НОВИЙ ВЕБІНАР ВІД «PROCTER & GAMBLE»

Маркетологи продовжують спілкуватися з практиками ?

Дмитро Прошкін, трейд маркетолог компанії «Procter & Gamble», знов відвідав лекцію студентів третього курсу в рамках вивчення дисципліни «Marketing research» ?

Цього разу  він розповів про особливості організації маркетингових досліджень компанії, специфіку проведення досліджень на вітчизняному ринку, поділився власним досвідом роботи

 

⚡️ Цікавими для слухачів були інсайти щодо внутрішньої системи мотивації та заохочення працівників компанії

ВІДЗНАКА ЗА ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ЦИТУВАННЯ ВІД РЕЙТИНГОВОГО ВИДАННЯ

Невгамовні отримали приємне повідомлення від редакторів високо рейтингового журналу Sustainability (Switzerland, Scopus, Q1) ?

 

? Наукова стаття авторів Білана Ю.В., Люльова О.В., Пімоненко Т.В. та Васильєвої Т.А. «Linking between Renewable Energy, CO2 Emissions, and Economic Growth: Challenges for Candidates and Potential Candidates for the EU Membership» отримала відзнаку від редакції журналу за високий рівень цитування статті ❗️❗️❗️

 

Це свідчення актуальності тематики наукових досліджень та високого рівня обґрунтованості наукових результатів представлених у статті ?

СЕМІНАР НА ПІДПРИЄМСТВІ

16 вересня 2021 р. маркетологи 2 та 3 курсів відвідали ТОВ «Полісан», яке є лідером по виробництву лакофарбової продукції у Сумському регіоні. Начальник відділу стандартизації, сертифікації та якості, Вощенко Марія, розповіла про особливості виробництва продукції, моніторинг якості, ринки збуту та маркетинг готової продукції.

Особливо всіх вразило сучасне виробництво водно-дисперсійної фарби, а склад готової продукції представляє собою сучасний логістичний центр.  Студенти відвідали лабораторію, де розробляються та тестуються зразки нових матеріалів ?

Дякуємо досвід та цікаві інсайти, а також за комфортабельний автобус, який забезпечив проведення екскурсії

ВПЛИВ ПОЛІТИКИ ЗГУРТОВАНОСТІ ЄС: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНВЕРГЕНЦІЯ

Новий навчальний рік для бакалаврів спеціальності "Маркетинг" розпочався новими семінарами в рамках  проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) ?

 

?Чигрин Олена провела семінар на тему «Вплив політики згуртованості ЄС», в рамках якого розповіла про різні аспекти її впровадження: ефективність, конвергенцію, нерівність, управління та багато інших.

 

? Особливо корисним було дослідження досвіду окремих (Франції, Греції, Румунії) європейських країн з метою виявлення причинно-наслідкових зв'язків між політикою згуртованості та економічним зростанням.

КОРИСНІ КЕЙСИ ВІД «PROCTER & GAMBLE»

Маркетологи третього курсу в рамках практично-орієнтованої підготовки (дисципліна «Marketing research») прослухали лекцію від Дмитра Прошкіна, трейд маркетолога компанії «Procter & Gamble»

 

? Дмитро поділився цікавими інсайтами щодо проведення маркетингових досліджень на ринку товарів споживання ⚡️

 

Ключовими питаннями були:

✔️ способи отримання інформації

✔️ методи дослідження ринку товарів споживання

✔️основні етапи проведення досліджень

ПРИЙМАЄМО ВІТАННЯ

Особливе завершення літньої відпустки – престижна перемога у грантовому конкурсі від Вишеградського фонду!

 

Шалена міжнародна конкуренція з 216 поданих заявок 67 перемог, з яких лише 2 в Україні – 1 у #невгамовних.

Радіємо новим здобуткам та з нетерпінням чекаємо початку нового навчального року для реалізації крутезного проєкту

ВІДЗНАКА МАРКЕТОЛОГІВ ВІД ПРОЕКТУ ЕРАСМУЗ+

Кафедра маркетингу отримала від Європейської комісії ?? почесні plaque, які відзначають високий рівень якості реалізації виграних проєктів: просування ідей та цінностей Європейського Союзу, забезпечення прозорості виконання завдань проєкту, різностороння репрезентація їх результатів та отриманих досягнень.

На кафедрі з 2020 року триває реалізація двох модулів в рамках програми Ерасмуз+ Жан Моне «Європейська політика для малого та середнього підприємництва» (керівник Пімоненко Т.В.) та «Економіка ЄС без вуглецю: найкращі практики для України» (керівник Чигрин О.Ю.).

МАРКЕТОЛОГИ - СЕРТИФІКОВАНІ ТРЕНЕРИ З SPSS

Викладачі кафедри маркетингу Сагер Людмила та Летуновська Наталія успішно завершили навчання та отримали навички з володіння програмним продуктом для статистичної обробки даних SPSS.

Наші колеги стали сертифікованими тренерами з "SPSS базовий курс", що не тільки відкриває нові горизонти наукових досліджень викладачів, але і, перш за все, дозволяє формувати у студентів більш якісні та сучасні вміння здійснювати маркетингові дослідження та їх аналіз.

КОНФЕРЕНЦІЯ З ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Кафедра маркетингу разом з Лондонською школою економіки (Великобританія) та Державним Університетом ім. С. Сташіца (Польща) стали співорганізаторами Міжнародної ?міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком: економічні, соціальні та екологічні аспекти», яка була проведена 11 вересня 2021 р. 

 

✔️ Серед спікерів були представники з України, Польщі, Великобританії, Турції, Тунісу, Індії, Алжиру та Казахстану.

✔️Тематика доповідей була присвячена питанням цифровізації економіки, сталого розвитку, зеленої конкурентоспроможності, енергоефективності тощо.

✔️ Збірник тез конференції подано до БД Scopus та Web of Science з метою їх подальшої індексації.

ВІТАЄМО ВИПУСКНИКІВ МАРКЕТОЛОГІВ З УСПІШНИМ ЗАВЕРШЕННЯМ НАВЧАННЯ В БАКАЛАВРАТІ❗️

 

Щиро бажаємо невгамовного руху, мріяти, вірити у свої сили, бути креативними та наполегливим?️‍♀️

Присвячуйте себе улюбленій справі, досягайте амбітних цілей і підкорюйте професійні вершини, залишайтеся щасливими та життєрадісними людьми ?

Завжди ради бачити вас на кафедрі маркетингу в родині невгамовних

СПІЛКУВАННЯ ЯКЕ НАДИХАЄ

В рамках реалізації проєкту Ерасмуз+ Жана Моне «Економіка ЄС без вуглецю: найкращі практики для України» 9 вересня 2021 р. маркетологи (групи Мкм-11, Ен-92/2мк, Ен-92/5мк-о, Мк-81/1, Мк-81/2-9) провели виїзні практично-орієнтовані заняття на базі сучасного підприємства «Завод Кобзаренка» (м. Липова Долина, Сумської області).

Підприємство «Завод Кобзаренка» є лідером на Україні по виробництву тракторних сільськогосподарських причепів, номенклатура продукції якого включає більше 100 найменувань, а міжнародна географія продажів нараховує більше 40 країн світу.

СТУДЕНТИ МАРКЕТОЛОГИ ПЕРШІ НА РЕКЛАМНОМУ ПОЛІГОНІ УКРАЇНИ

Наприкінці червня 2021 року в Одеській національній академії харчових технологій проводився креатив-батл «Рекламний Полігон» ? Серед 10 команд з різних університетів України, перше місце отримала команда кафедри маркетингу Сумського державного університету ?В якості завдання команди-учасники отримали кейс від Генерального Партнеру, компанії PepsiCo Ukraine, на тему «Формування екологічної культури поведінки на пляжах», розв'язання якого студенти повинні були підготувати протягом 36 годин.   

До складу журі були запрошені виключно практикуючі рекламісти та маркетологи:

? креативний директор компанії Saathchi & Saathchi Ukraine & Publicis Group Ukraine, володар Срібного Канського Лева (2021 р.) Костянтин Шнайдер;

? Senior brand manager у PepsiCo Ukraine Єлизавета Грушко

ОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

У невгамовних кафедри маркетингу завжди відкрите вікно у світ міжнародних можливостей! ?

Аспірантка Yana Us розпочала навчальний рік у потужному університеті Польщі ??

В рамках гранту від Міжнародного Вишеградського фонду ? Яна проходить наукове стажування в Державному університеті імені Станіслава Сташица в Пілі, де вона працює над індивідуальним науковим дослідженням в оточенні провідних науковців, а також знайомиться із організацією та можливостями наукової діяльності університету.

ЕКОЛОГІЧНІСТЬ В ПРІОРІТЕТІ: МАРКЕТОЛОГИ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

17 червня 2021 року викладачі кафедри маркетингу прийняли участь в міжнародній онлайн конференції «Пріоритети в новому зеленому курсі ЄС», яка відбулася з нагоди Європейського зеленого тижня на базі Інституту права і адміністрації Університету Марії Кюрі-Складовської (Польща).

На заході були підняті питання щодо успіхів та перспектив подальшого розвитку стратегії «Цілі сталого розвитку», охорони та формування навколишнього середовища, нових векторів розвитку відповідального виробництва й управління виробничими ресурсами, а також щодо перспектив європейського зеленого курсу.