ВІТАЄМО САМИХ НЕВГАМОВНИХ СТУДЕНТІВ???

 

Вітаємо з днем студента❗️❗️❗️

Найрозумніші, найкреативніші, найактивніші?️‍♀️?‍??‍♂️??‍♀️

Будьте завжди невгамовними та цінуйте кожну мить студентського життя ?‍♂️???

Ми вами пишаємось ️❗️❗️❗️

ПРАКТИКИ ОН-ЛАЙН ПРОДАЖІВ: ДОСВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ

Студенти другого (в рамках дисципліна «Marketing Advanced», викл. Пімоненко Т.В.) та третього (в рамках дисципліни Marketing Research: Quantitative methods, вкл. Люльов О.В.) курсів та викладачі постійно спілкуються з практикуючими маркетологами

16 листопада 2021 р. відбувся вебінар від компанії SendPuls, який був присвячений сучасним трендам он-лайн продажів

Данііл Сілантьєв, співзасновник агентства Inbox Marketing, розповів про те, як аналіз конкурентів забезпечить ефективність e-mail маркетингу

В’ячеслав Юренко, засновник «4limits», поділився досвідом застосування стратегій та інструментів просування You-Tube-каналів

Яскраві прикладі, цікаві інсайти та живе спілкування з аудиторією склали професійну та легку атмосферу зустрічі

МАРКЕТОЛОГИ - ЗАПРОШЕНІ СПІКЕРИ ДО ІВЕНТУ ВІД КОМПАНІЇ «ПЕТРО СОРОКА»

На минулому тижні за результатами зустрічі в рамках Бізнес Хабу в Конгрес-Центрі СумДУ Олексій Люльов, Тетяна Пімоненко та Анна Росохата були запрошені на тренінг з успішних продажів від компанії «Петро Сорока» ?

?Живе спілкування, цікаві інсайти та новинки індустрії маркетингу, - все це та багато іншого відбувалось на цій творчій та цікавій зустрічі разом із запрошеними гостями з м. Києва та Сум.

? Чекайте натхнених викладачів із новим досвідом до невгамовних студентів❗️

НАВІЩО КОМПАНІЇ ПОТРІБЕН БРЕНДИНГ???

Для невгамовних четвер – день спілкування з практикуючими маркетологами підприємства Полісан. Студенти-бакалаври 2 курсу (дисципліна «Marketing Advanced»), 3 курсу (дисципліна «Marketing Research: Quantitative methods») та магістри 1 курсу (дисципліна «Основи маркетингової діяльності») прийняли участь у лекції-дискусії від ТОВ «Полісан».

Процеси створення та розвитку бренду компаній, підвищення престижності та впізнаваності брендів, брендинг та зростання продажів компаній – про це, та багато іншого йшлося на  лекції від Максима Шматка, інтернет-маркетолога ТОВ «Полісан».

Дякуємо за практичні кейси, корисні інсайти та цікаві відео матеріали.

НЕВГАМОВНІ БЕРУТЬ МАКСИМУМ ВІД КОЖНОЇ МОЖЛИВОСТІ! НА ЦЕЙ РАЗ - НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА!

Студенти, аспіранти та викладачі кафедри маркетингу з метою покращення власних професійних навичок часто відвідують заходи неформальної освіти ???

На цей раз 8,9 та 10 листопада  2021 р. ми долучились до навчального курсу від компанії Genius Marketing під назвою «SMM_щина», де були дуже круті спікери, які ділились власним досвідом і напрацюваннями у даній сфері ⚡️ Серед них були:

? Олесь Тимофєєв, засновник GeniusMarketing,

? Вікторія Харахаш, засновниця SMM-агентства Kiwi agency,

СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ: ПРАКТИКИ ДІЛЯТЬСЯ ДОСВІДОМ

#Полісан продовжує цикл лекцій-тренінгів для невгамовних ?‍?Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу, продовжує ділитися власним професійним досвідом побудови маркетингових стратегій.

? 4 листопада 2021 р. студенти-маркетологи прийняли участь у семінарі-тренінгу, присвяченому принципам створення маркетингової стратегії ?

Головні питання лекції, на які дискутували слухачі, були пов’язані з тим

? яким чином маркетингові стратегії впливають на діяльність компанії?

? хто приймає участь у її створенні?

? як формується маркетингова стратегія для нових продуктів?

? що впливає на обрання стратегії просування та брендування компанії?

Дякуємо за безцінний досвід та чекаємо нових зустрічей  ?

ЗЕЛЕНІ ІНВЕСТИЦІЇ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ EUROPEAN GREEN DEAL

На кафедрі маркетингу триває реалізація проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) ⚡️

9 листопада 2021 р. Олена Чигрин та Олексій Люльов провели он-лайн семінар для бакалаврів та магістрів спеціальності «Маркетинг» щодо впливу зеленого інвестування на досягнення кліматичної нейтральності ???

Головними питаннями лекції були:

  ✔️ глобальні тренди зеленого інвестування

  ✔️ суспільна свідомість та  зелене інвестування

  ✔️ сучасний стан та головні перешкоди для реалізації політики зеленого інвестування в Україні

СТАЖУВАННЯ ІНОЗЕМНОГО АСПІРАНТУ НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ

Невгамовні щиро приймають до свого кола молодих науковців та завжди готові поділитися науковим досвідом ? ?

З 11 жовтня по 5 листопада 2021 р. на кафедрі маркетингу проходить стажування Дастан Оспанов, аспірант Казахського агротехнічного університету ім. С. Сейфуліна ? Тематика його стажування охоплює питання пов’язані, з застосуванням сучасних інноваційних методів проведення наукових досліджень, науковий керівник Артюхов А.Є.

? Міждисциплінарна тематика дослідження забезпечує освоєння нових горизонтів для співпраці та проведення спільних наукових досліджень ?

УЧАСТЬ У III МІЖНАРОДНОМУ СЕМІНАРІ АСПІРАНТІВ

9 листопада 2021 року аспірантка Yana Us вдруге взяла участь у Міжнародному семінарі аспірантів, який відбувся у Жешувському технологічному університеті (Польща) та презентувала результати спільного дослідження на тему: «Green investments as drivers of sustainable economic development», яке підготовано в рамках проєктів Жан Моне та #Visegrad+ Grant.

? Даний семінар є своєрідною платформою, де аспіранти з різних країн обмінюються досвідом та результатами наукових напрацювань, а також отримують цінні рекомендації для подальших досліджень ?

? Цього разу, приємним та пізнавальним бонусом стала лекція від Ангели Кім (професориня Університету Мерівуд, США) на тему «The CBRP Research Methodology, Research Ethics and the Evidence-based Practices».

Дякуємо за запрошення та очікуємо на анонси подальших подій!

АЛЬТЕРНАТИВНА ЕНЕРГЕТИКА УКРАЇНИ: ПОТЕНЦІАЛ ТА БАР’ЄРИ РОЗВИТКУ

Маркетологи продовжують проводити лекції в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).

Цього разу 26 жовтня 2021 р. бакалаври спеціальності «Маркетинг» відвідали лекцію, присвячену особливостям розвитку альтернативної енергетики України.

Ключовими питаннями лекції були:

-  Енергетична стратегія України до 2035 року: ключові таргети,

-  аналіз  виробництва енергії за рахунок відновлювальної енергетики та темпи її розвитку,

-  темпи розвитку альтернативної енергетики в ЄС,

-  розвиток сонячної та вітрової енергетики України,

-  потенціал біомаси.

НЕВГАМОВНІ ПРОДОВЖУЮТЬ РОЗШИРЮВАТИ МЕРЕЖУ КОНТАКТІВ З ПРАКТИКАМИ

6 листопада 2021 р. ? Олексій Люльов, ?Тетяна Пімоненко та ?Анна Росохата були запрошеними спікерами зустрічі Бізнес Хабу Конгресс-Центру СумДУ, де проходила перша сесія школи фермерства та кооперації "Максимум із гектару" ??

Захід зібрав підприємців із різних сфер аграрного сектору: рослинництва, тваринництва та виробництва екологічно-чистих та корисних продуктів харчування ?

Обмін досвідом, генерація нових ідей, брейнстормін – така атмосфера була на зустрічі аграріїв та маркетологів ? Цікавою була презентація екологічно чистої продукції місцевих виробників ⚡️

Невгамовні розповіли про сучасні тренди маркетингу, поділилися інсайтами щодо використання нових інструментів цифрового маркетингу для просування бізнес-ідей ?

Чекаємо нових зустрічей❗️

ВІТАЄМО З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА

 

 

 

 

 

Будьте невгамовними !!!

Нехай ваші ідеї розквітають!

 

 

 

HEAD OF DIGITAL DAY: МАРКЕТОЛОГИ В СТРІМІ

Хто такий  директор з маркетингу та як ним стати? Які механіки допомагають брендам продавати? Як розвивати команду відділу маркетингу? Про це та багато іншого дізналися студенти спеціальності "Маркетинг" (групи МК-01, ЕН-03/3мк, МК-11, МКз-01с) на онлайн-конференції «Head of Digital Day» 4 листопада 2021 року в рамках дисциплін «Маркетингові комунікації 1», "Основи маркетингової діяльності" (викладач Сагер Людмила), «Паблік рилейшнз» (викладач Хоменко Л.М.), «Маркетингова товарна політика» (Сигида Л.О.). Провідні фахівці з маркетингу компаній Comfy, Sigma  Software, Visconsulting, МХП, Premier Hotels and Resorts поділилися своїм практичним досвідом та розповіли про дієві маркетингові інструменти.

 

БІЕМ У СВІТОВОМУ РЕЙТИНГУ КРАЩИХ!

 

Вітаю з новим професійним досягненням!

Бізнес школа СумДУ  стабільно у престижному міжнародному  рейтингу Times Higher Education в ТОП 401-500!

Це світове визнання здобутків.

Бажаю успіхів та натхнення, яскравої та творчої ініціативи, задоволення від результатів своєї праці!