24-26 вересня 2020 року кафедра маркетингу стала співорганізатором конференції «Соціальний розвиток цінностей: етика-технологія-суспільство» (Silesian University of Technology). Для команди DOM-у це був гарний шанс проявити себе та представити на міжнародній науковій арені. Цікаво, що практично на всіх секціях піднімалися маркетингові питання, і наші колеги змогли надавати кваліфіковану оцінку щодо питань етичності застосування інструментарію в окремих галузях. Карантинні обмеження внесли свої корективи в квоту учасників і це дозволило нам прокачатись на повну – вся кафедра була присутня на заході і змогла зарекомендувати себе в ролі професіоналів своє справи.
Також DOM представив на розгляд результати свої досліджень, а також отримав схвальну оцінку міжнародних колег щодо актуальності запропонованих пропозицій.