СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ В МАРКЕТИНГУ: ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА АСПІРАНТІВ

Лайфхаки від практикуючих маркетологів є безцінними в процесі навячання

18 листопада 2021 р. студенти-бакалаври 4 курсу (в рамках дисципліни «Створення інноваційних проєктів», викл. Росохата А.С.), студенти магістри 1 курсу (в рамках дисципліни «Маркетингова політика», викл. Сигида Л.О.) та аспіранти кафедри маркетингу прийняли участь у он-лайн вебінарі від Полісан, присвяченому особливостям побудови стратегій ціноутворення в маркетингу.   Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу, розповів про те, яким чином сучасні підприємства формують ціни на свою продукцію, які головні чинники на це впливають, як компанії аналізують чутливість споживачів на зміну цін

Дякуємо за корисний досвід, цікаві інсайти та чекаємо нових зустрічей