2 та 3 червня 2020 року на кафедрі маркетингу відбулися захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів. 15 студентів-маркетологів успішно захистили дипломні роботи.
Це був перший досвід захисту бакалаврських робіт он-лайн.
Тематика дипломних робіт обиралася студентами самостійно та була презентована сучасними напрямками: digital маркетинг, SMM маркетинг, SEO, технології таргетингу та ін.
Процес підготовки робіт вимагав не тільки якісного написання дипломів, а і вміння користуватися сучасними інформаційними технологіями. Так, студенти-маркетологи добре освоїли можливості сервісу Google Meet, який гарантує високу якість спілкування он-лайн та дозволив мати інтерактивні комунікації між екзаменаційною комісією та студентами.
Окрім цього, при проведенні літературного огляду, студенти продемонстрували вміння використовувати програмне забезпечення VOSviewer для створення карт цитування за публікаціями з наукометричних баз Scopus та Web of Science.