Маркетологи продовжують реалізовувати проєкт Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 2 грудня 2021 р. Тетяна Пімоненко та Яна Ус провели он-лайн лекцію для магістрів та аспірантів спеціальності «Маркетинг». Зустріч була присвячена особливостям реалізації інвестиційного плану Європи-2021-2027.
Слухачі дізналися про призначення фонду та базові напрямки фінансування.
Обмін думками був присвячений аналізу сфер фінансування проєктів, зокрема, це розвиток сталої інфраструктури, дослідження та інновації, інвестиції в освіту та навчання, охорону здоров'я, інформаційно-комунікаційні технології, розвиток відновлювальної енергетики. Окрема увага була приділена критеріям відбору проектів для фінансування та перспективі участі вітчизняних стейкхолдерів у програмах фінансування ЄС.
Більше про життя невгамовних: https://dom.biem.sumdu.edu.ua/
#СпіймайХвилюЗмін #sumdu #biem_sumdu #dom4ik #маркетинг