ОЛЕКСІЙ ЛЮЛЬОВ – РЕДАКТОР СПЕЦ. ВИПУСКІВ ЖУРНАЛІВ, ЯКІ ІНДЕКСУЮТЬСЯ БАЗАМИ ДАНИХ SCOPUS ТА WOS

Кафедра маркетингу приділяє багато уваги не лише науковим дослідженням, а й їх популяризації, отримання практичного досвіду за різними науковими організаційними векторами. На цьому тижні завідувач кафедри маркетингу Олексій Люльов ще раз підтвердив свій рівень практичного науковця, роботою якого цікавляться не лише в Україні, а й за кордоном. Так, зокрема, відтепер він виконує обов’язки редактора аж двох журналів, які індексуються базами даних Scopus та Wos:

  • Special Issue "Energy Management: Economic, Social, and Ecological Aspects";
  • Special Issue "Trends in Information Technology"

Для команди DOM-у це величезний здобуток, яким ми пишаємося. Приєднуйтесь до нас та #СпіймайХвилюЗмін

НЕВГАМОВНІ НА МІЖНАРОДНОМУ ПРОЕКТІ SPEAK UP!

Недавно пройшов відбір на програму Speak UP! Вирішивши прийняти участь у цьому міжнародному проекті, пройшла студентка першого курсу спеціальності "Маркетинг" Волк Анна.

Це 21-денний німецько-український онлайн-обмін про сторителінг. Проект розрахований на людей 16-35 років з України та Німеччини. Кожен день по годині ти займаешься з провідними спеціалістами у цій справі на англійській мові. 

Проект буде проходити з 26 листопада по 16 грудня. Кожному учаснику надається доступ до платформи. Також, по закінченню кожен отримає сертифікат, яким зможе доповними своє портфоліо.

 

ОПАНОВУЄМО КРАЩИЙ ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД!

Хто краще розповість про маркетинг в медичних закладах?  Вірно,  людина, яка успішно працює в сфері індустрії здоров’я / цій сфері вже понад 16 років.
19.11.2020 р. студенти спеціальності «Громадське здоров’я» приєдналися до вебінару від Наталії Тулінової СEO агентства “Zdorovi agency, EX-CEO Isida (входить в ТОП-5 приватних медичних закладів України за доходом)! Наталія розповіла чого бажають пацієнти від медичного закладу, чим відрізняється маркетинг в медичному бізнесі, що краще працює в кризу, як найефективніше установлювати комунікації з різними поколінням пацієнтів, що варто розвивати в 2021 році та багато інших цікавинок.
Така співпраця з практиками у рамках курсу «Маркетинг та комунікації медичних та соціальних закладів» (викладач Хоменко Лілія) допомагає студентам краще опанувати сучасні інструменти маркетингу в медичній сфері та зрозуміти тенденції найближчого майбутнього.

#НашіСтудентиНайкращі

З #ДнемСтудента всіх вітаєм, і Офлайна Вам бажаєм. Завжди залишайтесь такими ж #невгамовними, як Ви є. #ЛовітьХвилюЗмін і тримайтесь на її вершині.Happy holiday ...

 

 

МАРКЕТОЛОГИ НА ЧАСІ ПОДІЙ!

Не встигла закінчитись виборча процесія в Україні, як маркетологи вже дискутують за її результатами: які ж важелі були максимально ефективні у цій виборчій гонці. Так, викладачі кафедри маркетингу долучились до такої події і отримали масу інсайтів щодо найновітніших інструментів маркетингу, інтернет-просування та SMM сьогодення, що використовуються провідними маркетинговими агентствами м. Києва під час заходу «Open Talk «SMM завтра».

Отримані знання вже поширились серед студентів кафедри. Тож нині цей специфічний вид маркетингу також є в корзині цікавинок кафедри!

 

 

ЗНАКОВА ПОДІЯ ПІД ЦІКАВЕ СВЯТО – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ НАУКИ!

10 листопада відзначаємо всесвітній день науки! Команда DOM-у вітає всіх колег зі святом, бажаємо знаходити час, енергію та фінансову підтримку на реалізацію нових наукових ідей. Залишайтесь вірними своїм думкам і не бійтесь завжди йти по попереду!
І ось за декілька днів до свята маркетологи отримали приємну новину – міністерську відзнаку для завідувача кафедри маркетингу Олексія Люльова. Щоденна робота не лише як організатора та викладача, але і як науковця була оцінена: за результатами роботи та наукових здобутків призначено стипендію Кабінету Міністрів України для молодих вчених.
Цікаво, що з 265 стипендіатів визнано 6 науковців з СумДУ, 2 з яких – з кафедри маркетингу. Це вперше в історії, коли на одній кафедрі 2 стипендіати. Пропонуємо і вам #СпіймайХвилюЗмін.

ЖАН МОНЕ МОДУЛЬ «ВУГЛЕЦЕВО-НЕЙТРАЛЬНА ЕКОНОМІКА ЄС: КРАЩІ ПРАКТИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ»: ПОЧАТОК

На початку листопаду 2020 року розпочато реалізацію проєкту «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України», що фінансується Європейською комісією (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Керівником проєкту від СумДУ є викладач кафедри маркетингу Олена Чигрин.

Мета модулю – краще розуміння та популяризація рухів ЄС з розвитку вуглецево-нейтральної економіки задля пом’якшення наслідків зміни клімату завдяки підвищенню енергоефективності та зменшення вуглецевого сліду.  Головними напрямками модулю є:

  • Регіональна політика ЄС щодо вуглецево-нейтральної економіки;
  • Вступ до вуглецево-нейтральної економіки;
  • Зелена енергія на шляху до вуглецево-нейтральної економіки: найкращі практики ЄС;
  • Зелена фіскальна політика ЄС щодо вуглецево-нейтральної економіки: кращі практики для України.

#bul-b93cd3e5-886c-8b9f-b3fa-ad7571acc1bb li { font-size: 13px; margin-left: 33px; text-indent: -33px; } #bul-b93cd3e5-886c-8b9f-b3fa-ad7571acc1bb li:before { font-size: 13px; color: #000000; text-size: 13px; line-height: 15px; margin: 5px; padding: 5px; }

B•L•O•O•M•B•E•R•G

Аспірантка кафедри маркетингу Яна Ус працює з фінансовими та економічними даними одного із найбільших інформаційних агентств світу Bloomberg.

У рамках міжнародного стажування в Ризькому технічному університеті, Яна користується можливостями програмного забезпечення Bloomberg Professional (Terminal), що надає доступ до потужних аналітичних досліджень, широкого масиву поточних та історичних фінансових даних майже усіх світових бірж, а також актуальних новин агентства Bloomberg та інших провідних засобів масової інформації.

П’ЯТНИЦЯ 13-ГО? НОВІТНІ ІДЕЇ НАРОЩУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИКІВ

Денна чи заочна, бакалавр чи магістр, першокурсники чи випускники - для кафедри маркетингу таких розмежувань немає. Отримавши від студентів фітбек минулої новації ми зрозуміли, що спілкування з практиками за інтересами сподобалось найбільше, Олексій Люльов вирішив робити такі заходи постійно. Тож 13 листопада маркетологи змогли прокачатись на повну і знайти для себе те, що дійсно їм цікаво. 

15 (ні, ми не перебільшуємо), саме п'ятнадцять спікерів змогли попрацювати з нашими студентами і в умовах обмеженості часу розкрити  актуальні механізми, моделі роботи, а також особливості використання програмного забезпечення, які можна вже зараз починати використовувати для покращення якості виконання маркетингових досліджень. 

Що нового ми вирішили спробувати? Цього разу команда DOM-у запропонувала залучитись до спілкування з практиками студентів, які навчаються на заочній формі. Вони на роботах, живуть в віддалених містах, в них немає часу і є ще багато оговорок…

РОБОТОДАВЦІ ВІТАЮТЬ

Розголос результатів визнання бізнес-школи СумДУ престижним міжнародним рейтингом Times Higher Education в ТОП 401-500 набирає обертів. Нам дуже приємно бачити, що роботодавці кафедри маркетингу постійно слідкують за нашими здобутками і готові до співпраці.

 

 

 

ІНТЕНСИВ ДЛЯ КОЛЕГ: ПОШУК ДІЄВИХ МЕХАНІЗМІВ ПРОМОЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

З 2 по 6 листопада кафедра маркетингу спільно з центром розвитку кадрового потенціалу реалізували програму підвищення кваліфікації для викладачів та працівників СумДУ, які прямо чи опосередковано займаються просуванням освітянських послуг в себе на кафедрах, факультетах, інститутах чи в цілому по Університету.

Тематика від Марії Мінченко«Промоції освітніх послуг, або навіщо викладачу копірайтинг» зацікавила практично всі кафедри, адже бажання використовувати маркетингові інструменти в межах профорієнтаційної роботи, знаходити нові сегменти ринку, на які можна виходити з промоційними пропозиціями цікавлять абсолютно всіх без виключень.

Нам дуже приємно бачити, що робота команди DOM-у приносить результат і ми можемо оперативно допомагати своїм колегам реалізовувати ідеї та запроваджувати нові механізми привернення уваги потенційних споживачів освітянських послуг.

СТРАТЕГІЧНА СЕСІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПРАЦЮЄМО НА ВСІ ФРОНТИ

Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов, як член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, 28-30 жовтня прийняв участь у семінарі (стратегічній сесії), присвяченому розбудові внутрішніх систем забезпечення якості у ЗВО. Основна мета семінару – обговорення рекомендацій із забезпечення внутрішніх систем якості вищої освіти та вдосконалення стратегії Національного агентства, яка враховуватиме діяльність щодо впровадження відповідних рекомендацій вже завтра.

Цікаво, що такий вид дискусій дав результат і в інших напрямках:

  • визначення сучасних викликів і проблем у сфері забезпечення якості вищої освіти в Україні;
  • обговорення проєкту методичних рекомендацій щодо вдосконалення систем внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: дискусія та внесення пропозицій;
  • особливості застосування критеріїв оцінювання освітніх програм.

ЖАН МОНЕ «ЄВРОПЕЙСЬКА ПОЛІТИКА ДЛЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ЗАГРОЗИ ДЛЯ УКРАЇНИ»: ПОЧАТОК

На початку листопаду розпочалась реалізація проєкту «Європейська політика для малого та середнього підприємництва: перспективи та загрози для України» (Керівники від СумДУ – викладачі кафедри маркетингу Пімоненко Тетяна та Олексій Люльов), що фінансується Європейською комісією (619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Метою модулю є поширення досвіду країн ЄС щодо підтримки розвитку малого та середнього підприємництва (етика та культура ведення бізнесу, законодавче регулювання, державна підтримка тощо).

ДІЄВІ МОДЕЛІ, АБО ЯК ДІЗНАЄМОСЯ ПРО СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РИНКУ МАРКЕТИНГУ

Закінчення жовтня відзначилось цікавою подією – команда DOM-у прийняла участь у «PM GO 6.0 Join the Fight». Інтенсивність заходу зарядила наповну: non-stop виступи 40 спікерів, які є кращих серед кращих в сферах маркетингу, бізнесу, підприємництва, інвестування, розробки технологій, креативу та ін.

Топ-маркетолог України, «Папа бренда» та засновник «Fedoriv group» Андрій Федорів поділився з глядачами головними трендами в маркетингу: діджиталізація, глобалізація та інфантилізація та на власному досвіді продемонстрував, як бренди змінюють бізнес. Більше того, глядачів чекав приємний бонус – Андрій анонсував запуск інтернет-компанією Rozetka власної марки техніки RZTK та вперше продемонстрував промо-ролик з айдентикою бренда. 

Чи варто інвестувати в період кризи?