Вебінар «Можливості VOSviewer»

26 березня 2020 року для викладачів та аспірантів кафедри  маркетингу, Тетяна Пімоненко та Яна Ус провели вебінар на тему "Основи бібліометричного аналізу: можливості VOSviewer". Під час семінару було розглянуто алгоритм створення карт цитування у VOSviewer за публікаціями з наукометричних баз Scopus та Web of Science.

Віртуальна подорож до музею маркетингу

Невгамовні-маркетологи тепер знають, що Музей маркетингу 3.0 створений у 2011 р. на острові Балі за ініціативою відомого в світі гуру з маркетингу Філіпа Котлера та фахівця в сфері маркетингових досліджень Хермавана Картаджайя.

Когнітивні технології у навчанні

Маркетологи відвідали лекцію професора Александри Кужер, заступника декана з питань освіти, завідувача кафедри прикладних суспільних наук Факультету організації та управління Сілезького технологічного університету (м. Глівіце, Польща).

Невгамовно крокуємо по світу !

«Світ – це книга, і той хто не подорожує, читає лише одну сторінку» (Аврелій Августин). Однак, це не про нас. У 2019 році кафедра маркетингу збагатила свою «бібліотеку» 15 книгами із Польщі, Вірменії, Чехії, Туреччини, Німеччини, США та Великої Британії на сторінках яких можна знайти неймовірні історії про те, як ми полювали за салемськими відьмами, катались серпантиновими дорогами, гуляли вздовж європейських вуличок, грілись на теплому сонечку, а на сніданок куштували вівсянку. 

Крокуємо в науку

23 лютого 2020 року студенти кафедри маркетингу прийняли участь в ХІ студентській конференції «Перший крок у науку», що відбулася на базі Конгрес центру Сумського державного університету.

Практично орієнтована підготовка студентів спеціальності "Маркетинг"


Прийняти у часть в кейс-чемпіонаті — це не лише можливість перевірити свої знання на практиці, а й можливість здійснити твої мрії просто зараз! Під час занять з дисципліни "Маркетинг інновацій" студенти підготувалися до участі в кейс-чемпіонаті від AB InBev Efes — одного з лідерів українського пивоварного ринку! Основним завданням якого є розробка інноваційного способу просування товару компанії! Студенти кинули виклик інноваціям і сформували новий креативний спосіб просування продукту: промо активність; метод додаткової візуалізації продукту; найкрутіше розміщення продукту, яке навіть найнуднішого гіка змусить відволіктись від гаджета та сказати WOW Бажаємо успіху та віримо у вашу перемогу.

 

 
 

Розширюємо горизонти співпраці

Підтримка інтелектуальної власності та трансферу технологій, просування науково-технічних досягнень та проектно-конструкторських розробок, поширення наукових методів управління виробництвом і наукової організації праці, - усе це та багато інших можливостей відкриваються перед маркетологами СумДУ.

Маркетинг романтичного туризму

Досить часто тематичні питання, які студенти вивчають на заняттях пов’язані з реальним життям.

На «День закоханих» студенти-маркетологи окрім дослідження де найчастіше роблять освідчення в коханні, ще відзначилися наступною активністю.

  • Дослідили, що найчастіше освідчення в коханні здійснюють у …. Діснейленді! Про це та інше вони дізналися під час заняття, присвяченого маркетингу романтичного туризму.
  • Формували та презентували туристичну пропозицію для пари молодят.
  • Під час пари з інтернет-бізнесу на прикладі мережі Інтертоп вчилися використовувати принципи мерчандайзингу на сайті електронного магазину, ознайомилися з хитрощами підвищення пошукового трафіку та зрозуміли, що означає омніканальність у маркетингу.

А ще як же без романтичного завдання….. Вдягли дівчат на романтичну вечерю (а Ви знаєте про таку функцію підбору Lookу на сайті магазину Інтертоп?). Найактивніші студенти отримали смайлики, які можна обміняти на бонусні бали або просто покращити собі настрій у похмурий день.

 

Польський досвід просування постіндустріального туризму

 

Студенти кафедри маркетингу були запрошені на лекцію від директору департаменту соціальних взаємовідносин міста Забже (Польща)  доктора Дариуша Кравчика за тематикою «Просування пост-індустріального туризму».

Ділимось секретами Digital маркетингу!!!

Практичний погляд на Digital маркетинг сьогодення презентувала для студентів кафедри випускниця СумДУ, а зараз - висококваліфікований спеціаліст у сфері Digital маркетингу - Анна Дериколенко. У списку компаній, яким вона надавала послуги з Digital маркетингу вже є PepsiCO, Honor, Sony Mobile та багато інших.

Аспіранти кафедри маркетингу - Felix Bruce та Adeyemi Tobi

До креативного та енергійного колективу кафедри маркетингу приєднались іноземні аспіранти з Гани - Felix Bruce та Adeyemi Tobi.
Разом зі своїми науковими керівниками Люльовим О.В. та  Пімоненко Т.В. вони провели тиждень насичених консультацій, обговорювали теми майбутніх дисертаційних досліджень, зустрічалися з експертами та викладачами кафедри, брали участь у наукових дискусіях.

А вже з наступного тижня Олексій Люльов буде проводити цикл наукових семінарів для майбутніх аспірантів у Гані.

Fulbright: головні інстайти

Фулбрайтівці Тетяна Пімоненко та Ганна Швіндіна, поділилися своїм досвідом із аудиторією, які прийшли щоб узнати, як потрапити до Програми, що робити, куди йти та якими інсайтами може поділитися Фулбрайтер.

Спікери запам‘ятались тим, що описали свої виклики та перемоги, поділились маленькими історіями та надихаючими подіями.

Головна ідея, що свідчить сама за себе:

"Ніколи не припиняйте мріяти», адже можливо Програма Фулбрайта створена саме для вас, аби ваша мрія здійснилась!"

Креативна молодь в маркетингу

У рамках профорієнтаційної діяльності, кафедрою маркетингу спільно із Сумською спеціалізованою школою I-III ступенів №1 ім. В.Стрельченка запущено багатоетапний  англомовний проєкт “Creative Youth in Marketing through Modern Education».

Метою даного проєкту є розвиток дизайн мислення молоді за допомогою сучасних методів освіти.  Під час першої зустрічі, 18.02.2020 р. для учнів 10 класу проведено екскурсію до навчально-наукової VR/AR лабораторії та бібліотеки СумДУ, де їм було продемонстровано сучасні технології, які використовуються у навчальному процесі студентів.

Школярі мали можливість перевірити власні дизайн навички під час ділової гри «Fonts: on a "simple-to-complex" basis”.

Відмітимо, що учні залишились приємно враженими та виявили бажання про подальшу взаємодію. 

     

Стажування у Німеччині

Вікторія Макерська (аспірантка кафедри маркетингу) стала стипендіаткою Міністерством зовнішніх зв’язків та енергетики Німеччини та отримала грант на стажування в м. Гамбург (Німеччина).

Програма стажування присвячена бізнес-співробітництву України та Німеччини. Вікторія повернулась з інстайтами від висококваліфікованих тренерів та підприємці щодо успішного ведення бізнесу, розвитку компаній, бізнес плануванню, управлінню процесами, міжкультурним особливостям ведення бізнесу. У рамках програми було передбачено відвідування підприємств Німеччини.