НЕФОРМАЛЬНА ЗУСТРІЧ ЗІ СТУДЕНТАМИ СУМСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕЖДУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ

18 жовтня 2024 року кафедру маркетингу ННІ БіЕМ СумДУ відвідали викладачі та студенти 1-2 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Сумського фахового коледжу економіки і торгівлі.

Під час зустрічі у невимушеній атмосфері говорили про особливості навчання та працевлаштування за спеціальністю 075 «Маркетинг».

Цікавим доповненням зустрічі стала екскурсія до Behavioural Lab, під час якої студенти коледжу не лише ознайомилися з можливостями лабораторії, але і здійснили тест драйв унікального обладнання.

Далі буде.

 

УЧАСТЬ У КЛАСТЕРНОМУ СЕМІНАРІ ЗА НАПРЯМОМ ЖАН МОНЕ

Виконавиці проєкту Людмила САГЕР та Наталія ЛЕТУНОВСЬКА 15 жовтня 2024 р. взяли участь Кластерному семінарі за напрямом Жан Моне Програми ЄС Еразмус+ «Вивчення та поширення європейських студій в Україні: успішні практики, виклики та перспективи», організованому Національним Еразмус+ офісом в Україні в межах #ErasmusDays 2024.

Метою заходу було не тільки забезпечення синергії та співпраці між проєктами Жан Моне та з іншими проєктами Програми ЄС Еразмус+ в Україні, але і поширення інформації щодо впливу європейських студій на розвиток освітньо-наукового потенціалу закладів вищої освіти та на державні політики в Україні.

Разом з іншими учасниками семінару Людмила та Наталія поділилися своїми напрацюваннями, досвідом реалізації проєктів Жан Моне та визначили напрямки подальшої співпраці щодо поширення цінностей ЄС в Україні. 

 

УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОЇ ЕКОНОМІКИ

10 жовтня керівник проєкту Людмила САГЕР взяла участь у 12-тій щорічній конференції з питань підприємництва та інновацій "Розумні машини та системи на службі людства" (м. Таллін, Естонія).

Основним мотивом заходів у рамках конференції було обговорення підприємництва, інновацій та розумних технологій на службі людства. Конференція була зосереджена на таких темах, як нові тренди в бізнесі, використання штучного інтелекту та інтелектуальних систем у різних галузях промисловості, їх вплив на економіку та суспільство, а також етичні та правові аспекти впровадження цих передових технологій на користь людства.

Людмила представила напрацювання у сфері інклюзивного зростання та інновацій як рушійного фактора впливу на нього. 

 

ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ОЛЕКСІЯ ЛЮЛЬОВА

Вітаємо з Днем народження!

Бажаємо втілення невгамовних ідей та мрій,

великих досягнень в роботі,

гучних перемог у житті.

Нехай Ваше життя завжди обирає курс успіху,

процвітання та щастя.
 

ГУМОР ВИРІШУЄ ВСЕ АБО ЯК З ПРОБЛЕМИ ЗРОБИТИ ІНФОПРИВІД

11 жовтня 2024 року студенти-маркетологи першого та другого курсів бакалаврату отримали чудову можливість поспілкуватися з Дарією СТЕЦЕНКО, директоркою спортивного клубу PAPA GYM та Юлією Шафорост, менеджеркою рекламних комунікацій PAPA GYM.

Під час зустрічі Дарія та Юлія поділилися своїми секретами:

  1. чому успіх не залежить від оцінок;
  2. як будувати довірливі стосунки з клієнтами;
  3. як підвищувати ціни;
  4. як чесно говорити про наявні труднощі;
  5. як з проблем робити інфопривід та з гумором виходити з будь-яких ситуацій.

Велика подяка Дар’ї та Юлії за те, що ділитеся досвідом, цікавими кейсами та заряджаєте своєю невгамовною енергією.  

Захід проводився в рамках дисциплін "Основи маркетингової діяльності" (викладач Лілія ХОМЕНКО) та "Маркетингова товарна політика" (викладач Євгенія ЗЯБІНА).

SMM БІЗНЕС-ІДЕЇ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ СЬОГОДНІ

17 вересня магістри кафедри маркетингу в межах дисципліни "Контент-маркетинг" (викладач Марія МІНЧЕНКО) та студенти-бакалаври третього курсу (дисципліна "Мерчандайзинг", викладач Яна КРИВИЧ)  прийняли участь у онлайн-конференції "SMM для бізнесу: ідеї, що працюють сьогодні.

Захід зібрав провідних експертів сфери SMM, котрі поділилися практичними порадами та актуальними технологіями контент-маркетингу та трендами для просування бізнесу у соціальних мережах.

Студенти долучились до обговорення питань щодо:

  1. ефективного управління брендом у цифровому середовищі; 
  2. просування у B2B сегменті, зокрема акцентуючи увагу на інфлуенсерах та ситуативному контенті;
  3. особливості створення контенту у TikTok, як ефективного інструменту для збільшення доходів.

Найцікавішим було те, що наші студенти долучились до майстер-класу зі створення результативного контенту, що допомагає досягати бізнес-цілей.

Учасники конференції мали можливість обговорити актуальні виклики у сфері SMM, обмінятися ідеями та отримати цінні інсайти для розвитку власних проєктів за допомогою контент-маркетингу. 

Конференція стала важливим кроком для магістрів у здобутті нових знань та навичок, що допоможуть їм ефективно використовувати соціальні мережі для бізнесу.

УЧАСТЬ У ВОРКШОПІ З ПИТАНЬ ВІДКРИТОЇ НАУКИ

Представник кафедри маркетингу прийняв участь у роботі воркшопу з питань відкритої науки.

Впродовж 30 вересня – 4 жовтня 2024 року у місті Грац (Австрія) відбувся воркшоп «Best Practices on Open Science and Open Educational Resources», який зібрав консорціум проєкту «Open Practices, Transparency and Integrity for Modern Academia» (OPTIMA), до складу якого входить Сумський державний університет.

Так, доцент кафедри маркетингу Артем АРТЮХОВ прийняв участь у воркшопі як координатор проєкту OPTIMA у СумДУ та поділився із учасниками результатами роботи СумДУ з виконання основних завдань проєкту. 

Під час презентації проєкту був представлений посібник «Відкриті наукові практики», результати всеукраїнського опитування з академічної доброчесності та відкритої науки за 2021-2023 роки, а також концепцію онлайн-курсу з відкритої науки.

СТУДЕНТЦІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПРИСУДЖЕНО СТИПЕНДІЮ ГОЛОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Вітаємо Анну Холод з отриманням іменної стипендії голови Сумської обласної державної адміністрації!

Анна навчається на 3 курсі спеціальності 075 «Маркетинг». Приймає активну участь у житті університету, займається науковою та волонтерською діяльністю, разом з танцювальним колективом «Jam» займає перші місця на міжнародних конкурсах.

Завдяки своїй наполегливій роботі та старанності отримала іменну стипендію голови Сумської обласної державної адміністрації. Вона призначається щороку за визначні успіхи у навчанні, науковій діяльності та громадській роботі.

Вітаємо Анну з отриманням стипендії, бажаємо подальших успіхів, нових відкриттів та перемог!

ПІВРОКУ В ЛІВЕРПУЛЬСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ВРАЖЕННЯ СТУДЕНТИ ДРУГОГО КУРСУ

"Ось і почався новий етап мого життя - програма обміну на півроку в Британії, місті Ліверпуль. Цього літа я вже спробувала себе у ролі студентки в Ліверпульському університеті, тому без сумніву подалася на програму обміну.

Перший тиждень був ознайомчий, що допомогло мені знайти однодумців, та нових друзів. Англомовне середовище затягує в себе і звичайно покращує комунікативні та мовні скіли.  У мене з'явилася нова невеличка компанія, яка вже стала мені сім’єю, адже живемо ми в одному будинку та кожен день проводимо разом. Я дуже вдячна їм за їх відвертість та прекрасні моменти.

Початок навчання виявився дуже цікавим, адже викладачі професійні та дають багато інформації для роздуму, запроваджують групові проєкти та семінари, задля нових знайомств та подальшого вивчення матеріалів. Тому сподіваюсь моє подальше перебування тут принесе мені багато яскравих емоцій та незабутніх моментів" - ділиться враженнями від стажування студентка другого курсу бакалаврату Амелія БОНДАРЕНКО.

ПЕРШИЙ ДОСВІД ERASMUS YOUTHS EXCHANGE

«Кажуть, перші рази запам'ятовуються назавжди і я з цим повністю згодна. Мій перший проект був у Словенії. Здавалося б, непомітна країна, член європейського союзу, але яка ж краса її оточує... Їдучи в автобусі до місця проведення, ми не встигали знімати та фотографувати побачене через вікно: всюди гори, полонини та неземні краєвиди…

 

Приймав команду не менш мальовничий кемпінг "Menina". Нам навіть випала нагода познайомитися з його власником, який гостинно пригостив смаженою на грилі кукурудзою. Він, як і значна частина словенців, вільно володіє англійською. Це для нас було приємним бонусом.

 

Молодіжний обмін був присвячений темі захисту навколишнього середовища. Для всебічного його дослідження організатори пропонували безліч неформальних способів освіти. На обміні були присутні учасники 6 команд з 7 країн світу: України, Сакартвелло, Словенії, Єгипту, Мальти, Філіппін, Йорданії. Ми виконували різноманітні завдання, які розвивали наші креативність та критичне мислення.

 

Найбільше мені запам'яталося розроблення бізнес-ідей для місць дослідження культурної спадщини Йордану. Йорданська команда розповіла про матеріальну і нематеріальну культурну спадщину своєї країни, а нашим завданням було запропонувати екологічно спрямовані бізнес-ідеї, щоб люди могли досліджувати Йорданію та не завдавати шкоди екології. Українська команда запропонувала створити еко-кемпінг навколо термального джерела. Наші йорданські друзі відмітили, що навколо є лише один готель, відвідувачі якого не були достатньо поінформовані щодо важливості збереження пам'ятки. А еко-кемпінг як раз дозволяє отримати не тільки місце для проживання, але й збільшення рівня поінформованості.

 

Я дуже вдячна організаторам та учасникам програми. Цей перший для мене молодіжний обмін  виявися не тільки інформативним, але й веселим.

 

Erasmus+ - це досвід, який варто спробувати хоча б раз!» - ділиться своїми враженнями Тетяна Болотна, студентка четвертого курсу бакалаврату спеціальності "Маркетинг".

РІЧНИЙ ЗВІТ АСПІРАНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ

7 жовтня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності "Маркетинг" другого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої наукові здобутки.

Звіти представили аспіранти:

  1. Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження "Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств", наук. керівник - д.е.н., проф. Люльов О.В.)
  2. Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження "Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях", наук. керівник - д.е.н., проф. Чигрин О.Ю.)
  3. Андрій ЗДОЙМА (тема дис. дослідження "Формування маркетингової стратегії просування малого та середнього бізнесу в соціальних мережах", наук. керівник - д.е.н., проф. Пімоненко Т.В.)
  4. Дарина Герасименко (тема дис. Дослідження «Концептуальні засади використання інструментарію нейромаркетингу при формуванні комунікаційної політики підприємства», наук. керівник – к.е.н., доц. Міченко М.Г.)

Всі учасники представили свої успіхи та досягнення у:

  1. публікаційній активності, зокрема тез доповідей, статей у фахових журналах та публікацій у виданнях, проіндексованих базами даних Scopus / Web of Science;
  2. стажуваннях у закордонних університетах; 
  3. активному просуванню у роботі над дисертацією. 

Дякуємо аспірантам за здійснену роботу та бажаємо подальших успіхів, натхнення та втілення наукових доробок у практичну діяльність!

ЗУСТРІЧ ЗІ СТУДЕНТАМИ-МАРКЕТОЛОГАМИ У ДРУЖНІЙ НЕВИМУШЕНИЙ ОБСТАНОВЦІ

13 вересня 2024 року відбулася зустріч #невгамовних маркетологів СумДУ.

До заходу долучилися студенти-маркетологи першого, другого, четвертого курсів бакалаврату, першого курсу магістратури та викладачі кафедри маркетингу.  

У дружній невимушеній обстановці за переглядом фільму "Дуель братів. Історія фірм Adidas та Puma" привітали студентів з початком навчального року, поділилися враженнями від перших тижнів навчання та планами щодо реалізації нових невгамовних ідей.

Цікаво було дізнатися від першокурсників про усвідомлений вибір при вступі на спеціальність "Маркетинг" та очікування від кафедри та університету.

До речі, співвласником закладу, в якому відбулася зустріч, є Марина СТЕШЕНКО, студентка четвертого курсу спеціальності "Маркетинг" рівня бакалавр, яка отримала зворотній зв'язок та безліч ідей щодо подальшого просування власної компанії на ринку м. Суми.

 

ВРАЖЕННЯ ВІД УЧАСТІ У ЛІТНІЙ ШКОЛІ У ПОЛЬЩІ

"З 16 по 21 вересня 2024 року я приймала участь у своєму п'ятому проекті — літній школі, що проходила у Вроцлавській політехніці (м. Вроцлав, Польща). І вкотре я можу описати свій досвід виключно із захопленням. 

Тема літньої школи «Education for Green Transition» виявилась тісно пов’язаною з моєю спеціальністю «Маркетинг». Окрім вивчення тем, що висвітлювали різні аспекти економіки та екології, нам пояснили доречність і важливість використання даних знань у маркетингові діяльності. Дуже важливим є те, що це були не сухі лекції, а розвиток практичних навичок, а це цікаво та корисно. 

Особливо, моїм фаворитом став воркшоп «Many eyes, one city», в якому нас детально навчили як і для чого використовується Eye Tracking, який доречі, є в нашій маркетинговій лабораторії в СумДУ. Але на цьому воркшопі нам показали покращений варіант Eye Tracking, про який я навіть не замислювалась. Приємним моментом було те, що ми мали змогу випробувати ці покращення на собі.

Єдине що можу додати - далі більше..." - ділиться своїми враженнями щодо участі у літній школі Анастасія БУДЬОННА, студентка-маркетолог 3 курсу.

ВІТАЄМО З ПОЧАТКОМ НАВЧАННЯ В МАГІСТРАТУРІ

Дорогі студенти-магістри першого курсу!

Щиро вітаємо вас із початком навчання в магістратурі!

Це час нових можливостей, відкриттів та звершень. Це можливість здобувати нові знання, розвивати свої таланти та наближатися до здійснення невгамовних мрій.

Бажаємо вам сил, наснаги, творчого підходу до всіх завдань. Нехай ваш шлях до знань буде легким та захоплюючим, а успіхи — значними!

Нехай цей навчальний рік стане ще однією щаблиною до великих досягнень!