08.10.2020 р. у рамках вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти онлайн участь у Міжнародному конгресі присвяченому всебічному розвитку такої цікавої сфери туризму як медична. Один із блоків був присвячений особливостям формування туристичної пропозиції, маркетингу та промоції.
З доповідей на цьому цікавому конгресі онлайн учасники почерпнули значну кількість корисної інформації. Спікери донесли думку про те, що вітчизняний продукт медичного туризму є конкурентоспроможним на світовому ринку, має свою цільову аудиторію, а Україна в цілому має безліч туристичних магнітів для медичного туриста. А ще студенти зрозуміли, що на цьому ринку безліч завдань та викликів для креативних та готових до зрушень маркетологів!