26 травня на кафедрі у рамках Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку» відбулася відео-зустріч студентів очної й заочної форм навчання та викладачів.
Усі учасники мали чудову можливість представити свої наукові напрацювання, обговорити отримані результати з викладачами кафедри та отримати цінні поради, у тому числі щодо подальших напрямків наукових досліджень.
Відео-зустріч пройшла дуже динамічно, цікаво, захоплююче та на високому рівні. Кожна доповідь породжувала безліч питань, викликала зацікавленість та стимулювала жваві дискусії.
У своїх доповідях студенти торкнулися як питань класичного маркетингу – управління маркетинговою діяльністю підприємства, інструменти маркетингових комунікацій, мерчандайзингова та логістична діяльність, так і новітніх тенденцій у маркетингу – цифровий маркетинг, digital-стратегія, сегментування та таргетинг, зелений маркетинг, сustomer journey mapping.
Крім того, для студентів четвертого курсу ця відео-зустріч стала чудовою можливістю попрактикуватися перед захистом кваліфікаційних робіт, а також здобути неоціненний досвід наукового ораторського мистецтва в онлайн-режимі.
Дякуємо усім учасникам за змістовні й інформативні доповіді та цікаво й продуктивно проведений час!
Бажаємо подальших звершень у науковій діяльності!