Рольові ігри в маркетингу

«Кожен день проводимо з користю!»

Під таким девізом маркетологи розпочали квітень і в перший день місяця отримали купу цікавої інформації від Реального гравця на арені Маркетингу – практика-маркетолога Валентини Баштової, засновниці FoxyGen IT, керівника відділу маркетингу  "ТРЦ Атріум".

Валентина поділилась зі студентами та іншими учасниками он-лайн вебінару секретами просування у соціальних мережах, розповіла про особливості рольових ігор в маркетингу на реальних кейсах.

Цикл вебінарів від кафедри маркетингу

З 31 березня по 03 квітня 2020 року кафедра маркетингу ННІ ФЕМ імені Олега Балацького організувала цикл вебінарів-тренінгів для викладачів  та аспірантів СумДУ.

Спікерами вебінарів були завідувач кафедри маркетингу, д.е.н. Люльов Олексій та д.е.н., доцент кафедри маркетингу Пімоненко Т.В.

Учасники вебінарів, кількість яких налічувала  близько 100 осіб (викладачі та аспіранти різних факультетів та спеціальностей)  були ознайомлені з наступними питаннями:

Викладання у Африці

Завідувач кафедри маркетингу, д.е.н. Олексій Люльов провів цикл лекцій-тренінгів та інтерактивних семінарів для майбутніх вступників до аспирантуріи з Гани.

Вебінар «Можливості VOSviewer»

26 березня 2020 року для викладачів та аспірантів кафедри  маркетингу, Тетяна Пімоненко та Яна Ус провели вебінар на тему "Основи бібліометричного аналізу: можливості VOSviewer". Під час семінару було розглянуто алгоритм створення карт цитування у VOSviewer за публікаціями з наукометричних баз Scopus та Web of Science.

Віртуальна подорож до музею маркетингу

Невгамовні-маркетологи тепер знають, що Музей маркетингу 3.0 створений у 2011 р. на острові Балі за ініціативою відомого в світі гуру з маркетингу Філіпа Котлера та фахівця в сфері маркетингових досліджень Хермавана Картаджайя.

Польський досвід просування постіндустріального туризму

 

Студенти кафедри маркетингу були запрошені на лекцію від директору департаменту соціальних взаємовідносин міста Забже (Польща)  доктора Дариуша Кравчика за тематикою «Просування пост-індустріального туризму».

Когнітивні технології у навчанні

Маркетологи відвідали лекцію професора Александри Кужер, заступника декана з питань освіти, завідувача кафедри прикладних суспільних наук Факультету організації та управління Сілезького технологічного університету (м. Глівіце, Польща).

Аспіранти кафедри маркетингу - Felix Bruce та Adeyemi Tobi

До креативного та енергійного колективу кафедри маркетингу приєднались іноземні аспіранти з Гани - Felix Bruce та Adeyemi Tobi.
Разом зі своїми науковими керівниками Люльовим О.В. та  Пімоненко Т.В. вони провели тиждень насичених консультацій, обговорювали теми майбутніх дисертаційних досліджень, зустрічалися з експертами та викладачами кафедри, брали участь у наукових дискусіях.

А вже з наступного тижня Олексій Люльов буде проводити цикл наукових семінарів для майбутніх аспірантів у Гані.

Невгамовно крокуємо по світу !

«Світ – це книга, і той хто не подорожує, читає лише одну сторінку» (Аврелій Августин). Однак, це не про нас. У 2019 році кафедра маркетингу збагатила свою «бібліотеку» 15 книгами із Польщі, Вірменії, Чехії, Туреччини, Німеччини, США та Великої Британії на сторінках яких можна знайти неймовірні історії про те, як ми полювали за салемськими відьмами, катались серпантиновими дорогами, гуляли вздовж європейських вуличок, грілись на теплому сонечку, а на сніданок куштували вівсянку. 

Креативна молодь в маркетингу

У рамках профорієнтаційної діяльності, кафедрою маркетингу спільно із Сумською спеціалізованою школою I-III ступенів №1 ім. В.Стрельченка запущено багатоетапний  англомовний проєкт “Creative Youth in Marketing through Modern Education».

Метою даного проєкту є розвиток дизайн мислення молоді за допомогою сучасних методів освіти.  Під час першої зустрічі, 18.02.2020 р. для учнів 10 класу проведено екскурсію до навчально-наукової VR/AR лабораторії та бібліотеки СумДУ, де їм було продемонстровано сучасні технології, які використовуються у навчальному процесі студентів.

Школярі мали можливість перевірити власні дизайн навички під час ділової гри «Fonts: on a "simple-to-complex" basis”.

Відмітимо, що учні залишились приємно враженими та виявили бажання про подальшу взаємодію. 

     

Крокуємо в науку

23 лютого 2020 року студенти кафедри маркетингу прийняли участь в ХІ студентській конференції «Перший крок у науку», що відбулася на базі Конгрес центру Сумського державного університету.

Практично орієнтована підготовка студентів спеціальності "Маркетинг"


Прийняти у часть в кейс-чемпіонаті — це не лише можливість перевірити свої знання на практиці, а й можливість здійснити твої мрії просто зараз! Під час занять з дисципліни "Маркетинг інновацій" студенти підготувалися до участі в кейс-чемпіонаті від AB InBev Efes — одного з лідерів українського пивоварного ринку! Основним завданням якого є розробка інноваційного способу просування товару компанії! Студенти кинули виклик інноваціям і сформували новий креативний спосіб просування продукту: промо активність; метод додаткової візуалізації продукту; найкрутіше розміщення продукту, яке навіть найнуднішого гіка змусить відволіктись від гаджета та сказати WOW Бажаємо успіху та віримо у вашу перемогу.

 

 
 

Розширюємо горизонти співпраці

Підтримка інтелектуальної власності та трансферу технологій, просування науково-технічних досягнень та проектно-конструкторських розробок, поширення наукових методів управління виробництвом і наукової організації праці, - усе це та багато інших можливостей відкриваються перед маркетологами СумДУ.

Маркетинг романтичного туризму

Досить часто тематичні питання, які студенти вивчають на заняттях пов’язані з реальним життям.

На «День закоханих» студенти-маркетологи окрім дослідження де найчастіше роблять освідчення в коханні, ще відзначилися наступною активністю.

  • Дослідили, що найчастіше освідчення в коханні здійснюють у …. Діснейленді! Про це та інше вони дізналися під час заняття, присвяченого маркетингу романтичного туризму.
  • Формували та презентували туристичну пропозицію для пари молодят.
  • Під час пари з інтернет-бізнесу на прикладі мережі Інтертоп вчилися використовувати принципи мерчандайзингу на сайті електронного магазину, ознайомилися з хитрощами підвищення пошукового трафіку та зрозуміли, що означає омніканальність у маркетингу.

А ще як же без романтичного завдання….. Вдягли дівчат на романтичну вечерю (а Ви знаєте про таку функцію підбору Lookу на сайті магазину Інтертоп?). Найактивніші студенти отримали смайлики, які можна обміняти на бонусні бали або просто покращити собі настрій у похмурий день.