ВЕСНА НАДИХАЄ «СПІЙМАТИ ХВИЛЮ» ТА БУТИ НЕВГАМОВНИМИ…

Кожного разу, коли публікують інтерв’ю з представниками кафедри маркетингу, з захопленням читаєш та починаєш робити власні нотатки. Цей раз не став виключенням… Тетяна Пімоненко, як науковець, викладач та професіонал своєї справи висловила власну думку дослідниці.

Дихати наукою, не пасувати перед труднощами та не робити поділу «на штани та спідниці» - це, мабуть, головні кредо сьогоднішніх НЕВГАМОВНИХ колежанок в науці.

А які фрази сподобались саме Вам? #СпіймайХвилюЗмін!

МАРКЕТИНГ ДОБРОЧЕСНОСТІ

9 березня в межах проєкту «Будь експертом з невгамовними» відбулася он-лайн лекція від доцента кафедри маркетингу Артема Артюхова «Маркетинг доброчесності». Визначення місця маркетингу доброчесності в моделі DIKW, інструментів промоції та особливостей реалізації 10P в освітній простір дозволило підняти багато дискусійних питань до обговорення.

Таке поєднання питань академічної доброчесності та маркетингу сподобалась всім учасникам проєкту. Запрошуємо Вас приєднуватись до команди невгамовних, приймати участь в наших заходах та #СпіймайХвилюЗмін!

ПРИНЦИПИ ТА НОРМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

Незважаючи на шалений темп роботи кафедри маркетингу, створювати реально круті книжки – то мабуть хоббі. Ми раді презентувати Вам те, чим пишаємося!

В 2021 році опубліковано посібник «Академічна доброчесність. На варті якісної освіти: відверта розмова про чесне навчання», де розробником та реалізатором задуму виступив Артем Артюхов.

Чим цікава книжка саме для Вас:

викладення змісту нестандартними методами: не науково-структурований теоретичний матеріал, а у вигляді активного полілогу;

НОВІ ГОРИЗОНТИ ОСВОЮВАТИ ВАЖКО, АЛЕ НЕЙМОВІРНО ЦІКАВО…

Кожного разу кафедра маркетингу ставить перед собою задачі досліджувати нові можливості програмного забезпечення в сфері маркетингу. Тенденції ідентифікації бізнесу в цифровому просторі, моніторинг контенту, визначення тональності коментарів та алгоритмів швидкого реагування на коментарі цікаво кожному маркетологу.

Такі навчальні курси від YouScan дають можливість підвищувати кваліфікацію викладачів і знаходити цікаві кейси для формування навчальних програм студентів.

Не втрачайте можливість прокачувати себе та #СпіймайХвилюЗмін!

ТРИВАЄ ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Кафедра маркетингу продовжує проваджувати практико-орієнтоване навчання, однією із ефективних реалізацій якої є запрошення практиків до занять із студентами для проведення інтерактивних лекцій у форматі онлайн-тренінгу. В цей раз 23 та 26 лютого до дисциплін «Маркетинг послуг» та «Маркетинг» була залучена Вікторія Олегівна Макерська - Засновниця та керуюча студії "Древо желаний" (м.Суми), яка поділилась із студентами власним напрацьованим досвідом у сфері інтернет-маркетингу та сучасних стратегічних підходів до позиціонування в діджитал-середовищі. Невгамовні як завжди на хвилі змін, на цей раз змінюємо своє стратегічне позиціонування саме у цифровому форматі!

 

БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ: ІНСТРУМЕНТАРІЙ VOSVIEWER ТА SCOPUS

Цікавитесь сучасними науковими інструментами і бажаєте їх навчитися використовувати?

Запрошуємо студентів старших курсів, аспірантів та викладачів 23 лютого провести час с користю і навчитися застосовувати бібліометричний аналіз у власних наукових цілях.

Реєстрація: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2ZuXU2FYIxinwwyPkF-aThMHWU63HrOQkfe5oNdpC0EFTVA/viewform

Детально про проект: https://dom.fem.sumdu.edu.ua/uk/proekty

МІЖДИСЦИПЛІНАРНА КОЛАБОРАЦІЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

В рамках міждисциплінарної колаборції між кафедрою маркетингу СумДУ та Сумською міською радою серед студентів-маркетологів 1 та 3 курсів був проведений квест туристичними локаціями міста Суми (дисципліни «Інформаційні технології в маркетингу», викладач Росохата Анна Сергіївна  та «Маркетинг територій», викладач Хоменко Лілія Миколаївна).

У квесті прийняло участь 23 студенти, які об’єдналися в 4 команди. Протягом тижня учасники відвідали 10 пам’яток архітектури та знайшли відповіді на каверзні питання в розповіді віртуального гіда  Івана Герасимовича Харитоненка. Студенти мали змогу не лише ознайомитися з історичними місцями, а й використанням сучасних можливостей доповненої реальності в маркетингових цілях.

ТРЕНІНГ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА»

У рамках виконання проєкту «EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine» (619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Тетяна Пімоненко та Олексій Люльов провели онлайн-тренінг для студентів різних спеціальностей щодо перспектив розвитку зеленого підприємництва в Україні. На початку тренінгу студенти дізнались про специфіку ведення зеленого підприємництва та стимулюючи інструменти його розвитку в країнах ЄС. Працюючи в командах, студенти генерували власні ідеї зеленого підприємництва в Україні визначаючі його переваги для суспільства та бізнесу. Міждисциплінарність команд дозволила розробити креативні та непередбачувані ідеї зеленого бізнесу, виокремити не лише екологічні, а й економічні та соціальні переваги зеленого підприємництва в Україні.

ПЕРШИЙ ДОСВІД

Досвід участі у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Black Sea Science» вже має студента 2 курсу спеціальності «Маркетинг» Колесник Дар’я. Незважаючи на те, що Дар’я вперше брала участь у конкурсі такого рівня, її наукова робота на тему «The influence of brands on consumer behavior. COVID-19 pandemic adjustments» ввійшла до 40 найкращих робіт за напрямком «Економіка і управління» та склала гідну конкуренцію іншим роботам, у тому числі з Казахстану, Білорусі та Молдови.

Журі Конкурсу, до якого увійшли спеціалісти-науковців як з українських, так і з закордонних закладів, зокрема з Польщі, Чехії, Болгарії, Білорусі, Молдови, Румунії, Грузії, оцінили роботу Дар’ї на досить високому рівні, що свідчить про потужний науковий потенціал студентки та її наукового керівника Сагер Людмили Юріївни.

КЛЮЧОВІ ЕЛЕМЕНТИ БЕЗВУГЛЕЦЕВОЇ ЕКОНОМІКИ

Докторантом кафедри маркетингу Оленою Чигрин було проведено серію вебінарів для студентів-економістів в рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).

Учасники он-лайн проєкту обговорили проблеми просування головних етапів реалізації даної стратегії:

- зменшення обсягів використання енергії, покращення рівня життя в країнах, що розвиваються, шляхом значного поліпшення енергоефективності та переходу до циркулярної економіки;

НОВА КЛІМАТИЧНА СТРАТЕГІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

В рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Чигрин Олена та Пімоненко Тетяна провели вебінар-тренінг на тему «Нова кліматична стратегія» європейського союзу: цілі та виклики».

Учасники он-лайн вебінару ознайомилися з ключовими таргетами та завданнями даної стратегії, дискутували на тему щодо стимулювання створення зелених робочих місць, обговорили досвід ЄС щодо скорочення викидів парникових газів при одночасному зростанні економіки.

ЗМІНЮЄМОСЬ РАЗОМ!

Студенти гр. ЕН-92/2мк та викладачі кафедри маркетингу (Любов Сигида та Людмила Сагер) в рамках вивчення дисциплін Marketing Distribution Policy та Маркетингові комунікації-2 15 лютого 2021 р. взяли участь у онлайн- марафоні NO LIMITS: transformACTION 2021. Даний марафон стартував презентаціями практикуючих фахівців у сфері маркетингу, менеджменту, дизайну, саморозвитку. Спікери поділилися унікальним досвідом, реальними кейсами, відповіли на питання. Також учасники відмітили цікавий підхід до подачі матеріалу та практичні поради для розвитку своїх soft skills.

 

 

ВМІННЯ ПРЕЗЕНТУВАТИ СЕБЕ – ЗАПОРУКА УСПІХУ!

В рамках вивчення дисципліни Маркетинг і менеджмент знань (викладач Надія Артюхова) 18 лютого 2021 року був запрошений лектор-практик -  керівник власної рекламної агенції “Ya-mediabuyer”, медіабаєр, архітектор тунелів продажу в месенджерах, к.е.н. Олена Ярошенко. Вона презентувала студентам кафедри маркетингу актуальну тему «Як експерту пропонувати свої послуги в Інтернеті». Під час виступу Олена поділилася цікавою та корисною інформацією з питань Інтернет-маркетингу, ознайомила студентів із методами застосування отриманих знань на практиці, надала цінні рекомендації для перспективної діяльності у сфері Інтернет-маркетингу та відповіді на запитання студентів.

 

ПОЧИНАЄМО СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЗАБІГ 2021

2021 рік тільки стартував, а студенти кафедри маркетингу вже на шляху до підкорення нових наукових вершин. Так, невгамовними були підготовлені та направлені роботи до участі у Всеукраїнських та конкурсах наукових робіт, а також у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт. Усі роботи присвячені актуальним темам, що відповідають викликам сучасності, та пропонують практичні рішення розглянутих проблем.

Бажаємо перемог та наснаги рухатися наміченим науковим шляхом!