ЗАПУСК МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ

У рамках грантового проєкту від Вишеградського фонду «Carbon-free economy: the best practices between the V4 and Ukraine», 1 жовтня 2021 року відбулася перша онлайн-зустріч із партнерами з Угорщини, Польщі, Словаччини та Чехії.

Під час зустрічі було обговорено організаційні питання, погоджено головні задання та участь кожного з партнерів для успішної реалізації проєкту.

Надзвичайно приємно відмітити особливу зацікавленість та залученість партнерів до проєкту!

Дякуємо Міжнародному Вишеградському Фонду за підтримку наших зусиль у напрямку декарбонізації та підвищення екологічної свідомості.

ДЯКУЄМО ЗА ПРИВІТАННЯ!

 

 

 

 

Несподівано та дуже приємно ??

Сьогодні прийняли привітання з днем освітян від підприємства #Полісан ? Дякуємо за плідну співпрацю, за професіоналізм, за відкритість та щирість у спілкуванні ❗️❗️❗️

CARBON FOOTPRINT: ПЕРЕВАГИ ДЛЯ СТЕЙКХОЛДЕРІВ

Бакалаври та магістри спеціальності "Маркетинг" продовжують відвідувати лекції та семінари в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE)

 

1 жовтня 2021 р. Cергій Леонов провів вебінар на тему «Carbon footprint: переваги для стейкхолдерів», в рамках якого розповів про історію виникнення терміну, рівні запровадження, категорію біопотенціалу, перспективи використання екологічного сліду на макро та індивідуальному рівні.

Цікавими для слухачів виявилися питання  формування індивідуального екологічного сліду, хто такі «зелені» та «коричневі» споживачі?

ПЕРШИЙ КУРС-ПЕРШІ ЗАНЯТТЯ НА ВИРОБНИЦТВІ

Підприємство  #Полісан» починає цикл лекцій та практичних тренінгів для маркетологів ? Сьогодні студенти першого курсу відвідали підприємство ⚡️ Разом з Мариною Вощенко, начальником відділу стандартизації, сертифікації та якості, студенти побачили весь цикл виробництва лакофарбової-продукції продукції, починаючи з моніторингу якості вхідної сировини, закінчуючи пакуванням і тестуванням якості лаків та фарби на діагностичному обладнанні у сучасній лабораторії ?Підприємство в своїй структурі має сучасний логістичний центр, а виробничі підрозділи оздоблені новими фасувальними та пакувальними лініями ?

Дякуємо за корисну інформацію про діяльність підприємства та бренди компанії і чекаємо нових зустрічей

ADVANCED MARKETING В КЕЙСАХ

До невгамовних знову завітав Vladimir  Rudyka, засновник и директор рекламної агенції RG Region.  28 вересня 2021 р. Володимир провів он-лайн лекцію для маркетологів 2 курсу та поділився практичними кейсами рекламного бізнесу.

Корисною була інформація про вплив процесів пандемії на рекламний бізнес і тенденції споживання, про трансформації сучасних маркетингових інструментів.

 

Традиційно цікавим виявився досвід:

✔️ виходу на нові ринки маркетингових послуг;

✔️ запровадження цифрового маркетингу та його сучасних інструментів;

✔️ побудови політики таргетування;

✔️ комунікації за споживачами.

ВІДЗНАКА ЗА ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ЦИТУВАННЯ ВІД РЕЙТИНГОВОГО ВИДАННЯ

Невгамовні отримали приємне повідомлення від редакторів високо рейтингового журналу Sustainability (Switzerland, Scopus, Q1) ?

 

? Наукова стаття авторів Білана Ю.В., Люльова О.В., Пімоненко Т.В. та Васильєвої Т.А. «Linking between Renewable Energy, CO2 Emissions, and Economic Growth: Challenges for Candidates and Potential Candidates for the EU Membership» отримала відзнаку від редакції журналу за високий рівень цитування статті ❗️❗️❗️

 

Це свідчення актуальності тематики наукових досліджень та високого рівня обґрунтованості наукових результатів представлених у статті ?

З ЮВІЛЕЄМ!!!

Вітаємо з днем народження чарівну та неповторну Аллу Федорівну Бондаренко.

 

Бажаємо міцного здоров’я, злагоди, ніколи не сумувати та завжди радіти життю. Нехай життя буде сповнене яскравими фарбами та гарним настроєм.

 

Пишаємось, що працюємо разом з Вами!

СЕМІНАР НА ПІДПРИЄМСТВІ

16 вересня 2021 р. маркетологи 2 та 3 курсів відвідали ТОВ «Полісан», яке є лідером по виробництву лакофарбової продукції у Сумському регіоні. Начальник відділу стандартизації, сертифікації та якості, Вощенко Марія, розповіла про особливості виробництва продукції, моніторинг якості, ринки збуту та маркетинг готової продукції.

Особливо всіх вразило сучасне виробництво водно-дисперсійної фарби, а склад готової продукції представляє собою сучасний логістичний центр.  Студенти відвідали лабораторію, де розробляються та тестуються зразки нових матеріалів ?

Дякуємо досвід та цікаві інсайти, а також за комфортабельний автобус, який забезпечив проведення екскурсії

SIMPLY THE BEST!

Тетяна Пімоненко, докторка економічних наук, доцент кафедри маркетингу стала переможницею ? щорічного конкурсу Молодий вчений року 2021 у номінації «Менеджмент та управління персоналом» ⚡️

?Тетяна є стипендіатом програми імені Фулбрайта у 2018-2019 рр, а її науковий здобуток є, безперечно, вражаючим

✔️ 33 статті опубліковано у наукових виданнях, які індексуються Scopus, 28 у виданнях, які індексуються Web of Science;

✔️ H-індекс за Scopus – 16; H-індекс за Web of Science - 12;

✔️ керівник науково-дослідної роботи "Стохастичне моделювання дорожньої карти гармонізації вітчизняних та європейських стандартів регулювання енергетичного ринку на шляху переходу до циркулярної та вуглецево-нейтральної економіки" (№ д/р 0120U104807, фінансування - Національний Фонд Досліджень України, 2020-2021 рр.);

ВПЛИВ ПОЛІТИКИ ЗГУРТОВАНОСТІ ЄС: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНВЕРГЕНЦІЯ

Новий навчальний рік для бакалаврів спеціальності "Маркетинг" розпочався новими семінарами в рамках  проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) ?

 

?Чигрин Олена провела семінар на тему «Вплив політики згуртованості ЄС», в рамках якого розповіла про різні аспекти її впровадження: ефективність, конвергенцію, нерівність, управління та багато інших.

 

? Особливо корисним було дослідження досвіду окремих (Франції, Греції, Румунії) європейських країн з метою виявлення причинно-наслідкових зв'язків між політикою згуртованості та економічним зростанням.

МАРКЕТОЛОГИ ЗНОВУ В ТОПІ

За підсумками щорічного конкурсу Молодий вчений року 2021, організатором якого є Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України переможцем ❗️❗️❗️ за галуззю знань «Маркетинг» став Олексій Люльов, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу ННІ БіЕМ СумДУ ?

? Дійсно вражають наукові здобутки Олексія

✔️ 32 статті опубліковано у наукових виданнях, які індексуються Scopus, 18 у виданнях, які індексуються Web of Science;

✔️ H-індекс за Scopus – 15; H-індекс за Web of Science - 9;

✔️ керівник науково-дослідних робіт «Форсайт-прогнозування стійкості національної економіки: від соціо-еколого-економічних протирічь до конвергентної моделі» (№ДР 0117U003932), 2017-2020 р.; "Квадроцентрична рекурсивна модель детінізації економіки України для зростання її макроекономічної стабільності" (№ д/р 0120U104798, 2020.02/0238, фінансування - Національний Фонд Досліджень України, 2020-2021 рр.);

КОРИСНІ КЕЙСИ ВІД «PROCTER & GAMBLE»

Маркетологи третього курсу в рамках практично-орієнтованої підготовки (дисципліна «Marketing research») прослухали лекцію від Дмитра Прошкіна, трейд маркетолога компанії «Procter & Gamble»

 

? Дмитро поділився цікавими інсайтами щодо проведення маркетингових досліджень на ринку товарів споживання ⚡️

 

Ключовими питаннями були:

✔️ способи отримання інформації

✔️ методи дослідження ринку товарів споживання

✔️основні етапи проведення досліджень

НОВИЙ ВЕБІНАР ВІД «PROCTER & GAMBLE»

Маркетологи продовжують спілкуватися з практиками ?

Дмитро Прошкін, трейд маркетолог компанії «Procter & Gamble», знов відвідав лекцію студентів третього курсу в рамках вивчення дисципліни «Marketing research» ?

Цього разу  він розповів про особливості організації маркетингових досліджень компанії, специфіку проведення досліджень на вітчизняному ринку, поділився власним досвідом роботи

 

⚡️ Цікавими для слухачів були інсайти щодо внутрішньої системи мотивації та заохочення працівників компанії

ВІДЗНАКА МАРКЕТОЛОГІВ ВІД ПРОЕКТУ ЕРАСМУЗ+

Кафедра маркетингу отримала від Європейської комісії ?? почесні plaque, які відзначають високий рівень якості реалізації виграних проєктів: просування ідей та цінностей Європейського Союзу, забезпечення прозорості виконання завдань проєкту, різностороння репрезентація їх результатів та отриманих досягнень.

На кафедрі з 2020 року триває реалізація двох модулів в рамках програми Ерасмуз+ Жан Моне «Європейська політика для малого та середнього підприємництва» (керівник Пімоненко Т.В.) та «Економіка ЄС без вуглецю: найкращі практики для України» (керівник Чигрин О.Ю.).