
СТРАТЕГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОЇ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ
1 березня 2024 року Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до онлайн-зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США). Метою їх діяльності є співпраця та обмін думками між дослідниками з різних країн у питаннях вивчення харчової поведінки споживачів та формуванні політики сприяння ефективному споживчому вибору, розумінні основних аспектів,

Досліджуємо маркетингові кейси разом зі слухачами курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»
В рамках курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна» реалізаторка проекту Анна Росохата разом зі слухачами курсу досліджували маркетингові аспекти побудови соціально-відповідального бізнесу на засадах сталого розвитку. Відповідно разом зі студентами протягом декількох зустрічей обговорювали та досліджували кейсові завдання та цікаві ситуації, що можуть виникати у маркетинговому менеджменті

ПРОСУВАННЯ НА ЗАХІД ЯК НОВА МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
20 лютого в рамках дисципліни «Public Relations» (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 2 курсу долучилися до онлайн-конференції «Просування на захід». Організатор – SendPulse, єдина платформа для маркетингу та продажів. Один із спікерів заходу – Михайло Дубчак, co-founder digital агенції ADS Wind, co-founder сервісу adsquiz.io розповів про відмінності роботи маркетолога з українськими

Успішно проведена відкрита лекція-тренінг на тему «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють під час травми»
Реалізатори проекту продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують методи практико-орієнтовного навчання, так 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють

ЗДОРОВА ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ І КОЛИ ЕМОЦІЇ ЗАШКАЛЮЮТЬ ПІД ЧАС ТРАВМИ
Викладачі кафедри Алла БОНДАРЕНКО та Анна РОСОХАТА продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують для цього методи практико-орієнтовного навчання. Так, 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка

Детальніше про курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»
Одним із освітніх блоків модуля Жана Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH) є курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», який викладається викладачами кафедри маркетингу та реалізаторами проєкту Анною Росохатою, Людмилою Сагер, Наталією Летуновською. За мету викладання даного курсу покладено досягнення студентами сучасного

СУЧАСНІ ПРАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ: ДОСВІД ВІД CERGE-EI FOUNDATION
Олена ЧИГРИН долучилась до проєкту CERGE-EI Foundation’s Distance Learning Program (Прага, Чехія), метою якого є сприяння розбудові місцевого потенціалу. В рамках програми, викладачі від ННІ БіЕМ в ролі локальних інструкторів будуть супроводжувати проведення навчальних курсів для наших студентів від іноземних викладачів. Реалізація проєкту включає проходження педагогічної підготовки від досвідчених інструкторів CERGE-EI

СТУДЕНТИ ДОЛУЧАЮТЬСЯ ДО ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Ще до одного заходу були залучені студенти-маркетологи в рамках практико-орієнтованого навчання. Так, 13 лютого студенти груп МК.м-31/1у, МК.м-31/2і (1 курс магістрів) в рамках дисципліни «Взаємозв’язки з клієнтами» Викладачкою к.е.н. Анною РОСОХАТОЮ були долучені до вебінару на тему: “Ключові аспекти комунікацій для початківців-менеджерів проєктів”. Вебінар проводив Андрій Мартинюк, Program Manager в

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ВІДКРИЛИ ТАЄМНИЦІ МАРКЕТИНГУ В МЕДІА
07 лютого в рамках дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА) студенти першого курсу (група МК-31) спеціальності 075 «Маркетинг», прослухали лекцію від практика – директорки відділу дистрибуції ГО “ЦУКР.” Дар’ї ПРИХОДЧЕНКО. Директорка відділу дистрибуції ГО “ЦУКР.” поділилася своїм професійним досвідом та ключовими аспектами взаємодії маркетингу та медіа. Студенти отримали

СЕКРЕТИ ЕФЕКТИВНОЇ ВОРОНКИ ПРОДАЖІВ: НАВЧАЄМОСЬ У ПРОФЕСІОНАЛІВ
Студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» активно розвивають свої навички у сфері практичного маркетингу. Сьогодні, в рамках дисципліни STP-маркетинг (викладач Марія МІНЧЕНКО), наші маркетологи отримали унікальну можливість зануритися у світ ефективних воронок продажів на вебінарі, організованому Дмитром Тянуліном, керівником регіону NetHunt CRM. В ході заходу студенти отримали цінні інсайти та практичні

ЩИРО ВІТАЮ З РІЧНИЦЕЮ СТВОРЕННЯ ІНСТИТУТУ БІЕМ!
Сьогодні БіЕМ – це єдина команда, де панує атмосфера прагнення до реалізації спільних цілей, взаємна підтримка, повага та розуміння. Кожного дня ви доводите, що є справжніми професіоналами, кращими у своїй справі, підкорюєте нові вершини. Ви не залишаєте колег в непростих ситуаціях, не відступаєте перед труднощами. Пишаюся тим, що маю можливість співпрацювати разом

ВІТАЄМО ОЛЬГУ ОБОРСЬКУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з днем народження! Бажаємо, щоб кожен рік був для вас справжнім скарбом. Хай він сяє яскравим блиском: здоров’я, щастя, радості, кохання. Залишайтеся завжди такою ж світлою, доброю, веселою та усміхненою!