ДОСЛІДНИЦЬКА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ АСПІРАНТІВ

Впродовж березня іноземні аспіранти ННІ БіЕМ стали учасниками серії інтерактивних занять в рамках курсу «Дослідницька доброчесність». Курс підготовлено спільними зусиллями викладачів кафедр маркетингу (Артем Артюхов) та прикладної математики і моделювання складних систем (Юрій Волк) в рамках діяльності Групи сприяння академічної доброчесності.
Курс має на меті ознайомити аспіранта з основними чеснотами дослідницької доброчесності та сформувати підґрунтя для набуття основних компетенцій, що дозволяють запобігати проявам дослідницької недоброчесності.

ПОДВІЙНЕ НАУКОВЕ КЕРІВНИЦТВО

Аспіранти кафедри маркетингу мають унікальну можливість проводити наукові дослідження під керівництвом одразу двох наукових керівників

19 березня 2021 року було проведено науковий онлайн-семінар, до якого долучились аспіранти та їх наукові керівники з СумДУ та Польщі (Ян Польцин (Вища державна професійна школа ім. Станіслава Сташиця в Пілі), Радослав Мішкєвіч (Сілезька політехніка), Пьотр Ліс (Державний економічний університет у Познані) та Себастьян (Економічний Університет у Познані)).

У рамках заходу, аспірантка другого року навчання Yana Us представила перші результати наукового дослідження на тему «Energy efficiency profiles in developing the free-carbon economy: on the example of Ukraine and the V4 countries».

МАРКЕТИНГ – НЕ АЛХІМІЯ, А СУПЕР-ЛОГІЧНО

Експертна думка важлива у навчанні, особливо коли це тісно взаємопов’язано з дисциплінами, які вивчаються. 23 березня 2021 року студенти кафедри маркетингу в межах дисципліни Марії Мінченко «конкурентний аналіз» змогли поспілкуватися з практиками та дізнатись практичні рекомендації повторних продажів та лояльності для бізнесу.
Спікер Роман Кумар Виас (CEO в Qmarketing Academy, ментор в 500 startups&Plug&Play) розповів про особливості сегментування аудиторії з врахуванням Jobs-to-be-done, тестування гіпотез в retention маркетингу та комбінування різних каналів для максимізації конкурентоспроможності бізнесу.

РОБИТИ НАУКУ – ЦІКАВО!

Невгамовні Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко провели серію лекцій для PhD студентів з Китаю

Тема: «Методи та методологія наукових досліджень»

Слухачі почали освоювати інструментарій бібліометричного аналізу, Google Analytics, Scopus Tools and Web of Science Analysis

Заняття було проведено в інтерактивній формі, оскільки слухачі одразу почали використовувати запропоновані сервіси для проведення досліджень з власної тематики.

НА ХВИЛІ ЗМІН У МОЛОДІЖНОМУ ЦЕНТРІ «РОМАНТИКА»

З метою підвищення рівня практико-орієнтованої підготовки, та насамперед за бажанням студентів та ініціативою викладача кафедри маркетингу Росохатої Анни першокурсники спеціальності «Маркетинг» та «Менеджмент» відвідали з екскурсією Молодіжний центр «Романтика». Захопливо та емоційно зустріли студентів представники молодіжного центру Романтика. Екскурсія проводила зам. директора центра Інна Дмитренко, яка повідала купу цікавої інформації про Центр дозвілля молоді в місті Суми; про всі локації та можливості, які є наразі відкритими для студентів і навіть про ті, які є ще в планах на майбутнє. Також обговорені були питання як відбувається менеджмент і маркетинг центрів соціального молодіжного призначення в м. Суми та яким чином студенти можуть долучитись, адже є можливості молодіжної участі і в форматі волонтерства, і проходження виробничих практик, і навіть працевлаштування. Окрім того, студентам випала нагода познайомитись із директором даного центру Ігором Ганненко та особисто почути про всі переваги, що отримує молодь, концентруючи свою активність в стінах «Романтики». Тож на хвилі змін міждисциплінарна екскурсія відкрила величезну кількість нових можливостей  для дозвілля студентів! І ми із новими знаннями до нових зрушень!

НОВІ ГОРИЗОНТИ ОСВОЮВАТИ ВАЖКО, АЛЕ НЕЙМОВІРНО ЦІКАВО…

Кожного разу кафедра маркетингу ставить перед собою задачі досліджувати нові можливості програмного забезпечення в сфері маркетингу. Тенденції ідентифікації бізнесу в цифровому просторі, моніторинг контенту, визначення тональності коментарів та алгоритмів швидкого реагування на коментарі цікаво кожному маркетологу.

Такі навчальні курси від YouScan дають можливість підвищувати кваліфікацію викладачів і знаходити цікаві кейси для формування навчальних програм студентів.

Не втрачайте можливість прокачувати себе та #СпіймайХвилюЗмін!

ОСНОВНІ ЦІЛІ ЄС ДЛЯ БЕЗВУГЛЕЦЕВОЇ ЕКОНОМІКИ

Реалізація проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) відбувається шляхом залучення широкого кола слухачів. Чигрин Олена  провела лекцію -дискусію на тему «Ключові цілі безвуглецевого розвитку».

Учасники семінару ознайомилися з довгостроковими таргетами реалізації даної стратегії:

  • декарбонізацією енергопостачання;
  • просування безпечного мобільного зв’язку;

ТРИВАЄ ЗАЛУЧЕННЯ ПРАКТИКІВ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Кафедра маркетингу продовжує проваджувати практико-орієнтоване навчання, однією із ефективних реалізацій якої є запрошення практиків до занять із студентами для проведення інтерактивних лекцій у форматі онлайн-тренінгу. В цей раз 23 та 26 лютого до дисциплін «Маркетинг послуг» та «Маркетинг» була залучена Вікторія Олегівна Макерська - Засновниця та керуюча студії "Древо желаний" (м.Суми), яка поділилась із студентами власним напрацьованим досвідом у сфері інтернет-маркетингу та сучасних стратегічних підходів до позиціонування в діджитал-середовищі. Невгамовні як завжди на хвилі змін, на цей раз змінюємо своє стратегічне позиціонування саме у цифровому форматі!

 

ВЕСНА НАДИХАЄ «СПІЙМАТИ ХВИЛЮ» ТА БУТИ НЕВГАМОВНИМИ…

Кожного разу, коли публікують інтерв’ю з представниками кафедри маркетингу, з захопленням читаєш та починаєш робити власні нотатки. Цей раз не став виключенням… Тетяна Пімоненко, як науковець, викладач та професіонал своєї справи висловила власну думку дослідниці.

Дихати наукою, не пасувати перед труднощами та не робити поділу «на штани та спідниці» - це, мабуть, головні кредо сьогоднішніх НЕВГАМОВНИХ колежанок в науці.

А які фрази сподобались саме Вам? #СпіймайХвилюЗмін!

МІЖДИСЦИПЛІНАРНА КОЛАБОРАЦІЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

В рамках міждисциплінарної колаборції між кафедрою маркетингу СумДУ та Сумською міською радою серед студентів-маркетологів 1 та 3 курсів був проведений квест туристичними локаціями міста Суми (дисципліни «Інформаційні технології в маркетингу», викладач Росохата Анна Сергіївна  та «Маркетинг територій», викладач Хоменко Лілія Миколаївна).

У квесті прийняло участь 23 студенти, які об’єдналися в 4 команди. Протягом тижня учасники відвідали 10 пам’яток архітектури та знайшли відповіді на каверзні питання в розповіді віртуального гіда  Івана Герасимовича Харитоненка. Студенти мали змогу не лише ознайомитися з історичними місцями, а й використанням сучасних можливостей доповненої реальності в маркетингових цілях.

МАРКЕТИНГ ДОБРОЧЕСНОСТІ

9 березня в межах проєкту «Будь експертом з невгамовними» відбулася он-лайн лекція від доцента кафедри маркетингу Артема Артюхова «Маркетинг доброчесності». Визначення місця маркетингу доброчесності в моделі DIKW, інструментів промоції та особливостей реалізації 10P в освітній простір дозволило підняти багато дискусійних питань до обговорення.

Таке поєднання питань академічної доброчесності та маркетингу сподобалась всім учасникам проєкту. Запрошуємо Вас приєднуватись до команди невгамовних, приймати участь в наших заходах та #СпіймайХвилюЗмін!

ПЕРШИЙ ДОСВІД

Досвід участі у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Black Sea Science» вже має студента 2 курсу спеціальності «Маркетинг» Колесник Дар’я. Незважаючи на те, що Дар’я вперше брала участь у конкурсі такого рівня, її наукова робота на тему «The influence of brands on consumer behavior. COVID-19 pandemic adjustments» ввійшла до 40 найкращих робіт за напрямком «Економіка і управління» та склала гідну конкуренцію іншим роботам, у тому числі з Казахстану, Білорусі та Молдови.

Журі Конкурсу, до якого увійшли спеціалісти-науковців як з українських, так і з закордонних закладів, зокрема з Польщі, Чехії, Болгарії, Білорусі, Молдови, Румунії, Грузії, оцінили роботу Дар’ї на досить високому рівні, що свідчить про потужний науковий потенціал студентки та її наукового керівника Сагер Людмили Юріївни.

ПРИНЦИПИ ТА НОРМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

Незважаючи на шалений темп роботи кафедри маркетингу, створювати реально круті книжки – то мабуть хоббі. Ми раді презентувати Вам те, чим пишаємося!

В 2021 році опубліковано посібник «Академічна доброчесність. На варті якісної освіти: відверта розмова про чесне навчання», де розробником та реалізатором задуму виступив Артем Артюхов.

Чим цікава книжка саме для Вас:

викладення змісту нестандартними методами: не науково-структурований теоретичний матеріал, а у вигляді активного полілогу;

НОВА КЛІМАТИЧНА СТРАТЕГІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

В рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Чигрин Олена та Пімоненко Тетяна провели вебінар-тренінг на тему «Нова кліматична стратегія» європейського союзу: цілі та виклики».

Учасники он-лайн вебінару ознайомилися з ключовими таргетами та завданнями даної стратегії, дискутували на тему щодо стимулювання створення зелених робочих місць, обговорили досвід ЄС щодо скорочення викидів парникових газів при одночасному зростанні економіки.