НАВЧАЄМОСЯ У ПРАКТИКІВ ЗІ СФЕРИ МЕДИЧНОГО ТУРИЗМУ: ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ ТА СТРАТЕГІЇ ЙОГО ПРОСУВАННЯ

08.10.2020 р. у рамках вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти онлайн участь у Міжнародному конгресі присвяченому всебічному розвитку такої цікавої сфери туризму як медична. Один із блоків був присвячений особливостям формування туристичної пропозиції, маркетингу та промоції.

З доповідей на цьому цікавому конгресі онлайн учасники почерпнули значну кількість корисної інформації. Спікери донесли думку про те, що вітчизняний продукт медичного туризму є конкурентоспроможним на світовому ринку, має свою цільову аудиторію, а Україна в цілому має безліч туристичних магнітів для медичного туриста. А ще студенти зрозуміли, що на цьому ринку безліч завдань та викликів для креативних та готових до зрушень маркетологів!

ВІДКРИВАЄМО НОВУ РУБРИКУ НА САЙТІ DOM

Кафедра маркетингу СумДУ постійно намагається зробити студентське життя яскравим, наповненим різноплановими формаціями отримання додаткових знань. Наші студенти з великим захопленням #СпіймалиХвилюЗмін і почали використовувати такі нововведення. Як результат – дипломи про стажування, сертифікати відповідності і РЕАЛЬНІ коментарі і їх враження від участі.

Тому було прийнято рішення про створення нової рубрики «КОМЕНТАРІ», яка допоможе нам показати дієву складову роботи викладачів зі студентами.

 

ЦІКАВІ ВАРІАНТИ ПРОСУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ СУМДУ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ

Жовтень – старт до початку профорієнтаційної роботи на кафедрах. Команда DOM-у не залишилась в осторонь і на повну підключилась у Програму підвищення кваліфікації для викладачів СумДУ «Інформаційно-рекламна складова профорієнтаційної діяльності», де Марія Мінченкозапропонувала слухачам безкоштовні life hacking по завоюванню бажаного місця у рейтингах пошукової системи Google.

Не забули і про маркетингову аналітику: на прикладі власного сайту кафедри маркетингу розповіли результати дослідження щодо визначення переліку релевантних інформаційних потреб абітурієнта у пошуку інформації про спеціальність.

І на останок розкрили маркетингову таємницю блогу – кому, коли і як його створювати на сайті, а головне пояснили його потребу та альтернативні варіанти використання.

Грант від компанія Rechi.ua

Не проґав свою можливість…

Компанія Rechi.ua запрошує подавати грантові заявки на 10 тисяч гривень за ідеї з розвитку електронної торгівлі до 1 грудня 2020 року. Всі подробиці та умови конкурсу за цим посиланням.

 

 

ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН

6 жовтня 2020 року студенти маркетологи в рамках дисципліни Марії Мінченко«Створення інноваційних проектів» прийняли активну участь у лекції «Де шукати ресурси для підтримки інноваційних проектів в Україні?».

І. І. Кульчицький (Керівник національного інформаційного пункту «Інформаційні та комунікаційні технології», НУ «Львівська Політехніка», президент ГО «Агенція Європейських Інновацій»)  долучив слухачів до проблемних аспектів використання діючих інструментів підтримки інновацій в Україні на всьому ланцюгу створення інновацій від ідеї до ринку.

У студентів найбільше питань з’явилося щодо деталей отримання підтримки від національних та міжнародних програм, а також рекомендацій щодо особливостей підготовки та подання на конкурси інноваційних проектів.

Ефективний маркетинг для своїх, або як зробити «кафедральну рекламку» діючою

Останній тиждень вересня у маркетологів буде продуктивний. Команда кафедри маркетингупідготувала величезний арсенал практичних інструментів, які допоможуть зацікавити батьків та абітурієнтів своєю спеціальністю.

Сьогоденний інформаційний простір перенасичений загальнодоступним контентом, і отримати лідерство у пошукових систем з питань вступу на окрему спеціальність саме до СумДУ – дуже важко. DOM пропонує провести вечір п’ятниці з користю і приєднатися до вебінару Марії Мінченко «Створення профорієнтаційного контенту» в межах Програми підвищення кваліфікації ЦРКП «Інформаційно-рекламна складова профорієнтаційної діяльності».

Звертаємо увагу! 27 вересня 2020 р.  – останній день до реєстрації

ІНТЕНСИВ ВІД МЕГА-ПРАКТИКІВ: ПОЧИНАЄМО ПРАЦЕВЛАШТОВУВАТИ З 2 КУРСУ

21-26 вересня студенти кафедри маркетингубули учасниками "UGEN Challenge MarketingFinance". Це величезна платформа, яка допомагає зрозуміти власні пріоритети щодо подальшого працевлаштування, довести роботодавцям, що наші студенти спроможні бути у їх командах і задавати свій автентичний креативний вектор на ринку маркетингових послуг.

Укртелеком, Сoca-Cola HBC, lifecell, Unilever, JTI, MARS, Philip Morris, ПРАВЕКС БАНК та багато інших компаній приєдналися до заходу, бо дійсно розуміють, що лише в таких форматах можна знайти для себе той діамант, який буде приносити для них конкурентну перевагу.

Стажування за кордоном: кафедра маркетингу нарощує практичні здобутки

Незалежно від ситуації, яка склалася з карантином, викладачі кафедри маркетингу змогли отримати від дистанційної формації максимум. В березні-квітні 2020 року в Інституті розвитку міжнародної співпраці (м. Познань, Польша) пройшли стажування за напрямком «Сучасні тенденції маркетингових досліджень» та отримали підтверження – сертифікати.

 

 

 

Практично орієнтоване навчання

30.09.2020 р. у рамках вивчення дисципліни "Основи маркетингової діяльності" студенти першого курсу спеціальності "Маркетинг" (гр. ЕН-03/2мк) мали можливість поспілкуватися з маркетологом ТОВ "Індичка" Олександром Івановим.

Олександр поділився своїм досвідом практичної діяльності у сфері маркетингу, познайомив студентів з особливостями діяльності підприємства, особливостями роботи компанії з представниками рітейлу та роздрібної торгівлі. Студенти з перших вуст мали змогу дізнатися чим займається сучасний маркетолог, які ключові фактори у його роботі та які приємні бонуси можна отримати в процесі роботи. 

Результатом зустрічі стали не лише нові знання, досвід спілкування з роботодавцями, а й домовленість про подальшу співпрацю у підготовці здобувачів.

Кафедра маркетингу пишається науковими результатами

Початок вересня 2020 року запам'ятається знаковою подією – аспірант кафедри маркетингу Владислав Володимирович Павлик представив здобутки досліджень під час захисту дисертації «Детермінанти мінімізації розривів енергоефективності у національній економіці». Науковий керівник – професор кафедри маркетингу Білан Ю.В.

Презентація авторських ідей щодо пошуку шляхів підвищення енергетичної безпеки та енергоефективності національної економіки відбулося 4 вересня. Клопітку роботу щодо обґрунтування теоретичного та практичного інструментарію було оцінено офіційними опонентами, а також членами спеціалізованої вченої ради.

Колектив маркетингового DOM-у вітає Владислава Володимировича Павлика і бажає не зупинятися на досягнутому. Це лише початок наукового олімпу!

Можливості навчально-наукової діяльності в Латвії

Аспірантка кафедри маркетингу, Яна Ус, здобуватиме нові знання, професійні навички та досвід в Ризькому технічному університеті. В рамках стипендіальної програми Латвійського уряду (Latvian State Scholarship), Яна буде навчатись за програмою «Management Science and Economics». Навчальний процес для здобувачів ступеню доктор філософії розпочнеться з 1 жовтня 2020 року та триватиме до 30 червня 2021 року.  Ризький технічний університет славиться своїми здобутками та займає високі позиції не тільки у національних рейтингах, а також у міжнародних, таких як: QS Stars University Ratings (701-750), U-Multirank (топ-25), UI GreenMetric Ranking (топ-100), Webometrics Ranking of World Universities (1447 місце) та інших.

Наукове літо: презентація власних наробок на міжнародній арені

5 липня 2020 року викладачі кафедри маркетингу стали офіційними членами EuRSED (The European Organization of Scientific Research and Doctoral Studies). Головна ідея організації – надання можливості до апробації власних наукових здобутків.

В грудні 2020 року планується створення робочих стрімів в окремих тематиках, що дозволить отримати оприлюднення та обговорення результатів наукових напрацювань, налагодження міжнародних зв’язків в сфері сучасних маркетингових досліджень. За результатами роботи викладачі отримають публікації своїх тез доповідей в міжнародному виданні. В подальшому планується апробація отриманих рекомендацій від міжнародних науковців та експертів, а також постійна участь у заходах, які проводяться  EuRSED.

Навчаємо тих, хто дійсно того бажає

В університеті починає складатися вже гарна традиція – створення лише цікавих семінарів, курсів підвищення кваліфікації, які дають потрібні знання для виконання своїх повсякденних посадових обов’язків.

З 1 по 11 вересня викладач кафедри маркетингу Марія Мінченко для відділу ЦРКП провела серію занять в рамках Програми підвищення кваліфікації «Освітянський копірайтинг – запорука успіху в онлайн-просторі». Побудова системи листування, напрямки завоювання пошукових систем та соціальних мереж, параметрична система аналізу тексту та багато інших питань зацікавили найбільше, а наявність практикумів дозволило перевірити всі рекомендації в онлайн-режимі.

За результатами слухачі отримали ряд чек-листів по впровадженню в роботу інструментарію щодо створення якісного контенту.

Кафедра маркетингу набирає оберти: визнання результатів роботи

Уже десять років поспіль в СумДУ  проводиться рейтингування результатів роботи кафедр. Тут враховується все – від організаційної до грантової роботи. В 2019 році здобутки були оцінені і ми стали третіми з поміж усіх учасників рейтингу.

Але це не максимум, який ми отримали. Головна задача на 2020 рік – це стати лідером рейтингового списку та задавати темп роботи для інших колег.

Кафедра маркетингу – технології майбутнього, які реалізуємо сьогодні!