На цей раз студенти практично всіх курсів спеціальності «Маркетинг» прийняли участь у Міжнародному фестивалі реклами «Реклама-Фест», що був організований Одеським національним економічним університетом. Під час підготовки до цього конкурсу наші маркетологи створювали логотипи, листівки, плакати, запрошення, флаери та інші види друкованої реклами, а також створювали відео-рекламу. Всього від СумДУ на конкурс було представлено 17 робіт від 13 студентів 1-6 курсів. Але найбільш захопливою ця подія стала для 1 курсу, де вони поділись своїми враженнями: «Нещодавно відбувся V-й «Реклама-Фест 2020» і ми спробували проявити свої здібності у цьому конкурсі. Ми, як маркетологи-початківці, вирішили взяти участь у першому для нас конкурсі реклами». Вероніка Казимірова, студентка групи МК-01 говорить: «Це був класний досвід, ми побачили роботи багатьох людей і зрозуміли, що нам потрібно ще удосконалювати свої вміння і працювати, але взагалі вся атмосфера була нереальна, всі підтримували один одного, було багато майстер класів, конкурсів, судді були справедливими.
Ще одним здобутком маркетологіву 2020 році стало підписання договору про співпрацю із Університетом культури та економіки (Ekonomikas un Kulturas Augstskola) в м. Рига (Латвія).
Договір передбачає в першу чергу організацію міжнародного дослідницького та викладацького обміну із СумДУ для проведення науково-дослідних тренінгів, лекцій, семінарів, конференцій, симпозіумів, круглих столів тощо. Важливим аспектом даної співпраці є угода про спільну підготовку та публікацію наукових публікацій, у тому числі в джерелах, що індексуються найбільш відомими світовими базами, як: Web of Science, Scopus та інші.
Окрім того, договір передбачає віртуальну мобільність та співпрацю між закладами, що є необхідним викликом сьогодення. Тож незважаючи на всі виклики 2020 року ми успішно крокуємо у напрямку міжнародного розвитку та з кожним днем все більше розкриваємо можливості дистанційної міжнародної співпраці.
За результатами плідної праці осіннього семестру представникам кафедри маркетингу вдалося ще на декілька важливих кроків розширити горизонти міжнародної співпраці. На цей раз був підписаний меморандум про взаєморозуміння із European Marketing and Management Association (EUMMAS), що знаходиться в Боснії і Герцеговині. Згідно із підписаним меморандумом СумДУ планує не лише тісно співпрацювати у напрямку наукових та професійних досліджень у галузі маркетингу, менеджменту та інших суміжних дисциплін, а ще й створити професійну та академічну мережу, спрямовану на обмін знаннями та досвідом в галузях під егідою EUMMAS. Це передбачає організовувати та брати участь у різних заходах, таких як конференції, корпоративні події, семінари, тренінги, круглі столи, консультаційні заходи, проекти, тощо. Доречі, станом на сьогоднішній день Тетяна Анатоліївна Васильєва вже є членом даної асоціації і активно приймає участь у її заходах.
До Нового року ще далеко, але зимового четверга 10.12.2020 р. студенти другого курсу кафедри маркетингу отримали в подарунок цінний матеріал у рамках лекції-дискусу з практикуючим SMM-спеціалістом, автором книг з маркетингу Аліною Кривенець. Практик поділилася корисними ідеями просування в соціальній мережі Instagram, правилами оформлення бренд-сторінки, прикладами якісного Instagram контенту та ТОП-брендами в категорії «Особистий бренд».
Така співпраця з практиком, організована старшим викладачем кафедри Летуновською Наталією, збагатила знання студентів щодо розвитку різного типу сторінок в Instagram для організації комунікацій зі споживачами свого продукту. А ще на додаток ми тепер знаємо, що Instagram є пріоритетним майданчиком, який радять використовувати провідні SMM-спеціалісти для побудови особистого бренда.
Сьогоденні виклики карантинних обмежень показують важливість маркетингу в абсолютно усіх сферах. Ось і туризм не залишився осторонь – команда DOM-у запропонувала свої наукові пропозиції.
Ми вітаємо науковий колектив у складі Олексія Люльова, Тетяни Пімоненко, Ганни Швіндіної та Мухаммеда Солімана з прийняттям статті «Scientific Output of the European Journal of Tourism Research: A Bibliometric Overview and Visualization» до European Journal of Tourism Research (indexed in: Scopus, Q2, according to CiteScore Rank 2020 & Clarivate Analytics', ESCI).
Такі публікації дозволяють показувати світу рівень наукового професіоналізму, практичних знань та вмінь, а також нарощувати рівень пізнаваності бренду СумДУ.
Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов, як член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та керівник групи сприяння академічній доброчесності СумДУ, 1 грудня прийняв участь в онлайн-зустрічі «Як забезпечити академічну доброчесність у закладі вищої освіти» в рамках Школи якості Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
На заході було розглянуто загальні засади, інструменти та реальні кейси запровадження академічної доброчесності у закладі вищої освіти.
Артем Артюхов виступив з доповіддю «Університетська система забезпечення академічної доброчесності: погляд ЗВО та Нацагентства», яка включала такі блоки:
1. Загальний опис університетської системи дотримання академічної доброчесності.
2. Нормативна база or/and/versus дієві механізми.
3. Кейси акредитаційних експертиз.
Кафедра маркетингу завжди намагається бути на пульсі подій міжнародної арени: гранти, проекти, конференції. Ось і на цьому тижні керівники проектів Тетяна Пімоненко та Олена Чигрин долучились до он-лайн семінару «ДЕНЬ ПЕРЕМОЖЦІВ ПРОЄКТІВ ЕРАЗМУС+ ЖАН МОНЕ: ЯК УСПІШНО ВПРОВАДЖУВАТИ ПРОЄКТ».
Невгамовні вже розпочали реалізацію двох своїх проєктів Жана Моне:
Саме під таки девізом пройшла зустріч студентів спеціальності «Маркетинг» 26 листопада 2020 р. в рамках вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності» та «Маркетингові комунікації» із Олександрою Шемчук, співзасновницею проекту SoMo. Олександра розповіла про особливості поведінки споживачів у Інтернет, особливості просування в соціальних мережах, навела приклади вдалих та невдалих програм онлайн-просування; поділилася зі студентами практичним досвідом у сфері моніторингу й аналізу ЗМІ та соціальних мереж, зокрема тим, які цілі дозволяє реалізовувати моніторинг, на які цільові аудиторії спрямований, навела аналіз існуючих сервісів моніторингу медіа. Окрім того, Олександра поділилася основними інструментами, застосування яких дозволяє не загубитися в медіапросторі, особливо в умовах кризи.
Лекція була наповнена цікавими прикладами, студенти із задоволенням долучилися до обговорення та з ентузіазмом взяли участь у тестуванні щодо можливості розпізнавання фейкових новин.
Дякуємо Олександрі за цікаву інформацію та гарний настрій!
Дистанційна освіта, купа практичних кейсів, онлайн польові дослідження, постійні семінари і тренінги, робота … і час на спорт. Команда DOM-у завжди рада усім досягненням своїх студентів і аспірантів. За вікном зима, а для аспірантки кафедри маркетингу Тетяни Закревської в своєму щільному графіку завжди є час на біг. 5 грудня в змаганнях від Race Projekt відбувся забіг на 5 км пам’яті тренера Петра Сайка, де вона досягла успіхів і отримала відзнаку. Результат дуже і дуже крутий – 27:51 для того, хто весь час приділяє аспірантурі і справам кафедри.
Кафедра маркетингу вітає Тетяну з її перемогою і бажає не зупинятися на досягнутому, адже біг завжди допомагає ставати кращим після кожного нового кілометру
У рамках реалізації проєкту «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України», що фінансується Європейською комісією (Jean Monnet Module «EU Carbon-free economy: best practices for Ukraine» 620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE), Яна Ус провела ознайомчу лекцію «Зелені інновації на шляху досягнення вуглецево-нейтральної економіки» для аспірантів Ризького технологічного університету.
Аспіранти ознайомились з головними цілями та принципами вуглецево-нейтральної економіки ЄС. Зокрема, слухачі проаналізували вплив зелених технологій на розвиток зеленої економіки на національному рівні.
Під час лекції аспіранти виразили власну думку щодо того, яким чином реалізація Зеленого курсу ЄС вплине на інноваційний розвиток Латвії та України. Особливий інтерес викликало обговорення можливостей синхронізації інноваційної політики ЄС та України в досягненні вуглецевої нейтральності економіки.
Невгамовність викладачів кафедри маркетингу не має меж. Вони невгамовні в навчанні студентів, науковій та міжнародній активності, в отриманні нових знань, посиленні наявних навиків та освоєнні нових. Так, викладачі кафедри маркетингу Наталія Летуновська та Любов Сигида взяли участь в онлайн-семінарі «Цифрові інструменти Google для науковців», організованого Google спільно з Міністерством освіти та науки. Участь у цьому семінарі відкрила інструменти Google (Google Public Data, Dataset Search, Google Data Studio та Google Cloud Platform), використання яких дозволить розширити горизонти для проведення наукових досліджень викладачами кафедри, рухатися в ногу з сучасними науковими трендами та підкорювати нові наукові вершини.
Тетяна Пімоненко та Олексій Люльов у рамках проєкту «Європейська політика для малого та середнього підприємництва: перспективи та загрози для України» (“EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine: perspectives and challenges for Ukraine” 619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) розпочали курс лекцій «Європейська політика для малого та середнього підприємництва» для студентів Сумського державного університету.
У ході занять було обговорено специфіку політики ЄС у формуванні сприятливого бізнес-середовища та підтримці малого та середнього підприємництва. Жвава дискусія виникла при обговоренні ролі малого та середнього підприємництва в економічному зростанні країни.
Саме під таким гаслом так швидко минули три дні, насичені захопливими «зеленими» історіями практиків, інноваційними бізнес-ідеями та неймовірними інсайтами!
Даний захід дозволив не лише збагатити власні знання, але розширити мережу контактів підприємцями, які працюють в секторі Енергетики та ресурсів Європейського Союзу.
Інтернет-маркетинг цікавий для всіх сфер бізнесу. Кафедра маркетингу постійно знаходить час, щоб слідкувати за практичними маркетинговими здобутками та знаходити механізми, які є дієвими.
Невгамовні, навіть, у вихідні прокачують свої знання. Тетяна Пімоненко прийняла участь у UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2020, який об'єднав більше ніж 1500 слухачів. Велика кількість спікерів, практичні кейси, дискусійні питання, власні здобутки і багато іншого дозволили дізнатись купу інсайтів digital-світу.