ВІТАЄМО НАЙКРАЩИХ ВИКЛАДАЧІВ!

За результатами конкурсу «Кращі науково-педагогічні працівники СумДУ» у 2020-2021 завідувач кафедри маркетингу Люльов Олексій  отримав диплом І ступеня, а доцент кафедри Артюхов Артем - диплом ІІ ступеня.

Вітаємо колег!

Далі буде..

ЛІДЕРИ ДУМОК або ТРЕНДСЕТТЕРИ

В сфері маркетингу не рідко зустрічається слово «трендсеттер», але ж що воно значить?

Трендсеттер (лідер думок) - це  людина, яка перша знаходить новинки та ділиться враженнями про них з аудиторією, яка прислухається до їхньої думки. Такими лідерами можуть бути: бізнесмени, молоді мами, блогери, «зірки», мандрівники…

Де ж знайти трендсеттера?

В інтернеті є багато сервісів,один з них це trendHERO (найбільша база акаунтів Instagram). Він займається пошуком і перевіркою лідерів думок.

▪️Спочатку знаходимо потрібного собі блогера, а потім тут же можна отримати детальний звіт про акаунт.

▪️Пошук дуже функціональний,тому що можна налаштувати локацію,ER, кількість підписників,за ключовими словами і т.п

ПЕРШИЙ ОНЛАЙН НАУКОВИЙ ФЕСТИВАЛЬ ЗАВЕРШЕНО

6-9 грудня 2021 року кафедра маркетингу за невпинної підтримки наших партнерів #V4 ? провела Перший науковий онлайн-фестиваль «Безвуглеродна економіка під поглядом ЄС» в рамках грантового проекту Visegrad+ «Безвуглецева економіка: найкращий досвід між V4 та Україною».

Куратори проекту ? Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко ? обґрунтували взаємозв’язок між політикою ЄС щодо відновлюваної енергетики та розвитком ринку вуглецевої торгівлі. Вони приділили підвищену увагу практичним аспектам визначення основних тенденцій та цілей безвуглецевої економіки.

Координатор проекту Яна Ус ? сприяла створенню наукової онлайн-мережі серед аспірантів та молодих вчених з України та країн #V4, щоб об’єднати отримані знання та навички для просування досліджень безвуглецевої економіки.

ВІТАЄМО З ПОТУЖНОЮ ПЕРЕМОГОЮ!

Ще одна перемога невгамовних у конкурсі наукових розробок від Національного фонду досліджень України ❗️❗️❗️ Науковий проєкт д.е.н Тетяни Пімоненко переміг в конкурсі ?

? Тема майбутнього дослідження «Моделювання та форсайтинг економічних, поведінкових та інституційних патернів вуглецево-нейтрального розвитку для забезпечення енергетичної безпеки України» ?

Вітаємо наукового керівника та колектив авторів!

КРАЩІ ПРАКТИКИ СТВОРЕННЯ CUSTOMER JOURNEY MAP

Маркетологи продовжують спілкуватися з досвідченими практиками.

Реалізуючи практично-орієнтований підхід у навчанні для другого  (дисципліна «Marketing Advanced», викладач Тетяна  Пімоненко) та третього курсів (дисципліна Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій)  та аспірантам кафедри маркетингу Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу ТОВ "Полісан", поділився інсайтами створення customer journey map, інструмента, який допомагає покращити клієнтський досвід. Максим розповів про те, як створюється візуалізований досвід, формується історія комунікації з компанією з урахуванням думок, емоцій, цілей, мотивів клієнтів.

Інтерактивні лекції від ТОВ «Полісан» поєднують «лекцію-візуалізацію» та «лекцію-дискусію» та для забезпечення активної участі та взаємодії студентів та аспірантів під час навчання.

Чекаємо нових зустрічей

МОЖЛИВОСТІ CRM СИСТЕМ: ДОСВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА АСПІРАНТІВ

Маркетологи постійно прокачюють свої навички.

В рамках дисципліни «Marketing Research: Quantitative methods» (викладач Люльов Олексій) 25 листопада 2021 р. студенти третього курсу бакалавратури та аспіранти кафедри маркетингу відвідали вебінар від Юрія Кислицина, менеджера продуктів компанії SendPulse, який розповів про особливості CRM системи для автоматизації продажів та управління і контролювання каналами комунікацій з клієнтами.

Слухачі ознайомились з можливостями CRM системи компанії SendPulse, проаналізували її загальний функціонал, побачили, як можна добавляти нові угоди та клієнтів, ознайомились з сервісом багатоканальних розсилок.

Дякуємо за можливість долучитися до професійного досвіду!

СТАЛИЙ РОЗВИТОК – ІНВЕСТИЦІЇ В ЗЕЛЕНУ ЕНЕРГЕТИКУ

На кафедрі маркетингу триває реалізація віртуального наукового класу для аспірантів та студентів ? 7 грудня 2021 року Тетяна Пімоненко провела онлайн-лекцію для невгамовних студентів та аспірантів на тему «Sustainability development – investment in a green energy».

Слухачі активно долучались до дискусії щодо визначення ролі маркетингу в досягненні цілей сталого розвитку та просуванні зелених ініціатив. Зокрема, головними питаннями були ? драйвери зелених трансформацій ?маркетингове забезпечення зеленого інвестування ? особливості комплексу маркетингу зелених інвестицій та ін.

НОВІ ПРОЄКТИ ЖАНА МОНЕ НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ

Чудово бути переможцями ✌️ Це надихає та стимулює до нових звершень ?

На кафедрі маркетингу два нових проєкти Жана Моне ❗️ Два керівника проєктів з кафедри ❗️❗️❗️

? Проєкт «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine», керівник Сагер Людмила, присвячений поширенню знань та цінностей європейського досвіду щодо сталого розвитку та сприяння здоровому розвитку країн та регіонів ?

? Проект «With Academic Integrity to EU Values: Step by Step to Common Europe», керівник Артюхов Артем, має на меті популяризацію та впровадження принципів академічної доброчесності на шляху до європейського освітнього і наукового простору ?

Вітаємо колективи переможців???

ЦІНОУТВОРЕННЯ В МАРКЕТИНГУ: КОРИСНІ ІНСАЙТИ ВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ

Новий день, нові семінари від практикуючих маркетологів

2 грудня 2021 р в рамках практично-орієнтовано підходу, Віталій Пантилеєв, заступник директора з маркетингу і продажів Полісан, розповів студентам другого курсу (дисципл. «Marketing Advanced», викладач Тетяна  Пімоненко), третього курсу (дисципл. Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій)  та аспірантам кафедри маркетингу про особливості процесів ціноутворення на сучасних підприємствах.

Важливість ціни в діяльності підприємств, вартість та цінність, створення цінності товарів та послуг, стратегія і тактика ціноутворення, цінове позиціювання, що надає промо активність?.....ці, та багато інших важливих питань обговорювались на лекції.

Традиційною на лекціях від ТОВ «Полісан» є атмосфера інтерактивних комунікацій, обміну думкам та аналізу конкретних кейсів.

Дякуємо за відкритість та професійність і чекаємо нових зустрічей

ЯК ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГУ?

В рамках дисципліна «Marketing Advanced» 24 листопада 2021 р. студенти другого курсу (викладач Тетяна  Пімоненко) доєдналися до вебінару Михайла Єпихина, директора з маркетингу Агенції Roistat. Он-лайн лекція була присвячена оцінюванню ефективності маркетингу та продажів, оптимізації системи маркетингових комунікацій для отримання зростання лідів та клієнтів.

Михайло поділився власним досвідом з наступних питань:

- способи збільшити кількість заявок та продажів;

- як автоматизувати роботу маркетингу та відділу продажів, спростити створення звітів та заощадити час;

- які інструменти допоможуть побудувати взаємодію між відділом маркетингу та продажів і знайти точки зростання бізнесу;

Живий діалог та легка атмосфера спілкування з аудиторією склали атмосферу вебінару.

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПЛАН: СТИМУЛЮВАННЯ ДОВГОСТРОКОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Маркетологи продовжують реалізовувати проєкт Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE)   2 грудня 2021 р. Тетяна Пімоненко та Яна Ус провели он-лайн лекцію для магістрів та аспірантів спеціальності «Маркетинг». Зустріч була присвячена особливостям реалізації інвестиційного плану Європи-2021-2027.

Слухачі дізналися про призначення фонду та базові напрямки фінансування.

Обмін думками був присвячений аналізу сфер фінансування проєктів, зокрема, це розвиток сталої інфраструктури, дослідження та інновації, інвестиції в освіту та навчання, охорону здоров'я, інформаційно-комунікаційні технології, розвиток відновлювальної енергетики. Окрема увага була приділена критеріям відбору проектів для фінансування та перспективі участі вітчизняних стейкхолдерів у програмах фінансування ЄС.

ПАРИЗЬКА УГОДА: ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ВПРОВАДЖЕННЯ БЕЗВУГЛЕЦЕВОЇ ЕКОНОМІКИ

На кафедрі маркетингу продовжують проводити лекції в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) ?23 листопада 2021 р. Олена Чигрин провела он-лайн вебінар для студентів бакалаврів спеціальності «Маркетинг» про шляхи впровадження головних ідей Паризької угоди-2015 ?

Головними питаннями лекції були:

? ключові таргети кліматичної угоди (зменшення ризиків зміни клімату, збільшення здатності адаптації до негативних впливів, балансування фінансових потоків разом з  протидіями змінам клімату);

? особливості участі країн та їх національний внесок;

? «глобальна перевірка», як моніторинг виконання Паризької Угоди.

? Дискусію визвало питання щодо основних складових кліматичної мети України та основних зобов’язань щодо реалізації Паризької угоди.

ЛЕКЦІЯ-ДИСКУСІЯ ДЛЯ АСПІРАНТІВ В РАМКАХ ВІРТУАЛЬНОГО НАУКОВОГО КЛАСУ

Другий тиждень реалізації віртуального наукового класу для аспірантів та студентів розпочався з лекції-дискусії на тему «Human capital as a factor of economic development» ?

Тематика даного заняття викликала неабиякий резонанс ? Під час заняття:

?аспіранти палко дискутували щодо впливу міграційних процесів на економічний розвиток України та Польщі;

?визначили економічну цінність людського капіталу у сучасному світі;

?розглянули головні фактори впливу на продуктивність та якість праці;

? приділили особливу увагу питанням науково-технічного прогресу.

Далі буде ?

ПЕРЕМОГА У КИШЕНІ, ГОЛОВНЕ – БАЖАННЯ

19 листопада 2021 р. були підведені підсумки 16 Українського Студентського Фестивалю Реклами (УСФР), організованого Спілкою рекламістів України ✌️ Він об'єднав у собі студентів з багатьох міст та ВНЗ України, серед яких були представники з Тернополю, Чернівців, Запоріжжя, Дніпра, Харкова, Києва, Вінниці і, звісно, з Сум:) ???

Оцінювання проводилось серед великої кількості робіт 16-ма ❗️❗️❗️ членами журі ? Команда маркетологів СумДУ посіла почесне 2-ге місце у номінації «Виходь на світло – декларуй працю!» з авторською відео-роботою ? Зі слів журі, у даній номінації саме наша робота була найкреативнішою та з гумористичним підтекстом, вона освітлювала сучасні проблеми неофіційного працевлаштування ? Креативну команду маркетологів склали студенти 1 курсу магістратури: Редька Валерія, Федосова Богдана, Сергієнко Дмитро ? Керувала юними криейторами старший викладач кафедри Росохата Анна ?