АЛЬТЕРНАТИВНА ЕНЕРГЕТИКА УКРАЇНИ: ПОТЕНЦІАЛ ТА БАР’ЄРИ РОЗВИТКУ

Маркетологи продовжують проводити лекції в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).

Цього разу 26 жовтня 2021 р. бакалаври спеціальності «Маркетинг» відвідали лекцію, присвячену особливостям розвитку альтернативної енергетики України.

Ключовими питаннями лекції були:

-  Енергетична стратегія України до 2035 року: ключові таргети,

-  аналіз  виробництва енергії за рахунок відновлювальної енергетики та темпи її розвитку,

-  темпи розвитку альтернативної енергетики в ЄС,

-  розвиток сонячної та вітрової енергетики України,

-  потенціал біомаси.

ВІТАЄМО З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА

 

 

 

 

 

Будьте невгамовними !!!

Нехай ваші ідеї розквітають!

 

 

 

БІЕМ У СВІТОВОМУ РЕЙТИНГУ КРАЩИХ!

 

Вітаю з новим професійним досягненням!

Бізнес школа СумДУ  стабільно у престижному міжнародному  рейтингу Times Higher Education в ТОП 401-500!

Це світове визнання здобутків.

Бажаю успіхів та натхнення, яскравої та творчої ініціативи, задоволення від результатів своєї праці!

НЕМАЄ КОРДОНІВ ДЛЯ ЗНАНЬ

На кафедрі маркетингу відбулась он-лайн лекція професора та практикуючого підприємця Абрахама Московіча (Хайфський Університет, Ізраїль)  на тему "A Worldwide Business Evaluation Model proposal for M&A".

Ключовими питаннями були:

✔️ сучасні особливості підприємницької діяльності

✔️ злиття та поглинання  компаній

✔️ корпоративна культура та її вплив на діяльність компаній

✔️ чинники успішності сучасних компаній

?Професор Московіч із задоволенням поділився власним досвідом ведення підприємницької діяльності та охоче відповів на всі запитання.

УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

21-22 жовтня кафедра маркетингу виступила співорганізатором VIII Міжнародної наукової конференції "Детермінанти регіонального розвитку", що відбулася в Державному Університеті ім. С.Сташіца (м.Піла, Польща).

 

В рамках наукового гранту від International Visegrad Fund, аспірантка Yana Us презентувала результати дослідження на тему "Energy efficiency profiles in developing the carbon-free economy: on the example of Ukraine and the V4 countries".

ПРОМОУЦІЯ СТАТЕЙ ПРЕСТИЖНИМИ НАУКОВИМИ ВИДАННЯМИ

Приємно отримувати такі листи від редакторів авторитетних наукових видань.

 

Автори Васильєва Тетяна, Люльов Олексій, Білан Юрій наукової статті «Sustainable economic development and greenhouse gas emissions: the dynamic impact of renewable energy consumption, GDP, and corruption» отримали від редакції наукового журналу Energies (Scopus, Q1) повідомлення щодо просування журналом їх наукового доробку у соціальних мережах.

НОВІ КЕЙСІ ВІД ТОВ «ПОЛІСАН»

Маркетологи продовжують спілкуватися з практиками.

21 жовтня невгамовні відвідали нові лекції-тренінги від ТОВ Полісан.  Цього разу Максим Шматок, начальник відділу інтернет маркетингу, розповів про сучасні маркетингові стратегії.

 

Трансформації маркетингових стратегій, фактори-каталізатори та успішність роботи маркетологів – це неповний перелік питань, які розглядалися. Студенти вже звикли до постійного діалогу та відкритих комунікацій на таких тренінгах. Найбільш креативні та активні слухачі отримали подарунки від Максима Шматка.

 

З нетерпінням чекаємо нових зустрічей!

СТРАТЕГІЯ УСПІШНОГО БІЗНЕСУ

Студентів маркетологів завжди цікавлять питання побудови маркетингових стратегій в цифровому просторі. 11 жовтня в межах вивчення дисципліни Марії Мінченко «Цифровий маркетинг» та «Цифровий маркетинг: поглиблений курс» відбулася лекція «Як побудувати стратегію інтернет-маркетингу для свого проєкту» від SEO спеціаліста Антона Воронюка. Дискусійними виявилися питання формування стратегії інтернет-маркетингу а також особливості врахування конкурентного аналізу, аналітики, медіапланування.

 

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ - НЕОБХІДНІСТЬ ЧИ АРХАЇЗМ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чому стратегія потрібна? Які об’єктивні та суб'єктивні проблеми формування маркетингової стратегії? Яка процедура впровадження маркетингової стратегії ?Яке місце стратегії маркетингу? Які вимоги висуваються до сучасної маркетингової стратегії?

ВПЛИВ ПОЛІТИКИ ЗГУРТОВАНОСТІ ЄС: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНВЕРГЕНЦІЯ

Новий навчальний рік для бакалаврів спеціальності «Маркетинг» розпочався новими семінарами в рамках  проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).

Чигрин Олена провела семінар на тему «Вплив політики згуртованості ЄС», в рамках якого розповіла про різні аспекти впровадження політики згуртованості ЄС: ефективність, конвергенції, нерівність, управління та багато інших.

BIG DATA У МАРКЕТИНГУ

Продовжуємо знайомитись зі світовими трендами у маркетингу.

19 жовтня студенти-маркетологи у рамках вивчення дисциплін "Основи маркетингової діяльності" та "Маркетингові комунікації 1" (викладач -Сагер Л.Ю.) мали можливість почути про сучасні тренди в маркетингу та можливості і особливості застосування Big Data у маркетингу.

ЖИВЕ СПІЛКУВАННЯ ЗАВЖДИ В ТРЕНДІ

Невгамовні почали новий проект.... Цілий курс лекцій від маркетологів практиків. 7 жовтня 2021 р. в приміщенні конгрес-центру, у просторій аудиторії зібрались студенти четвертого та другого курсів, а маркетологи першого курсу приєдналися до лекції он-лайн.

 

Перша лекція була присвячена маркетинговому аудиту.

Максим Шматок, начальник відділу інтернет маркетингу підприємства #Полісан, розповів про сучасні тренди маркетингових досліджень та зміну поведінки сучасних споживачів.

Дуже приємно, що виникла атмосфера живого спілкування, студенти активно включались до обговорення та  діалогу, обґрунтовували свої думки, а іноді починали дискутувати.

КРОСМЕДІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: РЕАЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ

Вчитися на хвилі змін маркетологи вже давно звикли. Спілкування з експертами, які вміють працювати з дієвими маркетинговими технологіями, дозволяє прокачувати свої професійні навички та практикуватися з реальними кейсами. 12 жовтня магістранти в межах дисципліни Марії Мінченко «Маркетинг в антикризовому менеджменті» та «Антикризові комунікації» мали можливість розглянути питання особливостей роботи з медіапанелями gemiusAudience в E.gemius для різних сегментів digital ринку. Катерина Ткачук поділилася практичним досвідом імплементації нових технологій та запропонувала діючі технології вирішення кризових ситуацій.

КОЛИ ВРАЖЕННЯ ПЕРЕПОВНЮЮТЬ,ВАРТО НИМИ ПОДІЛИТИСЬ

Невгамовна студентка 1 курсу магістратури, Оля Майборода, передає усім привіт із чарівної Риги та ділиться своїми враженнями.

«Минув місяць, як я навчаюсь в Університеті Латвії в рамках стипендіальної програми Уряду Латвії. Я в захваті від процесу навчання, архітектури міста, культури та нових знайомств.

Викладачі вражають цікавими лекціями та насиченими практичними завданнями. Поки що пари онлайн, але вже плануються заняття в аудиторіях.

Окрім навчання, є можливість подорожувати Латвією та країнами-сусідами.