ДУМАЄМО ПРО ОДНЕ, КУПУЄМО ІНШЕ…

Мозок людини – складний механізм ? Однак, невгамовні ставлять для себе виклик розгадати таємниці та пізнати усі тонкощі роботи мозку споживача при прийнятті рішення ?️‍♀️

? Чудовою можливістю стала онлайн-лекція від Регіни Вецкалне, яка є дослідницею в Ризькому технічному університеті ??, психологиня. Студенти, аспіранти та викладачі із захопленням дискутували про роботу мозку ? чому вибір споживача частіше за все нераціональний та що ним керує ?? як знання з нейромаркетингу допоможуть максимізувати прибуток ?

Тема виявилась особливо цікавою ? та запалила жагу до глибшого пізнання!

ЩЕ ОДНА ПЕРЕМОГА У СКАРБНИЧКУ

Продовжуємо отримувати результати по Всеукраїнським конкурсам наукових робіт. На початку травня відбулася науково-практична конференція другого етапу ІІ туру зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством», де за результатами оцінювання маркетологи отримали призове 3 місце.

Команда ДОМ-у вітає Анастасію Назаренко (науковий керівник – Олексій Люльов), яка навчаючись на 2 курсі досягає таких невгамовних результатів.

КРАЩІ МОЛОДІ ВЧЕНІ СУМДУ: МАРКЕТОЛОГИ НА ПЕРШИХ ПОЗИЦІЯХ

Займатися наукою в СумДУ приємно, адже цю роботу завжди оцінюють та підтримують на кожному етапі реалізації задуму. Щорічний конкурс «Кращі молоді вчені» у 2021 році – це науковий «Оскар», який хоче отримати кожен науковець за свою клопітку роботу.

 

Команда ДОМ-у вітає Олексія Люльова та Тетяну Пімоненко з неймовірними результатами – перше та друге місця з поміж усіх наукових та науково-педагогічних працівників СумДУ. За результатами оцінювання невгамовні маркетологи отримали практично по 350 балів, що дозволило їм стати кращими серед кращих.

ВЕБІНАР ЗА ПРОЄКТОМ ЖАНА МОНЕ

На кафедрі маркетингу триває реалізація проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Лєонов Сергій та Чигрин Олена провели он-лайн семінар на тему «Законодавство та політика ЄС щодо охорони навколишнього середовища та кліматичних змін». Слухачі семінару ознайомилися з основними складовими європейського законодавства, цілями та стратегіями Європейського Союзу в галузі охорони навколишнього середовища та змін клімату.

EUMMAS : колабораційна зустріч

Науковці кафедри маркетингу прийняли участь у вебінарі від Європейської асоціації маркетингу і менеджменту (EUMMAS)?

 

Учасники представили свої навчальні заклади та обговорили шляхи майбутньої співпраці ?

МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ БЕЗМЕЖНІ У БУДЬ-ЯКІЙ СФЕРІ

На онлайн-зустрічі 27 квітня з представниками компанії Netcracker студенти-маркетологи мали можливість познайомитися з особливостями роботи в IT-компанії та з її пропозиціями щодо працевлаштування. Керівник відділу персоналу Каріна Нечак розвіяла міф про те, що компанії потрібні лише IT-спеціалісти, адже у них є вакансії і для студентів спеціальностей економічного спрямування. Вебінар відкрив маркетологам можливість поспілкуватися з керівниками окремих відділів компанії Netcracker та отримати інсайти щодо того, як посилити свою конкурентоспроможність на ринку праці.

Суха теорія… і не цікава практика….НІ, ми про таке не чули!

Невгамовні маркетологи другого курсу бакалаврату, в рамках дисципліни «Маркетингові дослідження: якісні методи», мали змогу поспілкуватись та перейняти досвід від Рябоконь Олени -  провідного фахівця  сфери досліджень "Таємний покупець" з досвідом роботи понад 5 років.

НА ПЕРЕМОЖНІЙ ХВИЛІ

Студентка другого курсу Назаренко Анастасія стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 "Маркетинг".

В рамках конкурсу Анастасія отримала диплом III ступеня серед більш ніж 100 робіт, наданих студентами різних ЗВО України. 22 квітня 2021 р. на підсумковій науково-практичній конференції Настя презентувала роботу на цікаву та актуальну тему «Роль автобіографічної пам’яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу».

Вітаємо студентку та її наукового керівника Сагер Л.Ю. і бажаємо їм подальших творчих успіхів та розвитку в науковій діяльності!

КОРИСНА ЗУСТРІЧ З ПРАКТИКОМ

6 травня маркетологи першого та третього курсу мали можливість поспілкуватись з менеджером по маркетингу Сумської біологічної фабрики Валерією Лазоренко. Особливості роботи на специфічних ринках, методи просування та механізми взаємодії з цільовою аудиторією дозволять студентам зрозуміти базові принципи роботи маркетолога, бо як кажуть – маркетинг скрізь.

 

Нам дуже приємно запрошувати до співпраці наших випускників, які ще півроку тому захищали кваліфікаційні роботи, а вже сьогодні готові ділитися досвідом та розкривати секрети власної роботи на ринку.

Науковий віртуальний клас для PhD студентів!

?#Невгамовні разом із Ризьким технічним університетом розпочали науковий віртуальний клас для аспірантів.

?Метою проєкту є створення онлайн-платформи для комунікації та колаборації PhD студентів із Ризького технічного університету та Сумського держваного університету.

Основними спікерами класу є:

??Тетяна Тамбовцева – професор, Ризький технічний університет

??Олексій Люльов – професор, Сумський державний університет

??Тетяна Пімоненко – доцент, Сумський державний університет

ПОШУК «СВОГО» РОБОТОДАВЦЯ

29 квітня 2021 р. невгамовні магістри-маркетологи 1 курсу в рамках навчальної дисципліни «Некомерційний маркетинг» мали можливість взяти участь у live talk, що стосувалася мега актуального питання «Як обрати найкращу компанію для себе?». Під час live talk Олена Войтенко (People&Culture Director JTI Ukraine) акцентувала увагу на важливому пункті, про який часто забувають кандидати про пошуку роботи – не лише роботодавець оцінює кандидата, але також і кандидат так само обирає та оцінює роботодавця. Отримані знання дозволять студентам прокачати свої навички проходження співбесід, а також пошуку найкращого роботодавця саме для себе.

Вітаю інститут БіЕМ з черговим визнанням❗️

Ви одні з найкращих на Україні!⚡️⚡️⚡️

Представлення  інституту у ТОП-10 ✌️найкращих факультетів України за рейтингом Forbes – це визнання вашої роботи з розбудови інституту та його розвитку у відповідності до потреб сьогодення ?

Пишаюся і бажаю не зупинятися на досягненому!

ПЕРЕМОЖНИЙ ДЕБЮТ

Вперше взявши участь у конкурсі наукових робіт студентка першого курсу кафедри маркетингу Катерина Шевченко посіла перше місце! Така синергія одиниць стала переможною для студентки.

27 квітня 2021 року на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та управління у сфері торгівлі» Катя представила роботу на тему: «Перспективний аналіз розвитку електронної торгівлі в постпандемічний період» (керівник – Людмила Сагер). Конкурс проходив у Харківському державному університеті харчування та торгівлі. Для участі у конкурсі цього року надійшло 75 робіт від представників різних закладів освіти з 15 міст України (Київ, Дніпро, Житомир, Запоріжжя,  Кременчук, Львів, Луцьк, Одеса, Полтава, Суми, Харків, Хмельницький та ін.).

Пишаємося юною науковцем і бажаємо подальших звершень та перемог!

ГОСТЬОВІ РЕДАКТОРИ ВИСОКОРЕЙТИНГОВОГО ЖУРНАЛУ ENERGIES!

Науковці кафедри маркетингу стали запрошеними редакторами спецвипуску «Зелена економіка та стале управління джерелами енергії», Energies, MDPI.

Ми раді запросити вас долучитися до спеціального випуску на такі теми:

?Зелена енергетика та енергетична безпека;

?Зелений ріст та енергоефективність;

?Зелена економіка та охорона здоров’я;

?Зелені інновації для сталого енергетичного майбутнього;

?Зелені інвестиції для боротьби зі зміною клімату та енергетичним переходом тощо.