НЕВГАМОВНІ СТАРТУВАЛИ У НОВОМУ ПРОЄКТІ

Кафедра маркетингу постійно шукає дієві механізми залучення абітурієнтів, студентів, аспірантів, викладачів та роботодавців до нових проєктів. В 2021 року ми вирішили спробувати реалізувати нову формацію взаємодії – організувати кейс-клуб. Аудиторна робота з кейсами на практичних та семінарських заняттях для маркетологів не нова, а ось створення місця, де долучатись до вирішення кейсів може кожен (не залежно від спеціальності та курсу навчання) дуже вражає! Наразі розпочато підготовчі організаційні роботи і вже скоро почнемо працювати
Тож, слідкуйте за анонсами невгамовних і долучайтесь до цікавого прокачування власних навичок!

 

За детальною інформацією можете писати:
⇒ координатор проєкту і реалізатор ідеї 
Марія Мінченко (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

ВІТАЄМО З УСПІШНИМ ЗАХИСТОМ!

Для кафедри маркетингу 1 квітня – привід до гарного настрою і плідної роботи, адже сьогодні відбувся захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.03 – економіка та управління національним господарством.
Від усієї команди ДОМ-у вітаємо Євгенію Зябіну з великою перемогою – захистом дисертаційної роботи, яка є неймовірно крутою! Невгамовні завжди на крок попереду.

 

 

ВІТАЄМО З ПЕРЕМОГОЮ: МАРКЕТОЛОГИ ПЕРШІ В СУМДУ

Хтось може сказати, що 2020 рік був важким та непередбачуваним, дистанційним та обмеженим, не таким як всі. Саме так– не такий, як всі…
В щорічному рейтингу кафедр СумДУ команда ДОМ-у отримала найвищу нагороду – лідер університету. Нам дуже приємно, що всі наші зусилля і щоденна клопітка робота дозволили стати взірцем в багатьох показниках.
Кожного разу, коли кажуть про виклики сьогодення, то маркетологи сприймають їх як задачі. Ми пишаємося здобутками кожного члену команди та запинятися не збираємось, адже невгамовні – це стиль нашого життя, без якого ми не можемо бути тими, ким ми є сьогодні!

ДОСЛІДНИЦЬКА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ АСПІРАНТІВ

Впродовж березня іноземні аспіранти ННІ БіЕМ стали учасниками серії інтерактивних занять в рамках курсу «Дослідницька доброчесність». Курс підготовлено спільними зусиллями викладачів кафедр маркетингу (Артем Артюхов) та прикладної математики і моделювання складних систем (Юрій Волк) в рамках діяльності Групи сприяння академічної доброчесності.
Курс має на меті ознайомити аспіранта з основними чеснотами дослідницької доброчесності та сформувати підґрунтя для набуття основних компетенцій, що дозволяють запобігати проявам дослідницької недоброчесності.

ПОДВІЙНЕ НАУКОВЕ КЕРІВНИЦТВО

Аспіранти кафедри маркетингу мають унікальну можливість проводити наукові дослідження під керівництвом одразу двох наукових керівників

19 березня 2021 року було проведено науковий онлайн-семінар, до якого долучились аспіранти та їх наукові керівники з СумДУ та Польщі (Ян Польцин (Вища державна професійна школа ім. Станіслава Сташиця в Пілі), Радослав Мішкєвіч (Сілезька політехніка), Пьотр Ліс (Державний економічний університет у Познані) та Себастьян (Економічний Університет у Познані)).

У рамках заходу, аспірантка другого року навчання Yana Us представила перші результати наукового дослідження на тему «Energy efficiency profiles in developing the free-carbon economy: on the example of Ukraine and the V4 countries».

ВЕСНА НАДИХАЄ «СПІЙМАТИ ХВИЛЮ» ТА БУТИ НЕВГАМОВНИМИ…

Кожного разу, коли публікують інтерв’ю з представниками кафедри маркетингу, з захопленням читаєш та починаєш робити власні нотатки. Цей раз не став виключенням… Тетяна Пімоненко, як науковець, викладач та професіонал своєї справи висловила власну думку дослідниці.

Дихати наукою, не пасувати перед труднощами та не робити поділу «на штани та спідниці» - це, мабуть, головні кредо сьогоднішніх НЕВГАМОВНИХ колежанок в науці.

А які фрази сподобались саме Вам? #СпіймайХвилюЗмін!

МАРКЕТИНГ – НЕ АЛХІМІЯ, А СУПЕР-ЛОГІЧНО

Експертна думка важлива у навчанні, особливо коли це тісно взаємопов’язано з дисциплінами, які вивчаються. 23 березня 2021 року студенти кафедри маркетингу в межах дисципліни Марії Мінченко «конкурентний аналіз» змогли поспілкуватися з практиками та дізнатись практичні рекомендації повторних продажів та лояльності для бізнесу.
Спікер Роман Кумар Виас (CEO в Qmarketing Academy, ментор в 500 startups&Plug&Play) розповів про особливості сегментування аудиторії з врахуванням Jobs-to-be-done, тестування гіпотез в retention маркетингу та комбінування різних каналів для максимізації конкурентоспроможності бізнесу.

МАРКЕТИНГ ДОБРОЧЕСНОСТІ

9 березня в межах проєкту «Будь експертом з невгамовними» відбулася он-лайн лекція від доцента кафедри маркетингу Артема Артюхова «Маркетинг доброчесності». Визначення місця маркетингу доброчесності в моделі DIKW, інструментів промоції та особливостей реалізації 10P в освітній простір дозволило підняти багато дискусійних питань до обговорення.

Таке поєднання питань академічної доброчесності та маркетингу сподобалась всім учасникам проєкту. Запрошуємо Вас приєднуватись до команди невгамовних, приймати участь в наших заходах та #СпіймайХвилюЗмін!

РОБИТИ НАУКУ – ЦІКАВО!

Невгамовні Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко провели серію лекцій для PhD студентів з Китаю

Тема: «Методи та методологія наукових досліджень»

Слухачі почали освоювати інструментарій бібліометричного аналізу, Google Analytics, Scopus Tools and Web of Science Analysis

Заняття було проведено в інтерактивній формі, оскільки слухачі одразу почали використовувати запропоновані сервіси для проведення досліджень з власної тематики.

ПРИНЦИПИ ТА НОРМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

Незважаючи на шалений темп роботи кафедри маркетингу, створювати реально круті книжки – то мабуть хоббі. Ми раді презентувати Вам те, чим пишаємося!

В 2021 році опубліковано посібник «Академічна доброчесність. На варті якісної освіти: відверта розмова про чесне навчання», де розробником та реалізатором задуму виступив Артем Артюхов.

Чим цікава книжка саме для Вас:

викладення змісту нестандартними методами: не науково-структурований теоретичний матеріал, а у вигляді активного полілогу;

НА ХВИЛІ ЗМІН У МОЛОДІЖНОМУ ЦЕНТРІ «РОМАНТИКА»

З метою підвищення рівня практико-орієнтованої підготовки, та насамперед за бажанням студентів та ініціативою викладача кафедри маркетингу Росохатої Анни першокурсники спеціальності «Маркетинг» та «Менеджмент» відвідали з екскурсією Молодіжний центр «Романтика». Захопливо та емоційно зустріли студентів представники молодіжного центру Романтика. Екскурсія проводила зам. директора центра Інна Дмитренко, яка повідала купу цікавої інформації про Центр дозвілля молоді в місті Суми; про всі локації та можливості, які є наразі відкритими для студентів і навіть про ті, які є ще в планах на майбутнє. Також обговорені були питання як відбувається менеджмент і маркетинг центрів соціального молодіжного призначення в м. Суми та яким чином студенти можуть долучитись, адже є можливості молодіжної участі і в форматі волонтерства, і проходження виробничих практик, і навіть працевлаштування. Окрім того, студентам випала нагода познайомитись із директором даного центру Ігором Ганненко та особисто почути про всі переваги, що отримує молодь, концентруючи свою активність в стінах «Романтики». Тож на хвилі змін міждисциплінарна екскурсія відкрила величезну кількість нових можливостей  для дозвілля студентів! І ми із новими знаннями до нових зрушень!

НОВІ ГОРИЗОНТИ ОСВОЮВАТИ ВАЖКО, АЛЕ НЕЙМОВІРНО ЦІКАВО…

Кожного разу кафедра маркетингу ставить перед собою задачі досліджувати нові можливості програмного забезпечення в сфері маркетингу. Тенденції ідентифікації бізнесу в цифровому просторі, моніторинг контенту, визначення тональності коментарів та алгоритмів швидкого реагування на коментарі цікаво кожному маркетологу.

Такі навчальні курси від YouScan дають можливість підвищувати кваліфікацію викладачів і знаходити цікаві кейси для формування навчальних програм студентів.

Не втрачайте можливість прокачувати себе та #СпіймайХвилюЗмін!

ОСНОВНІ ЦІЛІ ЄС ДЛЯ БЕЗВУГЛЕЦЕВОЇ ЕКОНОМІКИ

Реалізація проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) відбувається шляхом залучення широкого кола слухачів. Чигрин Олена  провела лекцію -дискусію на тему «Ключові цілі безвуглецевого розвитку».

Учасники семінару ознайомилися з довгостроковими таргетами реалізації даної стратегії:

  • декарбонізацією енергопостачання;
  • просування безпечного мобільного зв’язку;

ТРИВАЄ ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Кафедра маркетингу продовжує проваджувати практико-орієнтоване навчання, однією із ефективних реалізацій якої є запрошення практиків до занять із студентами для проведення інтерактивних лекцій у форматі онлайн-тренінгу. В цей раз 23 та 26 лютого до дисциплін «Маркетинг послуг» та «Маркетинг» була залучена Вікторія Олегівна Макерська - Засновниця та керуюча студії "Древо желаний" (м.Суми), яка поділилась із студентами власним напрацьованим досвідом у сфері інтернет-маркетингу та сучасних стратегічних підходів до позиціонування в діджитал-середовищі. Невгамовні як завжди на хвилі змін, на цей раз змінюємо своє стратегічне позиціонування саме у цифровому форматі!