Перші кроки у копірайтингу

Кафедра маркетингу розпочала цикл тренінгів для викладачів та магістрів першого курсу про копірайтинг.

19 та 22 травня пройшли перші вебінари про особливості написання рекламних і презентаційних текстів.

Чергові перемоги маркетологів

Студенти кафедри маркетингу були відзначені на ІV Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг».

Дипломом першого ступеня нагороджено студента-магістра Праведного Владислава ( науковий керівник - д.е.н., професор О.С. Тєлєтов);
Дипломом третього ступеня нагороджено студента-бакалавра Ілляшенко Настю (науковий керівник - к.е.н. Л.О. Сигида).

Продовжуємо прокачувати креативність!

7 травня відбулася друга частина україно-англомовного тренінгу: "Креативність та інновації", де спікери Анна Колодка та Емір Караташ надали нових цікавинок для маркетологів. А саме: як розвивати уяву, дивергентне мислення, нестандартність у поглядах та інше. Вони розповіли як проходять іспити та навчання у Всесвітньовідомому Стенфордському університеті, та як це може допомогти майбутнім маркетологам. І на останок, поділились власним життєвим досвідом та поширили книгу для тих, хто не збирається зупинятись на досягнутому: Its not how good you are. Paul Arden.

Тож, з новими знаннями до нових кроків креативності та інноваційності.

Креативність маркетолога - крок до нового!

30.04 студенти-маркетологи та інші бажаючі взяли участь у онлайн тренінгу «Креативність та інновації». Тренінг проводився двома мовами: англійською та українською. Спікерами виступили Емір Караташ - підприємець, засновник проектів з неформальної освіти «Camp in Europe» та «Camp in Turkey», мандрівник (64 країни) та Анна Колодка – випускниця СумДУ, к.е.н, тренер з англійської мови, співзасновниця проектів «Camp in Europe» та «Camp in Turkey». Студенти дізналися про способи покращення свого креативного мислення, мали нагоду успішно «прокачати» мозок, а також поговорили про необхідність даних навичок для сучасного маркетолога.

День відкритих дверей СумДУ, Кафедра маркетингу. Ми чекаємо саме на тебе!

На сьогодні Сумський державний університет - це єдиний в регіоні вищий навчальний заклад, на базі якого інститут фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького запрошує до вступу майбутніх фахівців у сфері маркетингу.

Це одна із перспективних професій, в якій існує безліч напрямків для самореалізації. Кафедра маркетингу СумДУ готує бакалаврів та магістрів зі спеціальності "Маркетинг" за денною та заочною формами навчання, проводить перепідготовку фахівців на базі будь-якої вищої освіти за освітньо - кваліфікаційним рівнем "Спеціаліст";пропонує навчання в аспірантурі та докторантурі. Навчальний процес проводять висококваліфіковані викладачі кафедри, у тому числі 7 докторів наук, 7 кандидатів наук. До навчального процесу постійно залучаються кафедрою провідні фахівці підприємств та установ сфери вітчизняного та міжнародного бізнесу. Якщо Ви креативні, прагнете здобути знання, уміння та навички у сфері маркетингу, ми чекаємо саме на Вас.

Брендуймо разом!

16 квітня своїм досвідом у створенні концепцій креативного брендингу поділився Володимир Никоненко, керівник відділу маркетингу, промоції та туризму управління "Стратегічного розвитку міста" Сумської міської ради.

Про величезну кількість цікавих інсайтів для позиціонування бренду дізнались учасники вебінару:

- Як визначити обличчя бренду та його споживача;

- Як позиціонувати  бренд та який він повинен бути на смак, дотик, і навіть запах;

- Які бренди стають невіддільною частиною життя…

Віртуально та реально

Студенти-маркетологи продовжують приймають участь у віртуальній мобільності від Лондонської академії науки та бізнесу (Великобританія) та Сілезійського технологічного університету (Польща).

Тематика вебінарів охоплює наступні питання

✅ Що є рефлексивний менеджмент?
✅ Яка його сфера застосування?
✅ Яке його місце в маркетингу? 

Лекцію-вебінар проводять від професор Хенрік Дзвігол та професор Олексій Квілінський.

Трейд-маркетинг: вебінар від Володимира Нестеренка

15 квітня відбувся неймовірно цікавий вебінар від практикуючого маркетолога з 20 річним досвідом роботи.

Володимир Нестеренко, Head of Marketing в "Ломбард Скарбниця" та "Книжка-Невидимка". У минулому — директор з маркетингу в компанії "Biosphere Corporation", директор з маркетингу в компанії "Бєлатміт, керівник відділу торгового маркетингу компанії "Біола" неодноразово ділився своїм досвідом з маркетологами.

Цього разу лекція-тренінг була присвячена прикладним аспектам трейд-маркетингу.

Вітаємо з перемогою!

Студентка четвертого курсу Вакулішина Ірина стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та управління у сфері торгівлі».

II-й етап конкурсу проходив у Харківському державному університеті харчування та торгівлі. Серед більш ніж 75 робіт робота Ірини («Оцінювання логістичної інфраструктури підприємства як основи його успішної торговельної діяльності») потрапила до списку робіт-переможців і була відзначена диплом III ступеня.

Сучасні тренди маркетингу: цикл вебінарів для студентів

14 квітня закінчився перший цикл вебінарів-тренінгів від фахівців-практиків в сфері маркетингу.

Перехід на дистанційні технології в навчання ні в якій мірі не вплинув на інтенсивність навчання студентів-маркетологів.

Окрім традиційних занять за останні тижні студенти мали можливість долучитися до обговорення актуальних проблемних питань в сфері маркетингу.

Опановуємо нові Didgital інструменти на Карантині!

Студенти- маркетологи 1 курсу використовують можливості навчання на карантині по повній.

Так, в рамках дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» Вони вже створюють власні візитки та навіть конструються лендінги.

Так-так, вони вже директори з маркетингу Didgital агенст та Власники кав’ярень у м. Києв, а чому б ні?;)

А ким ти мріяв бути на 1 курсі?

Лекція-тренінг від "RG Region"

7 квітня маркетологи мали можливість долучитися до лекції-вебінару від Володимира Рудики, СЕО рекламного агентства "RG Region".

Вебінар проводився у форматі запитань-відповідей від студентів та викладачів кафедри маркетингу.

Учасники вебінару отримали відповіді на питання:

  • що таке криза для сучасного підприємства, як оцінити її вплив на діяльність компанії;
  • внутрішні процеси оптимізації діяльності;
  • як бізнес реагує на зміни у країні;
  • інструменти подолання кризових явищ на підприємстві.

Наукове стажування в Університеті Бінгам (Нігерія)

У рамках угоди про співпрацю з Університетом Бінгам (Нігерія) аспірант кафедри маркетингу Шкарупа І.С. перебував на науковому стажуванні у період з 18.09.2019 р. по 20.03.2020 р.

За цей період були успішно виконані всі заплановані завдання в межах програми академічної мобільності, в т.ч. проведені дослідження щодо аналізу трансформацій в сфері підприємництва в країнах, що розвиваються. Крім того, аспірант проводив консультування студентів та приймав активну участь у наукових семінарах кафедри економіки Університету Бінгам. Шкарупа І.С. також взяв активну участь у проведенні круглого столу «Нігерія та Україна. Інтернаціоналізація освіти: перспективи та нові можливості», який був присвячений обговоренню подальшого розвитку співробітництва між університетами та презентації програм академічної мобільності;

Перемога на конкурсі наукових робіт!

Студентка четвертого курсу Колесник Анна стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 "Маркетинг".

В рамках конкурсу Анна отримала диплом III ступеня серед більш ніж 100 робіт, наданих студентами різних ЗВО України. Зазначимо, що робота студентки «Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукції підприємства» є досить актуальною на сьогодні і безпосередньо пов'язана із її сферою діяльності, адже Анна працює на посаді керівника інтернет-магазину UAmade, і має можливість свої наукові напрацювання підкріплювати практичних досвідом.