СТУДЕНТИ МАРКЕТОЛОГИ ПЕРШІ НА РЕКЛАМНОМУ ПОЛІГОНІ УКРАЇНИ

Наприкінці червня 2021 року в Одеській національній академії харчових технологій проводився креатив-батл «Рекламний Полігон» ? Серед 10 команд з різних університетів України, перше місце отримала команда кафедри маркетингу Сумського державного університету ?В якості завдання команди-учасники отримали кейс від Генерального Партнеру, компанії PepsiCo Ukraine, на тему «Формування екологічної культури поведінки на пляжах», розв'язання якого студенти повинні були підготувати протягом 36 годин.   

До складу журі були запрошені виключно практикуючі рекламісти та маркетологи:

? креативний директор компанії Saathchi & Saathchi Ukraine & Publicis Group Ukraine, володар Срібного Канського Лева (2021 р.) Костянтин Шнайдер;

? Senior brand manager у PepsiCo Ukraine Єлизавета Грушко

ЕКОЛОГІЧНІСТЬ В ПРІОРІТЕТІ: МАРКЕТОЛОГИ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

17 червня 2021 року викладачі кафедри маркетингу прийняли участь в міжнародній онлайн конференції «Пріоритети в новому зеленому курсі ЄС», яка відбулася з нагоди Європейського зеленого тижня на базі Інституту права і адміністрації Університету Марії Кюрі-Складовської (Польща).

На заході були підняті питання щодо успіхів та перспектив подальшого розвитку стратегії «Цілі сталого розвитку», охорони та формування навколишнього середовища, нових векторів розвитку відповідального виробництва й управління виробничими ресурсами, а також щодо перспектив європейського зеленого курсу.

НОВІ ЗДОБУТКИ НЕВГАМОВНИХ

Участь у професійних об’єднаннях – це визнання високої кваліфікації?

Маркетологи стали членами Української асоціації маркетингу, яка є першим професійним об’єднанням маркетологів України

НЕВГАМОВНІ НА ВИСТАВЦІ В КИЄВІ

Маркетологи відвідали виставку-конференцію Packaging Innovations 2021, яка проходила в м. Київ ? Студенти мали можливість спілкуватися з керівниками великих FMCG-компаній, директорами з розвитку, керівниками відділів маркетингу, топ-менеджерами пакувальних компаній, виробниками і постачальниками полімерних матеріалів, фахівцями з проблем утилізації відходів упаковки.

✅ В рамках Packaging Innovations 2021 проходили панельні дискусії, в рамках яких студенти мали можливість прийняти участь у обговоренні актуальних питань.  Олександр Александров, директор представництва Dow в Україні презентував тематику: «Технології створення упаковки для задач циркулярної економіки». ✅ Олександр Бартле, менеджер з регуляторної політики України, Вірменії та Молдови Coca-Cola Beverages Ukraine розповідав про практичні кейси стійкого поводження з відходами упаковки в Україні

CATCHING WAVE OF CHANGES!

? Кожен новий тиждень починається з новини про міжнародні здобутки.

Невгамовна аспірантка Yana Us отримала підтвердження про присудження однієї з найпрестижніших стипендій від Вишеградського фонду ?

 

Яна увійшла до щасливої сімки аспірантів економічних спеціальностей України, які будуть навчатись у провідних ВНЗ країн Вишеградської четвірки ?

Вітаємо Яну з новою перемогою!

ЩЕ ОДНА ПЕРЕМОГА У СКАРБНИЧКУ

Продовжуємо отримувати результати по Всеукраїнським конкурсам наукових робіт. На початку травня відбулася науково-практична конференція другого етапу ІІ туру зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством», де за результатами оцінювання маркетологи отримали призове 3 місце.

Команда ДОМ-у вітає Анастасію Назаренко (науковий керівник – Олексій Люльов), яка навчаючись на 2 курсі досягає таких невгамовних результатів.

ЯК ЗАКОХАТИ В РІДНЕ МІСТО?

Після тривалих дистанційних занять хочеться всіх побачити і якомога більше бути на свіжому повітрі. Тому заняття для студентів третього курсу з «Маркетингу територій» вирішили провести на вулиці - в центрі міста. А ще запросили з собою студентів другого курсу та неперевершеного екскурсовода Наталю. На півтора години всі поринули в минуле та «познайомилися» з засновниками міста, меценатами та їхніми сім'ями, студентами-активістами, гусарами, партизанами, простими жителями і навіть привидами. А ще побачили і на собі відчули, як потрібно просувати місто і закохувати в нього місцевих жителів та гостей міста.

КРАЩІ МОЛОДІ ВЧЕНІ СУМДУ: МАРКЕТОЛОГИ НА ПЕРШИХ ПОЗИЦІЯХ

Займатися наукою в СумДУ приємно, адже цю роботу завжди оцінюють та підтримують на кожному етапі реалізації задуму. Щорічний конкурс «Кращі молоді вчені» у 2021 році – це науковий «Оскар», який хоче отримати кожен науковець за свою клопітку роботу.

 

Команда ДОМ-у вітає Олексія Люльова та Тетяну Пімоненко з неймовірними результатами – перше та друге місця з поміж усіх наукових та науково-педагогічних працівників СумДУ. За результатами оцінювання невгамовні маркетологи отримали практично по 350 балів, що дозволило їм стати кращими серед кращих.

НЕВГАМОВНІ НА НАУКОВОМУ СЕМІНАРІ З АКТУАЛЬНОЇ ТЕМИ

День 21 травня 2021 року не просто красива дата для невгамовних, а пов’язаний з першою надихаючою зустріччю з колегою з Італії, викладачем Університету Наполі Федеріко ІІ, Вінченцо Альфано. Онлайн семінар був присвячений соціальним та економічним змінам, спричиненим пандемією COVID-19. Особливу увагу спікер приділив питанню впливу політичної культури на ефективність заходів з протидії негативному впливу епідемії. Дослідження цікаве його крос-регіональністю, адже при проведенні емпіричного дослідження в розрахунок брався ряд країн Європи.

ВЕБІНАР ЗА ПРОЄКТОМ ЖАНА МОНЕ

На кафедрі маркетингу триває реалізація проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Лєонов Сергій та Чигрин Олена провели он-лайн семінар на тему «Законодавство та політика ЄС щодо охорони навколишнього середовища та кліматичних змін». Слухачі семінару ознайомилися з основними складовими європейського законодавства, цілями та стратегіями Європейського Союзу в галузі охорони навколишнього середовища та змін клімату.

НОВІ МІЖНАРОДНІ МОЖЛИВОСТІ

Невгамовні знову відкривають секрет ? Цього разу про те, як отримувати мега задоволення від навчання ? Все просто – отримати стипендію на навчання закордоном ?

 

На власному прикладі це доводить аcпірантка Yana Us, яка отримала радісне сповіщення про присудження стипендії на короткострокове навчання в Каунаському технологічному університеті ??

Вітаємо Яну та бажаємо отримати максимум від навчальної та наукової діяльності в Литовському університеті!

EUMMAS : колабораційна зустріч

Науковці кафедри маркетингу прийняли участь у вебінарі від Європейської асоціації маркетингу і менеджменту (EUMMAS)?

 

Учасники представили свої навчальні заклади та обговорили шляхи майбутньої співпраці ?

ДУМАЄМО ПРО ОДНЕ, КУПУЄМО ІНШЕ…

Мозок людини – складний механізм ? Однак, невгамовні ставлять для себе виклик розгадати таємниці та пізнати усі тонкощі роботи мозку споживача при прийнятті рішення ?️‍♀️

? Чудовою можливістю стала онлайн-лекція від Регіни Вецкалне, яка є дослідницею в Ризькому технічному університеті ??, психологиня. Студенти, аспіранти та викладачі із захопленням дискутували про роботу мозку ? чому вибір споживача частіше за все нераціональний та що ним керує ?? як знання з нейромаркетингу допоможуть максимізувати прибуток ?

Тема виявилась особливо цікавою ? та запалила жагу до глибшого пізнання!

Суха теорія… і не цікава практика….НІ, ми про таке не чули!

Невгамовні маркетологи другого курсу бакалаврату, в рамках дисципліни «Маркетингові дослідження: якісні методи», мали змогу поспілкуватись та перейняти досвід від Рябоконь Олени -  провідного фахівця  сфери досліджень "Таємний покупець" з досвідом роботи понад 5 років.