НАВЧАТИСЯ ЧЕСНО – УСПІХ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЇ

Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов прийняв участь у проекті для старшокласників «Обираю моє майбутнє» з виступом «Питання доброчесності: хочу навчатися чесно». Артем розповів про чесноти академічної доброчесності, чому необхідно брати на себе відповідальну місію інформатора, викривача порушень доброчесності, яку шкоду може принести плагіат в навчанні.

У своєму виступі Артемз азначив:

«Доброчесність – це дотримання під час навчання шести фундаментальних цінностей: чесності, довіри, поваги, справедливості, відповідальності та мужності. Молода людина, яка стає на доброчесний шлях, має усвідомити, що він важкий. Зі всіх боків, навіть від друзів, можуть лунати заклики спростити своє навчання за рахунок шахрайства. Навчатись чесно значно складніше, ніж здобувати оцінки, порушуючи правила.

СТАРТ ПРОЕКТУ: ВСЕ ВДАЛОСЯ

Будь експертом з невгамовними – це не просто назва... Це проект, який об’єднує те, чим ми живемо кожного дня: маркетинг – наука – доброчесність.
Ми розуміємо, що зараз настав той час, коли реально не вистачає спілкування і тому вирішили об’єднати однодумців серед колег, студентів, аспірантів, школярів та представників бізнесу, яким дійсно хочеться бути кращим в сфері маркетингу.
9 лютого 2021 року завідувач кафедри маркетингу, керівник Маркетингового центу СумДУ Олексій Люльов запустив проект і розпочав з найактуальнішої теми сьогодення «Цифровий маркетинг: показники ефективності 2.0».
Команда ДОМ-у запрошує долучатися до цього проекту та ставати ще невгамовними!

ІНТЕНСИВ ВІД МАРКЕТОЛОГІВ: ПІДВИЩУЄМО КВАЛІФІКАЦІЮ ВИКЛАДАЧІВ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО

Спільна робота завжди дає результат. Останні два тижні кафедра маркетингу спільно з ЦРКП реалізувала навчання викладачів вітчизняних ЗВО за програмою підвищення кваліфікації Марії Мінченко «Промоція освітніх послуг, або навіщо викладачу копірайтинг».
Бажання бути на одній хвилі з користувачами освітніх послуг – справа не із легких. Сучасні маркетингові тренди і лайфаки дійсно працюють в web-просторі і допомагають у профорієнтаційній роботі, для пошуку нових користувачів додаткових платних послуг, у привернені уваги стейкхолдерів, при вибудовуванні єдиного впізнаваного стилю кафедри, факультету, окремого структурного підрозділу чи ЗВО в цілому.

ВІТАЄМО З КЛАСНИМ РЕЗУЛЬТАТОМ!

Для нашого інституту 30-31 січня 2021 року були дуже важливими, адже в палаці студентського спорту СумДУ пройшов командний чемпіонат України з легкої атлетики у приміщенні.
У секторі для штовхання ядра майстер спорту міжнародного класу Ігор Мусієнко, який з першої спроби з результатом в 18.93 м, став беззаперечним лідером і здобув для команди Сумщини важливі 25 балів. В цьому сезоні це його кращий результат!
Нам дуже приємно, що аспірант ННІ БіЕМ є одним із кращих легкоатлетів України і постійно представляє нашу країну на міжнародній арені у секторі для штовхання ядра!
Пропонуємо і вам доєднатися до нашої ДОМ-команди вболівальників, адже вже 10-12 лютого в палаці студентського спорту СумДУ відбудеться Чемпіонат України з легкої атлетики в приміщенні
(дорослі, молодь), на якому Ігор Мусієнко спробує побити власний рекорд минулого року 20.00 м.

АКТИВУЄМО ВСІ МОЖЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ МОБІЛЬНОСТІ

Кафедра маркетингу відкриває всі можливості для своїх студентів, які є наявні наразі. Однією з таких є можливість навчання в межах міжнародної мобільності, починаючи із першого курсу. Цього року студент-маркетолог Ромащенко Олександр розпочав своє навчання по програмі академічної мобільності в Щецинському університеті (м. Щецин, Польща). При цьому Олександр є активним студентом і кафедри маркетингу СумДУ, про що свідчить його досить висока успішність в навчанні та креативність до поставлених завдань. Бажаємо всім студентам натхнення та завзяття на хвилі наших постійних змін!

 

БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ: С ЧОГО ПОЧАТИ

Початок весняного семестру, а підготовка до якісного написання кваліфікаційних робіт бакалаврів йде на максимум. 26 січня голова НТСА ННІ ФЕМ, аспірант кафедри маркетингу Яна Ус провела семінар в он-лайн режимі на тему «Застосування бібліометричного аналізу при дослідженні теоретичних аспектів кваліфікаційних робіт».

Семінар проходив у вигляді тренінгу, де на прикладах було показано важливість застосування даного методу, технологію проведення та особливості презентування отриманих результатів.

Практика минулих років показала, що такі семінари дозволяють зробити кваліфікаційні роботи більш прикладними, науково обґрунтованими та довершеними з точки зору використання наукових методів дослідження. Команда ДОМ-у сподівається, що і цьогорічні дослідження бакалаврів будуть не менш яскравішими, адже вони завжди на хвилі змін.

 

ПРАКТИЧНИЙ ТРЕНІНГ «РОЛЬ ЄС В РОЗВИТКУ БЕЗВУГЛЕЦЕВОЇ ЕКОНОМІКИ» В РАМКАХ ЖАН МОНЕ МОДУЛЮ «ВУГЛЕЦЕВО-НЕЙТРАЛЬНА ЕКОНОМІКА ЄС: КРАЩІ ПРАКТИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ»

Виконавцями Жан Моне Модулю «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Тетяною Пімоненко та Яною Ус було організовано для студентів та аспірантів лекцію-дискусію, присвячену ретроспективному огляду наукових публікацій в галузі безвуглецевої економіки. Під час семінару, студенти та аспіранти мали змогу ознайомились із високоякісними напрацюваннями науковців зі всього світу та встановити взаємозв’язок між розвитком безвуглецевої економіки, змінами клімату та ініціативами ЄС. До зустрічі долучились науковці Олексій Люльов та Марія Мінченко, які подискутували зі слухачами щодо ролі ЄС у розвитку безвуглецевої економіки, а також популяризації екологічно-свідомого способу життя серед суспільства .

У ході семінару, Яна Ус продемонструвала можливості використання інструментарію програмного забезпечення VOSviewer з метою залучення студентів

ВІТАЄМО САМИХ КРЕАТИВНИХ СТУДЕНТІВ!

Бажаємо всім студентам величезного везіння, великих перемог, успіху в навчанні. Цінуйте кожну хвилину вашого безтурботного студентського життя!

Нехай студентські роки будуть насиченими цікавими подіями, нехай нові знання і невтомний ентузіазм приведуть до улюбленої і престижної професії!

 

 

 

МАРКЕТОЛОГИ НА PROMETHEUS

Освітній простір потребує постійних змін. Тема академічної доброчесності цікава викладачам, гарантам освітніх програм, завідувачам кафедр, керівництву закладів, які хочуть забезпечити високу  якість освіти та підготувати конкурентоспроможних на ринку праці випускників. Відповідаючи на виклики, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти спільно з ГО «Вище» та Саксонським центром викладання та навчання у вищій школі створило на платформі PROMETHEUS безкоштовний курс «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах».

Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов став одним з лекторів даного курсу і представив не лише теоретичні  напрацювання, а й практичні кейси, як результат успішної реалізації програми забезпечення якості освіти та академічної доброчесності в СумДУ.

Пропонуємо і Вам пройти цей КУРС у вільний час.

УСПІХ У ВСЬОМУ: ЗВІТУВАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

12 січня в ННІ Фінансів, економіки та менеджменту ім. О. Балацького розпочалися звіти кафедр. Першими свої результати представила кафедра маркетингу і досить успішно. Доповідь завідувача кафедри Олексія Люльова дозволила всебічно охопити всі напрямки роботи за 2020 рік та представити на загал наші успіхи. Незважаючи на Всесвітню пандемію, дистанційну роботу та призупинення багатьох заходів, які планувалися, кафедрали змогли швидко переорієнтуватися та використати онлайн форму співпраці на свою користь.
Успіх таких досягнень Олексій Люльов пояснює злагодженістю команди ДОМ-у, бажанням працювати на загальний результат та повною віддачою кожного з членів команди: «ЗАГАЛЬНИЙ УСПІХ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ – ЦЕ УСПІХ КОЖНОГО ІЗ НАС!»
Але і тут не обійшлось без цікавинок – під час обговорення знайшли багато варіантів вирішення проблемних аспектів роботи кафедри маркетингу. Ми щиро вдячні всім колегам, які внесли слушні зауваження та запропонували якісні механізми їх подолання.

ПРОВОДЕМО СВІЙ ВІЛЬНИЙ ЧАС З КОРИСТЮ

Знаходити час на вивчення чогось нового завжди складна справа – то часу не вистачає, то натхнення, то сили волі… Але все це не про маркетологів. Ось і на цей раз Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко здивували своїх колег та пройшли курс китайської мови, отримавши початковий рівень знань.

Це лише початок освоєння нових горизонтів та пошук себе в нових напрямках.

Бажаємо і Вам #СпіймайХвилюЗмін!

 

 

 

 

ПОТРІЙНА ПЕРЕМОГА: МАРКЕТОЛОГИ ЛЮБЛЯТЬ ІННОВАЦІЇ

Щорічний конкурс педагогічних інновацій для маркетологів пройшов з величезною користю: 3 заявки і всі з відзнакою. Артем Артюхов та Марія Мінченко стали призерами у номінаціях «Контактне навчання», «Профорієнтаційна робота» та «Освіта впродовж життя, післядипломна освіта та підвищення кваліфікації». Дуже приємно, що викладачі не стоять на місці, постійно шукають цікаві інструменти у навчанні та намагаються зробити свої дисципліни неординарними.
Команда ДОМ-у пишається своїми колегами і пропонує використовувати їхні інноваційні рекомендації у педагогічній діяльності, адже #СпіймайХвилюЗмін – це завжди круто!

 

ВІТАЄМО МАРКЕТОЛОГІВ З ПЕРЕМОГОЮ

Нам дуже приємно, коли в команді ДОМ-у з’являються нові і нові нагороди: за результатами конкурсу «Кращий викладач очима студентів» 2019-2020 навчального року було відзначено роботу завідувача кафедри маркетингу Олексія Люльова (диплом I ступеня) та доцента кафедри маркетингу Артема Артюхова (диплом II ступеня ).

Такі конкурси допомагають нам ставати кращими і завжди залишатися на #СпіймайХвилюЗмін. Вітаємо Вас!

 

 

 

 

 

ЯСКРАВІ ЗАХИСТИ МАРКЕТОЛОГІВ

24 грудня в онлайн режимі відбулися захисти магістерських кваліфікаційних робіт. Цікаві відкриті захисти робіт, презентація практичних здобутків, дискусії в процесі обговорення питань дозволили показати гарні знання здобувачів вищої освіти.
Кожен з захистів – це не просто робота. Кейсовий принцип представлення отриманих здобутків дозволив показати рівень знань, критичність мислення, та креативний потенціал. Англомовні, про конгрес-центр СумДУ, про стартапи, про особливості місцевих компаній… Ці роботи показали не лише знання та вміння на практиці використовувати свої знання, а й саме головне для маркетологів – свою унікальність та неповторність.
Від усієї команди ДОМ-у прийміть найщиріші вітання! Бажаємо Вам не зупинятися на досягнутому, розвиватися та досягати успіхів.
Ми пишаємося вами, бо ви найкращі!