Польський досвід просування постіндустріального туризму

 

Студенти кафедри маркетингу були запрошені на лекцію від директору департаменту соціальних взаємовідносин міста Забже (Польща)  доктора Дариуша Кравчика за тематикою «Просування пост-індустріального туризму».

Аспіранти кафедри маркетингу - Felix Bruce та Adeyemi Tobi

До креативного та енергійного колективу кафедри маркетингу приєднались іноземні аспіранти з Гани - Felix Bruce та Adeyemi Tobi.
Разом зі своїми науковими керівниками Люльовим О.В. та  Пімоненко Т.В. вони провели тиждень насичених консультацій, обговорювали теми майбутніх дисертаційних досліджень, зустрічалися з експертами та викладачами кафедри, брали участь у наукових дискусіях.

А вже з наступного тижня Олексій Люльов буде проводити цикл наукових семінарів для майбутніх аспірантів у Гані.

Креативна молодь в маркетингу

У рамках профорієнтаційної діяльності, кафедрою маркетингу спільно із Сумською спеціалізованою школою I-III ступенів №1 ім. В.Стрельченка запущено багатоетапний  англомовний проєкт “Creative Youth in Marketing through Modern Education».

Метою даного проєкту є розвиток дизайн мислення молоді за допомогою сучасних методів освіти.  Під час першої зустрічі, 18.02.2020 р. для учнів 10 класу проведено екскурсію до навчально-наукової VR/AR лабораторії та бібліотеки СумДУ, де їм було продемонстровано сучасні технології, які використовуються у навчальному процесі студентів.

Школярі мали можливість перевірити власні дизайн навички під час ділової гри «Fonts: on a "simple-to-complex" basis”.

Відмітимо, що учні залишились приємно враженими та виявили бажання про подальшу взаємодію. 

     

Практично орієнтована підготовка студентів спеціальності "Маркетинг"


Прийняти у часть в кейс-чемпіонаті — це не лише можливість перевірити свої знання на практиці, а й можливість здійснити твої мрії просто зараз! Під час занять з дисципліни "Маркетинг інновацій" студенти підготувалися до участі в кейс-чемпіонаті від AB InBev Efes — одного з лідерів українського пивоварного ринку! Основним завданням якого є розробка інноваційного способу просування товару компанії! Студенти кинули виклик інноваціям і сформували новий креативний спосіб просування продукту: промо активність; метод додаткової візуалізації продукту; найкрутіше розміщення продукту, яке навіть найнуднішого гіка змусить відволіктись від гаджета та сказати WOW Бажаємо успіху та віримо у вашу перемогу.

 

 
 

Маркетинг романтичного туризму

Досить часто тематичні питання, які студенти вивчають на заняттях пов’язані з реальним життям.

На «День закоханих» студенти-маркетологи окрім дослідження де найчастіше роблять освідчення в коханні, ще відзначилися наступною активністю.

  • Дослідили, що найчастіше освідчення в коханні здійснюють у …. Діснейленді! Про це та інше вони дізналися під час заняття, присвяченого маркетингу романтичного туризму.
  • Формували та презентували туристичну пропозицію для пари молодят.
  • Під час пари з інтернет-бізнесу на прикладі мережі Інтертоп вчилися використовувати принципи мерчандайзингу на сайті електронного магазину, ознайомилися з хитрощами підвищення пошукового трафіку та зрозуміли, що означає омніканальність у маркетингу.

А ще як же без романтичного завдання….. Вдягли дівчат на романтичну вечерю (а Ви знаєте про таку функцію підбору Lookу на сайті магазину Інтертоп?). Найактивніші студенти отримали смайлики, які можна обміняти на бонусні бали або просто покращити собі настрій у похмурий день.

 

Стипендіатка Fulbright: американський досвід

Тетяна Пімоненко є стипендіаткою програми імені Фулбрайта, що фінансується урядом США. Тетяна отримала грант на проведення наукового дослідження у Сейлемському державному університеті (м. Сейлем, США). Протягом 3 місяців (25 січня – 25 квітня 2019 р.) за тематикою «Розвиток ринку зелених облігацій: досвід розвинених країн». Керівником наукового стажування від американського університету був професор Стів Янг. 
Університет розташований у передмісті Бостону у мальовничому місті Сейлем (штат Масачусетс). Сейлем – один із історичних центрів Нової Англії, що був центром морської торгівлі та суднобудування протягом XVIII і XIX століттях. 
Сейлемський державний університет має розвинену інфраструктуру, потужну матеріальну базу та сучасну бібліотеку імені Сенатора Е. Фредеріка Беррі, що має доступ до низки наукових баз даних. Окрім цього, університет має ряд наукових центрів, інноваційних просторів для навчання та підготовки до занять. Університет працює цілодобово, а навчальні аудиторії та лабораторії не зачиняються, та доступні у будь-який час. При цьому доступ до внутрішньої інфраструктури можливий за умови наявності ідентифікаційної картки студента чи викладача. 
В університеті впроваджені сучасні енергозберігаючі технології, а також впроваджено систему сортування сміття. Треба відмітити, що система сортування сміття ефективно працює не лише на території університету, а й в усьому місті. Окрім цього, великі супермаркети, торгові центри та містяни відмовились від використання пластикових пакетів на користь паперових. 
Під час наукового стажування Тетяна взяла участь у низці наукових семінарів, відкритих лекцій та тренінгах. Було проведено зустрічі з викладачами та науковцями університету. Взято участь у засіданнях кафедри, що проходить кожного першого понеділка місяця. 
У рамках стажування, Тетяна провела ряд лекцій для студентів, аспірантів та викладачів Сейлемського державного університету, що висвітлювали сучасне обличчя України та здобутки Сумського державного університету, а також основні гіпотези наукового дослідження. У ході дослідження було проведено низку консультацій зі спеціалістами та науковцями, що займаються вивченням проблем зеленого зростання. У останній тиждень стажування Тетяна провела відкриту лекцію на якій було представлено частину результатів проведеного дослідження. 
Не дивлячись на насичену програму стажування, безумовно був час на подорожі до визначних місць Нової Англії. Так, вдалось відвідати найпопулярніші океанські узбережжя міст Рокпорт, Оганквит, Ньюбаріпорт та інші. Побувати у одному із найвідоміших університетів світу –Гарвардському Університеті. Прогулятись містами Бостон та Нью Йорк, що вражають своєю потужністю, архітектурою та швидким темпом життя. 
Програма імені Фулбрайт надає можливості не лише розширити горизонт наукового дослідження та мережу науковців, а й змінити світогляд, бачення та стереотипи щодо американського устрою життя.

“Every chance taken is another chance to win!”


Детально про програму імені Фулбрайт

Ділимось секретами Digital маркетингу!!!

Практичний погляд на Digital маркетинг сьогодення презентувала для студентів кафедри випускниця СумДУ, а зараз - висококваліфікований спеціаліст у сфері Digital маркетингу - Анна Дериколенко. У списку компаній, яким вона надавала послуги з Digital маркетингу вже є PepsiCO, Honor, Sony Mobile та багато інших.

Наша студентка в Лондоні!

Наша магістрантка Дарина Солдатенко - невгамовна до нових знань. Навчвння в магістратурі у Дарини розпочалось у школі англійської мови «Bloomsbury International», яка знаходиться в самому центрі Лондона.

У період із жовтня по грудено 2019 року Дарина удосконалювала свої навички англійської мови в оточенні висококваліфікованих викладачів, які перетворили звичайні заняття у захопливий процес. У вільний від навчання час Дарина мала змогу відвідати визначні пам’ятки міста, а також різноманітні музеї, вхід до більшості з яких безкоштовний. До того, проживання у сім’ї корінних жителів дозволило ближче познайомитись із побутом та стилем життя англійців.

Дарина: «Про красу аристократичного Лондона можна розповідати безкінечно, однак, краще, якщо Ви знайдете можливість і самостійно переконаєтесь в цьому. І так, Ви полюбите його так сильно, як я!»

Fulbright: головні інстайти

Фулбрайтівці Тетяна Пімоненко та Ганна Швіндіна, поділилися своїм досвідом із аудиторією, які прийшли щоб узнати, як потрапити до Програми, що робити, куди йти та якими інсайтами може поділитися Фулбрайтер.

Спікери запам‘ятались тим, що описали свої виклики та перемоги, поділились маленькими історіями та надихаючими подіями.

Головна ідея, що свідчить сама за себе:

"Ніколи не припиняйте мріяти», адже можливо Програма Фулбрайта створена саме для вас, аби ваша мрія здійснилась!"

Захист докторської дисертації

5 листопада відбувся захист  Пімоненко Тетяни на тему: «Маркетинг і менеджмент зелених інвестицій» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. Науковим консультантом є Леонов Сергій Вячеславович – доктор економічних наук, професор кафедри економічної кібернетики СумДУ.

Офіційними опонентами виступили:

  • Гончарук Анатолій Григорович – доктор економічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Міжнародного гуманітарного університету;
  • Перевозова Ірина Володимирівна – доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного університету нафти і газу Міністерства освіти і науки України,;
  • Смерічевський Сергій Францович – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Національного авіаційного університету Міністерства освіти і науки України.

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Тетяну із вагомим науковим звершенням і бажає подальшої плідної роботи!

 

 

Стажування у Німеччині

Вікторія Макерська (аспірантка кафедри маркетингу) стала стипендіаткою Міністерством зовнішніх зв’язків та енергетики Німеччини та отримала грант на стажування в м. Гамбург (Німеччина).

Програма стажування присвячена бізнес-співробітництву України та Німеччини. Вікторія повернулась з інстайтами від висококваліфікованих тренерів та підприємці щодо успішного ведення бізнесу, розвитку компаній, бізнес плануванню, управлінню процесами, міжкультурним особливостям ведення бізнесу. У рамках програми було передбачено відвідування підприємств Німеччини. 

Рух вперед із маркетологами!

Саморозвиток та самоудосконалення - сучасний тренд серед освіченої молоді.
Безумовно, важливим є середовище, яке нас оточує, надихає, підтримує та мотивує на нові звершення

Про це та багато іншого була надихаюча лекція-дискусія від СЕО рекламного агентства «RG REGION» Володимира Рудики для маркетологів ФЕМу. Головними тезами дискусії були:

  • успішний СЕО – запорука високої конкурентоспроможністі вашої компанії
  • принципи ефективного СЕО
  • клієнт в рекламному бізнесі, хто він і як з ним працювати

Маркетинг міста

В умовах сучасного світу нарівні з персональними та корпоративними брендами колосального значення набуває поняття бренду території. Суперництво міст, регіонів і країн за ресурси перетворює їх із географічних одиниць у повноцінні товари, що мають свою цінність, властивості та вартість. Тому сьогодні у територій та міст сформувалася потреба розуміти свою відмінну ідентичність та вміло про неї розповідати. 

20 листопада 2019 року відбулася лекція-зустріч маркетологів з начальником відділу маркетингу, промоції та туризму Управління стратегічного розвитку міста Суми Володимиром Ніконенко.

Просування міста Суми на туристичній мапі України, брендинг і маркетинг міста, у чому полягають секрети успішних міст України – про це та багато іншого говорили на лекції. Сучасний досвід засвідчує, що ті громади й території, які поступово впроваджують взаємопов’язані маркетингові заходи, є більш успішними. Вони значно легше досягають цілей сталого економічного розвитку: 

  • залучення інвестицій і створення нових підприємств; 
  • збереження та розширення діючих підприємств, збільшення кількості робочих місць; покращення іміджу на місцевому, національному та міжнародному рівнях, започаткування взаємовигідних партнерств; 
  •  поліпшення добробуту громади загалом; 
  • збільшення кількості туристів

 

Open Day UNIT.City

Одне з найцінніших якостей людини – це здатність сприймати нове і відкритість до змін. 
Подорожі відкривають нові горизонти та змінюють нас… 
Пінчук Арт Центр, галереї сучасного мистецтва, Open Day UNIT.City, зустрічі з роботодавцями – лише тільки один день в столиці і так багато встигли. 
Під час поїздки до Києва команда маркетологів відвідала низку сучасних, цікавих та надихаючих заходів, які надали наснаги до подальшого навчання та створення нових проектів!