ЗНАКОВА ПОДІЯ ПІД ЦІКАВЕ СВЯТО – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ НАУКИ!

10 листопада відзначаємо всесвітній день науки! Команда DOM-у вітає всіх колег зі святом, бажаємо знаходити час, енергію та фінансову підтримку на реалізацію нових наукових ідей. Залишайтесь вірними своїм думкам і не бійтесь завжди йти по попереду!
І ось за декілька днів до свята маркетологи отримали приємну новину – міністерську відзнаку для завідувача кафедри маркетингу Олексія Люльова. Щоденна робота не лише як організатора та викладача, але і як науковця була оцінена: за результатами роботи та наукових здобутків призначено стипендію Кабінету Міністрів України для молодих вчених.
Цікаво, що з 265 стипендіатів визнано 6 науковців з СумДУ, 2 з яких – з кафедри маркетингу. Це вперше в історії, коли на одній кафедрі 2 стипендіати. Пропонуємо і вам #СпіймайХвилюЗмін.

B•L•O•O•M•B•E•R•G

Аспірантка кафедри маркетингу Яна Ус працює з фінансовими та економічними даними одного із найбільших інформаційних агентств світу Bloomberg.

У рамках міжнародного стажування в Ризькому технічному університеті, Яна користується можливостями програмного забезпечення Bloomberg Professional (Terminal), що надає доступ до потужних аналітичних досліджень, широкого масиву поточних та історичних фінансових даних майже усіх світових бірж, а також актуальних новин агентства Bloomberg та інших провідних засобів масової інформації.

РОБОТОДАВЦІ ВІТАЮТЬ

Розголос результатів визнання бізнес-школи СумДУ престижним міжнародним рейтингом Times Higher Education в ТОП 401-500 набирає обертів. Нам дуже приємно бачити, що роботодавці кафедри маркетингу постійно слідкують за нашими здобутками і готові до співпраці.

 

 

 

СТРАТЕГІЧНА СЕСІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПРАЦЮЄМО НА ВСІ ФРОНТИ

Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов, як член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, 28-30 жовтня прийняв участь у семінарі (стратегічній сесії), присвяченому розбудові внутрішніх систем забезпечення якості у ЗВО. Основна мета семінару – обговорення рекомендацій із забезпечення внутрішніх систем якості вищої освіти та вдосконалення стратегії Національного агентства, яка враховуватиме діяльність щодо впровадження відповідних рекомендацій вже завтра.

Цікаво, що такий вид дискусій дав результат і в інших напрямках:

  • визначення сучасних викликів і проблем у сфері забезпечення якості вищої освіти в Україні;
  • обговорення проєкту методичних рекомендацій щодо вдосконалення систем внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: дискусія та внесення пропозицій;
  • особливості застосування критеріїв оцінювання освітніх програм.

ДІЄВІ МОДЕЛІ, АБО ЯК ДІЗНАЄМОСЯ ПРО СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РИНКУ МАРКЕТИНГУ

Закінчення жовтня відзначилось цікавою подією – команда DOM-у прийняла участь у «PM GO 6.0 Join the Fight». Інтенсивність заходу зарядила наповну: non-stop виступи 40 спікерів, які є кращих серед кращих в сферах маркетингу, бізнесу, підприємництва, інвестування, розробки технологій, креативу та ін.

Топ-маркетолог України, «Папа бренда» та засновник «Fedoriv group» Андрій Федорів поділився з глядачами головними трендами в маркетингу: діджиталізація, глобалізація та інфантилізація та на власному досвіді продемонстрував, як бренди змінюють бізнес. Більше того, глядачів чекав приємний бонус – Андрій анонсував запуск інтернет-компанією Rozetka власної марки техніки RZTK та вперше продемонстрував промо-ролик з айдентикою бренда. 

Чи варто інвестувати в період кризи? 

Як це – запустити стартап в Україні?

Цікаве та живе спілкування отримали студенти під час зустрічі з Юрієм Андрієнко, директором з продажів SoMo, резидентом UNIT.city 26 жовтня 2020 р. в рамках вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності», «Маркетингові комунікації», «Маркетингова логістика». Юрій поділився зі студентами  основними відмінностями закордонного та вітчизняного підходів до реалізації стартапів, відзначивши, що закордонний підхід не працює в Україні, розповів про окремі аспекти реалізації стартапів у вітчизняній практиці, відзначив найбільш успішні сучасні проекти України, назвав основні причини неуспішності стартапів та ключові бар’єри на шляху їх запуску та просування.

Юрій відзначив, що одним із ключових аспектів для запуску та просування стартапу є людський фактор та наявність у майбутніх спеціалістів soft skills, серед яких комунікаційні навички, здатність працювати в команді, постійне навчання та аналіз трендів.

ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСЯГНЕНЬ НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ – ЦЕ ЗАВЖДИ ПРИЄМНО

Для #невгамовних маркетологів кордони завжди відсутні, а пандемія – не заважає відчиняти нові можливості!

Вітаємо Тетяну Пімоненко з підтвердженням її членства у якості експерта International Social Marketing Association (iSMA), що об’єднує більше ніж 1000 спеціалістів з соціального маркетингу по усьому світу.

iSMA – ці платформа освітніх та практичних ініціатив, яка допомагає знайти можливості для втілення та просування нових ідей. Для кафедри маркетингу – це великий крок вперед, оскільки ми готові підключатись і допомагати реалізовувати проекти з усього світу.

В майбутньому iSMA може стати для наших студентів не лише місцем для саморозвитку, але і гарною базою практики для тих, кому це дійсно цікаво.

Марафон 100 Leaders

З 13 по 15 жовтня невгамовні магістри-маркетологи 1 курсу мали можливість взяти участь у трьохденному марафоні з 18 онлайн-сесій «Re-Imagine the Future of Leadership», метою якого було надання легких та швидких у втіленні ідеї, спрямованих на вихід із кризи, створеної COVID-19. Протягом цих днів спікери (Pamay Bassey – директор з навчання, Kraft Heinz; Whitney Johnson – генеральний директор, WLJ Advisors; David B. Peterson – виконавчий тренер №1 (попередньо керівник коучингу в Google) та інші) надали цінні поради та детально розкрили такі проблемні питання:

  • як вести команду та організацію в умовах нестабільності;
  • як сприйняти різноманітність та включення у майбутнє лідерства;
  • як створити команди та організації готові до майбутнього.

Практикуємось і досліджуємо маркетингові стратегії SMM разом із практиками

3 листопада відбулась ще одна зустріч студентів кафедри маркетингу із практиком. На цей раз дискус-лекцію провела Дарина Лоткова, SMM Team Lead Рекламного агенства NOWEDO (м.Київ). До зустрічі були залучені студенти першого курсу в рамках дисципліни «Основи маркетингової діяльності», третього курсу (дисципліна «Marketing of innovation»), та четвертий курс (дисципліна «Теорія мотивації та поведінка споживачів»). Практик поділилась реальним кейсом розробки маркетингової SMM стратегії для бренду «AUMI» та поділилась трендами, вимогами та іншими особливостями, що диктує наразі сучасне ринкове середовище і соціальні мережі в Україні та світі.

 

Хочеш навчатись закордоном?

Сьогодні Таня Пимоненко, Яна Уста Анна Росохата зустрілись зі студентами першого курсу та подискутували щодо можливостей участі у програмах міжнародної академічної мобільності.
Першокурсники дізнались про джерела актуальних програм мобільності. До зустрічі долучились Еразмус студентки Ризького технічного університету Касандра (з Португалії) та Барбара (зі Словаччини). Тож, невгамовні маркетологи мали змогу порівняти досвід участі у програмах Erasmus+KA1 українських студентів та студентів ЄС.
Дівчата охоче розповіли про те:

  • як це бути Еразмус студентом;
  • як подати заявку;
  • які були перші враження;
  • чи є переваги навчання в іншій країні;
  • а також запросили наших студентів відвідати їх чудові країни.

ФЕСТИВАЛЬ МОЛОДІ ТА РОДИН: МАРКЕТОЛОГИ ОСВОЮЮТЬ НОВІ ГОРИЗОНТИ

14 жовтня 2020р аспірант кафедри маркетингу Андрій Мараховський виступив ініціатором та співорганізатором фестивалю «Покрова», який проходив в м. Шостка Сумської області. Основним фокусом події було підвищення обізнаності молоді та суспільства на перспективах сталого функціонування територій, промоції можливостей Сіверського регіону щодо розвитку підприємництва та «зеленого» бізнесу.

До фестивалю приєднались спікери, які зробили захід цікавим для інвесторів, розробників і власників бізнесу, які хочуть запроваджувати інновації.

 

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ: РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ НА «SOCIAL DEVELOPMENT TOWARDS VALUES: ETHICS – TECHNOLOGY – SOCIETY»

24-26 вересня 2020 року кафедра маркетингу стала співорганізатором конференції «Соціальний розвиток цінностей: етика-технологія-суспільство» (Silesian University of Technology). Для команди DOM-у це був гарний шанс проявити себе та представити на міжнародній науковій арені. Цікаво, що практично на всіх секціях піднімалися   маркетингові питання, і наші колеги змогли надавати кваліфіковану оцінку щодо питань етичності застосування інструментарію в окремих галузях. Карантинні обмеження внесли свої корективи в квоту учасників і це дозволило нам прокачатись на повну – вся кафедра була присутня на заході і змогла зарекомендувати себе в ролі професіоналів своє справи.

Також DOM представив на розгляд результати свої досліджень, а також отримав схвальну оцінку міжнародних колег щодо актуальності запропонованих пропозицій.

Тривають ознайомлювані зустрічі про можливості СумДУ для першого курсу маркетологів

28 жовтня відбулась ще одна зустріч викладачів кафедри із студентами щодо міжнародної діяльності. На цей раз із групою першого курсу маркетологів ЕН-03/мк бесіду проводили заступник Директора Інституту ФЕМ з міжнародної діяльності Пімоненко Тетяна Володимирівна, та відповідальні на кафедрі марктеингу за цей напрямок - ст. викладач Росохата Анна Сергіївна та аспірантка 2-го року навчання Ус Яна. Саме Яна, котра зараз знаходиться за програмою академічного обміну у м. Рига (Латвія), поділилась своїм досвідом міжнародних обмінів та надихнула першокурсників на активність та завзятість щодо участі у міжнародних проектах.

 

СПІВПРАЦЯ З ПРАКТИКАМИ НА ПОВНУ, АБО ЯК МОЖНА ВСЕ ВСТИГНУТИ

Маркетолог буде висококваліфікованим спеціалістом тоді, коли зможе стати практиком зі студентських років. Команда DOM-у вирішила отримати від карантинних обмежень на максимум і використати дистанційну освіту як нову формацію для спілкуванні з професіоналами. Хтось може нам сказати, що студенти бувають різних курсів і з різним рівнем знань. Ми же вирішили провести експеримент і результат нас приголомшив. Але давайте все по-порядку…

Оскільки у маркетологів зараз заняття проходять онлайн і з’явився час на самоосвіту, Олексій Люльов запропонував усім студентам без винятку підключатись до зустрічей не за курсами, а за інтересами. І що саме цікаве, ця ідея сподобалась студентам і самим практикам, оскільки тепер заняття почали проходити не у вигляді лекції, а в стилі класних дискусійних міні клубів, з високим фітбеком. І це для нас головне – студенти почали спілкуватись один з одним, критикувати і висловлювати власну думку.