БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ: С ЧОГО ПОЧАТИ

Початок весняного семестру, а підготовка до якісного написання кваліфікаційних робіт бакалаврів йде на максимум. 26 січня голова НТСА ННІ ФЕМ, аспірант кафедри маркетингу Яна Ус провела семінар в он-лайн режимі на тему «Застосування бібліометричного аналізу при дослідженні теоретичних аспектів кваліфікаційних робіт».

Семінар проходив у вигляді тренінгу, де на прикладах було показано важливість застосування даного методу, технологію проведення та особливості презентування отриманих результатів.

Практика минулих років показала, що такі семінари дозволяють зробити кваліфікаційні роботи більш прикладними, науково обґрунтованими та довершеними з точки зору використання наукових методів дослідження. Команда ДОМ-у сподівається, що і цьогорічні дослідження бакалаврів будуть не менш яскравішими, адже вони завжди на хвилі змін.

 

ВІТАЄМО САМИХ КРЕАТИВНИХ СТУДЕНТІВ!

Бажаємо всім студентам величезного везіння, великих перемог, успіху в навчанні. Цінуйте кожну хвилину вашого безтурботного студентського життя!

Нехай студентські роки будуть насиченими цікавими подіями, нехай нові знання і невтомний ентузіазм приведуть до улюбленої і престижної професії!

 

 

 

УСПІХ У ВСЬОМУ: ЗВІТУВАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

12 січня в ННІ Фінансів, економіки та менеджменту ім. О. Балацького розпочалися звіти кафедр. Першими свої результати представила кафедра маркетингу і досить успішно. Доповідь завідувача кафедри Олексія Люльова дозволила всебічно охопити всі напрямки роботи за 2020 рік та представити на загал наші успіхи. Незважаючи на Всесвітню пандемію, дистанційну роботу та призупинення багатьох заходів, які планувалися, кафедрали змогли швидко переорієнтуватися та використати онлайн форму співпраці на свою користь.
Успіх таких досягнень Олексій Люльов пояснює злагодженістю команди ДОМ-у, бажанням працювати на загальний результат та повною віддачою кожного з членів команди: «ЗАГАЛЬНИЙ УСПІХ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ – ЦЕ УСПІХ КОЖНОГО ІЗ НАС!»
Але і тут не обійшлось без цікавинок – під час обговорення знайшли багато варіантів вирішення проблемних аспектів роботи кафедри маркетингу. Ми щиро вдячні всім колегам, які внесли слушні зауваження та запропонували якісні механізми їх подолання.

ПОТРІЙНА ПЕРЕМОГА: МАРКЕТОЛОГИ ЛЮБЛЯТЬ ІННОВАЦІЇ

Щорічний конкурс педагогічних інновацій для маркетологів пройшов з величезною користю: 3 заявки і всі з відзнакою. Артем Артюхов та Марія Мінченко стали призерами у номінаціях «Контактне навчання», «Профорієнтаційна робота» та «Освіта впродовж життя, післядипломна освіта та підвищення кваліфікації». Дуже приємно, що викладачі не стоять на місці, постійно шукають цікаві інструменти у навчанні та намагаються зробити свої дисципліни неординарними.
Команда ДОМ-у пишається своїми колегами і пропонує використовувати їхні інноваційні рекомендації у педагогічній діяльності, адже #СпіймайХвилюЗмін – це завжди круто!

 

ЯСКРАВІ ЗАХИСТИ МАРКЕТОЛОГІВ

24 грудня в онлайн режимі відбулися захисти магістерських кваліфікаційних робіт. Цікаві відкриті захисти робіт, презентація практичних здобутків, дискусії в процесі обговорення питань дозволили показати гарні знання здобувачів вищої освіти.
Кожен з захистів – це не просто робота. Кейсовий принцип представлення отриманих здобутків дозволив показати рівень знань, критичність мислення, та креативний потенціал. Англомовні, про конгрес-центр СумДУ, про стартапи, про особливості місцевих компаній… Ці роботи показали не лише знання та вміння на практиці використовувати свої знання, а й саме головне для маркетологів – свою унікальність та неповторність.
Від усієї команди ДОМ-у прийміть найщиріші вітання! Бажаємо Вам не зупинятися на досягнутому, розвиватися та досягати успіхів.
Ми пишаємося вами, бо ви найкращі!

МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ – НОВІ МІЖНАРОДНІ ГОРИЗОНТИ

Сьогоденні виклики карантинних обмежень показують важливість маркетингу в абсолютно усіх сферах. Ось і туризм не залишився осторонь – команда DOM-у  запропонувала свої наукові пропозиції.

Ми вітаємо науковий колектив у складі Олексія Люльова, Тетяни Пімоненко, Ганни Швіндіної та Мухаммеда Солімана з прийняттям статті «Scientific Output of the European Journal of Tourism Research: A Bibliometric Overview and Visualization» до European Journal of Tourism Research (indexed in: Scopus, Q2, according to CiteScore Rank 2020 & Clarivate Analytics', ESCI).

Такі публікації дозволяють показувати світу рівень наукового професіоналізму, практичних знань та вмінь, а також нарощувати рівень пізнаваності бренду СумДУ.

НЕВГАМОВНІ СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ПРИЙНЯЛИ УЧАСТЬ В МІЖНАРОДНОМУ ФЕСТИВАЛІ РЕКЛАМИ!

На цей раз студенти практично всіх курсів спеціальності «Маркетинг» прийняли участь у Міжнародному фестивалі реклами «Реклама-Фест», що був організований Одеським національним економічним університетом. Під час підготовки до цього конкурсу наші маркетологи створювали логотипи, листівки, плакати, запрошення, флаери та інші види друкованої реклами, а також створювали відео-рекламу. Всього від СумДУ на конкурс було представлено 17 робіт від 13 студентів 1-6 курсів. Але найбільш захопливою ця подія стала для 1 курсу, де вони поділись своїми враженнями: «Нещодавно відбувся V-й «Реклама-Фест 2020» і ми спробували проявити свої здібності у цьому конкурсі. Ми, як маркетологи-початківці, вирішили взяти участь у першому для нас конкурсі реклами». Вероніка Казимірова, студентка групи МК-01 говорить: «Це був класний досвід, ми побачили роботи багатьох людей і зрозуміли, що нам потрібно ще удосконалювати свої вміння і працювати, але взагалі вся атмосфера була нереальна, всі підтримували один одного, було багато майстер класів, конкурсів, судді були справедливими.

НЕВГАМОВНІ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО КОГОРТИ ЖАН МОНІСТІВ.

Кафедра маркетингу завжди намагається бути на пульсі подій міжнародної арени: гранти, проекти, конференції. Ось і на цьому тижні керівники проектів Тетяна Пімоненко та Олена Чигрин долучились до он-лайн семінару «ДЕНЬ ПЕРЕМОЖЦІВ ПРОЄКТІВ ЕРАЗМУС+ ЖАН МОНЕ: ЯК УСПІШНО ВПРОВАДЖУВАТИ ПРОЄКТ».

Невгамовні вже розпочали реалізацію двох своїх проєктів Жана Моне:

ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ МАРКЕТОЛОГІВ КАРАНТИН НЕ ЗАВАДА!

Ще одним здобутком маркетологіву 2020 році стало підписання договору про співпрацю із Університетом культури та економіки (Ekonomikas un Kulturas Augstskola) в м. Рига (Латвія).

Договір передбачає в першу чергу організацію міжнародного дослідницького та викладацького обміну із СумДУ для проведення науково-дослідних тренінгів, лекцій, семінарів, конференцій, симпозіумів, круглих столів тощо. Важливим аспектом даної співпраці є угода про спільну підготовку та публікацію наукових публікацій, у тому числі в джерелах, що індексуються найбільш відомими світовими базами, як: Web of Science, Scopus та інші.

Окрім того, договір передбачає віртуальну мобільність та співпрацю між закладами, що є необхідним викликом сьогодення.  Тож незважаючи на всі виклики 2020 року ми успішно крокуємо у напрямку міжнародного розвитку та з кожним днем все більше розкриваємо можливості дистанційної міжнародної співпраці.

МАРКЕТОЛОГ – ЦЕ НЕ ЛИША НАВЧАЛЬНА РОБОТА…

Дистанційна освіта, купа практичних кейсів, онлайн польові дослідження, постійні семінари і тренінги, робота … і час на спорт. Команда DOM-у завжди рада усім досягненням своїх студентів і аспірантів. За вікном зима, а для аспірантки кафедри маркетингу Тетяни Закревської в своєму щільному графіку завжди є час на біг. 5 грудня в змаганнях від Race Projekt відбувся забіг на 5 км пам’яті тренера Петра Сайка, де вона досягла успіхів і отримала відзнаку.  Результат дуже і дуже крутий – 27:51 для того, хто весь час приділяє аспірантурі і справам кафедри.

Кафедра маркетингу вітає Тетяну з її перемогою і бажає не зупинятися на досягнутому, адже біг завжди допомагає ставати кращим після кожного нового кілометру

РОЗШИРЮЄМО ГОРИЗОНТИ МІЖНАРОДНОЇ СПІВПРАЦІ

За результатами плідної праці осіннього семестру представникам кафедри маркетингу вдалося ще на декілька важливих кроків розширити горизонти міжнародної співпраці. На цей раз був підписаний меморандум про взаєморозуміння із European Marketing and Management Association (EUMMAS), що знаходиться в Боснії і Герцеговині. Згідно із підписаним меморандумом СумДУ планує не лише тісно співпрацювати у напрямку наукових та професійних досліджень у галузі маркетингу, менеджменту та інших суміжних дисциплін, а ще й створити професійну та академічну мережу, спрямовану на обмін знаннями та досвідом в галузях під егідою EUMMAS. Це передбачає організовувати та брати участь у різних заходах, таких як конференції, корпоративні події, семінари, тренінги, круглі столи, консультаційні заходи, проекти, тощо. Доречі, станом на сьогоднішній день Тетяна Анатоліївна Васильєва вже є членом даної асоціації і активно приймає участь у її заходах.

НАУКОВЦІ У ПОШУКАХ НОВИХ ЗНАНЬ

Невгамовність викладачів кафедри маркетингу не має меж. Вони невгамовні в навчанні студентів, науковій та міжнародній активності, в отриманні нових знань, посиленні наявних навиків та освоєнні нових. Так, викладачі кафедри маркетингу Наталія Летуновська та Любов Сигида взяли участь в онлайн-семінарі «Цифрові інструменти Google для науковців», організованого Google спільно з Міністерством освіти та науки. Участь у цьому семінарі відкрила інструменти Google (Google Public Data, Dataset Search, Google Data Studio та Google Cloud Platform), використання яких дозволить розширити горизонти для проведення наукових досліджень викладачами кафедри, рухатися в ногу з сучасними науковими трендами та підкорювати нові наукові вершини.

 

НЕВГАМОВНІ В ПРЯМОМУ ЕФІРІ З КОРИСТЮ В КОЖНІЙ СЕКУНДІ: INSTAGRAM ТРЕНДИ ТА ПРОСУВАННЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДА

До Нового року ще далеко, але зимового четверга 10.12.2020 р. студенти другого курсу кафедри маркетингу отримали в подарунок цінний матеріал у рамках лекції-дискусу з практикуючим SMM-спеціалістом, автором книг з маркетингу Аліною Кривенець. Практик поділилася корисними ідеями просування в соціальній мережі Instagram, правилами оформлення бренд-сторінки, прикладами якісного Instagram контенту та ТОП-брендами в категорії «Особистий бренд».

Така співпраця з практиком, організована старшим викладачем кафедри Летуновською Наталією, збагатила знання студентів щодо розвитку різного типу сторінок в Instagram для організації комунікацій зі споживачами свого продукту. А ще на додаток ми тепер знаємо, що Instagram є пріоритетним майданчиком, який радять використовувати провідні SMM-спеціалісти для побудови особистого бренда.

ВІД НАУКИ ДО ЗЕЛЕНОГО БІЗНЕСУ…

Саме під таким гаслом так швидко минули три дні, насичені захопливими «зеленими» історіями практиків, інноваційними бізнес-ідеями та неймовірними інсайтами!

З 30 листопада по 2 грудня Yana Us взяла участь у Зимовій школі, присвяченій питанням відновлюваних джерел енергії та утилізації відходів. Учасники з Ризького технічного університету (Латвія), Талінського технологічного університету (Естонія) та Каунаського технологічного університету (Литва) зібрались разом для того, щоб попрацювати над генерацією нових рішень для забезпечення зеленого майбутнього, та здобути навички комерціалізації власних ідей.

Даний захід дозволив не лише збагатити власні знання, але розширити мережу контактів підприємцями, які працюють в секторі Енергетики та ресурсів Європейського Союзу.