

Завдяки сучасним можливостям сервісів Google Meet та Zoom забезпечуються повноцінні комунікації протягом терміну стажування.

Вітаємо студентів заочного відділення з успішним захистом дипломних робіт!

На кафедрі маркетингу пройшли захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів заочного відділення, які, традиційно для останнього часу, відбувались он-лайн.

Студенти спеціальності «Маркетинг» презентували свої роботи, тематика яких відповідала сучасним потребам ринку і мала прикладний характер.

Так, на захист були представлені роботи, присвячені маркетингу в банківській сфері, в ресторанному бізнесу, сфері послуг та ін. При цьому студенти використовували сучасний інструментарій:  digital маркетинг, SMM маркетинг, SEO, технології таргетингу та ін.

Захисти дипломних робіт: он-лайн досвід маркетологів

2 та 3 червня 2020 року на кафедрі маркетингу відбулися захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів. 15 студентів-маркетологів успішно захистили дипломні роботи.

Це був перший досвід захисту бакалаврських робіт он-лайн.

Міжнародна науково - практична конференція "Topical issues of the development of modern science"

Раді привітати доцента кафедри маркетингу Бондаренко А. Ф., яка прийняла активну участь у IX Міжнародній науково - практичній конференції "Topical issues of the development of modern science".

Конференція проходила 6-8 травня 2020 у м. Софія (Болгарія), за результатами якої отримала сертифікат.

Бажаємо подальших звершень у науковій та професійній діяльності!

 

 

 

Вітаємо з отриманням диплома доктора наук!

Пімоненко Тетяна Володимирівна отримала довгоочікуване підтвердження здобутого наукового ступеня доктора економічних наук.

Наприкінці травня вона отримала диплом доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління  підприємствами (за видами економічної діяльності).

На початку листопада 2019 року відбувся успішний захист її докторської дисертації на тему: «Маркетинг і менеджмент зелених інвестицій». Науковий консультант  Леонов Сергій Вячеславович – доктор економічних наук, професор кафедри економічної кібернетики СумДУ.

Академічна мобільність - залучення до кращих наукових практик

Сьогодні традиційним є навчання студентів, аспірантів та науковців за програмами академічної мобільності.

Перевагами таких програм є:

  • - отримання нових знань, професійних навичок та досвіду;
  • - знайомство з іноземним навчальним процесом та методикою викладання;
  • - кар'єрна перспектива;
  • - удосконалення мовних навичок;
  • - нові знайомства і контакти.

Карантин науці не завада

26 травня на кафедрі у рамках Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку» відбулася відео-зустріч студентів очної й заочної форм навчання та викладачів.