Новини кафедри маркетингу

КАР’ЄРА БЕЗ СЦЕНАРІЮ: ЧОМУ УСПІХ СЬОГОДНІ – ЦЕ ГНУЧКІСТЬ
5 грудня 2025 року відбувся захід TED Talks «Кар’єра без сценарію: чому успіх сьогодні – це гнучкість», надихаюча зустріч студентів з успішними випускниками кафедри маркетингу. Своїм досвідом професійного становлення та секретами успіху поділилися Надія ЧОРНОБРОВКІНА та Володимир ПУЗАНЬ – маркетологи «Полісан», одного із провідних виробників лакофарбових матеріалів на ринку України.

СТУДЕНТКА МАРКЕТОЛОГ – ІРИНА ЛУЦЕНКО – КРАЩА СТУДЕНТКА СУМДУ 2025
Ірина ЛУЦЕНКО – краща студентка СумДУ 2025 у номінації «Громадська діяльність (Амбасадор)» Кафедра маркетингу щиро вітає Ірину ЛУЦЕНКО з перемогою у престижному університетському конкурсі «Кращий студент 2025»! Ірина здобула заслужене перше місце у номінації «Громадська діяльність (Амбасадор)», демонструючи високий рівень активності та відданості Alma Mater. У Сумському державному університеті (СумДУ)

НЕЙРОМАРКЕТИНГ НА ПРАКТИЦІ: НЕВГАМОВНІ АСПІРАНТИ ПРОСЛУХАЛИ ЛЕКЦІЮ ВІД ЗАСНОВНИЦІ КОМПАНІЇ «NEURO-KNOWLEDGE»
НЕЙРОМАРКЕТИНГ НА ПРАКТИЦІ: НЕВГАМОВНІ АСПІРАНТИ ПРОСЛУХАЛИ ЛЕКЦІЮ ВІД ЗАСНОВНИЦІ КОМПАНІЇ «NEURO-KNOWLEDGE»

ВІД МЕДІА “ДРУГОЇ КНОПКИ” ДО УСПІХУ: ІНСАЙТИ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
14 листопада 2025 року для студентів першого та другого курсів кафедри маркетингу Дар’я ПРИХОДЧЕНКО провела захоплюючу лекцію-дискусію на тему «Соціальні мережі як інструмент маркетингових та соціальних комунікацій у цифрову епоху». Дар’я зосередила увагу студентів на найбільш важливих аспектах роботи з цифровими майданчиками: особливості просування медіа “другої кнопки” та стратегії ефективного

ВІТАЄМО НАШИХ НЕВГАМОВНИХ, КРЕАТИВНИХ І СТІЙКИХ СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ ІЗ ДНЕМ СТУДЕНТА!
Вітаємо наших невгамовних, креативних і стійких студентів-маркетологів із Днем студента!Бажаємо сміливих ідей, натхнення в кожному проєкті та впевнених кроків до професійних перемог. Нехай кожен день навчання приносить відкриття, драйв і віру у власні можливості. Ви – сила, що творить майбутнє маркетингу!

УЧАСТЬ У Forbes Саміт CEO 2025: ЛІДЕРИ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ, ОСВІТИ ТА МОЛОДІ НА ОДНІЙ ПЛАТФОРМІ
Forbes Саміт CEO 2025 став місцем, де зібралися найсильніші лідери українського бізнесу, інноватори та управлінці, щоб обговорити, яким має бути сучасний CEO у часи постійних змін. Подія об’єднала стратегічне мислення, практичні кейси та натхнення для тих, хто формує майбутнє української економіки.

СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РОЗШИРЮЄ СПІВПРАЦЮ З УНІВЕРСИТЕТАМИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РОЗШИРЮЄ СПІВПРАЦЮ З УНІВЕРСИТЕТАМИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У жовтні 2025 року за ініціативи кафедри маркетингу було підписано Меморандум про порозуміння між Сумським державним університетом та Університетом Західної Аттики (м. Афіни, Греція). У рамках Меморандуму передбачена спільна робота у проведенні наукових досліджень, навчанні, підвищенні кваліфікації, організації та участі

НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ “MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS” ОФІЦІЙНО ПРИЄДНАВСЯ ДО COMMITTEE ON PUBLICATION ETHICS (COPE)
Науковий журнал “Marketing and Management of Innovations” офіційно приєднався до Committee on Publication Ethics (COPE) — міжнародної організації, що об’єднує видання, які дотримуються найвищих стандартів академічної доброчесності та етики публікацій.

Володимир Нестеренко увійшов до складу журі Effie Awards Ukraine 2025
Аспірант кафедри маркетингу ННІ БіЕМ Сумського державного університету – Володимир Нестеренко увійшов до складу журі Effie Awards Ukraine 2025 — найпрестижнішої міжнародної нагороди у сфері маркетингових комунікацій.

ПРОДАЖІ НА ДОВІРІ: ФІЛОСОФІЯ УСПІШНОГО БРЕНДУ ВІД ОЛЬГИ ФІНКІЛЬШТЕЙН
17 жовтня 2025 року для студентів-маркетологів 1 та 2 курсів відбулася лекція з практиком – Ольгою Фінкільштейн, співзасновницею бренду професійної косметики та засобів жіночої гігієни. Спікерка детально зупинилася на реальних викликах, з якими стикаються підприємці при створенні та просуванні власного бренду, відверто розповіла про те, що справді працює, а що

ЛОБ 2025: ЛЮДЯНІСТЬ У БІЗНЕСІ ТА ЕНЕРГІЯ ВЗАЄМНОГО ІНТЕРЕСУ
13–17 жовтня 2025 року студенти-маркетологи долучилися до масштабної онлайн-конференції «Лабораторія онлайн бізнесу» від освітньої компанії Genius Space. Цьогорічний захід, як завжди, відзначився насиченою програмою та зірковим складом спікерів, серед яких були: Олексій Дурнєв (відомий український телеведучий, блогер та шоумен), Олесь Тимофєєв (засновник Genius Space), Олег Гороховський (співзасновник Monobank) та багато

ТАРАС МАСЕЛКО: ЯК СТВОРЮВАТИ ПОДІЇ, ЩО СТАЮТЬ ЛЕГЕНДАМИ
17 жовтня 2025 року у межах вивчення дисциплін «Маркетингові комунікації» (викл. Яна КРИВИЧ) та «Управління клієнтським досвідом» (викл. Євгенія ЗЯБІНА) студенти маркетологи долучилися до Лабораторії онлайн бізнесу та мали можливість поспілкуватися з Тарасом Маселком, PR-директором Холдингу емоцій «!FEST» – компанії, яка стоїть за десятками культових українських брендів, подій і концепцій.