ESC ВОЛОНТЕРСТВО ПЕРШОКУРСНИЦІ

"Нещодавно я завершила моє перше esc волонтерство. Чим ми тільки не займалися: проводили уроки в школах, організовували квізи, ігри та купу інших заходів. Неочікувано, але я полюбила роботу з дітьми, хоча на початку це видавалося дуже складним.

Інша приємна частина проекту - це люди. Ми були великою, проте дружною командою з 8 країн.Купа годин, проведених за розмовами про наші культури, історію та просто про життя, зробили нас настільки близькими, що в останній день було неймовірно сумно прощатися і неможливо зупинити сльози.

Для мене цей проект про новизну та відкриття: кожного дня я дізнавалася цікаві факти про життя в Європі, вивчення мов та спілкування з людьми, які мають інший досвід.

Я навіть дуже змінилася як людина, бо постійно стикалася з викликами. Наприклад, перший тиждень спілкування виключно англійською був неймовірно складним та стресовим Проте, зараз я почуваюся комфортно говорячи на іншій мові, хоч і досі роблю купу помилок. 
Також тут я вперше виступала перед великою аудиторією, на щастя, мене підтримала моя команда та навіть дівчинка з Польщі.

Без сумніву, це найкраще рішення в моєму житті, безцінний досвід та теплі спогади. Безмежно вдячна всім людям, з якими я провела цей місяць і ще більше вдячна @ngo_stella_ за те, що дали мені можливість бути тут та @biemsumdu за якісну освіту в будь-який час" - ділиться спогадами студентка першого курсу Ліза Щегельська.

ЗАХИСТИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ-БАКАЛАВРІВ

18–26 червня 2024 року на кафедрі маркетингу відбулися захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів.

Вони проходили в змішаному форматі: онлайн та наживу (18 та 25 червня). Це була чудова можливість побачити один одного, поспілкуватися та насолодитися цими моментами.

До речі, в цьому році було ще більше захистів англійською мовою!

Цікаві теми, амбіціозні ідеї, інтригуючІ презентації…

Цифровий маркетинг і штучний інтелект, маркетингові комунікації на засадах ефективного управління відходами, маркетингова діяльність рекламних платформ, Рекламна діяльність ресторану, маркетингова стратегія салону краси, SMM-стратегія просування юридичних послуг, маркетингове управління в театральному мистецтві, маркетинг текстильного B2B підприємства, цифровий маркетинг в індустрії моди…

Бажаємо невгамовного руху та ще більше приємних зустрічей в стінах університету під час навчання в магістратурі.

ВІТАЄМО НАТАЛІЮ ЛЕТУНОВСЬКУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

 Вітаємо з днем народження!

Нехай кожен день буде сповнений радістю,

посмішками та чудовими емоціями! 

Нехай множаться й збуваються мрії та бажання!

Гарного настрою, наснаги, творчих злетів, потужних звершень!

ЗАХИСТ ЗВІТІВ З ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПРАКТИКИ

6-7 червня 2024 року відбувся захист звітів з переддипломної практики.

Студенти-маркетологи 4 курсу презентували свої напрацювання під час проходження переддипломної практики на підприємствах різних галузей:

  1. виробника лако-фарбових матеріалів ТОВ «ВП «Полісан»;
  2. мережі зоомагазинів «Master Zoo»;
  3. текстильній фабриці «СумиКамволь»;
  4. виробника сантехніки ТОВ «НВО АДАМАНТ СК»;
  5.  підприємстві з переробки та реалізації лікарсько-рослинної сировини ТОВ «Сумифітофармація»;
  6. закладах Horeca Queen (м. Суми), кафе-кондитерській Sofochka; «Esco Club» (м. Ромни), "Вікторія" (с. Улянівка, смт. Недригайлів);
  7. магазинах одягу «Caporicco», «Comfort Room»;
  8. пекарнях ТОВ «Діоніс груп» (“Сімейна пекарня”, “Сито”, “Кебаб”);
  9. агропромислових підприємствах ПФ «Комагросервіс»;
  10. ФОПа-фахівця з юридичної сфери та ін.

Бажаємо оптимізму, наснаги у підкоренні нових вершин та успіхів на захисті бакалаврських робіт.

 

INNOVATION, SOCIAL AND ECONOMIC CHALLENGE

5-6 червня 2024 року відбулася Міжнародна наукова онлайн-конференція "Innovation, Social and Economic Challenges". Її активними учасниками стали студенти та аспіранти кафедри маркетингу.

Організатор конференції – кафедра маркетингу СумДУ.

Під час конференції обговорили низку актуальних питань:

  1. розвиток бренду «Зроблено в Україні»;
  2. особливості зеленого маркетингу;
  3. дослідження в нейромарктетингу;
  4. діджиталізація бізнес-процесів ІТ-підприємств.

В цілому, конференція пройшла у форматі жвавого обговорення нагальних викликів суспільства.

Основні її меседжі будуть опубліковані у збірці матеріалів.

НА СТАЖУВАННЯ ДО США ЗА ПРОГРАМОЮ FULBRIGHT VISITING SCHOLAR

Наталія Летуновська, доцентка кафедри маркетингу отримала грант Програми академічних обмінів імені Фулбрайта на проходження наукового стажування в Університеті штату Пенсильванія(США) восени 2024 року.

Дана програма спрямована на обмін фахівцями між Україною та Сполученими Штатами Америки, всебічний розвиток освіти на науки.

Наукове дослідження Наталії, яке проводитиметься в США, пов’язане із використанням технологій штучного інтелекту в сфері формування обізнаності населення про здорове харчування, стимулювання свідомої споживчої поведінки та залученості громадськості до маркетингових активностей компаній у сфері громадського харчування та виробництва здорових продуктів.

У рамках цього дослідницького проєкту Наталія має на меті з’ясувати явні та приховані стимули, які впливають на людей при виборі продуктів харчування, зокрема в категорії «хелсі» та визначити маркетингові інструменти, які є найбільш дієвими для подальшого просування ідеї розвитку здорової особистості в Україні, яка починається з «внутрішнього» себе, а саме з того, що ми споживаємо.

Вітаємо Наталію та бажаємо реалізації наукових планів та незабутньої подорожі до країни стажування!

УСПІШНИЙ ЗВІТ АСПІРАНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ "МАРКЕТИНГ"

6 червня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності "Маркетинг" першого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої перші наукові здобутки.

Звіти представили аспіранти:

  1. Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження "Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств", наук. керівник - д-р хабіліт., проф. Польцин Я.)
  2. Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження "Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях", наук. керівник - д.е.н., проф. Чигрин О.Ю.)
  3. Дмитро ХАРЧЕНКО (тема дис. дослідження "Формування маркетингової діджитал-стратегії позиціонування закладів освіти", наук. керівник - д-р хабіліт., проф. Польцин Я.)
  4. Андрій ЗДОЙМА (тема дис. дослідження "Формування маркетингової стратегії просування малого та середнього бізнесу в соціальних мережах", наук. керівник - д.е.н., проф. Білан Ю.В.)

Всі учасники представили свої успіхи та досягнення у:

  1. публікаційній активності, зокрема тез доповідей, статей у фахових журналах та публікацій у виданнях, проіндексованих базами даних Scopus / Web of Science;
  2. стажуваннях у закордонних університетах; 
  3. активному просуванню у роботі над дисертацією. 

Дякуємо аспірантам за здійснену роботу та бажаємо подальших успіхів, натхнення та втілення наукових доробок у практичну діяльність!

ВІТАЄМО ТЕТЯНУ ПІМОНЕНКО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Нехай фортуна завжди посміхається,

а попутний вітер тільки дме! 

Нехай збуваються всі невгамовні плани, мрії та бажання! 

А кожен новий день дарує відмінний настрій і надихає на успіхи у всіх справах!

 

 

НОВІ ЗДОБУТКИ #НЕВГАМОВНИХ АСПІРАНТІВ!

Аспірант освітньої програми 075 Маркетингу Сергій ПІМОНЕНКО отримав грант на участь у міжнародній зустрічі NOGUA 2024, яка пройшла з 3 по 6 червня у Львові! Ця зустріч зібрала фахівців з усього світу для обговорення найважливіших питань у сфері телекомунікацій. Крім того, Сергій отримав грант для відновлення мережі у прифронтовій території, що є надзвичайно важливим кроком для покращення зв'язку в регіонах, які найбільше постраждали від конфлікту.

Мережеві оператори світу об'єдналися задля спільної мети: «Keep Ukraine Connected!» Ця ініціатива є ключовою у забезпеченні стабільного зв'язку та інформаційної підтримки для всіх громадян України, особливо в умовах війни. Зустріч NOGUA стала платформою для обговорення нагальних питань та демонстрації проєктів відновлення української телекомунікаційної інфраструктури. Учасники ділилися досвідом, представляли інноваційні рішення та розробляли спільні стратегії для покращення ситуації.

Настав час для NOGUA - Network Operators Group of Ukraine! Це об'єднання має на меті зміцнити співпрацю між українськими та міжнародними фахівцями, щоб разом долати виклики та забезпечити надійний зв'язок у всіх куточках країни.

UPGRADE YOUR NEIGHBOURHOOD BRAND YOUR TOWN

Студентка спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ Корж Анна протягом місяця проходила волонтерське стажування в Греції, м. Комотіні.

Анна: "Для початку, хочу сказати, що це мій перший волонтерський досвід за кордоном. 

Вважаю це значним досягненням та чудовим досвідом!

Про проект дізналась в фейсбуці сумської організації «CEI - ЦЕНТР ЄВРОІНІЦІАТИВ». Без роздумів подала свою заявку, після чого була відібрана.

Я зробила свій внесок у покращення районів Комотіні, прибираючи пляж, ліс та покращуючи сад. В додаток до цього, у нас проходили уроки грецької, малювання, хайкінг в гори, йога на пляжі, ми тренували людей з обмеженими можливостями, грали з ними в баскетбол. 

Окрім нашої спільної діяльності ми були розділені на три групи. Кожна група мала свою конкретну мету. Я була в команді Team Media, яка вела соціальні мережі приймаючої організації. Майже кожен день з командою розроблювали стратегію просування в мережі, знімали відео, робили фото та сторітелінги. Завдяки кафедрі маркетингу, я вже мала знання в сфері SMM, тому без складнощів виконувала поставлені задачі. Мене залучили до зйомки майстер-класу з VR до дня європейських виборів. На проекті також була команда Perpato, яка працювала з людьми з обмеженими можливостями. Команда VR, яка створювала багато корисних речей за допомогою 3D-друку та досліджувала окуляри VR. Кожен з нас мав свій неповторний досвід та ділився один з одним.

Під час нашого волонтерства ми не забували про розваги та, що важливіше, міжкультурний обмін. Протягом наших міжкультурних вечорів ми намагалися дізнатися одне про одного. Настільки неймовірними та цікавими були грецькі, вірменські, українські та турецькі вечори. Ми пробували чудову кухню, танцювали національні танці, слухали національну музику та відкривали для себе культурну спадщину кожної країни.

Я твердо впевнена, що цей волонтерський проект став для кожного з нас єдиною можливістю в житті, насиченою чудовими подіями, які назавжди залишаться в пам’яті!"

АНАСТАСІЯ БУДЬОННА ПРО УЧАСТЬ В МОЛОДІЖНОМУ ОБМІНІ В ВІЛЬНЮСІ

Студентка-маркетолог другого курсу Анастасія БУДЬОННА з 20 по 28 травня 2024 року взяла участь у молодіжному обміні «Minimalist living project» у м. Вільнюс (Литва).

Проєкт спрямований на підвищення мінімалістичного підходу як альтернативного рішення купівельної залежності та, таким чином, зменшення непотрібних покупок.

Учасники з 6 країн: України, Болгарії, Туреччини, Литви, Португалії та Іспанії поділилися власним досвідом, культурою та разом працювали над тематикою проєкту.

Анастасія: "Тема мінімалізму мала для мене особисту та професійну цінність, адже наразі я навчаюся на кафедрі маркетингу, а в цій сфері мінімалістичні тренди набувають все більшої популярності. 

На даному проекті були розкриті та опрацьовані такі теми як: мінімалізм в цілому, мінімалістичне харчування з огляду на витрати, оніоманія, фріганізм, ефективне бюджетування, подарункова економіка та інші проміжні теми. Окрім лекцій, ми отримали змогу попрацювати в командах та прийняти участь у різних воркшопах. Ми завжди мали палкі дискусії та  змогу ділитися своїми думками з іншими. А для підвищення нашої бадьорості та активності у нас були веселі та іноді дуже кумедні енерджайзери.

Окрім офіційної частини проекту, не можу не зауважити про насичений культурний досвід, адже кожен поділився своїми традиціями, танцями, піснями, їжею. Наш український струмок не забуде жоден іноземець, який приєднався до нашого танцю).

В загалом, хочу зауважити, що даний молодіжний обмін підвищив не лише мої професійні навички в даній темі, а також допоміг мені знайти нових друзів, познайомитися з новою культурою та побороти мої страхи щодо мовного барʼєру. Наразі це мій четвертий молодіжний обмін, і я справді відчуваю більшу легкість в спілкуванні англійською мовою, яке завжди давалося мені доволі важко".

ЗДОРОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ: ЦІННОСТІ, МАРКЕТИНГ ТА ПРОМОЦІЯ

24 травня 2024 р. відбувся черговий захід в рамках реалізації PROactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine». Сьогодні учасники долучилися до круглого столу «Здоровий розвиток особистості: цінності, маркетинг та промоція» за участі досвідчених спікерів:    

1. Ганни Швіндіної - д.е.н., професорки, доцентки Школи Менеджменту Американ Юніверсіті Київ, виконавчої директорки ГО «Центр освіти впродовж життя», яка поділилась досвідом у інформальній освіті, торкнулася питань розвитку соціального капіталу та підтримки ментального здоров’я;
2. Марини Пташник – засновниці школи комунікацій «Спільна мова», коуча з комунікації, на думку якої комунікація -це найкращий об’єкт для інвестицій, а розвиток комунікаційних навичок торує шлях не тільки до особистісного, але і професійного розвитку;
3. Анни Дериколенко - к.е.н., керівниці відділу маркетингу «Єдиного цифрового освітнього простору «EDDY»», яка поділилась досвідом використання цифрових технологій та маркетингових інструментів при просуванні, в т.ч. освітніх проєктів
4. Валерії Корощенко - співвласниці жіночого простору творчості “Коліжанка”, бізнес якої спрямований на розвиток творчих здібностей, підтримку ментального здоров’я та формування ком’юніті однодумців.

Виступ спікерок продовжився жвавою дискусією учасників в рамках сформованих груп за кожним напрямком і завершився підбиттям підсумків щодо наявних проблем та перспектив застосування принципів, методів та підходів формальної та інформальної освіти, комунікацій, маркетингових інструментів та бізнесу і лідерства для здорового розвитку особистості.

Запис зустрічі можете перегляну на You Tube каналі проєкту вже незабаром. Слідкуйте за оголошеннями у соціальних мережах.

Всім учасникам зустрічі будуть видані сертифікати.

БУТИ ЛІДЕРОМ СВОГО ЖИТТЯ: ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО ДЛЯ РОЗВИТКУ ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ

28 травня 2024 року відбувся заключний захід в рамках реалізації PROactive week «Маркетинг і промоція  для здорової економіки» за проєктом Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine».

Цього разу Аліна Познанська - директорка координаційного центру національної програми «ВідНОВА», тренерка з проєктного дизайну та розвитку команд, фасилітаторка, менторка громад, співвласниця бренду Poznanski, голова ГО «Місто Активних Громадян» - поділилася своїм багаторічним досвідом щодо розвитку особистості на лідерських навичок.

Під час зустрічі Аліна розповіла про ключові принципи лідерства, описала основні стереотипи щодо лідерів та лідерства, разом із учасниками визначила ключові навички лідера, продемонструвала важливість їх розвитку у кожної особистості та надала практичні поради для тих, хто прагне розпочати свій шлях до особистого успіху. Ці та інші питання, яких спікерка торкнулася під час бесіди з учасниками, викликали у останніх жвавий інтерес та захоплення. Цей захід став джерелом натхнення та мотивації для всіх учасників. 

Вітаємо усіх учасників із успішним проведенням заходу та сподіваємося на подальшу співпрацю у розвитку лідерських якостей та громадських ініціатив в Україні.

Запис зустрічі можете переглянути на You Tube каналі проєкту вже незабаром. Слідкуйте за оголошеннями у соціальних мережах. Всім учасникам зустрічі будуть видані сертифікати.

Нагадаємо, що проєкт Модуль Жана Моне «Healthy economy and policy: European values for Ukraine»  (101047530 - ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH), який реалізується викладачами кафедри маркетингу Сумського державного університету - Людмилою САГЕР, Наталією  ЛЕТУНОВСЬКОЮ та Анною РОСОХАТОЮ, спрямований на популяризацію європейських цінностей та розвиток здорової економіки та політики в Україні.

ЗДОРОВІ ІНІЦІАТИВИ ПРИКОРДОННОГО МІСТА

21 травня 2024 року учасники Proactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine» мали можливість побачити яскраву та змістовну презентацію від заступниці директора КУ «Агенція промоції «Суми» Сумської міської ради Ольги Скрипник. 

Ольга розповіла про те, чим приваблює містян обласний центр сумського регіону, які унікальні ініціативи започатковані основним координатором маркетингових заходів у місті Агенцією промоції, які цікаві локації є в місті, які територіальні особливості формують неповторний позитивний імідж та бренд прикордонного містечка в очах його жителів та гостей. 

Ми тільки почали активний тиждень і далі 24 та 28 травня на Вас чекають не менш захопливі зустрічі з відомими спікерами України та можливості висловити свою думку та почути думки інших учасників активного тижня.