КОЛЕКТИВНА РОБОТА ТА РЕЗУЛЬТАТ: ДОСЛІДЖЕННЯ СФЕРИ ЗДОРОВ’Я В НОВОМУ МОНОГРАФІЧНОМУ ВИДАННІ

У листопаді репозитарій Сумського державного університету поповнився новим науковим виданням – цінним доробком в сфері дослідження соціально-економічних процесів у часи пандемії COVID-19.

Це колективна монографія за авторством двох молодих учених канд. екон. наук, доцента кафедри маркетингу Летуновської Н.Є. та канд. екон. наук, доцента кафедри бухгалтерського обліку та оподаткування Височиної А.В. Видання містить результати досліджень у рамках науково-дослідних робіт «Вплив COVID-19 на трансформацію системи медико-соціального забезпечення населення: економічні, фінансово-бюджетні, інституційно-політичні детермінанти» (№0122U000781) та «Соціально-економічне відновлення після COVID-19: моделювання наслідків для макроекономічної стабільності, національної безпеки та резільєнтності громад» (№0122U000778), які фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України.

ЗАХОДИ ТИЖНЯ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

Заходи тижня для невгамовних:
💡13.12 Digital під час війни: нові соціальні тренди та комунікація
Спікерка — Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультантка
Організатор: Ukrsibbank BNP Paribas Group
Посилання на подію https://www.facebook.com/events/704773344311154/
💡16.12 WebPromoExperts B-Day – онлайн-конференція про життєві історії як виглядає кар'єра в digital
Організатор: Академія Інтернет-Маркетингу Webpromoexperts
Посилання на подію https://www.facebook.com/events/507291068029910
💡16.12 Next level: комунікаційні активності, які привертають увагу
Спікерка: Анна Нішніанідзе, керівниця комунікаційного відділу Zagoriy Foundation
Организатор: Zagoriy Foundation та Щедрий Вівторок
Посилання на подію https://www.facebook.com/events/1786915491693171/

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ: МОЖЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ В НОВИХ РЕАЛІЯХ

8 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни  «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару Можливості маркетингу для бізнесу в нових реаліях.

Спікерка — Валерія Толочина, директорка з маркетингу Megogo. Валерія має 18 років досвіду в маркетингу, рекламі та PR. Свою кар'єру розпочала в банківській сфері. Згодом очолювала PR в ELDORADO та 10 років обіймала посаду СМО INTERTOP в Україні та Казахстані. Член жюрі EFFIE AWARDS.

Захід реалізувався в рамках програми АТ Укрсиббанку  #WomenInBusiness

Запис семінару доступний за лінком https://youtu.be/uE_9R7dgziM

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ ЗМІНА СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ : ЯК ЗАЛУЧАТИ КОШТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ ТА АДАПТУВАТИСЯ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ

6 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни  «Мерчандайзинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару за участі Оксани Бойко, сертифікованої бізнес-тренерки, засновниці та ведучої школи управлінця.
Тема семінару: Зміна споживчого попиту: як залучати кошти нових клієнтів та адаптуватися до нових реалій. 
Під час семінару спікерка  розповіла, як комунікувати з клієнтами та прогнозувати продажі. Показала, як змінився споживчий попит і як до цих змін адаптувати торгові пропозиції.

Захід реалізувався в рамках програми АТ Укрсиббанку  #WomenInBusiness

Запис семінару доступний за лінком https://youtu.be/a9tKt1aqcGY

ДИСКУСІЯ З БІЗНЕСОМ

17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), STP-маркетинг (гр. МК-01, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-дискусії з представником бізнесу - Володимиром Нестеренком, директором з маркетингу компаній "Скарбниця" та "Техноскарб". Тема: "Здоров'я та добробут: роль маркетингу. Практичні аспекти".

Захід проведено в межах проекту кафедри - активного тижня воркшопів 15-18 листопада на тему ЗДОРОВ'Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ. Даний активний тиждень проводиться в рамках реалізацї одного із Напрямів Jean Mone, що виконують викладачі кафедри за програмою ЄС від Erasmus+.

ПОПЕРЕДНЯ ЗУСТРІЧ У РАМКАХ ВИШЕГРАДСЬКОГО ГРАНТОВОГО ПРОЕКТУ

 23 вересня та 19 жовтня 2022 року ми провели онлайн-зустрічі з нашими партнерами #V4 в рамках проекту Visegrad+ Grant Support «Безвуглецева економіка: найкращі практики між V4 та Україною».

Головним результатом є чітке бачення того, як реалізувати Науковий онлайн-фестиваль №2 «V4-Українська співпраця зеленої енергетики до безвуглецевої економіки» на вищому рівні.

Яскраві ідеї від наших партнерів #V4 дозволили нам очікувати значного збагачення знань наших учасників і отримання нових уявлень про безвуглецевий економічний розвиток.

Науковий онлайн-фестиваль відбудеться 28-30 листопада 2022 року. Участь у ньому можуть взяти всі аспіранти або молоді науковці, які цікавляться безвуглецевим економічним розвитком, безкоштовно зареєструвавшись за посиланням: https://qrco.de/dom4u

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ "МАРКЕТИНГ З ВІРОЮ В УКРАЇНУ"

Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів триває!

10 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти-маркетологи в межах вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності»» (гр. МК-21, викладач Мінченко Марія), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), «Ризикологія» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Кривич Яна)  прийняли участь у онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну»

Організатори конференції, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo та Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts, зібрали кращих digital-експертів українського ринку, які не дивлячись ні на що продовжують розвивати свої проекти, розвивати крутий маркетинг та вірити в український бізнес!

Спікерами заходу виступили представники від MEGOGO, MacPaw, Ощадбанк, Нової пошти, Мінцифри, WebPromoExperts.

ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ДОПОМОГУ БІЗНЕС

9 жовтня магістри-маркетологи (гр. Мк.м-11) в рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) відвідали трьохденний інтенсив від Genius Spase, присвячений запуску, виходу на ринок і масштабування будь-якого бізнесу через інтернет.

  • Протягом он-лайн інтенсиву дізналися про:
  • Які стратегії будуть актуальними і які актуальні зараз?
  • Що впроваджувати та як розвиватися?
  • Як запускатися з 0 і масштабуватись через інтернет.

Головними спікерами були Олесь Тимофєєв, засновник Genius Space, Дмитро Тетервак, сертифікований ментор та аудитор, Вадим Марценко, сертифікований бізнес-коуч, засновник та СЕО консалтінгової компанії.

Далі буде…

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ SOCIAL MEDIA MARKETING 2023

Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів!

8 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти в межах вивчення дисциплін «Blogging and Inflluencer Marketing» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Хоменко Лілія), «Цифровий маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. М ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до профільної онлайн-конференції Social Media Marketing 2023.

ОРГАНІЗАТОР КОНФЕРЕНЦІЇ – SendPulse.

УСПІШНІ КЕЙСИ ВІД WEBPROMO

Продовжуємо навчатися на вдалому досвіді.

3 жовтня невгамовні студенти групи Мк.м-11в рамках дисципліни «Стратегічний маркетинг-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) долучилися до розглядання кейсу щодо формування та оновлення цифрових торгівельних платформ.

Іван Єременко, SEO спеціаліст в агентстві результативного інтернет-маркетингу Webpromo, поділився успішними практиками SEO. На прикладі інтернет-магазинів розглянули причини, коли необхідна розробка нового сайту основні кити оптимізації інтернет-магазину аналіз конкурентів, як один з ключів до успіху.

НЕВГАМОВНІ РОЗПОЧАЛИ СЕРІЮ ПРОГРАМ ВІРТУАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ З ДЕРЖАВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ ІМЕНІ СТАНІСЛАВА СТАШИЦА В ПІЛІ (ПОЛЬЩА)

У період з листопада по грудень, невгамовні матимуть можливість поглибити свої знання щодо сучасних маркетингових інструментів, розвинути навички критичного мислення та збагатити міжнародний досвід.

Координатори програми:

- від СумДУ – Тетяна Пімоненко (д.е.н. доцент кафедри маркетингу);

- від закладу-партнера – Ян Польцин (хабілітований доктор, професор).

НОВІ ТРЕНДИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ

#Невгамовні прийняли участь у міжнародній міждисциплінарній науковій конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком (DSDM-2022): економічні, соціальні та екологічні аспекти» організованою Казахським національним університетом (Топ-400 QS).

💥Захід проходив у форматі онлайн-офлайн, на якому були присутні та виступили представники університетської спільноти з Казахстану, Великобританії, України, Польщі, Норвегії, Литви,  Південної  Африки, Туреччини, США. Учасники конференції долучилися до жвавих дебатів щодо різних аспектів цифровізації та сталого розвитку.

А ЯК ВИ СВЯТКУЄТЕ ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА?

В день маркетолога когорта невгамовних реалізувала неймовірну зустріч в межах проєкту "Будь експертом з невгамовними".

З 1 по 6 курс маркетологи долучились до тренінгу "Як написати резюме та CV маркетолога" від рекрутера Mindy Teams Світлани Войцехівської та заступниці завідувача кафедри маркетингу Тетяни Пимоненко.

Понад 50 учасників та майже 2 години  невгамовного спілкування!

Щиро вдячні спікерам за  цікаві доповіді, а  невгамовним студентам за зацікавленість та неймовірну кількість питань.

ПЕРЕМОГА НЕВГАМОВНИХ: СТИПЕНДІЯ ОДА

Вітаємо Анастасію Назаренко з отриманням стипендії Сумської обласної державної адміністрації!

Бажаємо не зупинятись та отримувати все більше невгамовних перемог!