МІЖДИСЦИПЛІНАРНА КОЛАБОРАЦІЯ МАРКЕТОЛОГІВ І СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Викладачі кафедри маркетингу Анна Росахата та Лілія Хоменко в рамках міждисциплінарної взаємодії розпочали ознайомлення із особливостями промоції бренду міста Суми. Так, 15 лютого студенти зустрілись онлайн із Представником Відділу промоції та туризму Сумської Міської Ради Тетяною Закревською, яка поділилась досвідом та цікавинками позиціонування бренда міста у свідомості громадян.

Студентам запропоновано прийняти участь у інтерактивному квесті «Цікаві Суми» із використанням сучасних маркетингових інформаційних технологій.

І це лише початок – далі за результатами квесту будуть визначені переможці і нагороджені пам’ятними подаруночками від Сумської Міської Ради.

Команда ДОМ-у завжди відкрита до таких креативних способів формування практико-орієнтованого навчання!

ПРЕДСТАВЛЕННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО РОЗРОБКИ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

З 1 по 4 лютого 2021 року в он-лайн форматі відбулася Міжнародна конференція з питань академічної доброчесності «Honesty, Trust, Unity: Academic Integrity & Education in a Globalized World», де Артем Артюхов представив рекомендації Національного агентства щодо розробки університетської системи забезпечення академічної доброчесності та структуру цієї системи.

На конференції обговорювали ряд питань, зокрема технологію виявлення плагіату, ролі викладача у запобіганні проявам академічної недоброчесності здобувачів вищої освіти та особливостей формування культури доброчесності в Україні.

Запрошуємо всіх долучатися до кафедрального руху підтримки доброчесності в освітньому просторі та знаходити себе в #СпіймайХвилюЗмін!

ЧЛЕНСТВО EUROPEAN MARKETING AND MANAGEMENT ASSOCIATION

EMMA – це освітній простір маркетингу та менеджменту, де можна ставати кращими з питань наукових досліджень, фахової освіти, створення академічних мереж та багато іншого.

З лютого 2021 року Тетяна Пімоненко підтвердила дворічне членство у  EMMA та стала взірцевим учасником даної міжнародної спільноти. Для кафедри маркетингу – це можливість відкривати нові горизонти своєї невгамовності.

Запрошуємо і вас приєднуватися до #СпіймайХвилюЗмін та отримувати користь від міжнародної діяльності!

 

ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ЄВРОПЕЙСЬКУ ПОЛІТИКУ ЗГУРТОВАНОСТІ?

На початку лютого 2021 р. в рамках реалізації проекту Жана Моне (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) «EU Carbon-free economy: best practices for Ukraine» доцентом кафедри маркетингу Оленою Чигрин було проведено лекцію для студентів маркетологів  «Що ми знаємо про європейську політику згуртованості?»

Політика згуртованості Європейського Союзу зацікавила всіх, адже така ідеологія розуміння економічних процесів є дійсно дієвою. В рамках даної тематики розглянуто мету, головні завдання та етапи її реалізації. 

Дискусія розгорнулася в рамках питання «Ресурсне забезпечення для подолання розривів в розвитку між різними європейськими регіонами, відповідно до принципу солідарності». А це означає, що наших студентів цей напрямок дуже цікавить.

РОЗВИТОК БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА В УКРАЇНІ: ДОСВІД ЄС

Лютий розпочався з серії лекцій та тренінгів для студентів різних спеціальностей щодо можливостей розвитку малого та середнього підприємництва в Україні (у рамках проєкту EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine” 619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Спікери Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко розповіли про специфіку формування бізнес-середовища у країнах ЄС, успішні кейси, що можуть бути орієнтиром для вітчизняного бізнесу. Під час тренінгів, студенти дискутували щодо ролі малого та середнього підприємництва у розвитку економіки країни. За результатами студенти презентували ідеї щодо перспектив розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. 

 

АКТИВУЄМО ВСІ МОЖЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ МОБІЛЬНОСТІ

Кафедра маркетингу відкриває всі можливості для своїх студентів, які є наявні наразі. Однією з таких є можливість навчання в межах міжнародної мобільності, починаючи із першого курсу. Цього року студент-маркетолог Ромащенко Олександр розпочав своє навчання по програмі академічної мобільності в Щецинському університеті (м. Щецин, Польща). При цьому Олександр є активним студентом і кафедри маркетингу СумДУ, про що свідчить його досить висока успішність в навчанні та креативність до поставлених завдань. Бажаємо всім студентам натхнення та завзяття на хвилі наших постійних змін!

 

НАВЧАТИСЯ ЧЕСНО – УСПІХ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЇ

Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов прийняв участь у проекті для старшокласників «Обираю моє майбутнє» з виступом «Питання доброчесності: хочу навчатися чесно». Артем розповів про чесноти академічної доброчесності, чому необхідно брати на себе відповідальну місію інформатора, викривача порушень доброчесності, яку шкоду може принести плагіат в навчанні.

У своєму виступі Артемз азначив:

«Доброчесність – це дотримання під час навчання шести фундаментальних цінностей: чесності, довіри, поваги, справедливості, відповідальності та мужності. Молода людина, яка стає на доброчесний шлях, має усвідомити, що він важкий. Зі всіх боків, навіть від друзів, можуть лунати заклики спростити своє навчання за рахунок шахрайства. Навчатись чесно значно складніше, ніж здобувати оцінки, порушуючи правила.

ПРАКТИЧНИЙ ТРЕНІНГ «РОЛЬ ЄС В РОЗВИТКУ БЕЗВУГЛЕЦЕВОЇ ЕКОНОМІКИ» В РАМКАХ ЖАН МОНЕ МОДУЛЮ «ВУГЛЕЦЕВО-НЕЙТРАЛЬНА ЕКОНОМІКА ЄС: КРАЩІ ПРАКТИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ»

Виконавцями Жан Моне Модулю «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Тетяною Пімоненко та Яною Ус було організовано для студентів та аспірантів лекцію-дискусію, присвячену ретроспективному огляду наукових публікацій в галузі безвуглецевої економіки. Під час семінару, студенти та аспіранти мали змогу ознайомились із високоякісними напрацюваннями науковців зі всього світу та встановити взаємозв’язок між розвитком безвуглецевої економіки, змінами клімату та ініціативами ЄС. До зустрічі долучились науковці Олексій Люльов та Марія Мінченко, які подискутували зі слухачами щодо ролі ЄС у розвитку безвуглецевої економіки, а також популяризації екологічно-свідомого способу життя серед суспільства .

У ході семінару, Яна Ус продемонструвала можливості використання інструментарію програмного забезпечення VOSviewer з метою залучення студентів

СТАРТ ПРОЕКТУ: ВСЕ ВДАЛОСЯ

Будь експертом з невгамовними – це не просто назва... Це проект, який об’єднує те, чим ми живемо кожного дня: маркетинг – наука – доброчесність.
Ми розуміємо, що зараз настав той час, коли реально не вистачає спілкування і тому вирішили об’єднати однодумців серед колег, студентів, аспірантів, школярів та представників бізнесу, яким дійсно хочеться бути кращим в сфері маркетингу.
9 лютого 2021 року завідувач кафедри маркетингу, керівник Маркетингового центу СумДУ Олексій Люльов запустив проект і розпочав з найактуальнішої теми сьогодення «Цифровий маркетинг: показники ефективності 2.0».
Команда ДОМ-у запрошує долучатися до цього проекту та ставати ще невгамовними!

МАРКЕТОЛОГИ НА PROMETHEUS

Освітній простір потребує постійних змін. Тема академічної доброчесності цікава викладачам, гарантам освітніх програм, завідувачам кафедр, керівництву закладів, які хочуть забезпечити високу  якість освіти та підготувати конкурентоспроможних на ринку праці випускників. Відповідаючи на виклики, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти спільно з ГО «Вище» та Саксонським центром викладання та навчання у вищій школі створило на платформі PROMETHEUS безкоштовний курс «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах».

Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов став одним з лекторів даного курсу і представив не лише теоретичні  напрацювання, а й практичні кейси, як результат успішної реалізації програми забезпечення якості освіти та академічної доброчесності в СумДУ.

Пропонуємо і Вам пройти цей КУРС у вільний час.

ІНТЕНСИВ ВІД МАРКЕТОЛОГІВ: ПІДВИЩУЄМО КВАЛІФІКАЦІЮ ВИКЛАДАЧІВ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО

Спільна робота завжди дає результат. Останні два тижні кафедра маркетингу спільно з ЦРКП реалізувала навчання викладачів вітчизняних ЗВО за програмою підвищення кваліфікації Марії Мінченко «Промоція освітніх послуг, або навіщо викладачу копірайтинг».
Бажання бути на одній хвилі з користувачами освітніх послуг – справа не із легких. Сучасні маркетингові тренди і лайфаки дійсно працюють в web-просторі і допомагають у профорієнтаційній роботі, для пошуку нових користувачів додаткових платних послуг, у привернені уваги стейкхолдерів, при вибудовуванні єдиного впізнаваного стилю кафедри, факультету, окремого структурного підрозділу чи ЗВО в цілому.

ПРОВОДЕМО СВІЙ ВІЛЬНИЙ ЧАС З КОРИСТЮ

Знаходити час на вивчення чогось нового завжди складна справа – то часу не вистачає, то натхнення, то сили волі… Але все це не про маркетологів. Ось і на цей раз Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко здивували своїх колег та пройшли курс китайської мови, отримавши початковий рівень знань.

Це лише початок освоєння нових горизонтів та пошук себе в нових напрямках.

Бажаємо і Вам #СпіймайХвилюЗмін!

 

 

 

 

ВІТАЄМО З КЛАСНИМ РЕЗУЛЬТАТОМ!

Для нашого інституту 30-31 січня 2021 року були дуже важливими, адже в палаці студентського спорту СумДУ пройшов командний чемпіонат України з легкої атлетики у приміщенні.
У секторі для штовхання ядра майстер спорту міжнародного класу Ігор Мусієнко, який з першої спроби з результатом в 18.93 м, став беззаперечним лідером і здобув для команди Сумщини важливі 25 балів. В цьому сезоні це його кращий результат!
Нам дуже приємно, що аспірант ННІ БіЕМ є одним із кращих легкоатлетів України і постійно представляє нашу країну на міжнародній арені у секторі для штовхання ядра!
Пропонуємо і вам доєднатися до нашої ДОМ-команди вболівальників, адже вже 10-12 лютого в палаці студентського спорту СумДУ відбудеться Чемпіонат України з легкої атлетики в приміщенні
(дорослі, молодь), на якому Ігор Мусієнко спробує побити власний рекорд минулого року 20.00 м.

ВІТАЄМО МАРКЕТОЛОГІВ З ПЕРЕМОГОЮ

Нам дуже приємно, коли в команді ДОМ-у з’являються нові і нові нагороди: за результатами конкурсу «Кращий викладач очима студентів» 2019-2020 навчального року було відзначено роботу завідувача кафедри маркетингу Олексія Люльова (диплом I ступеня) та доцента кафедри маркетингу Артема Артюхова (диплом II ступеня ).

Такі конкурси допомагають нам ставати кращими і завжди залишатися на #СпіймайХвилюЗмін. Вітаємо Вас!