ЗДОРОВІ ІНІЦІАТИВИ ПРИКОРДОННОГО МІСТА

21 травня 2024 року учасники Proactive Week в рамках проєкту Proactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine» мали можливість побачити яскраву та змістовну презентацію від заступниці директора КУ «Агенція промоції «Суми» Сумської міської ради Ольги Скрипник. .

Ольга розповіла про привабливість обласного центру Сумського регіону, акцентуючи увагу на унікальних ініціативах, започаткованих Агенцією промоції, як основним координатором маркетингових заходів у місті. Вона також відзначила цікаві локації, які формують позитивний імідж та бренд Сум як прикордонного містечка в очах його жителів та гостей. Презентація містила детальний аналіз того, як місцеві маркетингові стратегії сприяють сталому розвитку міста та підвищенню його конкурентоспроможності на національному та міжнародному рівнях.

Дискусія, що продовжила виступ, була надзвичайно корисною для здобувачів освіти рівня доктора філософії. Учасники змогли порівняти глобальні маркетингові підходи зі стратегіями просування місцевих брендів, що використовуються в Сумах. Це дозволило зробити висновки про вплив глобалізації на регіональні ринки та адаптацію світових маркетингових трендів до місцевих умов. Особливо цікавою була дискусія про роль стійкості (sustainability) та інноваційних підходів у побудові місцевих брендів та розвиток міського туризму.

У рамках дисципліни «Глобальні тренди в маркетингу» здобувачі мали змогу обговорити, як глобальні економічні та соціальні виклики, такі як цифровізація, екологічні проблеми та вплив європейських цінностей, можуть бути інтегровані в місцеві маркетингові стратегії для залучення нових інвесторів і туристів. Ольга Скрипник також торкнулася питання того, як маркетингові підходи можуть сприяти створенню позитивного іміджу України на міжнародній арені в умовах сучасних глобальних змін.

Ми тільки почали активний тиждень, і вже 24 та 28 травня на Вас чекають не менш захопливі зустрічі з відомими спікерами України, які поділяться своїм досвідом у сфері маркетингу, бізнесу та суспільних комунікацій. Це чудова нагода висловити свою думку, почути думки інших учасників та розширити свої знання у сфері глобальних маркетингових трендів і їх впливу на місцевий бізнес та суспільство