Новини кафедри маркетингу

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ: МОЖЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ В НОВИХ РЕАЛІЯХ
8 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару Можливості маркетингу для бізнесу в нових реаліях. Спікерка — Валерія Толочина, директорка з маркетингу Megogo. Валерія має 18 років досвіду в маркетингу, рекламі та PR. Свою кар’єру розпочала в банківській сфері. Згодом

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ ЗМІНА СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ : ЯК ЗАЛУЧАТИ КОШТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ ТА АДАПТУВАТИСЯ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ
6 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару за участі Оксани Бойко, сертифікованої бізнес-тренерки, засновниці та ведучої школи управлінця. Тема семінару: Зміна споживчого попиту: як залучати кошти нових клієнтів та адаптуватися до нових реалій. Під час семінару спікерка розповіла,

Впровадження політики згуртованості у розвиток регіонів
У листопаді Людмила Сагер, Наталія Летуновська та Анна Росохата провели ряд відкритих онлайн-лекцій у рамках курсу «Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів», що реалізується відповідно до Жан Моне Модулю «Здорова економіка та політика її реалізації: європейські цінності для України» (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH). Усі лекції були розбиті

Активний тиждень «ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ»: розширюємо горизонти
Завершився активний тиждень воркшопів «ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ», що тривав з 14 до 18 листопада 2022 року та який було проведено в рамках проєкту від Erasmus+, що реалізовується на кафедрі маркетингу.Активний тиждень включав у себе навчальні лекції від реалізаторів проєкту на кафедрі маркетингу – викладачів Сагер Л.Ю., Летуновської

ДИСКУСІЯ З БІЗНЕСОМ
17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), STP-маркетинг (гр. МК-01, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-дискусії з представником бізнесу – Володимиром Нестеренком,

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ “МАРКЕТИНГ З ВІРОЮ В УКРАЇНУ”
Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів триває! 10 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти-маркетологи в межах вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності»» (гр. МК-21, викладач Мінченко Марія), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), «Ризикологія» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Кривич Яна) прийняли участь у онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну».

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ SOCIAL MEDIA MARKETING 2023
Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів! 8 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти в межах вивчення дисциплін «Blogging and Inflluencer Marketing» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Хоменко Лілія), «Цифровий маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. М ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до профільної онлайн-конференції

Політика згуртованості ЄС: сутність та особливості
У період з травня-жовтень виконавці Жан Моне Модулю «Здорова економіка та політика її реалізації: європейські цінності для України» (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH)Людмила Сагер та Наталія Летуновська провели курс лекцій «Політика згуртованості ЄС: сутність та особливості». Зокрема тематика лекцій була сформована навколо таких питань: Регіональна політика як політика держав щодо своїх територій; Європейський

НЕВГАМОВНІ РОЗПОЧАЛИ СЕРІЮ ПРОГРАМ ВІРТУАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ З ДЕРЖАВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ ІМЕНІ СТАНІСЛАВА СТАШИЦА В ПІЛІ (ПОЛЬЩА)
У період з листопада по грудень, невгамовні матимуть можливість поглибити свої знання щодо сучасних маркетингових інструментів, розвинути навички критичного мислення та збагатити міжнародний досвід. Координатори програми: – від СумДУ – Тетяна Пімоненко (д.е.н. доцент кафедри маркетингу); – від закладу-партнера – Ян Польцин (хабілітований доктор, професор).

А ЯК ВИ СВЯТКУЄТЕ ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА?
В день маркетолога когорта невгамовних реалізувала неймовірну зустріч в межах проєкту “Будь експертом з невгамовними”. З 1 по 6 курс маркетологи долучились до тренінгу “Як написати резюме та CV маркетолога” від рекрутера Mindy Teams Світлани Войцехівської та заступниці завідувача кафедри маркетингу Тетяни Пимоненко. Понад 50 учасників та майже 2 години

ПОПЕРЕДНЯ ЗУСТРІЧ У РАМКАХ ВИШЕГРАДСЬКОГО ГРАНТОВОГО ПРОЕКТУ
23 вересня та 19 жовтня 2022 року ми провели онлайн-зустрічі з нашими партнерами #V4 в рамках проекту Visegrad+ Grant Support «Безвуглецева економіка: найкращі практики між V4 та Україною». Головним результатом є чітке бачення того, як реалізувати Науковий онлайн-фестиваль №2 «V4-Українська співпраця зеленої енергетики до безвуглецевої економіки» на вищому рівні. Яскраві

ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ДОПОМОГУ БІЗНЕС
9 жовтня магістри-маркетологи (гр. Мк.м-11) в рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) відвідали трьохденний інтенсив від Genius Spase, присвячений запуску, виходу на ринок і масштабування будь-якого бізнесу через інтернет. Протягом он-лайн інтенсиву дізналися про: Які стратегії будуть актуальними і які актуальні зараз? Що впроваджувати та як розвиватися? Як