МІЖДИСЦИПЛІНАРНА КОЛАБОРАЦІЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

В рамках міждисциплінарної колаборції між кафедрою маркетингу СумДУ та Сумською міською радою серед студентів-маркетологів 1 та 3 курсів був проведений квест туристичними локаціями міста Суми (дисципліни «Інформаційні технології в маркетингу», викладач Росохата Анна Сергіївна  та «Маркетинг територій», викладач Хоменко Лілія Миколаївна).

У квесті прийняло участь 23 студенти, які об’єдналися в 4 команди. Протягом тижня учасники відвідали 10 пам’яток архітектури та знайшли відповіді на каверзні питання в розповіді віртуального гіда  Івана Герасимовича Харитоненка. Студенти мали змогу не лише ознайомитися з історичними місцями, а й використанням сучасних можливостей доповненої реальності в маркетингових цілях.

ПЕРШИЙ ДОСВІД

Досвід участі у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Black Sea Science» вже має студента 2 курсу спеціальності «Маркетинг» Колесник Дар’я. Незважаючи на те, що Дар’я вперше брала участь у конкурсі такого рівня, її наукова робота на тему «The influence of brands on consumer behavior. COVID-19 pandemic adjustments» ввійшла до 40 найкращих робіт за напрямком «Економіка і управління» та склала гідну конкуренцію іншим роботам, у тому числі з Казахстану, Білорусі та Молдови.

Журі Конкурсу, до якого увійшли спеціалісти-науковців як з українських, так і з закордонних закладів, зокрема з Польщі, Чехії, Болгарії, Білорусі, Молдови, Румунії, Грузії, оцінили роботу Дар’ї на досить високому рівні, що свідчить про потужний науковий потенціал студентки та її наукового керівника Сагер Людмили Юріївни.

НОВА КЛІМАТИЧНА СТРАТЕГІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

В рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Чигрин Олена та Пімоненко Тетяна провели вебінар-тренінг на тему «Нова кліматична стратегія» європейського союзу: цілі та виклики».

Учасники он-лайн вебінару ознайомилися з ключовими таргетами та завданнями даної стратегії, дискутували на тему щодо стимулювання створення зелених робочих місць, обговорили досвід ЄС щодо скорочення викидів парникових газів при одночасному зростанні економіки.

ВМІННЯ ПРЕЗЕНТУВАТИ СЕБЕ – ЗАПОРУКА УСПІХУ!

В рамках вивчення дисципліни Маркетинг і менеджмент знань (викладач Надія Артюхова) 18 лютого 2021 року був запрошений лектор-практик -  керівник власної рекламної агенції “Ya-mediabuyer”, медіабаєр, архітектор тунелів продажу в месенджерах, к.е.н. Олена Ярошенко. Вона презентувала студентам кафедри маркетингу актуальну тему «Як експерту пропонувати свої послуги в Інтернеті». Під час виступу Олена поділилася цікавою та корисною інформацією з питань Інтернет-маркетингу, ознайомила студентів із методами застосування отриманих знань на практиці, надала цінні рекомендації для перспективної діяльності у сфері Інтернет-маркетингу та відповіді на запитання студентів.

 

БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ: ІНСТРУМЕНТАРІЙ VOSVIEWER ТА SCOPUS

Цікавитесь сучасними науковими інструментами і бажаєте їх навчитися використовувати?

Запрошуємо студентів старших курсів, аспірантів та викладачів 23 лютого провести час с користю і навчитися застосовувати бібліометричний аналіз у власних наукових цілях.

Реєстрація: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2ZuXU2FYIxinwwyPkF-aThMHWU63HrOQkfe5oNdpC0EFTVA/viewform

Детально про проект: https://dom.fem.sumdu.edu.ua/uk/proekty

МІЖДИСЦИПЛІНАРНА КОЛАБОРАЦІЯ МАРКЕТОЛОГІВ І СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Викладачі кафедри маркетингу Анна Росахата та Лілія Хоменко в рамках міждисциплінарної взаємодії розпочали ознайомлення із особливостями промоції бренду міста Суми. Так, 15 лютого студенти зустрілись онлайн із Представником Відділу промоції та туризму Сумської Міської Ради Тетяною Закревською, яка поділилась досвідом та цікавинками позиціонування бренда міста у свідомості громадян.

Студентам запропоновано прийняти участь у інтерактивному квесті «Цікаві Суми» із використанням сучасних маркетингових інформаційних технологій.

І це лише початок – далі за результатами квесту будуть визначені переможці і нагороджені пам’ятними подаруночками від Сумської Міської Ради.

Команда ДОМ-у завжди відкрита до таких креативних способів формування практико-орієнтованого навчання!

ТРЕНІНГ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА»

У рамках виконання проєкту «EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine» (619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Тетяна Пімоненко та Олексій Люльов провели онлайн-тренінг для студентів різних спеціальностей щодо перспектив розвитку зеленого підприємництва в Україні. На початку тренінгу студенти дізнались про специфіку ведення зеленого підприємництва та стимулюючи інструменти його розвитку в країнах ЄС. Працюючи в командах, студенти генерували власні ідеї зеленого підприємництва в Україні визначаючі його переваги для суспільства та бізнесу. Міждисциплінарність команд дозволила розробити креативні та непередбачувані ідеї зеленого бізнесу, виокремити не лише екологічні, а й економічні та соціальні переваги зеленого підприємництва в Україні.

ПРЕДСТАВЛЕННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО РОЗРОБКИ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

З 1 по 4 лютого 2021 року в он-лайн форматі відбулася Міжнародна конференція з питань академічної доброчесності «Honesty, Trust, Unity: Academic Integrity & Education in a Globalized World», де Артем Артюхов представив рекомендації Національного агентства щодо розробки університетської системи забезпечення академічної доброчесності та структуру цієї системи.

На конференції обговорювали ряд питань, зокрема технологію виявлення плагіату, ролі викладача у запобіганні проявам академічної недоброчесності здобувачів вищої освіти та особливостей формування культури доброчесності в Україні.

Запрошуємо всіх долучатися до кафедрального руху підтримки доброчесності в освітньому просторі та знаходити себе в #СпіймайХвилюЗмін!

КЛЮЧОВІ ЕЛЕМЕНТИ БЕЗВУГЛЕЦЕВОЇ ЕКОНОМІКИ

Докторантом кафедри маркетингу Оленою Чигрин було проведено серію вебінарів для студентів-економістів в рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).

Учасники он-лайн проєкту обговорили проблеми просування головних етапів реалізації даної стратегії:

- зменшення обсягів використання енергії, покращення рівня життя в країнах, що розвиваються, шляхом значного поліпшення енергоефективності та переходу до циркулярної економіки;

ЧЛЕНСТВО EUROPEAN MARKETING AND MANAGEMENT ASSOCIATION

EMMA – це освітній простір маркетингу та менеджменту, де можна ставати кращими з питань наукових досліджень, фахової освіти, створення академічних мереж та багато іншого.

З лютого 2021 року Тетяна Пімоненко підтвердила дворічне членство у  EMMA та стала взірцевим учасником даної міжнародної спільноти. Для кафедри маркетингу – це можливість відкривати нові горизонти своєї невгамовності.

Запрошуємо і вас приєднуватися до #СпіймайХвилюЗмін та отримувати користь від міжнародної діяльності!

 

ЗМІНЮЄМОСЬ РАЗОМ!

Студенти гр. ЕН-92/2мк та викладачі кафедри маркетингу (Любов Сигида та Людмила Сагер) в рамках вивчення дисциплін Marketing Distribution Policy та Маркетингові комунікації-2 15 лютого 2021 р. взяли участь у онлайн- марафоні NO LIMITS: transformACTION 2021. Даний марафон стартував презентаціями практикуючих фахівців у сфері маркетингу, менеджменту, дизайну, саморозвитку. Спікери поділилися унікальним досвідом, реальними кейсами, відповіли на питання. Також учасники відмітили цікавий підхід до подачі матеріалу та практичні поради для розвитку своїх soft skills.

 

 

ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ЄВРОПЕЙСЬКУ ПОЛІТИКУ ЗГУРТОВАНОСТІ?

На початку лютого 2021 р. в рамках реалізації проекту Жана Моне (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) «EU Carbon-free economy: best practices for Ukraine» доцентом кафедри маркетингу Оленою Чигрин було проведено лекцію для студентів маркетологів  «Що ми знаємо про європейську політику згуртованості?»

Політика згуртованості Європейського Союзу зацікавила всіх, адже така ідеологія розуміння економічних процесів є дійсно дієвою. В рамках даної тематики розглянуто мету, головні завдання та етапи її реалізації. 

Дискусія розгорнулася в рамках питання «Ресурсне забезпечення для подолання розривів в розвитку між різними європейськими регіонами, відповідно до принципу солідарності». А це означає, що наших студентів цей напрямок дуже цікавить.

ПОЧИНАЄМО СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЗАБІГ 2021

2021 рік тільки стартував, а студенти кафедри маркетингу вже на шляху до підкорення нових наукових вершин. Так, невгамовними були підготовлені та направлені роботи до участі у Всеукраїнських та конкурсах наукових робіт, а також у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт. Усі роботи присвячені актуальним темам, що відповідають викликам сучасності, та пропонують практичні рішення розглянутих проблем.

Бажаємо перемог та наснаги рухатися наміченим науковим шляхом!

 

РОЗВИТОК БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА В УКРАЇНІ: ДОСВІД ЄС

Лютий розпочався з серії лекцій та тренінгів для студентів різних спеціальностей щодо можливостей розвитку малого та середнього підприємництва в Україні (у рамках проєкту EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine” 619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Спікери Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко розповіли про специфіку формування бізнес-середовища у країнах ЄС, успішні кейси, що можуть бути орієнтиром для вітчизняного бізнесу. Під час тренінгів, студенти дискутували щодо ролі малого та середнього підприємництва у розвитку економіки країни. За результатами студенти презентували ідеї щодо перспектив розвитку малого та середнього бізнесу в Україні.