ТЕХНОЛОГІЇ EEG В НЕЙРОМАРКЕТИНГУ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

4 грудня 2024 року відбудеться лекція від доктора філософії Університету м. Ліверпуль.

Спікер: Dr Alexis Makin

Тема: "Using EEG (electroencephalogram) technology in neuroscience: practical experience"

Дата: 04.12.2024.

Час: 13:00

Зустріч відбудеться за посиланням.

Запрошуємо усіх бажаючих!

 

AI ТА ЯК ВІН ЗМІНЮЄ ЦИФРОВИЙ ДОСВІД КЛІЄНТІВ

4 грудня 2024 року для студентів-марктологів відбудеться лекція від викладача коледжу охорони здоров'я та людського розвитку Пенсільванського державного університету.

Спікер: Леві Пенн, викладач коледжу охорони здоров'я та людського розвитку Пенсільванського державного університету

Тема: "AI and how it reshapes customers' digital experiences"

Дата: 04.12.2024.

Час: 16:00

Місце зустрічі: https://sumdu-edu-ua.zoom.us/s/81727059311#success.

Код доступу: 038612.

Запрошуємо усіх бажаючих!

 

ЗАПРОШУЄМО НА ВІДКРИТУ ЛЕКЦІЮ!

1 листопада о 10:00 відбудеться відкрита лекція за участі Дар'ї Приходченко СММ  "Цукр" – медіа, яке славиться своїм нестандартним підходом та сміливими ідеями. Лекція відбудеться наживо в Dom, корпус К3, укриття

Дар'я розповість про медіа "Цукр" — проект, що "вийшов з-під контролю" і став знаковим для багатьох молодих людей. Це чудова можливість дізнатися більше про сучасні тенденції в медіа, почути історію успіху та отримати натхнення для власних проектів.

Не пропустіть!

ЛЕКЦІЇ З SERPSTATA

Упродовж 05 – 13 листопада 2024 року для студентів-марктологів відбудуться лекції від Serpstat, компанії-розробника міжнародної платформи для управління SEO-задачами.

Розклад лекцій:

05.11. Інтернет-маркетинг і основи SEO

Місце зустрічі: https://meet.google.com/wvq-pcsg-wjj

07.11. Основи SEO. Внутрішня і зовнішня оптимізація

Місце зустрічі: https://meet.google.com/qpi-hghm-ytn

11.11. Контент маркетинг  і збір семантики за допомогою Serpstat

Місце зустрічі: https://meet.google.com/koz-baux-izj

13.11 Аналіз ефективності цифрового маркетингу

Місце зустрічі: https://meet.google.com/qzs-wwpx-ubm

Час: 10:20 - 11:50.

Запрошуємо усіх бажаючих!

 

ВІДКРИТА ЗУСТРІЧ ІЗ ЕКСПЕРТАМИ НАЗЯВО ОНЛАЙН

Упродовж 09 – 11 жовтня 2024 року в Сумському державному університеті відбудеться акредитаційна експертиза освітньо-наукової програми «Маркетинг» зі спеціальності 075 Маркетинг за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти із використанням технічних засобів відеозв’язку.

У процесі акредитації, відповідно до затвердженої програми візиту, відбудеться відкрита он-лайн зустріч з експертами НАЗЯВО.

Запрошуємо всіх бажаючих на зустріч (крім гаранта та представників адміністрації) підключившись до конференції Zoom 09 жовтня 2024 року o 15:20 годині за посиланням: https://us05web.zoom.us/j/89941699247?pwd=7RI3rmubjcAMqHF6xQ7YPhaoTQbT7v.1

Ідентифікатор конференції: 899 4169 9247.

Пароль: 2024.

ЛІТНЯ ШКОЛА З MACHINE LEARNING ТА DATA SCIENCE

Тема: Lviv Data Science Summer School

Дата: 22 липня 2024 - 2 серпня 2024 року.

База проведення: факультет прикладних наук Українського католицького університету.

Учасники: молодь з різних регіонів України, зі спеціалізацією досліджень у різних галузях науки (як гуманітарних, так і технічних)., серед них д.е.н., доцент кафедри маркетингу, Наталія ЛЕТУНОВСЬКА.

Мета школи: надання можливостей українським дослідникам комунікувати з експертами в сфері Machine Learning, Data Science та Artificial Intelligence.

 

SMM ДЛЯ БІЗНЕСУ: ІДЕЇ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ СЬОГОДНІ

Тема: SMM для бізнесу: ідеї, що працюють сьогодні

Дата: 17 вересня 2024 року.

Організатор: SendPulse.

Спікери: 

  1. Олена Боговик, SMM-стратегиня, креаторка, лекторка;
  2. Михайло Дубчак, Co-founder digital агенції ADS Wind, Co-founder сервісу adsquiz.io,
  3. Ірина Сєрова, SMM Manager SendPulse,
  4. Олексій Мухін, Співвласник стоматології IDEALE,
  5. Аліна Лещук, Head of Kukurudza Osvita.

 

ВИПУСКНИЙ СТУДЕНТІВ-БАКАЛАВРІВ

Тема: випускний вечір у студентів-бакалаврів.

Дата: 20 липня 2024 року.

Місце проведення: внутрішній дворик К3.

Формат: офлайн.

З собою мати: гарний настрій.

Щирі вітання випускникам 2024 року! 

ВІДЕОТРЕНІНГ "ДУЕЛЬ БРАТІВ. ІСТОРІЯ ФІРМ ADIDAS ТА PUMA""

Тема: "Дуель братів. Історія фірм Adidas та Puma"

Дата: 13.09.2024 р.

Місце: Трилогія.

Учасники: студенти 1-4 курсу бакалаврату, 1-2 курсу магістратури, викладачі кафедри.

 

 

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ ДИПЛОМІВ

Тема: Підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт зі спеціальності «Маркетинг».

Дата: 27 червня 2024 р. 

База проведеняня: Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут.

Формат: онлайн

Учасниця від кафедри маркетингу: БРЕЧКА Анастасія.

Керівник роботи: Наталія ЛЕТУНОВСЬКАдоцентка кафедри маркетингу Сумського державного університету.

 

КОНФЕРЕНЦІЯ "DIGITALISATION AND SUSTAINABILITY FOR DEVELOPMENT MANAGEMENT: ECONOMIC, SOCIAL, AND ENVIRONMENTAL ASPECTS"

Назва: The 4th International Interdisciplinary Scientific Conference "Digitalisation and  Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects"

Дата: 6-7 вересня 2024 р.

Організатори:

The London Academy of Science and Business, London, UK,

Institute for Sustainable Development and International Relations, WSB University, Dabrowa Gornicza, Poland.

Мова: англійська

 

ЗАХИСТ ДИПЛОМНИХ РОБІТ БАКАЛАВРІВ

Тема: Захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів.

Дата: 18–26 червня 2024 року.

Формат: онлайн та наживу (18 та 25 червня). Це була чудова можливість побачити один одного, поспілкуватися та насолодитися цими моментами.

Спікери: студенти-бакалаври червертого курсу спеціальності "Маркетинг".

 

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ В БОЛГАРІЇ

Тема: міжнародна конференція "Economy & Business 2024".

Дата: 18-21 серпня 2024 року.

Місце проведення: місто Бургас (Болгарія).

Учасники конференції: представники 19 країн, серед них:.

доцент кафедри Артем АРТЮХОВ, тема: "University as a unit of the innovation cluster "education-science-business: marketing issues",

доцентка кафедри Людмила САГЕР, тема: "A comprehensive assessment of inclusive growth: a cross-country analysis using an integral indicator".

 

КОНФЕРЕНЦІЯ "INNOVATION, SOCIAL AND ECONOMIC CHALLENGE"

Тема: Міжнародна наукова онлайн-конференція "Innovation, Social and Economic Challenges"

Дата: 5-6 червня 2024 року.

Спікери: студенти та аспіранти кафедри маркетингу СумДУ.

Організатор конференції – кафедра маркетингу СумДУ.

За результатми конференції буде опубліковано збірку тез доповідей.