Шукаєте сучасну спеціальність, яка знаходиться на хвилі нових світових трендів бізнесу, але не знаєте як зробити правильний вибір?

Тоді саме Вас запрошуємо на ONLINE вебінар "Як обрати університет і чому спеціальність «Маркетинг» є рішучим кроком до твого успіху?!"

У програмі вебінару:

✅Правила прийому та умови вступу 2022

✅МУЛЬТИТЕСТ: головне, що потрібно знати

✅Який він ідеальний університет? ТОП-5 ключових параметрів якісного навчання

✅5 кроків, які приведуть тебе до мети

МАРКЕТОЛОГИ НА UKRAINIAN DIGITAL FORUM 4.5.0.

Невгамовні завжди щось вигадують…

Цього разу зібрались відзначити день науки і прийняли участь у  UKRAINIAN DIGITAL

FORUM 4.5.0.

Дуже насичений графік та досвідчені спікери від Fedoriv, banda, KUKURUZA, Vintage, Web Production Aimbulance, 1DEA.me, Silentbox, CREO.

Маркетологи були залучені в рамках вивчення дисциплін «Бренд-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) та «Маркетингові комунікації» (викладач Сагер Людмила).

Тематика форуму присвячена адаптації бізнес-моделей для роботи на локальних ринках України, масштабуванні та виходу на міжнародні ринки, створення нових продуктів…

GOOGLE EXPERT ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

Неймовірно крута лекція!!!

Навіть складно описати все, про що говорили… Кожне слово – реальний кейс та практичний досвід, приклад того, як працюють інструменти цифрового маркетингу сьогодні…

Сьогодні в рамках дисциплін GoogleAds (викладач Пімоненко Тетяна) та Marketing Distribution Policy (викладач Сигида Любов) для невгамовних студентів п’ятого та другого курсів давав лекцію Джозе Рамон Саура, доктор наук, професор Университету імені Короля Хуана Карлоса (Мадрид, Іспанія), консультант Google, L'Oréal, Deloitte.

TO BE CONTINUED

Вітаємо невгамовного Олексія Люльова з успішною атестацією та продовженням стипендії Кабінету Міністрів України для молодих вчених!

Сьогодні Олексій не тільки завідувач кафедри маркетингу, успішний науковець, а також, активний волонтер. З першого дня війни він разом з колегами допомагає ЗСУ та воює на інформаційному фронті…

Раді працювати разом!

Тримаймося! Все буде Україна!

ТРЕНДИ ЗДОРОВОГО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

На початку травня у рамках реалізації проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела ознайомчу лекцію зі студентами спеціальності "Маркетинг" щодо трендів, що склалися в сфері регіонального розвитку та його координації в рамках ЄС💥Особливий акцент зроблено на ретроспективному аналізі вже реалізованих та діючих програм підтримки здорового розвитку територіальних одиниць.

👉Заняття завершилося дискусією щодо визначення поняття "здорового регіонального розвитку" та що воно включає, що дозволило створити комплексну морфологічну карту досліджуваного поняття.

НА ХВІЛІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАРКЕТИНГУ

15 лютого маркетологи 1-4 курсу в межах дисциплін долучилися до обговорення останніх трендів email технологій, креативу та стратегій просування брендів у 2022 році. Спеціалісти від SendPulse, Email Soldiers та Netpeak Agency представили власні кейси та розповіли про останні оновлення в сфері email-маркетингу.

Такі зустрічі з реальними практиками дозволяють визначати перспективи розвитку маркетингу в цифровому просторі та вміло використовувати напрацювання спеціалістів у подальшому розвитку професійної майстерності.

FEDORIV: CREATE WHATEVER

З травня 2022 р. невгамовні магістри першого курсу, гр. Мк.м-11, в рамках вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Чигрин Олена), долучилися до досвіду маркетолога номер 1 на Україні, бренд-менеджера, Андрія Федоріва, засновника FEDORIV AGENCY, FEDORIV GROUP і мультимедійного простору FEDORIV HUB. Приєднавшись до он-лайн треннінгу зарядились енергією та мотивацією. Отрмали багато цікавої та нової інформації, просто та доступно про складні речі. Окремі тези особливо запамятались: «…бренд це знаю, вірю, хочу, плачу..», «потрібно бути, а не здаватись…", «… клієнт повинен бути happy…». Андрій Федорів розповів про важливість постійного навчання, про негативний досвід, про важливість дійсно любити свою справу, про швидкість сьогодні та багато іншого…

Далі буде…

Запрошуємо взяти участь у науковому фестивалі:«Основи вуглецево-нейтральної економіки»

Якщо ти? - студент магістратури чи аспірант
Хочеш дізнатися про:

-цілі та основи вуглецево-нейтральної економіки ЄС

-роль ЄС у боротьбі зі змінами клімату

-законодавство та політику вуглецево-нейтральної Європи

Коли? - 9 квітня 2022
Де? - онлайн-платформа Google Meet
Швидше заповнюй анкету за посиланням:

BIG DATA AND CRITICAL THINKING

В рамках реалізації проєкту Жан Моне "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine" 29 квітня 2022 р. Наталія Летуновська провела он-лайн лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», яка була присвячена науці про дані та підходам щодо аналітичного мислення та узагальнення в роботі зі споживачами, зокрема в такій особливій сфері як промоція eco-friendly products.

👉Лектор та слухачі обговорили питання актуальності машинного навчання та роботизації, їх ролі в побудові прогностичних моделей поведінки покупців, питанням формування здорової поведінки споживачів, розвитку цих сфер у провідних країнах світу, зокрема ЄС.

СЕРТИФІКАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЗА СИСТЕМОЮ SPSS STATISTICS

У рамках реалізації проєкту Української асоціації маркетингу із професійної сертифікації здобувачів освіти 8 лютого 2022 р. студенти Сумського державного університету спеціальності «Маркетинг» презентували результати своїх досліджень та вміння застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення для аналізу статистичних даних IBM SPSS Statistics.

Студенти показали високий рівень володіння програмним забезпеченням та продемонстрували оригінальні підходи до застосування методів аналізу даних. Експерти високо оцінили їхні вміння і відмітили, що володіння подібними навичками істотно підвищує конкурентоспроможність фахівців на ринку праці.

Відтак, отримання сертифікатів «Менеджера з маркетингових досліджень» є чудовим кроком у сферу професійного маркетингу! Вітаємо й бажаємо подальшого професійного зростання!

EUMMAS: MEDIA TEAM MEETING

 

 

 

Колабораційна зустріч членів медіа команди EUMMAS. Обговорили нові горизонти спілкування та співпраці.

 

МОЖЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЛИТВІ

В рамках стипендіальної програми Литовського уряду ?? аспірантка кафедри маркетингу Yana Us долучилась до навчально-наукової діяльності провідного університету Литви ?

? Протягом весняного семестру, Яна здобуватиме нові знання та працюватиме над індивідуальним науковим дослідженням в Школі бізнесу та економіки Каунаського технологічного університету (м.Каунас, Литва), який є одним із прогресивних університетів та займає вагомі позиції у національних і міжнародних рейтингах ?

Бажаємо спіймати усі можливості міжнародної академічної мобільності для професійного та особистісного вдосконалення!

УКРАЇНЦІ В ПРАЗІ – ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ

Вероника Казимирова ?

Очікування було дуже довге...Але приїхавши до столиці Чехії, а особливо побувавши у центрі Старого міста, не можеш повірити, що існує така краса ?

Звісно, за межами центра, наприклад у Празі 6, де ми проживаємо, немає такої краси, звичайні вулиці та магазини.

Приємно здивували люди ? У перші дні ми не мали інтернету та не орієнтувалися, але повинні були якось добиратися, тому був лише варіант запитувати у перехожих. Мало хто знає англійську, а ми не знаємо чеської, тому дуже цінуємо ті миті, коли чуємо знайомі слова.

Також досить важлива тема – ціни ? Треба пам'ятати, що в Європі ціни вищі за ціни в нашій країні.

WHAT`S IN A NAME

Невгамовні постійно прокачують свої навички шляхом міксування  традиційного навчання та використання досвіду професіоналів-практиків. В рамках практико-орієнтованого навчання при вивченні дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) для групи Мкм.-11 було організовано майстер-клас від Ганни  Лісовської, копірайтера і неймера Fedoriv Agency, розповіла про те, які етапи треба пройти для генерації ім’я продукту, які існують види неймінгу та навіщо проводити аудит для того, щоб придумати список назв.

Корисними були кейси від Дія, Нова пошта, Gelarty, Готово!, A2B Direct, UNIT.City, Hop Hey, Пумб, Holy chick, Епікур і Fedoriv.