КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов, як член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та керівник групи сприяння академічній доброчесності СумДУ, 1 грудня прийняв участь в онлайн-зустрічі «Як забезпечити академічну доброчесність у закладі вищої освіти» в рамках Школи якості Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
На заході було розглянуто загальні засади, інструменти та реальні кейси запровадження академічної доброчесності у закладі вищої освіти.
Артем Артюхов виступив з доповіддю «Університетська система забезпечення академічної доброчесності: погляд ЗВО та Нацагентства», яка включала такі блоки:
1. Загальний опис університетської системи дотримання академічної доброчесності.
2. Нормативна база or/and/versus дієві механізми.
3. Кейси акредитаційних експертиз.

ЦІКАВО. ВЕСЕЛО. ПІЗНАВАЛЬНО.

Саме під таки девізом пройшла зустріч студентів спеціальності «Маркетинг» 26 листопада 2020 р. в рамках вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності» та «Маркетингові комунікації» із Олександрою Шемчук, співзасновницею проекту SoMo. Олександра розповіла про особливості поведінки споживачів у Інтернет, особливості просування в соціальних мережах, навела приклади вдалих та невдалих програм онлайн-просування; поділилася зі студентами практичним досвідом у сфері моніторингу й аналізу ЗМІ та соціальних мереж, зокрема тим, які цілі дозволяє реалізовувати моніторинг, на які цільові аудиторії спрямований, навела аналіз існуючих сервісів моніторингу медіа. Окрім того, Олександра поділилася основними інструментами, застосування яких дозволяє не загубитися в медіапросторі, особливо в умовах кризи.

Лекція була наповнена цікавими прикладами, студенти із задоволенням долучилися до обговорення та з ентузіазмом взяли участь у тестуванні щодо можливості розпізнавання фейкових новин.

Дякуємо Олександрі за цікаву інформацію та гарний настрій!

ЛЕКЦІЯ-ДИСКУСІЯ В РАМКАХ ЖАН МОНЕ МОДУЛЮ «ВУГЛЕЦЕВО-НЕЙТРАЛЬНА ЕКОНОМІКА ЄС: КРАЩІ ПРАКТИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ»

У рамках реалізації проєкту «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України», що фінансується Європейською комісією (Jean Monnet Module «EU Carbon-free economy: best practices for Ukraine» 620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE), Яна Ус провела ознайомчу лекцію «Зелені інновації на шляху досягнення вуглецево-нейтральної економіки» для аспірантів Ризького технологічного університету.

Аспіранти ознайомились з головними цілями та принципами вуглецево-нейтральної економіки ЄС. Зокрема, слухачі проаналізували вплив зелених технологій на розвиток зеленої економіки на національному рівні.

Під час лекції аспіранти виразили власну думку щодо того, яким чином реалізація Зеленого курсу ЄС вплине на інноваційний розвиток Латвії та України. Особливий інтерес викликало обговорення можливостей синхронізації інноваційної політики ЄС та України в досягненні вуглецевої нейтральності економіки.

ЛЕКЦІЇ У РАМКАХ ЖАН МОНЕ «ЄВРОПЕЙСЬКА ПОЛІТИКА ДЛЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ЗАГРОЗИ ДЛЯ УКРАЇНИ»

Тетяна Пімоненко та Олексій Люльов у рамках проєкту «Європейська політика для малого та середнього підприємництва: перспективи та загрози для України» (“EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine: perspectives and challenges for Ukraine” 619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) розпочали курс лекцій «Європейська політика для малого та середнього підприємництва» для студентів Сумського державного університету.

У ході занять було обговорено специфіку політики ЄС у формуванні сприятливого бізнес-середовища та підтримці малого та середнього підприємництва. Жвава дискусія виникла при обговоренні ролі малого та середнього підприємництва в економічному зростанні країни.

ІНСАЙТИ DIGITAL-СВІТУ: ДІЗНАЄМОСЬ МАРКЕТИНГОВІ ТЕНДЕНЦІЇ 2021

Інтернет-маркетинг цікавий для всіх сфер бізнесу. Кафедра маркетингу постійно знаходить час, щоб слідкувати за практичними маркетинговими здобутками та знаходити механізми, які є дієвими.

Невгамовні, навіть, у вихідні прокачують свої знання. Тетяна Пімоненко прийняла участь у UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2020, який об'єднав більше ніж 1500 слухачів. Велика кількість спікерів, практичні кейси, дискусійні питання, власні здобутки і багато іншого дозволили дізнатись купу інсайтів digital-світу.

 

МАРКЕТОЛОГИ НА ЧАСІ ПОДІЙ!

Не встигла закінчитись виборча процесія в Україні, як маркетологи вже дискутують за її результатами: які ж важелі були максимально ефективні у цій виборчій гонці. Так, викладачі кафедри маркетингу долучились до такої події і отримали масу інсайтів щодо найновітніших інструментів маркетингу, інтернет-просування та SMM сьогодення, що використовуються провідними маркетинговими агентствами м. Києва під час заходу «Open Talk «SMM завтра».

Отримані знання вже поширились серед студентів кафедри. Тож нині цей специфічний вид маркетингу також є в корзині цікавинок кафедри!

 

 

ОЛЕКСІЙ ЛЮЛЬОВ – РЕДАКТОР СПЕЦ. ВИПУСКІВ ЖУРНАЛІВ, ЯКІ ІНДЕКСУЮТЬСЯ БАЗАМИ ДАНИХ SCOPUS ТА WOS

Кафедра маркетингу приділяє багато уваги не лише науковим дослідженням, а й їх популяризації, отримання практичного досвіду за різними науковими організаційними векторами. На цьому тижні завідувач кафедри маркетингу Олексій Люльов ще раз підтвердив свій рівень практичного науковця, роботою якого цікавляться не лише в Україні, а й за кордоном. Так, зокрема, відтепер він виконує обов’язки редактора аж двох журналів, які індексуються базами даних Scopus та Wos:

  • Special Issue "Energy Management: Economic, Social, and Ecological Aspects";
  • Special Issue "Trends in Information Technology"

Для команди DOM-у це величезний здобуток, яким ми пишаємося. Приєднуйтесь до нас та #СпіймайХвилюЗмін

ЖАН МОНЕ МОДУЛЬ «ВУГЛЕЦЕВО-НЕЙТРАЛЬНА ЕКОНОМІКА ЄС: КРАЩІ ПРАКТИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ»: ПОЧАТОК

На початку листопаду 2020 року розпочато реалізацію проєкту «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України», що фінансується Європейською комісією (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Керівником проєкту від СумДУ є викладач кафедри маркетингу Олена Чигрин.

Мета модулю – краще розуміння та популяризація рухів ЄС з розвитку вуглецево-нейтральної економіки задля пом’якшення наслідків зміни клімату завдяки підвищенню енергоефективності та зменшення вуглецевого сліду.  Головними напрямками модулю є:

  • Регіональна політика ЄС щодо вуглецево-нейтральної економіки;
  • Вступ до вуглецево-нейтральної економіки;
  • Зелена енергія на шляху до вуглецево-нейтральної економіки: найкращі практики ЄС;
  • Зелена фіскальна політика ЄС щодо вуглецево-нейтральної економіки: кращі практики для України.

#bul-b93cd3e5-886c-8b9f-b3fa-ad7571acc1bb li { font-size: 13px; margin-left: 33px; text-indent: -33px; } #bul-b93cd3e5-886c-8b9f-b3fa-ad7571acc1bb li:before { font-size: 13px; color: #000000; text-size: 13px; line-height: 15px; margin: 5px; padding: 5px; }

НЕВГАМОВНІ НА МІЖНАРОДНОМУ ПРОЕКТІ SPEAK UP!

Недавно пройшов відбір на програму Speak UP! Вирішивши прийняти участь у цьому міжнародному проекті, пройшла студентка першого курсу спеціальності "Маркетинг" Волк Анна.

Це 21-денний німецько-український онлайн-обмін про сторителінг. Проект розрахований на людей 16-35 років з України та Німеччини. Кожен день по годині ти займаешься з провідними спеціалістами у цій справі на англійській мові. 

Проект буде проходити з 26 листопада по 16 грудня. Кожному учаснику надається доступ до платформи. Також, по закінченню кожен отримає сертифікат, яким зможе доповними своє портфоліо.

 

П’ЯТНИЦЯ 13-ГО? НОВІТНІ ІДЕЇ НАРОЩУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИКІВ

Денна чи заочна, бакалавр чи магістр, першокурсники чи випускники - для кафедри маркетингу таких розмежувань немає. Отримавши від студентів фітбек минулої новації ми зрозуміли, що спілкування з практиками за інтересами сподобалось найбільше, Олексій Люльов вирішив робити такі заходи постійно. Тож 13 листопада маркетологи змогли прокачатись на повну і знайти для себе те, що дійсно їм цікаво. 

15 (ні, ми не перебільшуємо), саме п'ятнадцять спікерів змогли попрацювати з нашими студентами і в умовах обмеженості часу розкрити  актуальні механізми, моделі роботи, а також особливості використання програмного забезпечення, які можна вже зараз починати використовувати для покращення якості виконання маркетингових досліджень. 

Що нового ми вирішили спробувати? Цього разу команда DOM-у запропонувала залучитись до спілкування з практиками студентів, які навчаються на заочній формі. Вони на роботах, живуть в віддалених містах, в них немає часу і є ще багато оговорок…

ОПАНОВУЄМО КРАЩИЙ ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД!

Хто краще розповість про маркетинг в медичних закладах?  Вірно,  людина, яка успішно працює в сфері індустрії здоров’я / цій сфері вже понад 16 років.
19.11.2020 р. студенти спеціальності «Громадське здоров’я» приєдналися до вебінару від Наталії Тулінової СEO агентства “Zdorovi agency, EX-CEO Isida (входить в ТОП-5 приватних медичних закладів України за доходом)! Наталія розповіла чого бажають пацієнти від медичного закладу, чим відрізняється маркетинг в медичному бізнесі, що краще працює в кризу, як найефективніше установлювати комунікації з різними поколінням пацієнтів, що варто розвивати в 2021 році та багато інших цікавинок.
Така співпраця з практиками у рамках курсу «Маркетинг та комунікації медичних та соціальних закладів» (викладач Хоменко Лілія) допомагає студентам краще опанувати сучасні інструменти маркетингу в медичній сфері та зрозуміти тенденції найближчого майбутнього.

ІНТЕНСИВ ДЛЯ КОЛЕГ: ПОШУК ДІЄВИХ МЕХАНІЗМІВ ПРОМОЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

З 2 по 6 листопада кафедра маркетингу спільно з центром розвитку кадрового потенціалу реалізували програму підвищення кваліфікації для викладачів та працівників СумДУ, які прямо чи опосередковано займаються просуванням освітянських послуг в себе на кафедрах, факультетах, інститутах чи в цілому по Університету.

Тематика від Марії Мінченко«Промоції освітніх послуг, або навіщо викладачу копірайтинг» зацікавила практично всі кафедри, адже бажання використовувати маркетингові інструменти в межах профорієнтаційної роботи, знаходити нові сегменти ринку, на які можна виходити з промоційними пропозиціями цікавлять абсолютно всіх без виключень.

Нам дуже приємно бачити, що робота команди DOM-у приносить результат і ми можемо оперативно допомагати своїм колегам реалізовувати ідеї та запроваджувати нові механізми привернення уваги потенційних споживачів освітянських послуг.

#НашіСтудентиНайкращі

З #ДнемСтудента всіх вітаєм, і Офлайна Вам бажаєм. Завжди залишайтесь такими ж #невгамовними, як Ви є. #ЛовітьХвилюЗмін і тримайтесь на її вершині.Happy holiday ...

 

 

ЖАН МОНЕ «ЄВРОПЕЙСЬКА ПОЛІТИКА ДЛЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ЗАГРОЗИ ДЛЯ УКРАЇНИ»: ПОЧАТОК

На початку листопаду розпочалась реалізація проєкту «Європейська політика для малого та середнього підприємництва: перспективи та загрози для України» (Керівники від СумДУ – викладачі кафедри маркетингу Пімоненко Тетяна та Олексій Люльов), що фінансується Європейською комісією (619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Метою модулю є поширення досвіду країн ЄС щодо підтримки розвитку малого та середнього підприємництва (етика та культура ведення бізнесу, законодавче регулювання, державна підтримка тощо).