Маркетолог буде висококваліфікованим спеціалістом тоді, коли зможе стати практиком зі студентських років. Команда DOM-у вирішила отримати від карантинних обмежень на максимум і використати дистанційну освіту як нову формацію для спілкуванні з професіоналами. Хтось може нам сказати, що студенти бувають різних курсів і з різним рівнем знань. Ми же вирішили провести експеримент і результат нас приголомшив. Але давайте все по-порядку…
Оскільки у маркетологів зараз заняття проходять онлайн і з’явився час на самоосвіту, Олексій Люльов запропонував усім студентам без винятку підключатись до зустрічей не за курсами, а за інтересами. І що саме цікаве, ця ідея сподобалась студентам і самим практикам, оскільки тепер заняття почали проходити не у вигляді лекції, а в стилі класних дискусійних міні клубів, з високим фітбеком. І це для нас головне – студенти почали спілкуватись один з одним, критикувати і висловлювати власну думку.
Зрозуміло, що і ми самі для себе поставили деякий рівень перепон: тепер треба знаходити реально крутих спікерів, які будуть розказувати тільки новинки, які не чули усі маркетологи з 1 по 6 курс. Ми готові змінюватись і пробувати освітянські інновації: шукаємо практиків, які дійсно зможуть пояснити реалії професії в межах зазначених компетентностей по дисциплінам.
Вже після такого інтенсиву студенти почали писати свої відгуки – там багато позитиву і бажання продовжувати реалізовувати такий формат навчання.