Брендуймо разом!

16 квітня своїм досвідом у створенні концепцій креативного брендингу поділився Володимир Никоненко, керівник відділу маркетингу, промоції та туризму управління "Стратегічного розвитку міста" Сумської міської ради.

Про величезну кількість цікавих інсайтів для позиціонування бренду дізнались учасники вебінару:

- Як визначити обличчя бренду та його споживача;

- Як позиціонувати  бренд та який він повинен бути на смак, дотик, і навіть запах;

- Які бренди стають невіддільною частиною життя…

Трейд-маркетинг: вебінар від Володимира Нестеренка

15 квітня відбувся неймовірно цікавий вебінар від практикуючого маркетолога з 20 річним досвідом роботи.

Володимир Нестеренко, Head of Marketing в "Ломбард Скарбниця" та "Книжка-Невидимка". У минулому — директор з маркетингу в компанії "Biosphere Corporation", директор з маркетингу в компанії "Бєлатміт, керівник відділу торгового маркетингу компанії "Біола" неодноразово ділився своїм досвідом з маркетологами.

Цього разу лекція-тренінг була присвячена прикладним аспектам трейд-маркетингу.

Сучасні тренди маркетингу: цикл вебінарів для студентів

14 квітня закінчився перший цикл вебінарів-тренінгів від фахівців-практиків в сфері маркетингу.

Перехід на дистанційні технології в навчання ні в якій мірі не вплинув на інтенсивність навчання студентів-маркетологів.

Окрім традиційних занять за останні тижні студенти мали можливість долучитися до обговорення актуальних проблемних питань в сфері маркетингу.

Лекція-тренінг від "RG Region"

7 квітня маркетологи мали можливість долучитися до лекції-вебінару від Володимира Рудики, СЕО рекламного агентства "RG Region".

Вебінар проводився у форматі запитань-відповідей від студентів та викладачів кафедри маркетингу.

Учасники вебінару отримали відповіді на питання:

  • що таке криза для сучасного підприємства, як оцінити її вплив на діяльність компанії;
  • внутрішні процеси оптимізації діяльності;
  • як бізнес реагує на зміни у країні;
  • інструменти подолання кризових явищ на підприємстві.

Перемога на конкурсі наукових робіт!

Студентка четвертого курсу Колесник Анна стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 "Маркетинг".

В рамках конкурсу Анна отримала диплом III ступеня серед більш ніж 100 робіт, наданих студентами різних ЗВО України. Зазначимо, що робота студентки «Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукції підприємства» є досить актуальною на сьогодні і безпосередньо пов'язана із її сферою діяльності, адже Анна працює на посаді керівника інтернет-магазину UAmade, і має можливість свої наукові напрацювання підкріплювати практичних досвідом.

Віртуальна подорож до музею маркетингу

Невгамовні-маркетологи тепер знають, що Музей маркетингу 3.0 створений у 2011 р. на острові Балі за ініціативою відомого в світі гуру з маркетингу Філіпа Котлера та фахівця в сфері маркетингових досліджень Хермавана Картаджайя.

Рольові ігри в маркетингу

«Кожен день проводимо з користю!»

Під таким девізом маркетологи розпочали квітень і в перший день місяця отримали купу цікавої інформації від Реального гравця на арені Маркетингу – практика-маркетолога Валентини Баштової, засновниці FoxyGen IT, керівника відділу маркетингу  "ТРЦ Атріум".

Валентина поділилась зі студентами та іншими учасниками он-лайн вебінару секретами просування у соціальних мережах, розповіла про особливості рольових ігор в маркетингу на реальних кейсах.

Когнітивні технології у навчанні

Маркетологи відвідали лекцію професора Александри Кужер, заступника декана з питань освіти, завідувача кафедри прикладних суспільних наук Факультету організації та управління Сілезького технологічного університету (м. Глівіце, Польща).

Цикл вебінарів від кафедри маркетингу

З 31 березня по 03 квітня 2020 року кафедра маркетингу ННІ ФЕМ імені Олега Балацького організувала цикл вебінарів-тренінгів для викладачів  та аспірантів СумДУ.

Спікерами вебінарів були завідувач кафедри маркетингу, д.е.н. Люльов Олексій та д.е.н., доцент кафедри маркетингу Пімоненко Т.В.

Учасники вебінарів, кількість яких налічувала  близько 100 осіб (викладачі та аспіранти різних факультетів та спеціальностей)  були ознайомлені з наступними питаннями:

Невгамовно крокуємо по світу !

«Світ – це книга, і той хто не подорожує, читає лише одну сторінку» (Аврелій Августин). Однак, це не про нас. У 2019 році кафедра маркетингу збагатила свою «бібліотеку» 15 книгами із Польщі, Вірменії, Чехії, Туреччини, Німеччини, США та Великої Британії на сторінках яких можна знайти неймовірні історії про те, як ми полювали за салемськими відьмами, катались серпантиновими дорогами, гуляли вздовж європейських вуличок, грілись на теплому сонечку, а на сніданок куштували вівсянку. 

Викладання у Африці

Завідувач кафедри маркетингу, д.е.н. Олексій Люльов провів цикл лекцій-тренінгів та інтерактивних семінарів для майбутніх вступників до аспирантуріи з Гани.

Крокуємо в науку

23 лютого 2020 року студенти кафедри маркетингу прийняли участь в ХІ студентській конференції «Перший крок у науку», що відбулася на базі Конгрес центру Сумського державного університету.

Вебінар «Можливості VOSviewer»

26 березня 2020 року для викладачів та аспірантів кафедри  маркетингу, Тетяна Пімоненко та Яна Ус провели вебінар на тему "Основи бібліометричного аналізу: можливості VOSviewer". Під час семінару було розглянуто алгоритм створення карт цитування у VOSviewer за публікаціями з наукометричних баз Scopus та Web of Science.

Розширюємо горизонти співпраці

Підтримка інтелектуальної власності та трансферу технологій, просування науково-технічних досягнень та проектно-конструкторських розробок, поширення наукових методів управління виробництвом і наукової організації праці, - усе це та багато інших можливостей відкриваються перед маркетологами СумДУ.