ПРОКАЧУЄМО СВОЇ ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ ІЗ ТОПОВИМИ МАРКЕТОЛОГАМИ УКРАЇНИ

9 лютого на кафедрі маркетингу відбувся тренінг з питань використання сучасних маркетингових комунікацій Володимира Нестеренка, директора з маркетингу ПТ "Ломбард "Скарбниця" для студентів-маркетологів  2 і 3 курсу. Також до заходу були залучені аспіранти 1-2 року навчання спеціальності «Маркетинг». Спікер із більше ніж 20 річним стажем роботи в маркетингу, під час виступу поділився сучасними інструментами маркетингових комунікацій, які використовуються на міжнародному рівні, а також розкрив особливості їх контролінгу. Окрім того, тренінг дав можливість висловити здобувачам власні ідеї та пропозиції щодо ефективного використання інструментів маркетингу, а кращі отримали подарунки від спікера у вигляді книжок.

Тож, з новими навичками невгамовні до нових професійних зрушень!

TIKTOK ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ У 2022 РОЦІ

3 лютого в межах дисципліни Марії Мінченко STP-маркетинг маркетологи 3 курсу відбулася зустріч з Вячеславом Юренко (співзасновник 4limes, Global remote staff, TeleChat) в межах теми «TikTok для бізнесу та персонального бренду у 2022 році»

Проблема позиціювання бізнесу в TikTok цікавить практично усіх  ? Маркетологи завжди на хвилі тренду і з великим задоволенням готові долучатись до обговорення найгарячущих питань: особливості органічної побудови акаунтів, пошук клієнтів для бізнесу, ефективність придбання рекламного трафіку, робота з Shop Purchases ?

Така зустріч принесла багато корисного, оскільки представлені кейси та рекомендації по  новому функціоналу TikTok дозволить використовувати вдалі реалізовані ідеї на практиці ?

НЕВГАМОВНІ - ЗАПРОШЕНІ СПІКЕРИ ПРОГРАМИ ПРООН

Нещодавно Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко стали запрошеними спікерами для EU-UN Joint Programme on Improving Vocational Education в рамках програми ПРООН.  Вони провели серію вебінарів на тему "Digital Technologies in Vocational Education and Training: modern trends and prospects".

Такі програми підтримують проекти міжнародного співробітництва, засновані на багатосторонніх партнерствах між організаціями, що діють у сфері професійної освіти та навчання. Вони спрямовані на підтримку актуальності, доступності та реагування установ і систем професійної освіти та навчання, як рушійної сили сталого соціально-економічного розвитку.

ВІТАЮ КОЛЕГ З ПЕРШОЮ РІЧНИЦЕЮ СТВОРЕННЯ ННІ БІЕМ!

 

 

 

Ви кращі у своїй справі, справжня команда!

Не зупиняйтеся на досягнутому, підкорюйте нові вершини!

Завжди ради співпрацювати з вами!

ВІТАЮ НАЙКРАЩИЙ ІНСТИТУТ БіЕМ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

 

 

 

Хочу побажати багато талановитих студентів, а також, енергії та наснаги викладачам.

Інститут подарував мені можливість брати участь у програмі академічного обміну в Латвії, тому я бажаю ще більшого процвітання та нових партнерств!!!

ПРИЄМНІ ВРАЖЕННЯ ВІД ЗАХИСТУ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ

ПРИЄМНІ ВРАЖЕННЯ ВІД ЗАХИСТУ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ

Маркетологи заочного відділення цього разу особливо приємно вразили рівнем підготовки та захисту кваліфікаційних робіт магістрів ???

Сучасні презентації та змістовні доповіді, вміння відповідати на запитання та орієнтуватись у тематиці досліджень ?

Вітаємо вас з успішними захистами❗️❗️❗️

Бажаємо невгамовно руху та задоволення досягнутого ???

 

НОВІ ГОРИЗОНТИ СПІВПРАЦІ

Mittal School of Business від Lovely Professional University (India) запропонували невгамовним очолити секцію Міжнародної науково-практичної конференції «Industry 5.0 : Human touch, Innovations & Efficiency», яка була організована 28 січня 2022 року.

Анна Росохата розповіла про результати своїх наукових досліджень «Industry 5.0. Modern trends in consumer behavior and marketing», чим викликала жваве обговорення та низку цікавих питань.

Невгамовні не зупиняються на досягнутому і прямують до нових зрушень у взаємодії із міжнародними інституціями.

ВІТАЄМО З УСПІШНИМИ ЗАХИСТАМИ!!!

Кінець року добігає кінця ? А з ним і навчання в магістратурі...?‍?

Вітаємо маркетологів денного відділення з успішними захистами кваліфікаційних робіт ???

Ви відбулися як молоді спеціалісти ✌️Попереду доросле життя…

Бажаємо вам натхнення у нових справах, ніколи не зупиняйтеся на досягнутому, рухайтесь, будьте невгамовними❗️

Завжди раді вас  бачити на кафедрі маркетингу ?✌️

ВІТАЄМО НЕВГАМОВНИХ МАГІСТРІВ З УСПІШНИМ ЗАВЕРШЕННЯМ НАВЧАННЯ

 

 

Бажаємо реалізації амбітних цілей та підкорення нових вершин!

Будьте невгамовними, креативними, життєрадісними людьми!

Завжди ради бачити вас на кафедрі маркетингу в родині невгамовних

 

НЕВГАМОВНІ МАРКЕТОЛОГИ ОТРИМАЛИ ВІДЗНАКУ ВІД СТУДЕНТІВ

Невгамовні маркетологи отримали відзнаку від студентів в загальноуніверситетському конкурсі «Кращий викладач очима студентів» у 2021 році ✌️ За результатами оцінювання якості організації освітньої діяльності при вивченні навчальних дисциплін було відзначено дипломом I ступеню Марію МІНЧЕНКО та дипломом II ступеню Любов СИГИДУ ?

Вітаємо викладачів з перемогою!!!

НОВІ ПЕРЕМОГИ НЕВГАМОВНИХ

 

 

Новий рік почався з гарної новини

Фундаментальний науковий проєкт на замовлення МОН «Інноваційні трансформації в енергетиці для сталого розвитку та національної безпеки: smart-технології та екологічна відповідальність» (керівник Чигрин Олена) отримав високий рейтинговий бал.

Вітаємо колег з перемогою!

ВІТАЄМО РОЗУМНИХ ТА ЧАРІВНИХ!!!

 

 

Студенти-маркетологи, Катерина Демчук та Анастасія Назаренко, отримали іменні стипендії Верховної ради України ?

 

Щирі привітання нашим дівчатам, так тримати ✌️??

ВІТАЄМО МАРКЕТОЛОГІВ З УСПІШНИМ ЗВІТОМ ЗА 2021 РІК!

Пишаємось нашими здобутками, вони дійсно вражають!!!

Наші викладчі - стипендіати Кабінету міністрів України, Лауреати конкурсу «Молодий вчений року 2021», кращі науково-педагогічні працівники СумДУ, кращі викладачі очима студентів, кращі молоді вчені СумДУ, призери конкурсу «Інновації ІКТ для сучасної освіти ICT4EDU».

Протягом року співробітниками кафедри захищено докторську та дві кандидатські дисертації.

Наші студенти – переможці Всеукраїнських студентських конкурсів наукових робіт, за їх участю написано 26 фахових наукових статей. Вони зайняли перше місце у Креатив-батл «Рекламний Полігон», на Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Black Sea Science», стали Стипендіатами Президента та Верховної ради України.

ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: ІНСАЙТИ ВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ

Традиційно у четвер маркетологи спілкуються з професіоналами-практиками.

В рамках реалізації практично-орієнтованого підходу у навчанні для другого  (дисципліна «Marketing Advanced», викладач Тетяна  Пімоненко), третього (дисципліна Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій) і четвертого (дисципліна «Створення інноваційних проєктів», викладач Росохата Анна) курсів та аспірантів кафедри маркетингу була проведена он-лайн лекція.

Цього разу Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу #Полісан, поділився власним досвідом використання інструментів цифрового маркетингу.

Максим розповів про те, як аналізуються сайти компаній, про особливості використання інструментів Google Adds, SerpStat, Sem Resh та про інші сучасні сервіси.