Тут досвід навчання є ключовою частиною вашої навчальної програми. Завдяки студентським клубам, стажуванням, змаганням та реальній роботі з місцевим бізнесом ви отримаєте цінну експозицію викликів та інструментів у світі маркетингу сьогодні.

Стати справжнім експертом у розумінні того, як мислять споживачі та як саме їх зацікавити. У нашій півторарічній програмі ви здобудете всі навики, які максимально розвинуть ваші знання та зроблять вас справжнім фахівцем для роботодавців.

Перехід від студента з маркетингу до активного лідера маркетингової спільноти. У нашій програмі (яка триває близько 4 років) ви розпочнете поглиблені роботи, та отримаєте партнерські наукові стосунки, та підніметесь до вершини своїх навичок.

Image
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC CONFERENCE DIGITALISATION AND SUSTAINABILITY FOR DEVELOPMENT MANAGEMENT: ECONOMIC, SOCIAL, AND ECOLOGICAL ASPECTS
September 11-12, 2021
London, United Kingdom
ORGANIZERS: The London Academy of Science and Business, London, England Department of Marketing Sumy State University, Sumy, Ukraine Department of Economics Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila, Poland

Вже випускник, але хочеш залишитись в команді #СпіймайХвилюЗмін?
Заповни анкету і приєднуйся до нашої маркетингової родини

Анонси:

Квітня 2021

Поговори зі мною: feedback клієнтів у продуктовій стратегії

Спікер
Наталія Летуновська
Організатор
Department of Marketing, SumDU
Для реєстрації тисни тут...

Квітня 2021

КОРОТКО ПРО КАФЕДРУ

Професорсько-викладацький склад кафедри, тренери та спікери мають наукові ступені, практичний досвід у своїй професійній спеціалізації. Стажувалися і викладали в закордонних університетах і організаціях. Є авторами підручників, монографій, публікацій в області економіки, маркетингу, підготовки фахівців для бізнесу.

0
Сумарний h-index кафедри
0

Загальний обсяг фінансування наукових досліджень і розробок кафедри, тис. грн.

0
Кількість статей, що індексується Scopus та Web of Science
0
Кількість цитувань кафедри у БД Scopus
Основіні переваги для студентів:
  • Актуальний контент. Навчаючись на спеціальності Ви можете бути впевнені в актуальності ваших знань і компетенцій
  • Міжнародний статус. Системна методологія, чітка структура і логіка кожного курсу подібно до провідних університетів світу
  • Практична спрямованість. Отримання слухачами актуальних інструментів аналітики, що дає комплексний підхід до вирішення стратегічних маркетингових завдань, проблем стратегічного менеджменту та управління конкурентоспроможністю бізнесу

Рада роботодавців 

This image for Image Layouts addon

Науковий журнал
Маркетинг і менеджмент інновацій

Наукове видання розміщується у відкритому доступі та висвітлює актуальні питання з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти інноваційних трансформацій в економіці.

Науковий журнал "Маркетинг та менеджмент інновацій" індексується  м​іжнародною наукометричною базою Emerging Sources Citation Index (Web of Science).
Детальніше про журнал
This image for Image Layouts addon

Науковий журнал
Health Economics and Management Review

Open access journal
Editor-in-Chief: Dr. Tetyana Pimonenko
Scientific Peer-Reviewed Journal – Health Economics and Management Review (HEM) was registered by the Ministry of Justice of Ukraine.

It was founded by Sumy State University.
The language of publication is English.
Issued 4 times a year since .
Детальніше про журнал

СумДУ

Image

БіЕМ

Image
Конгрес-центр
Image

Бібліотека

Image

Розклад

Image
Особистий кабінет
Image
Дистанційне навчання
Image
OpenCourse Ware
Image
Змішане навчання
Image

КМЦ

Image
Спортивний клуб
Image
Університетська клініка
Image

Контакти

40007, Україна, м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2

Тел.: 0542 687 935
Fax: 0542 687 952
Email: info@kmm.sumdu.edu.ua

Image
Image