КРАЩІ ПРАКТИКИ СТВОРЕННЯ CUSTOMER JOURNEY MAP

Маркетологи продовжують спілкуватися з досвідченими практиками.

Реалізуючи практично-орієнтований підхід у навчанні для другого  (дисципліна «Marketing Advanced», викладач Тетяна  Пімоненко) та третього курсів (дисципліна Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій)  та аспірантам кафедри маркетингу Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу ТОВ "Полісан", поділився інсайтами створення customer journey map, інструмента, який допомагає покращити клієнтський досвід. Максим розповів про те, як створюється візуалізований досвід, формується історія комунікації з компанією з урахуванням думок, емоцій, цілей, мотивів клієнтів.

Інтерактивні лекції від ТОВ «Полісан» поєднують «лекцію-візуалізацію» та «лекцію-дискусію» та для забезпечення активної участі та взаємодії студентів та аспірантів під час навчання.

Чекаємо нових зустрічей