НОВИЙ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ ПРОЄКТ

 

Минулого тижня на кафедрі маркетингу стартував новий профорієнтаційний проєкт "Вступ 2025: тримай хвилю змін".

Перші дві зустрічі відбулися з одинадцятикласниками Опорного закладу Верхньосироватський ліцей та Великочернечченського ЗЗСО СМР.

Проект покликаний домогти зорієнтуватися майбутнім вступникам у наступних напрямках:

🎯 Унікально про ВСТУП-2025:
• як обрати  додатковий предмет на НМТ;
• що таке ваговий коефіцієнт та на що він впливає;
• як самостійно розрахувати конкурсний бал;
• …та ще багато інших питань.
Експертка: Яна КРИВИЧ, відповідальний секретар приймальної комісії ННІ БіЕМ.

🎯 Як обрати навчальний заклад та спеціальність?
• Що необхідно враховувати коли обираєш навчальний заклад.
• На що звернути увагу при виборі спеціальності та як обрати саме ту, в яку ти закохаєшься з першої лекції.
Експертка: Марія МІНЧЕНКО, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу.

🎯 Міжнародна академічна мобільність | SUMDU:
• що це таке, хто може на неї потрапити;
• як поєднувати навчання в Україні та стажування за кордоном.
Експертка: Анна КОРЖ, студентка 3 курсу, 5 обмінів за останні півроку.

Тож, ви закінчуєте школу цього навчального року та плануєте вступ до університету, але не знаєте з чого почати? Тоді цей захід для вас! Запрошуємо  до  участі усіх охочих! Контактуйте з нами будь-яким зручним способом. Крнт. тел.: +38 050 855 22 55.

МАРКЕТИНГ В ДІЇ: СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ЕКСКУРСІЇ У ВІДДІЛЕННІ ПУМБ

15 листопада студенти-маркетологи першого курсу були на екскурсії у відділенні банку ПУМБ.

Студенти дізналися про визначну роль маркетингу в просуванні послуг та іміджу банку на ринку, організацію маркетингових досліджень для підвищення рівня задоволення клієнтів, успішні рекламні  кампанії банку, конкурентні переваги послуг та мобільного додатку ПУМБ для формування лояльності клієнтів , організацію діяльності відділень банку, специфіку роботи з віп-клієнтами та багато цікавих фішек.

В кінці екскурсії студентів зацікавила інформація про використання можливостей штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів.

Висловлюємо щиру вдячність за змістовну екскурсію та можливість формувати вектори професійної самовизначеності у студентів!

Захід проводився в рамках дисципліни "Основи маркетингової діяльності" (викл. Лілія ХОМЕНКО).

GENDER ECONOMICS: КУРС ЗАВЕРШЕНО

Невгамовні студенти-маркетологи успішно завершили курс "Gender Economics" від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти слухали лекції та виконували низку практичних завдань від провідного лектора Ардіани Гаши (Університет Приштина, Албанія). Викладач від СумДу – Олена ЧИГРИН

Мова курсу – англійська.

Курс охоплював важливі аспекти гендерної рівності у сфері економіки та сприяння досягненню Цілей сталого розвитку ООН, зокрема ЦСР 5 (Гендерна рівність), ЦСР 8 (Гідна праця та економічне зростання) та ЦСР 10 (Зменшення нерівності). Програма курсу надала студентам комплексне розуміння впливу гендерних відмінностей на економіку, ринок праці та соціальну справедливість, а також ознайомила їх з інструментами для подолання існуючих дисбалансів.

До вивчення курсу були долучені слухачі  Armenian State University of Economics in Gyumri, University of Central Asia (Bishkek), University of Central Asia (Khorog), University of Pristina, West Ukrainian National University,Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University.

Викладачі та студенти мали можливість обмінюватись ідеями та знаннями, розвивати мовні навички, удосконалювати міжкультурні компетентності та встановлювати нові контакти для майбутньої діяльності. 
 

ЗАСНОВНИК SERPSTAT ОЛЕГ САЛАМАХА ПРО ЕФЕКТИВНІСТЬ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

13 листопада пройшла четверта лекція від засновника сервісу Serpstat Олега Саламахи. На минулих двох тижнях студенти-маркетологи мали унікальну можливість поглибити свої знання з цифрового маркетингу та використання сервісу Serpstat.

Заключна лекція була присвячена аналізу ефективності цифрового маркетингу. На заході спікер розповів про сучасні інструменти аналітики та поділився секретами оцінки ефективності різних маркетингових каналів.

Особливу увагу було приділено таким питанням як:

  • як розрахувати ефективність роботи команди маркетологів;
  • які канали приносять найбільший прибуток;
  • які інструменти аналітики є найважливішими для маркетолога;
  • що можна піддивитися в аналітиці конкурентів;
  • як використовувати користувацькі ліди;
  • як дивитись різні метрики;
  • що і навіщо аналізувати.

Лекція Олега стала яскравим завершенням циклу занять з цифрового маркетингу. Після заходу студенти мали можливість задати питання Олегу Саламахи та отримати детальні відповіді.

Велика подяка Олегу за цікаві, насичені та інформативні лекції!

СЕКРЕТИ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ТА ЗБОРУ СЕМАНТИКИ ВІД SERPSTAT

11 листопада 2024 року експерт компанії Serpstat провів третю лекцію для студентів-маркетологів. Цього разу увага була зосереджена на актуальних питаннях контент-маркетингу та збору семантики за допомогою SERPSTAT.

Спікер заходу, Олег Саламаха, детально розкрив ключові аспекти створення якісного та релевантного контенту. У своїй доповіді він торкнувся таких тем, як:

  • дослідження ключових слів: як правильно підбирати ключові слова для оптимізації сайту та контенту.
  • дптимізація сайту: ключові моменти, на які варто звернути увагу при оптимізації сторінок.
  • title, заголовки, метатеги: як правильно формулювати заголовки та метатеги для покращення видимості сайту в пошукових системах.
  • технічна оптимізація: важливі аспекти технічної оптимізації, які впливають на ранжування сайту.
  • архітектура каталогу: як правильно структурувати сайт для кращої індексації сторінок.
  • контент-маркетинг: стратегії створення та просування контенту.
  • побудова посилань: як залучати якісні посилання на сайт.

Крім того, Олег Саламаха розповів про важливість анкорних текстів, оптимізації зображень, URL-адрес та off-page SEO.

Лекція викликала великий інтерес у учасників, які мали змогу задати спікеру свої питання та обговорити актуальні проблеми щодо SEO.

Захід відвідали студенти 1-4 курсів бакалавратури та 1-2 магістратури в рамках дисциплін "Web-аналітика" (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), "Логістика" (викл. Євгенія ЗЯБІНА), "Антикризові комунікації" (викл. Марія МІНЧЕНКО), "Стратегічний маркетинг-менеджмент" (викл. Олена ЧИГРИН), "Partnership Marketing"  (викл. Лілія ХОМЕНКО) та "Ризикологія" (викл. Яна КРИВИЧ).

НЕФОРМАЛЬНА ЗУСТРІЧ ЗІ СТУДЕНТАМИ СУМСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕЖДУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ

18 жовтня 2024 року кафедру маркетингу ННІ БіЕМ СумДУ відвідали викладачі та студенти 1-2 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Сумського фахового коледжу економіки і торгівлі.

Під час зустрічі у невимушеній атмосфері говорили про особливості навчання та працевлаштування за спеціальністю 075 «Маркетинг».

Цікавим доповненням зустрічі стала екскурсія до Behavioural Lab, під час якої студенти коледжу не лише ознайомилися з можливостями лабораторії, але і здійснили тест драйв унікального обладнання.

Далі буде.

 

SERPSTAT ДЛЯ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ

7.11.2024 року пройшла друга із лекцій від компанії Serpstat, присвячена основам SEO, внутрішній та зовнішній оптимізації.

Дізналися багато цікавого про:

  • ключові елементи контент-маркетингу;
  • як успішно реалізувати можливості чорної п’ятниці;
  • основні типи контенту та воронку контент-маркетингу;
  • основи SEO для контент-маркетологів;
  • можливості Serpstat в пошуку оптимальних ключових слів.

Також Олег Саламаха продемонстрував як використовувати Serpstat як шукати ключові слова, враховувати тренди ринку, використовувати пошукові підказки для формування свого контенту та ін.

Захід відвідали студенти 1-4 курсів бакалавратури та 1-2 магістратури в рамках дисциплін "Marketing Advanced" (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), "Управління клієнтським досвідом" (викл. Євгенія ЗЯБІНА), "Цифровий маркетинг" (викл. Марія МІНЧЕНКО), "Стратегічний маркетинг-менеджмент" (викл. Олена ЧИГРИН), "Partnership Marketing"  (викл. Лілія ХОМЕНКО).

Далі буде…

УЧАСТЬ У КЛАСТЕРНОМУ СЕМІНАРІ ЗА НАПРЯМОМ ЖАН МОНЕ

Виконавиці проєкту Людмила САГЕР та Наталія ЛЕТУНОВСЬКА 15 жовтня 2024 р. взяли участь Кластерному семінарі за напрямом Жан Моне Програми ЄС Еразмус+ «Вивчення та поширення європейських студій в Україні: успішні практики, виклики та перспективи», організованому Національним Еразмус+ офісом в Україні в межах #ErasmusDays 2024.

Метою заходу було не тільки забезпечення синергії та співпраці між проєктами Жан Моне та з іншими проєктами Програми ЄС Еразмус+ в Україні, але і поширення інформації щодо впливу європейських студій на розвиток освітньо-наукового потенціалу закладів вищої освіти та на державні політики в Україні.

Разом з іншими учасниками семінару Людмила та Наталія поділилися своїми напрацюваннями, досвідом реалізації проєктів Жан Моне та визначили напрямки подальшої співпраці щодо поширення цінностей ЄС в Україні. 

 

ПРО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ І ОСНОВИ SEO ВІД SERPSTAT

5.11.2024 року стартували лекції від компанії Serpstat, розробника платформи для управління задачами SEO. Студенти-маркетологи усіх курсів доєдналися до заходу.

Перша лекція була присвячена інтернет-маркетингу та основам SEO.

Спікер заходу – Олег Саламаха, один з найвидатніших особистостей у світі веб-дизайну та розробки, розповів про:

  • основні складові інтернет-маркетингу;
  • розроблення стратегії та планування інтернет-маркетингу;
  • аналіз цільової аудиторії та ICP;
  • вибір каналів інтернет-маркетингу;
  • розробку контент-стратегії;
  • бюджетування для інтернет-маркетингу;
  • контент-маркетинг та його основні стратегії.

Дякуємо за масу корисної інформації. Чекаємо з нетерпінням наступних зустрічей!

Захід проводився в рамках дисциплін "Web-аналітика" (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), "Основи маркетингової діяльності" (викл. Лілія ХОМЕНКО), "Маркетингова товарна політика" (викл. Євгенія ЗЯБІНА), "Мерчандайзинг" (викл. Яна КРИВИЧ).

УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОЇ ЕКОНОМІКИ

10 жовтня керівник проєкту Людмила САГЕР взяла участь у 12-тій щорічній конференції з питань підприємництва та інновацій "Розумні машини та системи на службі людства" (м. Таллін, Естонія).

Основним мотивом заходів у рамках конференції було обговорення підприємництва, інновацій та розумних технологій на службі людства. Конференція була зосереджена на таких темах, як нові тренди в бізнесі, використання штучного інтелекту та інтелектуальних систем у різних галузях промисловості, їх вплив на економіку та суспільство, а також етичні та правові аспекти впровадження цих передових технологій на користь людства.

Людмила представила напрацювання у сфері інклюзивного зростання та інновацій як рушійного фактора впливу на нього. 

 

МАРКЕТИНГ В МЕДІА НА ПРИКЛАДІ "ЦУКРУ"

1 листопада 2024 року відбулася відкрита лекція за участю Дар'ї Приходченко, директора з маркетингу онлайн-видання світлої сторони міста Суми - "Цукр".

Дар’я розповіла про:

  1. співпрацю з "BANDA Agency";
  2. відсутність клієнтів як головну проблему більшості компаній;
  3. обізнаність як базову потребу людини, що дає їй безпеку;
  4. роль блогерів в донесенні інформації до читача;
  5. гінців поганих новин та хайп;
  6. ринок поганих новин як «червоний океан»;
  7. особливості просування «Цукр» в соціальних мережах та месенджерах;
  8. позиціонування «Цукру» як медіа другої кнопки, що доносить інформацію про світлу сторону міста Суми.

Це чудова можливість дізнатися більше про сучасні тенденції в медіа, почути історію успіху та отримати натхнення для власних проектів.

Захід відбувся в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності» (викл. Лілія ХОМЕНКО) та «Маркетингова товарна політика» (викл. Євгенія ЗЯБІНА). На заході також були присутні викладачі та студенти 2-3 курсів спеціальностей "Маркетинг" та "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" Сумського фахового коледжу економіки та торгівлі".

ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ОЛЕКСІЯ ЛЮЛЬОВА

Вітаємо з Днем народження!

Бажаємо втілення невгамовних ідей та мрій,

великих досягнень в роботі,

гучних перемог у житті.

Нехай Ваше життя завжди обирає курс успіху,

процвітання та щастя.
 

ВІТАЄМО З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА!

З Днем маркетолога!

Бажаємо успішного просування, правильного контролю та аналізу,

особистого щастя та море життєвого задоволення.

А ще багато креативних ідей, цікавих проєктів,

неймовірних вражень та задоволення від кожного дня!

ГУМОР ВИРІШУЄ ВСЕ АБО ЯК З ПРОБЛЕМИ ЗРОБИТИ ІНФОПРИВІД

11 жовтня 2024 року студенти-маркетологи першого та другого курсів бакалаврату отримали чудову можливість поспілкуватися з Дарією СТЕЦЕНКО, директоркою спортивного клубу PAPA GYM та Юлією Шафорост, менеджеркою рекламних комунікацій PAPA GYM.

Під час зустрічі Дарія та Юлія поділилися своїми секретами:

  1. чому успіх не залежить від оцінок;
  2. як будувати довірливі стосунки з клієнтами;
  3. як підвищувати ціни;
  4. як чесно говорити про наявні труднощі;
  5. як з проблем робити інфопривід та з гумором виходити з будь-яких ситуацій.

Велика подяка Дар’ї та Юлії за те, що ділитеся досвідом, цікавими кейсами та заряджаєте своєю невгамовною енергією.  

Захід проводився в рамках дисциплін "Основи маркетингової діяльності" (викладач Лілія ХОМЕНКО) та "Маркетингова товарна політика" (викладач Євгенія ЗЯБІНА).